Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
6-сыныпқа қазақ тілі мен әдебиеті Т2 пәнінен күнтізбелік жоспар
беріледі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Орыс сыныптарындағы «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні 6-сынып
Барлығы: 136 сағат, аптасына 4 сағат
№ |
Бөлім/ Тақырыптар |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімдер |
Ескертпе |
||||||
І тоқсан 32 сағат |
||||||||||||
1 |
1-бөлім.Отан-отбасынан басталады. М.Әуезов «Абай жолы» Қайтқанда» тарауы (үзінді)
|
Отбасы күнін тойладық |
6.1.1.1 - тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау; 6.4.4.1 - мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау; |
1 |
5.09 |
|
||||||
2 |
||||||||||||
Отбасы күнін тойладық |
6.1.5.1 - тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау 6. 2. 3. 1 ауызша мәтіндер құрауда хабарлы сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айту |
1 |
5.09 |
|
||||||||
3 |
Әке көрген оқ жонар... |
6.2.2.1 -тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу, 6. 5. 1. 1 мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану |
1
|
7.09 |
|
|||||||
4 |
Ана көрген тон пішер |
6.2.3.1 - ауызша мәтіндер құрауда хабарлы сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айту 6. 2. 3. 1 ауызша мәтіндер құрауда хабарлы сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айту |
1
|
7.09 |
|
|||||||
5 |
Ана көрген тон пішер |
6.1.1.1 - тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау; 6.3.2.1 - ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (мінездеме); |
1
|
12.09 |
|
|||||||
6 |
Ата-анамды үлгі тұтамын |
6.3.5.1 - қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді мәтін мазмұнымен салыстыру, қарама-қайшы ақпараттарды анықтау 6.4.4.1 - мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау; |
1 |
12.09 |
|
|||||||
7 |
Мұхтар Әуезов – қазақтың ұлы жазушысы |
6.4.4.1 - мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау; 6. 1. 5. 1 тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау |
1 |
14.09 |
|
|||||||
8 |
Мұхтар Әуезов – қазақтың ұлы жазушысы |
6.4.1.1 - мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, мінездеме жазу 6. 5. 1. 1 мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану |
1
|
14.09 |
|
|||||||
9 |
М.Әуезов «Абай жолы» Қайтқанда» тарауынан үзінді |
6.1.1.1 - тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау; 6. 4. 4. 1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постержасау; |
1
|
19.09 |
|
|||||||
10 |
Нәтиже сабақ.Мен не үйрендім? БЖБ №1 |
6.3.5.1 - қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді мәтін мазмұнымен салыстыру, қарама-қайшы ақпараттарды анықтау 6. 2. 3. 1 ауызша мәтіндер құрауда хабарлы сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айту |
1 |
19.09 |
|
|||||||
11 |
Ауылым –алтын бесігім |
6.2.2.1 -тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу; 6. 4. 1. 1 мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, мінездемежазу |
1 |
21.09 |
|
|||||||
12 |
Ауылым –алтын бесігім |
6.2.2.1 -тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу, 6. 4. 1. 1 мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, мінездемежазу |
1
|
21.09 |
|
|||||||
13 |
Жайлаудың ауасы таза |
6.5.1.1 - мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану 6. 2. 2. 1 тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу |
1 |
26.09 |
|
|||||||
14 |
Менің үйім таудың етегінде |
6. 1. 2. 1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтау; 6. 4. 5. 1 жазба жұмыстарында сөзге қосымша жалғауда үндестік заңын ескеріп, орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу |
1 |
26.09 |
|
|||||||
2-бөлім.Қазіргі қазақ ауылы мен қаланың тыныс-тіршілігі. Ә.Дүйсенбиев «Бәтеңке, Шұжық, Балқаймақ» өлеңі |
||||||||||||
15
|
Кім пайдалы? Кім мықты? |
6. 1. 6. 1 тыңдалымматериалдарының мазмұны негізінде шынайы өмірмен байланыстырып жауап беру 6. 5. 1. 2 лексикалық мағынасы жағынан заттың сипатын, көлемін, салмағын, аумағын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану |
1 |
28.09 |
|
|||||||
16 |
Кім пайдалы? Кім мықты? |
