Материалдар / 6-сынып Театр
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

6-сынып Театр

Материал туралы қысқаша түсінік
Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыра алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қараша 2018
2002
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:№5

Күні: Мұғалімнің аты- жөні:Керімбаева Д.Ж.

Сынып: 6 Қатысқандар: 28 Қатыспағандар:2
Бөлім атауы
Сабақтың тақырыбы$ Театр
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 6. Т/А5.Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру.6.О7.Энциклопедия, сөздік, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпаратты алу, авторына сілтеме жасау.6.ӘТН.Көнерген сөз,эвфемизм,дисфемизм,неологизм,термин,диалекті,кәсіби,табу сөздердің қолдану аясын түсіну,және ажырата білу.

Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап бере отырып, ақпаратты өмірмен байланыстыру, дереккөздерінен ақпарат алу, неологизм, кәсіби сөздерді анықтау.Оқушылардың көпшілігі: Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап бере отырып, ақпаратты өмірмен байланыстыру, дереккөздерінен ақпарат алу, неологизм, термин, кәсіби сөздердің қолдану аясын ажырату.Кейбір оқушылар: Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап бере отырып, ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру, авторына сілтеме жасай отырып дереккөздерден ақпарат алу, неологизм, кәсіби сөздердің қолдану аясын ажырату.
Ойлау деңгейінің дағдыларыТүсіну, қолдану, талдау.
Бағалау критерийі- Тыңдалған мәтін мазмұны бойынша нақты сұрақтарға жауап береді, - жалпы сұрақтарға жауап беру арқылы ақпаратты шынайы өмірмен байланыстырады.- Энциклопедия, сөздік, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпаратты алу, авторына сілтеме жасайды;- неологизм,термин,кәсіби сөздердің қолдану аясын түсінеді, және ажырата біледі.

Тілдік мақсаттары





Құндылықтарға баулуТуған жерімізге ата-бабаларымыздың ұлы істерін насихаттау арқылы , нағыз патриоттық жауапкершіліктерін қалыптастыру.
Пәнаралық байланысҚазақ әдебиеті
Алдыңғы бөлім

Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері ресурстар
Тыңдалым алдыІ.Ұйымдастыру кезеңі«Мозайка» әдісіОқушылар сурет қиындысын табу арқылы сабақтың тақырыбын аша отырып, 3 топқа бөлінеді.
  • Балалар, қалай ойлайсыңдар бүгін сабағымызда біз не туралы айтатын боламыз? /Кино жайлы/
  • Тақтада кімнің суреттерін көріп тұрсыңдар?
  • Бұл киноның аттарын білесіздер ме?/Тақиялы періште,»Алдар көсе», «Анаға апарар жол»/
  • Фильмді түсіру үшін не қажет? /Сценарий жазу, актерларды таңдау, фильмді түсіру, оны монтаждау/
  • Кино саласына қатысты қандай мамандықтар бар? /Режиссер, оператор, монтаж, суретші, актер/
  • Бұрынғы уақытта кино қалай өңделіп түсірілген/Актерлардың шеберлігінен/
  • Қазіргі уақытта кино қалай өңделіп шығарылады? / Компьютер көмегімен/
  • Бүгін балалар мен сіздерді киностудияға шақырамын.

    «Мозайка» әдісі

    Тыңдалым





    Видеофильм көрсетіледі. Тыңдау кезінде нақты сұрақтарға жауап береді.



    Жалпы сұраққа өмірмен байланыстары отырып жауап береді.

    Дескриптор-Тыңдалған ақпаратты сұрақтар қою арқылы нақты сұрақтарға жауап береді







    ІІ.«Артық болмас білгенің» айдары
    Тыңдалымнан кейін

    ІІІ.«Топтастыру » әдісіОқушыларға энциклопедия, сөздік, балаларға арналған газет-журналдарды қолданып, авторға сілтеме жасайды. І топ «КИНО»(оқушыларға сөздік беріледі,ішінен кино қатысты сөздерді теріп жазады)



    ІІ топ«ҚАЗАҚФИЛЬМ» (Оқушыларға энциклопедия беріледі, киностудияға қатысты анықтама береді)

    ІІІ топ «АКТЕРЛАР» (оқушыларға актерлар туралы газет-журналдардан қысқаша мәлемет береді)



    Дескриптор:- Энциклопедия, сөздік, балаларға арналған газет-журналдарды қолданады.-Авторға сілтеме жасайды.

