Материалдар / 6 сынып Виантия Римнің мұрагері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

6 сынып Виантия Римнің мұрагері

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Наурыз 2019
3201
27 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады






Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

7.1A-бөлім: Рим империясының құлауы

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: .

Сынып: 6

Сабақ 3

Қатысты:

Қатыспады:

Сабақтың тақырыбы

Византия-Римнің мұрагері


Сабақтың түрі

Жаңа материалды меңгеру


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

6.3.2.3 – Византияның ішкі саясатын сипаттап, оның ұзақ өмір сүруінің себептерін анықтау және жіктеу

Сабақтың мақсаттары

Шығыс Рим империясын Батыс Рим империясының саяси, әлеуметтік, экономикалық, мәдени дамуын салыстырады және Шығыс Рим империясының ұзақ өмір сүру себептерін талдайды

Шығыс Рим империясының саяси тарихын ашып көрсету

Бағалау критерийлері

Бағалау критерийлері

Оқу мақсаты

 Византияның ішкі саясатын сипаттап, оның ұзақ өмір сүруінің себептерін анықтау және жіктеу

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Білім мен түсінік/Қолдану

Дескриптор

Оқушы:

  • Византия мемлекетінің географиялық орналасуын және негізгі тарихи оқиғаларын атайды;

  • Батыс және Шығыс Рим империяларының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды;

  • Шығыс Рим империясының ұзақ өмір сүруінің себептерін ашады;


Тілдік мақсаттары

Оқушылар таратпа материалдарды қолданып, Шығыс Рим империясының ұазақ өмір сүруінің себептерін ашатын инфографика құрастырады;


Шығыс Рим империясының себептерін, алдымен, жазбалардың көмегімен визуалды түрде анықтайды, топтастырады, одан кейін ауызша түрде ұсынады

Тақырыптың арнайы лексикасы мен терминалогиясы:

Шығыс Рим империясы, колон, василевс, Юстиниан, монархия, кодификация, «Грек оты», қауымдық шаруашылық, ұзақ мерзімді, қысқа мерзімді себептер, желеу

Жазылым мен диалогқа қажетті сөйлем құрылымдары:Шығыс Рим империясы Батыс Рим империясынан ұзақ өмір сүрді, себебі ...

Х себептер/факторлар ұзақ мерзімді/қысқа мерзімді болып табылады ....

Х себептер/факторлар Ү себептер/факторларға әсер етті, мысалы,

Х факторлар/себептер ең негізгі болып табылады, себебі ...

Х факторлар/себептер алғышарттар туындатса, Ү факторлар/себептер катализаторлар болып табылады

Құндылықтарды дарыту

Басқа өркениеттер мен құндылықтарға құрмет қалыптастырылады;

Дүниежүзі тарихында Қазақстан тарихының қарастыру арқылы ұлттық мәдениетке құрмет қалыптастырылады

Пәнаралық байланыс

Сабақ экономика, саясаттану, мәдениеттану, техника, география, өнер сияқты пәндермен байланысты

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақта және материалды көркемдік тұрғыда көрсету үшін презентациялық бағдарлама қолданылады

Бастапқы білім

Оқушылар Рим империясымен және оған тән кейбір қасиеттермен 6-сыныпта танысқан, оның тарихи маңызы туралы ақпараттарды біледі

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған әрекеттер

Қолданылған деректер

Басы

«Кім шапшаң» ойынын пайдалану арқылы сұрақ жауап сәтін өткізу

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы әр топты диалогқа түсіру

,Өткен тақырып аррналған үй тасырмасын қайталауға сұрақтар жасалып, интерактивті тақтада көрсетіледі., крассворд, карточкалар

Мұғалім берген тапсырманы орындау Слайдта жазылған барлық қайталау сұрақтары мен тапсырмалар интерактиті тақтамен беріліп, әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді, карточкамен жауап беру

      1. Қортық Пипин король атағына қалай қол жеткізді?

      2. Ұлы Карл империясы қай жылдары өмір сүрді?

      3. Ұлы Карл империясы неліктен ыдырай бастады?

      4. Ұлы Карл мәдениетті дамытуға қандай үлес қосты?

Шығыс Рим империясы 395 жылы құрылды. Нәтижесінде Рим империясы Батыс және Шығыс Римге бөлінді. Батыс Рим империясы 81 жыл өткеннен кейін өмір сүруін тоқтатты. ІV ғасырдың соңындағы Шығыс Рим империясының картасы http://dkhramov.dp.ua/uploads/Art/HMFallingRomanEmpire/map11.jpg;



Ортасы

Шығыс Рим империясының саяси, экономикалық, мәдени, әлеуметтік дамуы туралы ақпараттық мәтіндерді тарату.

Оқушылардың оқуын қолдайтын мәтінге арналған тапсырмалар:

1. Шығыс Рим империясы шаруашылықты жүргізуде қандай өзгерістер орын алды?

2. Шығыс Рим империясы басқару жүйесінде қандай өзгерістер орын алды?

3. Шығыс Рим империясында қандай мәдени өзгерістер енгізілді?

4. Шығыс Рим империясында қандай әлеуметтік өзгерістер енгізілді?