6. 2. 4. 1 шағын көлемді мәтіндегі жеке эпизодтарды сипаттау және тілдік ерекшелігіне салыстыру жасау; 6. 5. 1. 2 лексикалық мағынасы жағынан заттың сипатын, көлемін, салмағын, аумағын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану |
1 |
28.09 |
|
|||||||
17 |
|
Қаланың қызу өмірі |
6. 3. 4. 1 мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру 6. 2. 2. 1 тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу |
1 |
3.10 |
|
||||||
18 |
Менің қаладағы болашақ пәтерім |
6. 2. 1. 1 тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу 6. 4. 5. 1 жазба жұмыстарында сөзге қосымша жалғауда үндестік заңын ескеріп, орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу |
1 |
3.10 |
|
|||||||
19 |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №2 |
6. 3. 2. 1 ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (күнделік); 6. 4. 1. 1 мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, күнделік жазу; |
1 |
5.10 |
|
|||||||
20 |
3-бөлім.Таулар сыры. М.Мақатаев «Мен таулықпын» |
Қазақстандағы қандай тауларды білесің? |
6. 1. 3. 1 тұрмыстық-әлеуметтік тақырып-тарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердіңмағынасын түсіну; 6. 5. 1. 3 реттік сан есімдер мен жинақтық сан есімдерді жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану |
1 |
5.10 |
|
||||||
21 |
Қазақстандағы қандай тауларды білесің? |
6. 2. 6. 1 тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру; 6. 4. 2. 1эссе тақырыбының желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу; |
1 |
10.10 |
|
|||||||
22 |
Тауда түнедік |
6. 1. 4. 1 шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып кейіпкерлерге сипаттама жасау 6. 3. 1. 1 мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру; |
1 |
10.10 |
|
|||||||
23 |
Тауда түнедік |
6. 3. 6. 1тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру 6. 4. 2. 1эссе тақырыбының желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу; |
1 |
12.10 |
|
|||||||
24 |
Толағай тауының тарихын айтшы |
6. 2. 5. 1 коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру 6. 5. 1. 3 реттік сан есімдер мен жинақтық сан есімдерді жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану |
1 |
12.10 |
|
|||||||
25 |
Толағай тауының тарихын айтшы |
6. 2. 5. 1 коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру 6. 4. 2. 1эссе тақырыбының желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу; |
1 |
17.10 |
|
|||||||
26 |
М.Мақатаев – ақиық ақын |
6. 4. 3. 1 жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу 6. 3. 1. 1 мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру; |
1 |
17.10 |
|
|||||||
27
|
|
М.Мақатаев – ақиық ақын |
6. 4. 3. 1 жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу 6. 3. 1. 1 мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру; |
1
|
19.10 |
|
||||||
28 |
М. Мақатаев «Мен таулықпын» |
6. 2. 5. 1 коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру 6. 4. 2. 1эссе тақырыбының желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу; |
1 |
19.10 |
|
|||||||
29 |
|
ТЖБ |
Спецификация бойынша |
1 |
24.10 |
|
||||||
30 |
|
Мұзтауға бардың ба? |
6. 1. 4. 1 шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып кейіпкерлерге сипаттама жасау 6. 3. 1. 1 мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру; |
1 |
24.10 |
|
||||||
31 |
|
Мұзтауға бардың ба? |
6. 1. 3. 1 тұрмыстық-әлеуметтік тақырып-тарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердіңмағынасын түсіну; 6. 5. 1. 3 реттік сан есімдер мен жинақтық сан есімдерді жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану |
1 |
26.10 |
|
||||||
32 |
|
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
6. 2. 5. 1 коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру 6. 4. 2. 1эссе тақырыбының желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу; |
1 |
26.10 |
|
||||||
ІІ тоқсан 32 сағат |
||||||||||||
33 |
4-бөлім. Қуат көзін үнемдей білеміз бе? М.Жұмабаев «От» өлеңі (үзінді). |
Қуат көзіне не жатады? |
6. 1. 2. 1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтау; 6. 4. 4. 1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша сызба-кестелер жасау |
