Материалдар / 6 сынып қазақ тілінен және қазақ әдебиетінен тест сұрақтары

6 сынып қазақ тілінен және қазақ әдебиетінен тест сұрақтары

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сынып оқушыларына арналған тест. Қазақ тілі және қазақ әдебиетінен
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2023
1361
11 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

БТС- Қазақ тілі

6-сынып

  1. Қимылдың, іс-әрекеттің мақсатын білдіретін үстеудің түрі

А. Мақсат үстеу

Б. Мекен үстеу

С. Сын-қимыл үстеу

Д. Күшейткіш үстеу


  1. Қимыл, амалдың себебін не салдарын (нәтижесін) білдіретін үстеудің түрі

А. Мақсат үстеу

Б. Мекен үстеу

С. Себеп-салдар үстеу

Д. Күшейткіш үстеу


  1. Қимылдың, іс-әрекеттің бірігу арқылы істелетінін білдіретін үстеудің түрі

А. Мақсат үстеу

Б. Мекен үстеу

С. Топтау үстеу

Д. Күшейткіш үстеу


  1. Заттың сынын, мөлшерін, көлемін, қимылдың сапасын не аса күшейтіп, не солғындатып көрсету үшін қолданылатын үстеудің түрі

А. Мақсат үстеу

Б. Мекен үстеу

С. Топтау үстеу

Д. Күшейткіш үстеу


  1. Сол жылы қызылшадан өте көп өнім алдық” сөйлемнен күшейткіш үстеуді табыңыз.

А.өте

Б.жылы

С. Өнім

Д. Алдық


  1. ... Ғылымды үйренгенде ақыйқат мақсатпен білмек үшін үйренбек керек.. сөйлемде қате жазылған сөзді табыңыз.

А. Ғылымды

В. Ақыйқат

С. Білмек

Д. Үйренбек


  1. Кеше жауабын беремін деп уәде еткен едім, лажсыздан келістім” сөйлемнен себеп-салдар үстеуін тазыңыз.

А. Кеше

В. Уәде

С. Беремін

Д. Лажсыздан


  1. Әдейі өзіміздің жақтың әндерін салдым” сөйлемнен мақсат үстеуді табыңыз.

А. Әдейі

В. Әндерін

С. Салдым

Д. Жақтың


  1. неліктен? не мақсатпен? деген сұрақтарға жауап беретін үстеуді табыңыз.

А. Мақсат үстеу

Б. Мекен үстеу

С. Топтау үстеу

Д. Күшейткіш үстеу


  1. қаншадан? нешеден? нешеуден? қалай-қалай? деген сұрақтарға жауап беретін үстеуді белгілеңіз.

А. Мақсат үстеу

Б. Мекен үстеу

С. Топтау үстеу

Д. Күшейткіш үстеу


  1. Адамға ең ыстық туған жер ғой, шіркін!” сөйлемнен күшейткіш үстеуді табыңыз.

А. Ең

В.шіркін

С. Туған жер

Д. Ыстық


  1. 6 сынып оқушылары әскери шеруде үш-үштен сапқа тұра қалды” сөйлемнен топтау үстеуін табыңыз.

А. Әскери

В. 6 сынып

С. Қалды

Д. Үш-үштен


  1. Мақсат үстеуі қатысқан сөйлемді белгілеңіз.

А. Қоныс сабақта әдейі шулайды.

В. Адамға ең ыстық туған жер ғой, шіркін

С. 6 сынып оқушылары әскери шеруде үш-үштен сапқа тұра қалды

Д. Кеше жауабын беремін деп уәде еткен едім, лажсыздан келістім


  1. Себеп-салдар үстеуі қатысқан сөйлемді белгілеңіз.

А. Әдейі өзіміздің жақтың әндерін салдым

В. Адамға ең ыстық туған жер ғой, шіркін

С. 6 сынып оқушылары әскери шеруде үш-үштен сапқа тұра қалды

Д. Батыйхан сынып жұмысын амалсыздан орындады.


  1. Себеп-салдар үстеуі дегеніміз не?

А. Қимылдың, іс-әрекеттің мақсатын білдіретін үстеудің түрі

В. Қимыл, амалдың себебін не салдарын (нәтижесін) білдіретін үстеудің түрі

С. Қимылдың, іс-әрекеттің бірігу арқылы істелетінін білдіретін үстеудің түрі

Д. Заттың сынын, мөлшерін, көлемін, қимылдың сапасын не аса күшейтіп, не солғындатып көрсету үшін қолданылатын үстеудің түрі


  1. Мақсат үстеу дегеніміз не?

А. Қимылдың, іс-әрекеттің мақсатын білдіретін үстеудің түрі

В. Қимыл, амалдың себебін не салдарын (нәтижесін) білдіретін үстеудің түрі

С. Қимылдың, іс-әрекеттің бірігу арқылы істелетінін білдіретін үстеудің түрі

Д. Заттың сынын, мөлшерін, көлемін, қимылдың сапасын не аса күшейтіп, не солғындатып көрсету үшін қолданылатын үстеудің түрі


  1. Топтау үстеуі қатысқан сөйлемді белгілеңіз.

А. Маусымжан апай тапсырмаларды рет-ретімен орындатады.

В. Кітапхана директорының айтуынша, қазір балалардың кітапқа деген қызығушылығы артып, келушілердің саны көбейген.

С. Жарықтық өзі әбден титықтап шаршаған екен.

Д. Тіпті маған мойнын бұрар емес, қатты өкпелепті.


  1. Күшейткіш үстеудің анықтамасын белгілеңіз.

