|
Бөлім:Абайдыоқы, таңырқа |
Мектеп: № Пәні: қазақәдебиеті |
||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімніңаты-жөні: |
||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңтақырыбы |
Абайдың «Бірінші қара сөзі». |
||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.1.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру. 6.2.2.1. эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау. |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңмақсаты |
-әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіреді. - эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтайды |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтіңәрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтыңбасы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қасиеттер аллеясы» әдісі.Мақсаты: топқа бөлу Қорапшадан адамның қасиеттері жазылған қағаздардың біреуін алыңыз; Алған қасиетті көршіңізге тілек айтып, сыйға тартыңыз. 1-топ: Қайрат 2-топ: Жігер 3-топ: Төзім І. Қызығушылықты ояту. «Бір минут..»әдісі арқылы сұраймын. Бір оқушы А.Құнанбайұлы туралы, оның шығармашылығы туралы айтады. Бір сөзді қайталағанына, кідіріске немесе жіберген қателігіне байланысты тоқтатып, тізгінді келесі оқушы әрі қарай жалғастырады. Бұл 1 минут ішінде болады. (оқушылар жауабы тыңдалады). Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар А.Құнанбайұлы туралы, оның шығармашылығы туралы айтады. Бір сөзді қайталағанына, кідіріске немесе жіберген қателігіне байланысты тоқтатып, тізгінді келесі оқушы әрі қарай жалғастырады. |
ҚБ
|
6-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
ІІ. Мағынаны тану.Қара сөз (проза) - көркем әдебиеттің үлкен бір саласы. Өлең сөзден (поэзиядан) бір айырмасы - онда сөз ырғағы еркін, әдебиеттегі сөз саптау қалпына сәйкес келеді, өлеңдегідей қандай да белгілі өлшемдер сақталмайды. Қара сөзбен жазылған көркем шығармада өмір құбылыстарын, әр түрлі уақиғаларды баяндау тәсілі айрықша болады. Оқушылар Абай Құнанбайұлының «Бірінші қарасөзімен» танысады.https://www.youtube.com/watch?v=8O0rq3UZbVI
Оқушыларға Абайдың «Бірінші сөзін» тыңдату арқылы идеялық мазмұнын жеткізу. 1-тапсырма. Мұғалім «Бірінші сөзден» мәтін бөліктерін таратады. Оқушылар оқып, қарасөз жазудағы ақын мақсатымен танысады, сыныптық талқылау жүргізеді: а) Қандай мәселе көтерілген? ә) Абайдың «алыстық, жұлыстық, айтыстық, тартыстық» деуінің мәні неде? б) Абай жер ортасы жасқа келіп, қажып, жалығуының, ісінің бекер-баянсыз деуінің себебі? в) Өзімен-өзі пікірлесе отырып, қандай кәсіптерді өзіне лайықсыз деп табады? г) Тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйіні қандай? Дескриптор:
ҚБ 2-тапсырма. «Сөз сиқыры» әдісі.«Бірінші сөзде» Абай не туралы айтады? Төменде көрсетілген ұғымдарға түсінік беріңдер.
Бірінші қарасөздегіавтордың қарасөз жазудағы мақсатын анықта. Кестені толықтыр.
Дескриптор:
ҚБ 3-тапсырма. Ақынның осы ойға келу себебеі неліктен? Ойыңды кеңейтіп жаз. Бұл жасқа келгенше жақсы өткіздік пе, жаман өткіздік пе, әйтеуір бірталай өмірімізді өткіздік: алыстық, жұлыстық, айтыстық, тартыстық - әурешілікті көре-көре келдік. Енді жер ортасы жасқа келдік: қажыдық, жалықтық; қылып жүрген ісіміздің баянсызын, байлаусызын көрдік, бәрі қоршылық екенін білдік. Ал, енді қалған өмірімізді қайтіп, не қылып өткіземіз? Соны таба алмай өзім де қайранмын.
Дескриптор:
ҚБ |
Оқушылар Қарасөз туралы теориялық білім алады.
Оқушылар Абай Құнанбайұлының «Бірінші қарасөзімен» танысады.
Оқушылар оқып, қарасөз жазудағы ақын мақсатымен танысады, сыныптық талқылау жүргізеді.
ЕБҚ: мазмұнын айтады.
«Сөз сиқыры» әдісі. «Бірінші сөзде» Абай не туралы айтады? Төменде көрсетілген ұғымдарға түсінік беріңдер.
ЕБҚ: жұптасып жұмыс жасайды.