1
|
7.11 |
|
||||||
34 |
Қуат көзіне не жатады? |
6. 2. 2. 1 тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу; 6. 3. 6. 1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру |
1 |
7.11 |
|
|||||||
35 |
Электр энергиясын үнемдейміз |
6. 1. 5. 1 тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау 6. 4. 4. 1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша сызба-кестелер жасау |
1 |
9.11 |
|
|||||||
36 |
|
Электр энергиясын үнемдейміз |
6. 2. 2. 1 тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу; 6. 3. 6. 1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру |
1
|
9.11 |
|
||||||
37 |
Жел энергетикасы |
6. 2. 5. 1 коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру 6. 3. 2. 1ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (түсініктеме); |
1 |
14.11 |
|
|||||||
38 |
Мағжан Жұмабаев – қазақтың ұлы ақыны |
6. 4. 4. 1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша сызба-кестелер жасау 6. 5. 1. 4 өздік, болымсыздық, белгісіздік, жалпылау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану |
1 |
14.11 |
|
|||||||
39 |
Мағжан Жұмабаев – қазақтың ұлы ақыны |
6. 3. 2. 1ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (түсініктеме); 6. 5. 1. 4 өздік, болымсыздық, белгісіздік, жалпылау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану |
1 |
16.11 |
|
|||||||
40 |
Күннен келген адам |
6. 3. 6. 1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру 6. 5. 1. 4 өздік, болымсыздық, белгісіздік, жалпылау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану |
1 |
16.11 |
|
|||||||
41 |
|
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
6. 4. 1. 1 мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, түсініктеме жазу 6. 3. 6. 1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру |
1 |
21.11 |
|
||||||
|
||||||||||||
42 |
5- бөлім. Менің туған өлкем өлеңдер мен прозада |
Туған өлкені жырлаймыз |
6. 1. 1. 1 тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау; 6. 3. 3. 1 орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау 6. 4. 5. 1 жазба жұмыстарында сөзге қосымша жалғауда үндестік заңын ескеріп, орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану |
1 |
21.11 |
|
||||||
43 |
|
Туған өлкені жырлаймыз |
6. 2. 2. 1 тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу; 6. 3. 1. 1 мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру; 6. 5. 1. 1 мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану; |
1 |
23.11 |
|
||||||
44 |
|
Туған жердің төсінде |
6. 1. 5. 1 тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау 6. 4. 4. 1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасау; |
|
23.11 |
|
||||||
45 |
|
Нәтиже сабақ. БЖБ №1 |
6. 2. 4. 1 шағын көлемді мәтіндегі жеке эпизодтарды сипаттау және тілдік ерекшелігіне салыстыру жасау 6. 5. 2. 1 жазба жұмыстарында сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып жай сөйлем құрастыру |
1 |
28.11 |
|
||||||
|
||||||||||||
46 |
6-бөлім. Астана – мәдениет пен өнер ордасы Әкім Ысқақ «Күн ұлымын» |
Астана – елімнің мақтанышы |
6. 1. 3. 1 тұрмыстық-әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердіңмағынасын түсіну; 6. 5. 1. 5 етістіктің шақтарының (нақ осы шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану |
1 |
28.11 |
|
||||||
47 |
|
Астана – елімнің мақтанышы |
6. 1. 6. 1 тыңдалымматериалдарының мазмұны негізінде шынайы өмірмен байланыстырып жауап беру 6. 4. 1. 1 мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, өмірбаян жазу; |
1 |
30.11 |
|
||||||
48 |
|
Біздің төріміз- Ақорда |
6. 1. 6. 1 тыңдалымматериалдарының мазмұны негізінде шынайы өмірмен байланыстырып жауап беру 6. 4. 1. 1 мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, өмірбаян жазу; |
1 |
30.11 |
|
||||||
49 |
|
«Мәңгілік ел» ескерткіші нені бейнелейді? |
6. 2. 6. 1 тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру; 6. 5. 1. 5 етістіктің шақтарының (нақ осы шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану |
1 |
5.12 |
|
||||||
50 |
|
Ә. Ысқақ «Күн ұлымын» |
