Материалдар / 6-сыныпқа қазақ тілі мен әдебиеті Т2 пәнінен күнтізбелік жоспар

6-сыныпқа қазақ тілі мен әдебиеті Т2 пәнінен күнтізбелік жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен КТП
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Тамыз 2024
170
6 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Орыс сыныптарындағы «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні 6-сынып

Барлығы: 136 сағат, аптасына 4 сағат


Бөлім/ Тақырыптар

Сабақтардың тақырыбы

Оқу мақсаттары

Сағат саны

Мерзімдер

Ескертпе

І тоқсан 32 сағат



1



1-бөлім.Отан-отбасынан басталады.

М.Әуезов «Абай жолы» Қайтқанда» тарауы (үзінді)






Отбасы күнін тойладық

6.1.1.1 - тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау;

6.4.4.1 - мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау;



1

5.09






2

Отбасы күнін тойладық

6.1.5.1 - тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау

6. 2. 3. 1 ауызша мәтіндер құрауда хабарлы сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айту

1

5.09




3

Әке көрген оқ жонар...

6.2.2.1 -тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу,

6. 5. 1. 1 мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану



1


7.09




4

Ана көрген тон пішер

6.2.3.1 - ауызша мәтіндер құрауда хабарлы сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айту

6. 2. 3. 1 ауызша мәтіндер құрауда хабарлы сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айту



1


7.09




5

Ана көрген тон пішер


6.1.1.1 - тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау;

6.3.2.1 - ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (мінездеме);




1


12.09


6

Ата-анамды үлгі тұтамын

6.3.5.1 - қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді мәтін мазмұнымен салыстыру, қарама-қайшы ақпараттарды анықтау

6.4.4.1 - мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау;

1

12.09


7

Мұхтар Әуезов – қазақтың ұлы жазушысы

6.4.4.1 - мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер жасау;

6. 1. 5. 1 тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау

1

14.09


8

Мұхтар Әуезов – қазақтың ұлы жазушысы

6.4.1.1 - мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, мінездеме жазу

6. 5. 1. 1 мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану

1


14.09


9

М.Әуезов «Абай жолы» Қайтқанда» тарауынан үзінді

6.1.1.1 - тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау;

6. 4. 4. 1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постержасау;

1


19.09


10

Нәтиже сабақ.Мен не үйрендім? БЖБ №1

6.3.5.1 - қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді мәтін мазмұнымен салыстыру, қарама-қайшы ақпараттарды анықтау

6. 2. 3. 1 ауызша мәтіндер құрауда хабарлы сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айту

1

19.09


11

Ауылым –алтын бесігім

6.2.2.1 -тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу;

6. 4. 1. 1 мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, мінездемежазу

1

21.09


12

Ауылым –алтын бесігім

6.2.2.1 -тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу,

6. 4. 1. 1 мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, мінездемежазу

1




21.09


13

Жайлаудың ауасы таза

6.5.1.1 - мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану

6. 2. 2. 1 тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу

1

26.09


14

Менің үйім таудың етегінде

6. 1. 2. 1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтау;

6. 4. 5. 1 жазба жұмыстарында сөзге қосымша жалғауда үндестік заңын ескеріп, орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу


1

26.09




2-бөлім.Қазіргі қазақ ауылы мен қаланың тыныс-тіршілігі. Ә.Дүйсенбиев «Бәтеңке, Шұжық, Балқаймақ» өлеңі




15






Кім пайдалы? Кім мықты?

6. 1. 6. 1 тыңдалымматериалдарының мазмұны негізінде шынайы өмірмен байланыстырып жауап беру

6. 5. 1. 2 лексикалық мағынасы жағынан заттың сипатын, көлемін, салмағын, аумағын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану

1

28.09




16

Кім пайдалы? Кім мықты?

6. 2. 4. 1 шағын көлемді мәтіндегі жеке эпизодтарды сипаттау және тілдік ерекшелігіне салыстыру жасау;

6. 5. 1. 2 лексикалық мағынасы жағынан заттың сипатын, көлемін, салмағын, аумағын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану

1

28.09




17






Қаланың қызу өмірі

6. 3. 4. 1 мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру

6. 2. 2. 1 тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу

1

3.10




18

Менің қаладағы болашақ пәтерім

6. 2. 1. 1 тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу

6. 4. 5. 1 жазба жұмыстарында сөзге қосымша жалғауда үндестік заңын ескеріп, орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу

1

3.10


19

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? БЖБ №2

6. 3. 2. 1 ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (күнделік);

6. 4. 1. 1 мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, күнделік жазу;

1

5.10


20

3-бөлім.Таулар сыры. М.Мақатаев «Мен таулықпын»

Қазақстандағы қандай тауларды білесің?