    ІІІ.«Топтастыру » әдісі



    Энциклопедия, сөздік, балаларға арналған газет-журналдарды қолданады.















































































































    Тапсырма Семантикалық карта арқылы неологим сөздердің қолдану саласына қарай белгіле .Дескриптор:-Семантикалық картаны белгілейді.-Неологизм сөздердің қолдану аясын түсінеді.

    ІҮ.«Семантикалық карта» әдісі







    Тыңдалым соңыДескриптор:- неологизм сөздер мен кәсіби сөздерді табады.-бір-бірінен ажыратады.Ү.«ІШІНЕ-СЫРТЫНА» әдісі





































    Оқушылар төмендегі кинолардың атауын нөмірлер арқылы сәйкестіндіреді

    1.«Қыз Жібек пен Төлеген»2.«Біржан сал»3.«Махаббат бекеті»4.«Жамбыл»5.«Бөлтірік»6.«Алмас қылыш»7.«Менің –атым Қожа»8.«Тақиялы періште»Дескриптор:- Кинолардың атауын нөмірлермен табады. - Атауларын сәйкестіндіреді.БағалауКері байланыс КЕМЕНІ БОЯУ



    *Егер саған сабақ ұнаса



    Үйге тапсырма

    «Менің сүйікті фильмдерім» тақырыбына монолог дайындап келу
    «СӘЙКЕСІН ТАП» ӘДІСІ
    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді қалай жоспарлаймыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    Оқушылардың білім деңгейіне байланысты жеңілден қиынға қарай,қарапайымнан жетек сұрақ-жауаптар қою арқылы күрделендіремін. Қазақ тілі пәнінен алған білімдерін тереңдету мақсатында жеке қабілеттін ашуға,өзіне деген сенімін жетілдіруге, пәнге деген қызығушылығын арттыруға әрі қызықты өтуіне ,уақытты тиімді пайдалануға жағдай жасаймын.

    Жетек сұрақтарды қою арқылы кейбір оқушылардың білімдерін анықтауға мүмкіндік туады. Қосымша материалдарды ,ақпарат көздерін пайдалану кезінде оқушылардың танымдық жұмыс деңгейін жақсарту жүзеге асырылады. Осыған орай әр тапсырма соңында дискрипторды негізге алынады.







    Денсаулық сақтау технологиялары. Осы сабақта қолданылатын



    АКТ ны пайдалану кезінде қауіпсіздік ережесін сақтауды бақылаймын.
    Рефлексия

    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдалаңдыңыз ба?Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?
    Сабақты оқу мақсатын негізге ала отырып өткіземін.Сабақ барысында оқушылар топтаса отырып жұмыс түрлері жүргізіледі. Жоспарымдағы жұмыс түрлерінің барлығы орындаймын сабақ үрдісінде.



















    Бұл тарауда сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағалау



    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1: Берілген сабақтың тақырыбының қызықтығы сабақтың тақырыбы ашылғандығы.2:Бүгінгі сабақта алған білімдерін өмірде қолдана алатындығы.

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1: «» әдістер арқылы оқушылардың белсенділігін,топта жұмыс жасау дағдыларын қалыптастырады.Бір-бірлерінің жетістіктеріне баға береді.



    2:Жаңа сабақты ашу барысында, «Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлу және берілген тапсырмалар арқылы нақты , жалпы сұрақтарға жауап беру шынайы өмірмен байланыстыру кезінде оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыра біледі.





    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оұушылардың жетістері қиыншылықтары туралы нені анықтадым,келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?






    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!