6. 2. 3. 1 ауызша мәтіндер құрауда лепті сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айту |
1 |
5.12 |
|
||||||
51 |
|
«Астана Опера» мемлекеттік опера және балет театры |
6. 3. 3. 1 орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау; 6. 5. 1. 5 етістіктің шақтарының (нақ осы шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану |
1 |
7.12 |
|
||||||
52 |
|
«Астана Опера» мемлекеттік опера және балет театры |
6. 3. 2. 1 ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (өмірбаян, түйіндеме) 6. 4. 5. 1 жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану |
1 |
7.12 |
|
||||||
53 |
|
Ұлттық мұражайға бардың ба? |
6. 1. 3. 1 тұрмыстық-әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердіңмағынасын түсіну; 6. 5. 1. 5 етістіктің шақтарының (нақ осы шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану |
1 |
12.12 |
|
||||||
54 |
|
Нәтиже сабақ.Мен не үйрендім? БЖБ №2 |
6. 3. 2. 1 ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (өмірбаян, түйіндеме) 6. 4. 5. 1 жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану |
1 |
12.12 |
|
||||||
|
||||||||||||
55 |
7-бөлім. Қазақстан қорықтары. Ө.Тұрманжанов «Қарлығаш, Дәуіт, Жылан |
Ең алғашқы қорықты білесің бе? |
6. 1. 1. 1тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау; 6. 4. 3. 1 жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу |
1 |
14.12 |
|
||||||
56 |
|
Ең алғашқы қорықты білесің бе? |
6. 3. 4. 1 мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру 6. 5. 1. 5 етістіктің шақтарының (ауыспалы осы шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану |
1 |
14.12 |
|
||||||
57 |
|
Алтынемел ұлттық саябағының кереметі |
6. 1. 4. 1 әңгіме, хикаялардың және шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып кейіпкерлерге сипаттама жасау 6. 4. 3. 1 жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу |
1 |
19.12 |
|
||||||
58 |
|
Алтынемел ұлттық саябағының кереметі |
6. 3. 4. 1 мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру 6. 5. 1. 5 етістіктің шақтарының (ауыспалы осы шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану |
1 |
19.12 |
|
||||||
59 |
|
Шарын шатқалын көрдің бе? |
6. 2. 4. 1 шағын көлемді мәтіндегі жеке эпизодтарды сипаттау және тілдік ерекшелігіне салыстыру жасау; 6. 4. 3. 1 жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу |
1 |
21.12 |
|
||||||
60 |
|
Шарын шатқалын көрдің бе? |
6. 2. 1. 1 тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу 6. 4. 2. 1 эссе тақырыбының желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу; |
1 |
21.12 |
|
||||||
61 |
|
ТЖБ |
Спецификация бойынша |
1 |
26.12 |
|
||||||
62 |
|
Ө.Тұрманжанов «Қарлығаш» өлеңі |
6. 3. 1. 1 мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру; 6. 4. 2. 1 эссе тақырыбының желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу; |
1 |
26.12 |
|
||||||
63 |
|
Ө.Тұрманжанов «Қарлығаш» өлеңі |
6. 3. 4. 1 мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру 6. 5. 1. 5 етістіктің шақтарының (ауыспалы осы шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану |
1 |
28.12 |
|
||||||
64 |
|
Нәтиже сабақ.Мен не үйрендім? |
6. 3. 1. 1 мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру; 6. 4. 2. 1 эссе тақырыбының желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу; |
1 |
28.12 |
|
№ |
Бөлім\Өтпелі тақырыптар |
Сабақтың тақырыбы
|
Меңгерілетін негізгі мақсат |
Сағат саны |
Өтілу мерзімі |
Мерзімі |
|
IIІ тоқсан 40 сағат |
|
|
|||||
65 |
8. Болашақ мамандықтары. А. Машанов. «Жер астына саяхат» |
Мамандық неден басталған? |
6. 1. 4. 1 әңгіме, хикаялардың және шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып кейіпкерлерге сипаттама жасау; 6. 3. 1. 1 мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру; |
1 |
9.01 |
|
|
66 |
Мамандық неден басталған? |
6. 2. 2. 1 тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу; 6. 5. 1. 5етістіктің шақтарының (жедел өткен шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану |
1 |
9.01 |
|
||
67 |
«Жер астына саяхат» - мамандықтар сыры туралы кітап |
