«Қазақ тілі»пәнінен 6 сыныпқа арналған нөлдік срез
Оқушының аты-жөні:________________________________
Бөлім «Мектеп өмірі. Әдепті бала-арлы бала»
|
Оқу мақсаты |
5.3.3.1 Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау 5.4.3.1 жазба жұмыстарында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданып жазу 5.5.1.1 Мәтіндерден жалпы және жалқы есімдерді ажырата білу, жалғау түрлерін дұрыс жалғау |
||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білім алушы
Қолдану |
||||||||||||||||||||||||||
|
Орындау уақыты |
15-20 минут |
||||||||||||||||||||||||||
|
1-тапсырма Мәтінді түсініп оқып, мәтінге сай ат қойыңыз. _________________________________________________________________________________ |
|||||||||||||||||||||||||||
Адамның атының сүйкімді болуы да - зор бақыт
па деймін. Мәселен, Мұрат, Болат, Ербол, Бақыт
деген аттарды алып қараңдаршы. Айтуға да ықшам, естір құлаққа да
жағымды әрі мағына жағынан да қазақ тілінен сабақ
беретін Майқанова татейше айтқанда, бұлар - жоғары идеялы
есімдер. Мұндайлар өз атын кәдімгідей мақтаныш
көріп, біреумен таныса қалса, мәнерлеп, көтеріңкі
дауыспен айтады. Ал енді айтуға да, естуге де
қолайсыз есімдер бар. Өзге түгіл, өзіңе де
ұнамайды-ақ. Әттең қолдан келсе, табанда өзгертіп, әдемі
аттардың
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Қожа |
|
|
Жанар |
|
|
Сұлтан |
|
|
Жантас |
|
[4]
|
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Мәтін тақырыбын анықтайды |
1 |
мәтінге ат қояды; |
1 |
|
2 |
мәтіннен 5 жалқы есімді анықтайды; 2 жалқы есім 4 жалқы есім |
1 1 |
|
|
Мәтіндегі жалқы, жалпы есімдерді анықтайды |
3 |
мәтіннен 5 жалпы есімді анықтайды; 1 жалпы есім 2 жалпы есім 3 жалпы есім |
1 1 1 |
|
Жазба жұмысында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданады |
4 |
мінездеме жазады; |
2 |
|
сын есімдерді қолданады; |
2 |
||
|
Барлығы 10 |
|||
«Қазақстандағы жан-жануарлар мен өсімдіктер әлемі» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні ________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Оқу жетістігі деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
|
Мәтін тақырыбын анықтайды |
Мәтінге сай ат қоюда, кейіпкерлер мен олардың әрекетін сәйкестендіруде қиналады
|
|
М |
|
Мәтіндегі жалпы есімдерді анықтайды |
|
|
М |
|
Жазба жұмысында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданады |
Тірек сөздерді, сипаттау, бейнелеу құралдарын қолдануда, ж |
Тірек сөздерді, сипаттау, бейнелеу құралдарын қолдануда, ж |
Тірек сөздерді, сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданады, ж |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
6 сыныпқа арналған нөлдік срез
6 сыныпқа арналған нөлдік срез
«Қазақ тілі»пәнінен 6 сыныпқа арналған нөлдік срез
Оқушының аты-жөні:________________________________
Бөлім «Мектеп өмірі. Әдепті бала-арлы бала»
|
Оқу мақсаты |
5.3.3.1 Фольклорлық және шағын көлемді көркем әдеби шығармаларды түсіну, тақырыбын анықтау 5.4.3.1 жазба жұмыстарында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданып жазу 5.5.1.1 Мәтіндерден жалпы және жалқы есімдерді ажырата білу, жалғау түрлерін дұрыс жалғау |
||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білім алушы
Қолдану |
||||||||||||||||||||||||||
|
Орындау уақыты |
15-20 минут |
||||||||||||||||||||||||||
|
1-тапсырма Мәтінді түсініп оқып, мәтінге сай ат қойыңыз. _________________________________________________________________________________ |
|||||||||||||||||||||||||||
Адамның атының сүйкімді болуы да - зор бақыт
па деймін. Мәселен, Мұрат, Болат, Ербол, Бақыт
деген аттарды алып қараңдаршы. Айтуға да ықшам, естір құлаққа да
жағымды әрі мағына жағынан да қазақ тілінен сабақ
беретін Майқанова татейше айтқанда, бұлар - жоғары идеялы
есімдер. Мұндайлар өз атын кәдімгідей мақтаныш
көріп, біреумен таныса қалса, мәнерлеп, көтеріңкі
дауыспен айтады. Ал енді айтуға да, естуге де
қолайсыз есімдер бар. Өзге түгіл, өзіңе де
ұнамайды-ақ. Әттең қолдан келсе, табанда өзгертіп, әдемі
аттардың
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Қожа |
|
|
Жанар |
|
|
Сұлтан |
|
|
Жантас |
|
[4]
|
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Мәтін тақырыбын анықтайды |
1 |
мәтінге ат қояды; |
1 |
|
2 |
мәтіннен 5 жалқы есімді анықтайды; 2 жалқы есім 4 жалқы есім |
1 1 |
|
|
Мәтіндегі жалқы, жалпы есімдерді анықтайды |
3 |
мәтіннен 5 жалпы есімді анықтайды; 1 жалпы есім 2 жалпы есім 3 жалпы есім |
1 1 1 |
|
Жазба жұмысында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданады |
4 |
мінездеме жазады; |
2 |
|
сын есімдерді қолданады; |
2 |
||
|
Барлығы 10 |
|||
«Қазақстандағы жан-жануарлар мен өсімдіктер әлемі» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні ________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Оқу жетістігі деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
|
Мәтін тақырыбын анықтайды |
Мәтінге сай ат қоюда, кейіпкерлер мен олардың әрекетін сәйкестендіруде қиналады
|
|
М |
|
Мәтіндегі жалпы есімдерді анықтайды |
|
|
М |
|
Жазба жұмысында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданады |
Тірек сөздерді, сипаттау, бейнелеу құралдарын қолдануда, ж |
Тірек сөздерді, сипаттау, бейнелеу құралдарын қолдануда, ж |
Тірек сөздерді, сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданады, ж |
шағым қалдыра аласыз