А. Қимылдың, іс-әрекеттің мақсатын білдіретін үстеудің түрі

В. Қимыл, амалдың себебін не салдарын (нәтижесін) білдіретін үстеудің түрі

С. Қимылдың, іс-әрекеттің бірігу арқылы істелетінін білдіретін үстеудің түрі

Д. Заттың сынын, мөлшерін, көлемін, қимылдың сапасын не аса күшейтіп, не солғындатып көрсету үшін қолданылатын үстеудің түрі


  1. Топтау үстеу -
    А.
    Қимылдың, іс-әрекеттің мақсатын білдіретін үстеудің түрі

В. Қимыл, амалдың себебін не салдарын (нәтижесін) білдіретін үстеудің түрі

С. Қимылдың, іс-әрекеттің бірігу арқылы істелетінін білдіретін үстеудің түрі

Д. Заттың сынын, мөлшерін, көлемін, қимылдың сапасын не аса күшейтіп, не солғындатып көрсету үшін қолданылатын үстеудің түрі

  1. Қазақ тілінде үстеудің неше түрі бар?

А. 3

В. 6

С. 5

Д. 8




















БТС- Қазақ әдебиеті

6-сынып

1. 1984 жылы 7 қарашада Алматы облысының Жамбыл ауданында дүниеге келген ақын

А. Ерлан Жүніс

В. Асқар Алтай

С. Расул Ғамзатов

Д. Оралхан Бөкей


  1. Асқар Алтай 1963 жылы 12 ақпанда Шығыс Қазақстан облысының Зайсан қала сында дүниеге келген жазушы

А. Ерлан Жүніс

В. Асқар Алтай

С. Расул Ғамзатов

Д. Оралхан Бөкей


  1. 1923 жылы 8 қыркүйекте Дағыстанның Хунзах ауданында дүниеге келген ақынды белгілеңіз

А. Ерлан Жүніс

В. Асқар Алтай

С. Расул Ғамзатов

Д. Оралхан Бөкей


  1. Кенжеболат Шалабаевтың аудармасымен «Менің Дағыстаным» повесі қай тілінде жарық көрген.

А. Қазақ

В. Ноғай

С. Ұйғыр

Д. Өзбек


  1. Желтоқсанда із-түзсіз кеткендердің рухына бағыøтаймын” деп басталатын Асқар Алтайдың шығармасын белгілеңіз.

А. Прописка

В. Менің Дағыстаным

С. Апамның астауы

Д. Қар қызы


  1. 2002–2007 жылдар ара лығында М.Х. Дулати атындағы Тараз мемлекеттік университетінің «Әлем тілдері» факультетінде оқып білім алған ақын кім?

А. Ерлан Төлеутай

В. Асқар Алтай

С. Расул Ғамзатов

Д. Ерлан Жүніс


  1. Алып қорғанның құлағанын көрдім,

Небәрі алты жасымда,

Алып тұлғалар жылағанын көрдім,

Бастарын сүйеп ғасырға... үзінді қай шығармадан алынған

А. Кел, балалар оқылық

В. Шәкірт ойы

С. Шығамын тірі болсам, адам болып

Д. Менің атым - Тәуелсіздік


  1. Қазақстан Жазушы лар одағының Жастар арасындағы прозашылар форумының (1989–1990), Т. Айбергенов атындағы сыйлықтың, Халықаралық «Алаш» әдеби сыйлығының лауреаты атанған жазушы

А. Ерлан Жүніс

В. Асқар Алтай

С. Расул Ғамзатов

Д. Оралхан Бөкей


  1. Адам деген не көрмейді түсінде,

Жатыр екем бүгін қабір ішінде.

Дағыстанның кең аңғары, күн ыстық,

Көкірегімде орнаған бір тыныштық.... .үзінді қай шығармадан алынған

А. Кел, балалар оқылық

В. Шәкірт ойы

С. Шығамын тірі болсам, адам болып

Д. Ана тілі


  1. Авар тіліндегі «миләт» сөзінің екі мағынасы бар: «ұлт» және «қам». – Ұлтының қамын ойламаған адам дүние қамын ойлап жарытпас, – дейтін әкем”... үзінді қай щығармадан алынған

А. Прописка

В. Менің Дағыстаным

С. Апамның астауы

Д. Қар қызы


  1. Расул Ғамзатов шығармалары қай жылдарданр бастап жариялана бастады?

А. 1940

В. 1937

С. 1923

Д. 2000


  1. Асқар Алтайдың қай кітабы Халықаралық Сорос қорының бас жүлдесі – Грантын жеңіп алды

А. Қызыл бөлтірік

В. Казино

С. Прописка

Д. Алтай новелласы


  1. 2006 жылы Халықаралық «Шабыт» шығармашыл жастар фестива лінде «Әдебиет» саласы бойынша Ãран-При және Президент Кубогін иеленген жас ақынды белгілеңіз.

А. Ерлан Жүніс

В. Асқар Алтай

С. Расул Ғамзатов

Д. Оралхан Бөкей


  1. Қызыл бөлтірік” ұжымжық жинағы, Казино, Прописка, Алтай новелласы әңгімелерінің авторын белгілеңіз.

А. Ерлан Жүніс

В. Асқар Алтай

С. Расул Ғамзатов

Д. Оралхан Бөкей


  1. «Киелі түндердің дұғасы», «Егіз кітап» («Twinbook») (2011), «Хауас» (2013), «Ғаусар» (2014), «Үміт жырлары» (2015) атты жыр жинақтарының авторы

А. Ерлан Жүніс

В. Асқар Алтай

С. Расул Ғамзатов

450 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