6. 3. 1. 1 мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру; 6. 5. 1. 5етістіктің шақтарының (жедел өткен шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану |
1 |
11.01 |
|
||
68 |
Ең жақсы мамандық |
6. 1. 6. 1 тыңдалымматериалдарының мазмұны негізінде шынайы өмірмен байланыстырып жауап беру 6. 5. 1. 5етістіктің шақтарының (жедел өткен шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану |
1 |
11.01 |
|
||
69 |
Ең жақсы мамандық |
6. 2. 6. 1 тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру 6. 3. 5. 1 жазба жұмыстарында сөзге қосымша жалғауда үндестік заңын ескеріп, орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу 6. 3. 1. 1 мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, мінездемежазу; 6. 5. 1. 5етістіктің шақтарының (жедел өткен шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану |
1 |
16.01 |
|
||
70 |
Кімге ұқсағың келеді? |
1 |
16.01 |
|
|||
71 |
Кімге ұқсағың келеді? |
6. 2. 2. 1 тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу; 6. 3. 1. 1 мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру; |
1 |
18.01 |
|
||
72 |
Әртіспен кездесу ұйымдастырамыз |
6. 3. 5. 1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді мәтін мазмұнымен салыстыру, қарама-қайшы ақпараттарды анықтау 6. 5. 1. 5етістіктің шақтарының (жедел өткен шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану |
1 |
18.01 |
|
||
|
|||||||
73 |
Нәтиже сабақ. БЖБ №1 |
6. 3. 5. 1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді мәтін мазмұнымен салыстыру, қарама-қайшы ақпараттарды анықтау 6. 5. 1. 5етістіктің шақтарының (жедел өткен шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану |
1 |
23.01 |
|
||
|
|||||||
74
|
9.Қазақстан және «Ұлы Жібек жолы». Д. Досжан «Жібек жолы» (үзінді) |
Рухани мұрамыз туралы не білесің? |
6. 1. 1. 1 тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау; 6. 4. 4. 1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасау; |
1 |
23.01 |
|
|
75 |
Түркістан – тарихи қала |
6. 2. 5. 1 коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру 6. 5. 1. 5 етістіктің шақтарының (ауыспалы келер шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану |
1 |
25.01 |
|
||
76 |
Түркістан – тарихи қала |
6. 1. 5. 1тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау 6. 5. 1. 5 етістіктің шақтарының (ауыспалы келер шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану |
1 |
25.01 |
|
||
77 |
Д.Досжан «Жібек жолы» (үзінді) |
6. 3. 2. 1 ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (өмірбаян); 6. 4. 4. 1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасау; |
1 |
30.01 |
|
||
78 |
Д.Досжан «Жібек жолы» (үзінді) |
6. 2. 5. 1 коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру 6. 5. 1. 5 етістіктің шақтарының (ауыспалы келер шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану |
1 |
30.01 |
|
||
79 |
Отырарлық ғалым |
6. 3. 2. 1 ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (өмірбаян); 6. 4. 4. 1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасау; |
1 |
1.02 |
|
||
80 |
Отырарлық ғалым |
6. 2. 3. 1 ауызша мәтіндер құрауда сұраулысөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айту 6. 5. 1. 5 етістіктің шақтарының (ауыспалы келер шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану |
1 |
1.02 |
|
||
81 |
Арыстан бап кесенесі |
6. 2. 5. 1 коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру 6. 5. 1. 5 етістіктің шақтарының (ауыспалы келер шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану |
1 |
6.02 |
|
||
82 |
Арыстан бап кесенесі |
6. 3. 2. 1 ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (өмірбаян); 6. 4. 4. 1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасау; |
1 |
6.02 |
|
||
83 |
«Жібек жолы» жобасы |
6. 3. 2. 1 ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (өмірбаян); 6. 4. 4. 1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасау; |
1 |
8.02 |
|
||
84 |
«Жібек жолы» жобасы |
6. 3. 3. 1 орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау 6. 4. 3. 1 жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу |
1 |
8.02 |
|
||