5. Неліктен Шығыс Рим герман және түркі мемлекеттерінің шабуылдарына тойтарыс бере алды?

Оқушылар алдымен тапсырмалармен танысады, тек содан кейін барып, Византия туралы мәтінді оқиды.

Византия туралы мәтінді оқып, мәтінге арналған тапсырмалардың бірін таңдайды.

Топ оқушылары тапсырманы талқылап, Византияның Батыс Рим империясыннан қарағанда, ұзақ өмір сүру себептерін түсіндіретін таныстырылымын жасайды.

Шығыс Рим империясының Батыс Рим империясына қарағанда, ұзақ өмір сүру себептері:

Саяси себептер. Византияда мемлекетті басқару жүйесі және қорғаныс жүйелерін жетілдірді.

Мәдени себептер. Византияның императоры Юстинианның ішкі саясатының нәтижесінде, Батыс Рим империясында орын алмаған, бір халықтың біртектенуі жүрді,

Экономикалық себептері. Византия Батыс Рим империясы сияқты құлдардың еңбегін қолданды. Алайда, Батыс Рим империясымен салыстырғанда, құлдардың ірі жер иелерінен жерді жалға алып, кішігірім жеке шаруашылықтарын жүргізу құқықтарын иеленді. Бұл құлдарды еңбек етуге ынталандырып, өндірістің артуына әкелді.

Византия қоғамында «димдер» деп аталған саяси партиялардың ықпалы зор болды. Олардың ішінде , әсіресе («жасылдар») мен прасиндер («көктер») партиялары ерекше оқшауланатын. 532 жылы осы партиялардың басшылығымен болған Ника («жеңу») көтерілісі әрең дегенде басылды.

Юстиниан және оның заңдары. Кестемен жұмыс.

Империяның дәуірлеу кезеңі(527-565 жылдар)

Себептері

Варварлардың жойқын шапқыншылық-тарына ұшырамады

Құнарлы жері мен қолайлы табиғи жағдайы

Ауыл шаруашылығы жоғары қарқында дамыды.

Ерікті жер иеленушілер мен шаруалар қауымы басым болды.


Византия империясы (395-1453) http://guide-israel.ru/history/43281-vizantijskaya-imperiya-395-1453/;

Византия империясы. Империялар тарихы http://www.historie.ru/civilizacii/vizantiskaya-imperiya/183-vizantiyskaya-imperiya.html;

IV XV ғғ. Византия экономикасы http://textbook.news/istoriya-ekonomiki_699/ekonomika-vizantii.html;

Византия империясы http://www.history.com/topics/ancient-history/byzantine-empire


Developing historical understanding http://www.ahdr.info/ckfinder/userfiles/files/Christine_Counsell_Workshop_Write-up_AT.pdf:

Соңы


Топ оқушылары сөздердің бүгінгі сабақтағы әрекеттері мен сезімдеріне қаншалықты сәйкес келетінін талқылайды және шешеді. Егер топ оқушылары сөз бүгінгі сабақтағы сезімдері мен әрекеттеріне сәйкес келса, диаграммаға орналастырады. Сөздер бүгінгі сабақтағы әрекеттері мен сезімдерін аша түссе, неғұрлым ортасына қарай орналастырады. Әдістің басты мақсаты сабақтың атмосферасын анықтап, жеке тұжырымдары мен оқушылардың жауаптарымен сәйкестігін анықтау.

Қысымды

Бурно

Турбуленті

Тыныштықты


Қаһарды

Қорқынышты

Үрейді

Қауіпті


Жауыздықты

Ашуды

Қаранғылықты

Көңілсіздікті

Жылулықты

Жарықты

Жұбанышты

Қолайлықты


Тұманды

Тәуелкелдікті

Шуды

Қолайсыздықты

Сабақты бекіту:

          1. «Византия» деген атпен белгілі болған Шығыс Рим империясы қашан құрылды?

          2. Юстиниан қандай басшы болды? Ол алдына қандай мақсат қойды?

          3. Юстинианның заңдары қандай маңызға ие болды?

          4. Неліктен Шығыс Рим империясы славяндардан жеңіле берді?

          5. Византия қашан феодалдық мемлекетке айнала бастады?

          6. Орыстардың Византияға шабуылы қашан тоқтады.

Рефлексия. Оқушылар қиық қағаздарға жазып береді.

Сабақта маған не пайдалы болды?

Сабақта маған не қызықты болды?

Сабақта маған не қиын болды?

Беленділік белдеуі диаграммасы www.chrisbradford.co.uk/youngsamurairesource-1zone.doc

Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз қолдауды көбірек көрсетуді қалай ұйымдастырасыз?

Сіз қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар беруді жоспарлайсыз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай қалай ұйымдастырасыз?

Денсаулық және қауіпсіздік

Сабақтың мазмұнын жеңілдету жолдарын қарастыру. Мысалы, оқушыларға өз ойларын тірек-кесте түрінде, графикалық органайзер түрлерін қолданады. Топтық жұмыс кезінде мұғалім әрбір оқушыға немесе топқа қолдау көресету мүмкіндігі бар. Топтық жұмыс кезінде әлді оқушылар әлсіз оқушыларға қолдау көрсетеді

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!