Ақынның осы ойға келу себебеі неліктен? Ойыңды кеңейтіп жаз.
|
ҚБ 3 балл
ҚБ3 балл
ҚБ 2балл
ҚБ 2балл
|
https://www.youtube.com/watch?v=8O0rq3UZbVI
6-сынып қазақ әдебиеті
|
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия. Оқушы өзінің жасаған жұмысы бойынша рефлексия жасайды. Менің түйгенім... Қиындық туғызған тұсы... Туындаған сұрақ... |
|
|||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
6-сынып.ІІ тоқсан. Абай 1-ші қарасөзі
6-сынып.ІІ тоқсан. Абай 1-ші қарасөзі
|
Бөлім:Абайдыоқы, таңырқа |
Мектеп: № Пәні: қазақәдебиеті |
||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімніңаты-жөні: |
||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңтақырыбы |
Абайдың «Бірінші қара сөзі». |
||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.1.2.1. әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру. 6.2.2.1. эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау. |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңмақсаты |
-әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіреді. - эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтайды |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтіңәрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтыңбасы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қасиеттер аллеясы» әдісі.Мақсаты: топқа бөлу Қорапшадан адамның қасиеттері жазылған қағаздардың біреуін алыңыз; Алған қасиетті көршіңізге тілек айтып, сыйға тартыңыз. 1-топ: Қайрат 2-топ: Жігер 3-топ: Төзім І. Қызығушылықты ояту. «Бір минут..»әдісі арқылы сұраймын. Бір оқушы А.Құнанбайұлы туралы, оның шығармашылығы туралы айтады. Бір сөзді қайталағанына, кідіріске немесе жіберген қателігіне байланысты тоқтатып, тізгінді келесі оқушы әрі қарай жалғастырады. Бұл 1 минут ішінде болады. (оқушылар жауабы тыңдалады). Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар А.Құнанбайұлы туралы, оның шығармашылығы туралы айтады. Бір сөзді қайталағанына, кідіріске немесе жіберген қателігіне байланысты тоқтатып, тізгінді келесі оқушы әрі қарай жалғастырады. |
ҚБ
|
6-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
ІІ. Мағынаны тану.Қара сөз (проза) - көркем әдебиеттің үлкен бір саласы. Өлең сөзден (поэзиядан) бір айырмасы - онда сөз ырғағы еркін, әдебиеттегі сөз саптау қалпына сәйкес келеді, өлеңдегідей қандай да белгілі өлшемдер сақталмайды. Қара сөзбен жазылған көркем шығармада өмір құбылыстарын, әр түрлі уақиғаларды баяндау тәсілі айрықша болады. Оқушылар Абай Құнанбайұлының «Бірінші қарасөзімен» танысады.https://www.youtube.com/watch?v=8O0rq3UZbVI
Оқушыларға Абайдың «Бірінші сөзін» тыңдату арқылы идеялық мазмұнын жеткізу. 1-тапсырма. Мұғалім «Бірінші сөзден» мәтін бөліктерін таратады. Оқушылар оқып, қарасөз жазудағы ақын мақсатымен танысады, сыныптық талқылау жүргізеді: а) Қандай мәселе көтерілген? ә) Абайдың «алыстық, жұлыстық, айтыстық, тартыстық» деуінің мәні неде? б) Абай жер ортасы жасқа келіп, қажып, жалығуының, ісінің бекер-баянсыз деуінің себебі? в) Өзімен-өзі пікірлесе отырып, қандай кәсіптерді өзіне лайықсыз деп табады? г) Тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйіні қандай? Дескриптор:
ҚБ 2-тапсырма. «Сөз сиқыры» әдісі.«Бірінші сөзде» Абай не туралы айтады? Төменде көрсетілген ұғымдарға түсінік беріңдер.
Бірінші қарасөздегіавтордың қарасөз жазудағы мақсатын анықта. Кестені толықтыр.
Дескриптор:
ҚБ 3-тапсырма. Ақынның осы ойға келу себебеі неліктен? Ойыңды кеңейтіп жаз. Бұл жасқа келгенше жақсы өткіздік пе, жаман өткіздік пе, әйтеуір бірталай өмірімізді өткіздік: алыстық, жұлыстық, айтыстық, тартыстық - әурешілікті көре-көре келдік. Енді жер ортасы жасқа келдік: қажыдық, жалықтық; қылып жүрген ісіміздің баянсызын, байлаусызын көрдік, бәрі қоршылық екенін білдік. Ал, енді қалған өмірімізді қайтіп, не қылып өткіземіз? Соны таба алмай өзім де қайранмын.
Дескриптор:
ҚБ |
Оқушылар Қарасөз туралы теориялық білім алады.
Оқушылар Абай Құнанбайұлының «Бірінші қарасөзімен» танысады.
Оқушылар оқып, қарасөз жазудағы ақын мақсатымен танысады, сыныптық талқылау жүргізеді.
ЕБҚ: мазмұнын айтады.
«Сөз сиқыры» әдісі. «Бірінші сөзде» Абай не туралы айтады? Төменде көрсетілген ұғымдарға түсінік беріңдер.
ЕБҚ: жұптасып жұмыс жасайды.
Ақынның осы ойға келу себебеі неліктен? Ойыңды кеңейтіп жаз.
|
ҚБ 3 балл
ҚБ3 балл
ҚБ 2балл
ҚБ 2балл
|
https://www.youtube.com/watch?v=8O0rq3UZbVI
6-сынып қазақ әдебиеті
|
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия. Оқушы өзінің жасаған жұмысы бойынша рефлексия жасайды. Менің түйгенім... Қиындық туғызған тұсы... Туындаған сұрақ... |
|
|||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