85 |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
6. 2. 5. 1 коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру 6. 5. 1. 5 етістіктің шақтарының (ауыспалы келер шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану |
1 |
13.02 |
|
||
|
|||||||
86 |
10.Жер байлығына аяулы көзкарас |
Қазақстан картасы бойынша елімізді аралайық! |
6. 1. 2. 1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтау; 6. 4. 5. 1 жазба жұмыстарында сөзге қосымша жалғауда үндестік заңын ескеріп, орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; |
1 |
13.02 |
|
|
87 |
Қазақстан картасы бойынша елімізді аралайық! |
6. 1. 3. 1 тұрмыстық-әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердіңмағынасын түсіну 6. 5. 1. 6 сын-қимыл (бейне) және мөлшер үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орындықолдану |
1 |
15.02 |
|
||
88 |
Ұлы дала елі |
6. 3. 4. 1 мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру; 6. 5. 1. 6 сын-қимыл (бейне) және мөлшер үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орындықолдану |
1 |
15.02 |
|
||
89 |
Ұлы дала елі |
6. 1. 3. 1 тұрмыстық-әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердіңмағынасын түсіну 6. 5. 1. 6 сын-қимыл (бейне) және мөлшер үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орындықолдану |
1 |
20.02 |
|
||
90 |
Шыңғыс Айтматов – халық жазушысы |
6. 2. 1. 1 тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу; 6. 5. 1. 6 сын-қимыл (бейне) және мөлшер үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орындықолдану |
1 |
20.02 |
|
||
91 |
Шыңғыс Айтматов – халық жазушысы |
6. 3. 6. 1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру 6. 5. 1. 6 сын-қимыл (бейне) және мөлшер үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орындықолдану |
1 |
22.02 |
|
||
92 |
Ш.Т.Айтманов «Ана-Жер-Ана» повесі (үзінді) |
6. 2. 4. 1 шағын көлемді мәтіндегі жеке эпизодтарды сипаттау және тілдік ерекшелігіне салыстыру жасау 6. 5. 1. 6 сын-қимыл (бейне) және мөлшер үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орындықолдану |
1 |
22.02 |
|
||
93 |
Ш.Т.Айтманов «Ана-Жер-Ана» повесі (үзінді) |
6. 4. 1. 1 мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, күнделікжазу 6. 3. 6. 1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру |
1 |
27.02 |
|
||
94 |
Ш.Т.Айтманов «Ана-Жер-Ана» повесі (үзінді) |
6. 4. 5. 1 жазба жұмыстарында сөзге қосымша жалғауда үндестік заңын ескеріп, орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; 6. 3. 6. 1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру |
1 |
27.02 |
|
||
95 |
Нәтиже сабақ БЖБ №2 |
6. 4. 1. 1 мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, күнделікжазу 6. 3. 6. 1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру |
1 |
29.02 |
|
||
|
|
|
|||||
96 |
11. Олимпиада жеңімпаздары – Қазақстан мақтанышы |
Ел намысын қорғаған Бақтияр Артаев |
6. 1. 3. 1 тұрмыстық-әлеуметтік тақырып-тарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердіңмағынасын түсіну; 6. 5. 1. 7 талғаулықты немесе кезектестік мәнді білдіретін жалғаулықтардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орындықолдану |
1 |
29.02 |
|
|
97 |
|
Ел намысын қорғаған Бақтияр Артаев |
6. 1. 4. 1 әңгіме, хикаялардың және шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып кейіпкерлерге сипаттама жасау 6. 5. 1. 7 талғаулықты немесе кезектестік мәнді білдіретін жалғаулықтардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орындықолдану |
1 |
5.03 |
|
|
98 |
Былғары қолғап шеберлері |
6. 1. 4. 1 әңгіме, хикаялардың және шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып кейіпкерлерге сипаттама жасау 6. 5. 1. 7 талғаулықты немесе кезектестік мәнді білдіретін жалғаулықтардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орындықолдану |
1 |
5.03 |
|
||
99 |
Қай спорт секциясына жазылдың? |
6. 3. 3. 1 орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау; 6. 4. 5. 1 жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану |
1 |
7.03 |
|
||
100 |
М.Әлімбаев «Шынықсаң, шымыр боларсың...» |
6. 2. 5. 1 коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру; 6. 3. 3. 1 орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау; |
