Материалдар / 6 сыныпқа арналған нөлдік срез
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

6 сыныпқа арналған нөлдік срез

Материал туралы қысқаша түсінік
«Қазақ тілі»пәнінен 6 сыныпқа арналған нөлдік срез Оқушының аты-жөні:________________________________ Бөлім «Мектеп өмірі. Әдепті бала-арлы бала» Оқу мақсаты 5.3.3.1 Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау 5.4.3.1 жазба жұмыстарында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданып жазу 5.5.1.1 Мәтіндерден жалпы және жалқы есімдерді ажырата білу, жалғау түрлерін дұрыс жалғау Бағалау критерийі Ойлау дағдыларының деңгейі Білім алушы Мәтін тақырыбын анықтайды Жазба жұмысында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданады Мәтіндегі жалпы, жалқы есімдерді анықтайды Қолдану Орындау уақыты 15-20 минут 1-тапсырма Мәтінді түсініп оқып, мәтінге сай ат қойыңыз. _________________________________________________________________________________ Адамның атының сүйкімді болуы да - зор бақыт па деймін. Мәселен, Мұрат, Болат, Ербол, Бақыт деген аттарды алып қараңдаршы. Айтуға да ықшам, естір құлаққа да жағымды әрі мағына жағынан да қазақ тілі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қырқүйек 2024
240
2 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


«Қазақ тілі»пәнінен 6 сыныпқа арналған нөлдік срез

Оқушының аты-жөні:________________________________



Бөлім «Мектеп өмірі. Әдепті бала-арлы бала»


Оқу мақсаты

5.3.3.1 Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау

5.4.3.1 жазба жұмыстарында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданып жазу

5.5.1.1 Мәтіндерден жалпы және жалқы есімдерді ажырата білу, жалғау түрлерін дұрыс жалғау


Бағалау критерийі






Ойлау дағдыларының деңгейі

Білім алушы

  • Мәтін тақырыбын анықтайды

  • Жазба жұмысында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданады

  • Мәтіндегі жалпы, жалқы есімдерді анықтайды


Қолдану



Орындау уақыты

15-20 минут


1-тапсырма

Мәтінді түсініп оқып, мәтінге сай ат қойыңыз.


_________________________________________________________________________________



Адамның атының сүйкімді болуы да - зор бақыт па деймін. Мәселен, Мұрат, Болат, Ербол, Бақыт деген аттарды алып қараңдаршы. Айтуға да ықшам, естір құлаққа да жағымды әрі мағына жағынан да қазақ тілінен сабақ беретін Майқанова татейше айтқанда, бұлар - жоғары идеялы есімдер. Мұндайлар өз атын кәдімгідей мақтаныш көріп, біреумен таныса қалса, мәнерлеп, көтеріңкі дауыспен айтады. Ал енді айтуға да, естуге де қолайсыз есімдер бар. Өзге түгіл, өзіңе де ұнамайды-ақ. Әттең қолдан келсе, табанда өзгертіп, әдемі аттардың
біреуін өзгертіп алар едің!...

Жарайды, «Өткенге өкініш жоқ» дегендей, істің турасына көшелік. Менің атым - Қожа, Kөpiп отырсыңдар, пәлендей әйдік ат емес.

Шынымды айтсам, бұл о баста Қожа емес, Қожаберген екен. Туу куәлігінің өзінде солай деп жазылған.... Сонымен, мен өзім ес білгелі Қожамын. Ауыл-аймақтың бәрі солай атайды.

Біз бір класта екі Қожа бармыз. Сүттібайдың үлкен баласының аты да Қожа. Оқушылар екеуімізді шатастырып алмас үшін өңімізге қарап, мені «Қара Қожа», оны «Сары Қожа» деп атайды.

Әуел баста мен бұған өкпелеп қалатын едім. Бірақ жүре-бара құлағым үйреніп, дағдыланып кеттім, «Қара Қожа» дегендерге «Әу!» - деп жалт қарайтын болдым.

Фамилиям - Қадыров... Қадыр менің әкем...


[1]

2-тапсырма

Мәтіннен жалқы есімдерді (5 жалқы есім) теріп жазыңыз.

_________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________

[2]







3-тапсырма

Мәтіннен жалпы есімдерді (5 жалпы есім) теріп жазыңыз.

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

[3]


4-тапсырма

Сын есімдерді қолданып, кейіпкерлерге мінездеме жаз.


Қожа


Жанар


Сұлтан


Жантас



[4]



Бағалау критерийі

тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Мәтін тақырыбын анықтайды


1

мәтінге ат қояды;


1

2

мәтіннен 5 жалқы есімді анықтайды;

2 жалқы есім

4 жалқы есім


1

1

Мәтіндегі жалқы, жалпы есімдерді анықтайды

3

мәтіннен 5 жалпы есімді анықтайды;

1 жалпы есім

2 жалпы есім

3 жалпы есім


1

1

1

Жазба жұмысында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданады


4

мінездеме жазады;

2

сын есімдерді қолданады;

2

Барлығы 10





«Қазақстандағы жан-жануарлар мен өсімдіктер әлемі» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні ________________________________________________


Бағалау критерийі

Оқу жетістігі деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

Мәтін тақырыбын анықтайды


Мәтінге сай ат қоюда,

кейіпкерлер мен олардың әрекетін сәйкестендіруде қиналады

Shape1


Shape2 Мәтінге сай ат қоюда, кейіпкерлер мен олардың әрекетін сәйкестендіруде қателіктер жібереді

МShape3 әтінге сай ат қояды, кейіпкерлер мен олардың әрекетін сәйкестендіреді

Мәтіндегі жалпы есімдерді анықтайды

Shape4 Мәтіннен жалпы есімдерді ажыратуда қиналады

Shape5 Мәтіннен бірінші, екінші, үшінші, төртінші, бесінші жалпы есімдерді ажыратуда қателіктер жібереді


МShape6 әтіндегі жалпы есімдерді анықтайды

Жазба жұмысында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданады


Тірек сөздерді, сипаттау, бейнелеу құралдарын қолдануда,

жShape7 ан-жануарлардың достығы туралы шағын мәтін жазуда қиналады

Тірек сөздерді, сипаттау, бейнелеу құралдарын қолдануда,

жShape8 ан-жануарлардың достығы туралы шағын мәтін жазуда қателеседі

Тірек сөздерді, сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданады,

жShape9 ан-жануарлардың достығы туралы шағын мәтін жазады



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!