1 |
7.03 |
|
||
101 |
М.Әлімбаев «Шынықсаң, шымыр боларсың...» |
6. 2. 5. 1 коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру; 6. 3. 3. 1 орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау; |
1 |
12.03 |
|
||
102 |
Ә.Дүйсенбиев «Күшті болсам егер мен...» |
6. 2. 3. 1 ауызша мәтіндер құрауда бұйрықты сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айту 6. 3. 3. 1 орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау; |
1 |
12.03 |
|
||
103 |
ТЖБ |
Спецификация бойынша |
1 |
14.03 |
|
||
104 |
Ә.Дүйсенбиев «Күшті болсам егер мен...» |
6. 3. 6. 1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру 6. 4. 5. 1 жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану |
1 |
14.03 |
|
||
105 |
Нәтиже сабақ. |
6. 4. 2. 1 эссе тақырыбының желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу; 6. 1. 4. 1 әңгіме, хикаялардың және шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып кейіпкерлерге сипаттама жасау |
1 |
19.03 |
|
||
106 |
|
Мен не білдім? |
6. 4. 2. 1 эссе тақырыбының желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу; 6. 1. 4. 1 әңгіме, хикаялардың және шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып кейіпкерлерге сипаттама жасау |
1 |
19.03 |
|
№ |
Бөлім атауы |
Сабақтың тақырыбы
|
Меңгерілетін негізгі мақсаты |
Сағат саны |
Өтілу мерзімі |
Ескерту |
|
IV тоқсан 32 сағат |
|||||||
107 |
12.Абайды оқы, таңырқа! Абай Құнанбайұлы. Табиғат лирикасы |
Абай- лирик ақын |
6. 1. 2. 1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтау; 6. 4. 1. 1 мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, өмірбаян жазу |
1 |
2.04 |
|
|
108 |
Абай- лирик ақын |
6. 2. 1. 1 тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу 6. 3. 4. 1 мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру |
1 |
2.04 |
|
||
109 |
Жазғытұры қалмайды қыстың сызы |
6. 2. 6. 1 тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру; 6. 3. 3. 1 орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау; |
1 |
4.04 |
|
||
110 |
Жазғытұры қалмайды қыстың сызы |
6. 1. 5. 1 тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау 6. 4. 3. 1 жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу; |
1 |
4.04 |
|
||
111 |
Жаздыгүні шілде болғанда |
6. 2. 1. 1 тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу 6. 3. 4. 1 мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру |
1 |
9.04 |
|
||
112 |
Жаздыгүні шілде болғанда |
6. 2. 6. 1 тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру; 6. 3. 3. 1 орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау; |
1 |
9.04 |
|
||
113 |
|
Сұр бұлт түсі суық қаптайды аспан |
6. 2. 1. 1 тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу 6. 3. 4. 1 мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру |
1 |
11.04 |
|
|
114 |
Сұр бұлт түсі суық қаптайды аспан |
6. 2. 6. 1 тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру; 6. 3. 3. 1 орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау; |
1 |
11.04 |
|
||
115 |
|
Ақ киімді, денелі, ақ сақалды |
6. 5. 1. 7 себеп-салдарлық қатынасты білдіретін жалғаулықтардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орындықолдану 6. 3. 4. 1 мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру |
1 |
16.04 |
|
|
116 |
13-бөлім. Қазақтың ұлттық қолөнері |
Ақ киімді, денелі, ақ сақалды |
6. 2. 6. 1 тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру; 6. 3. 3. 1 орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау; |
1 |
16.04 |
|
|
117 |
Нәтиже сабақ. БЖБ №1 |
6. 2. 1. 1 тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу 6. 3. 4. 1 мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру |
1 |
18.04 |
|
||
118 |
Қазақтың ұлттық қолөнері |
6. 1. 1. 1 тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау; 6. 4. 2. 1 эссе тақырыбының желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу; |
1 |
18.04 |
|
||
119 |
Қазақтың ұлттық қолөнері |
6. 1. 1. 1 тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау; 6. 5. 2. 1жазба жұмыстарында сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып жай сөйлем құрастыру |
1 |
23.04 |
|
||
120 |
Қазақтың зергерлік өнері |
6. 1. 3. 1 тұрмыстық-әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердіңмағынасын түсіну 6. 4. 3. 1 жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу |
1 |
23.04 |
|
||
121 |
«Зергерлік өнер» көрмесі |
6. 1. 1. 1 тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау; 6. 4. 2. 1 эссе тақырыбының желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу; |
1 |
25.04 |
|
||
122 |
«Зергерлік өнер» көрмесі |
6. 2. 2. 1 тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу; 6. 3. 4. 1 мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру; |
1 |
25.04 |
|
||
123 |
Оралхан Бөкей «Апамның астауы» (үзінді) |
6. 2. 3. 1 ауызша мәтіндер құрауда сұраулы, хабарлы, лепті және бұйрықты сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айту 6. 3. 6. 1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру |
1 |
30.04 |
|
||
124 |
|
Оралхан Бөкей «Апамның астауы» (үзінді) |
6. 2. 2. 1 тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу; 6. 3. 4. 1 мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру |
1 |
30.04 |
|
|
125 |
14- бөлім. Өлкені сипаттау өнері |
Нәтиже сабақ. БЖБ №2 |
6. 1. 1. 1 тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау; 6. 4. 2. 1 эссе тақырыбының желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу; |
1 |
2.05 |
7.05 |
|
126 |
Менің өлкем |
6. 1. 1. 1 тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау; 6. 4. 3. 1 жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу |
1 |
2.05 |
7.05 |
||
127 |
Менің өлкем |
6. 1. 5. 1 тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау 6. 4. 2. 1 эссе тақырыбының желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу; 6. 5. 2. 1 жазба жұмыстарында сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып жай сөйлем құрастыру |
1 |
7.05 |
|
||
128 |
|
Менің өлкемнің табиғаты |
6. 2. 5. 1 коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру; 6. 3. 1. 1 мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру; 6. 3. 4. 1 мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру |
1 |
7.05 |
|
|
129 |
|
Нәтиже сабақ. Мен не білдім? |
6. 2. 6. 1 тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру 6. 5. 1. 1 мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану; |
1 |
14.05 |
|
|
|
|||||||
130 |
15.Саяхат және туризм |
Қазақстанды аралаймыз |
6. 1. 4. 1 әңгіме, хикаялардың және шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып кейіпкерлерге сипаттама жасау; 6. 4. 4. 1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасау; |
1 |
14.05 |
|
|
131 |
Қазақстанды аралаймыз |
6. 4. 5. 1 жазба жұмыстарында сөзге қосымша жалғауда үндестік заңын ескеріп, орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану 6. 1. 4. 1 әңгіме, хикаялардың және шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып кейіпкерлерге сипаттама жасау; |
1 |
16.05 |
|
||
132 |
Аспа жолмен көтерілдік |
6. 1. 6. 1 тыңдалымматериалдарының мазмұны негізінде шынайы өмірмен байланыстырып жауап беру 6. 4. 1. 1 мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, күнделік жазу; |
1 |
16.05 |
|
||
133 |
Әлемге танымал Шымбұлақ |
6. 4. 5. 1 жазба жұмыстарында сөзге қосымша жалғауда үндестік заңын ескеріп, орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану 6. 1. 4. 1 әңгіме, хикаялардың және шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып кейіпкерлерге сипаттама жасау; |
1 |
21.05 |
|
||
134 |
|
ТЖБ |
Спецификация бойынша |
1 |
21.05 |
|
|
135 |
Шоқан Уәлиханов «Жоңғария очерктері» (үзінді) |
6. 3. 2. 1 ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (күнделік) 6. 5. 2. 1 жазба жұмыстарында сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып жай сөйлем құрастыру |
1 |
23.05 |
|
||
136 |
|
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
6. 1. 6. 1 тыңдалымматериалдарының мазмұны негізінде шынайы өмірмен байланыстырып жауап беру 6. 4. 1. 1 мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, күнделік жазу; |
1 |
23.05 |
|
сертификат алыңыз!