6. 1. 3. 1 тұрмыстық-әлеуметтік тақырып-тарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердіңмағынасын түсіну;

6. 5. 1. 3 реттік сан есімдер мен жинақтық сан есімдерді жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану

1

5.10


21

Қазақстандағы қандай тауларды білесің?

6. 2. 6. 1 тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру;

6. 4. 2. 1эссе тақырыбының желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу;

1

10.10


22

Тауда түнедік

6. 1. 4. 1 шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып кейіпкерлерге сипаттама жасау

6. 3. 1. 1 мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру;

1

10.10


23

Тауда түнедік


6. 3. 6. 1тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру

6. 4. 2. 1эссе тақырыбының желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу;

1

12.10


24

Толағай тауының тарихын айтшы

6. 2. 5. 1 коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру

6. 5. 1. 3 реттік сан есімдер мен жинақтық сан есімдерді жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану

1

12.10


25

Толағай тауының тарихын айтшы

6. 2. 5. 1 коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру

6. 4. 2. 1эссе тақырыбының желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу;

1

17.10


26

М.Мақатаев – ақиық ақын


6. 4. 3. 1 жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу

6. 3. 1. 1 мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру;

1

17.10


27





М.Мақатаев – ақиық ақын


6. 4. 3. 1 жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу

6. 3. 1. 1 мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру;

1


19.10


28

М. Мақатаев «Мен таулықпын»

6. 2. 5. 1 коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру

6. 4. 2. 1эссе тақырыбының желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу;

1

19.10


29


ТЖБ

Спецификация бойынша

1

24.10


30


Мұзтауға бардың ба?

6. 1. 4. 1 шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып кейіпкерлерге сипаттама жасау

6. 3. 1. 1 мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру;

1

24.10


31


Мұзтауға бардың ба?

6. 1. 3. 1 тұрмыстық-әлеуметтік тақырып-тарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердіңмағынасын түсіну;

6. 5. 1. 3 реттік сан есімдер мен жинақтық сан есімдерді жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану

1

26.10


32


Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

6. 2. 5. 1 коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру

6. 4. 2. 1эссе тақырыбының желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу;

1

26.10


ІІ тоқсан 32 сағат

33



4-бөлім. Қуат көзін үнемдей білеміз бе? М.Жұмабаев «От» өлеңі (үзінді).


Қуат көзіне не жатады?

6. 1. 2. 1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтау;

6. 4. 4. 1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша сызба-кестелер жасау

1




7.11


34

Қуат көзіне не жатады?

6. 2. 2. 1 тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу;

6. 3. 6. 1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру

1

7.11


35

Электр энергиясын үнемдейміз

6. 1. 5. 1 тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау

6. 4. 4. 1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша сызба-кестелер жасау

1

9.11


36


Электр энергиясын үнемдейміз

6. 2. 2. 1 тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу;

6. 3. 6. 1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру

1




9.11


37

Жел энергетикасы

6. 2. 5. 1 коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру

6. 3. 2. 1ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (түсініктеме);

1


14.11


38

Мағжан Жұмабаев – қазақтың ұлы ақыны

6. 4. 4. 1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша сызба-кестелер жасау

6. 5. 1. 4 өздік, болымсыздық, белгісіздік, жалпылау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану

1

14.11


39

Мағжан Жұмабаев – қазақтың ұлы ақыны

6. 3. 2. 1ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (түсініктеме);

6. 5. 1. 4 өздік, болымсыздық, белгісіздік, жалпылау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану

1

16.11




40

Күннен келген адам

6. 3. 6. 1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру

6. 5. 1. 4 өздік, болымсыздық, белгісіздік, жалпылау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану

1

16.11


41


Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

6. 4. 1. 1 мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, түсініктеме жазу

6. 3. 6. 1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру

1

21.11





42

5- бөлім. Менің туған өлкем өлеңдер мен прозада

Туған өлкені жырлаймыз

6. 1. 1. 1 тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау;

6. 3. 3. 1 орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау

6. 4. 5. 1 жазба жұмыстарында сөзге қосымша жалғауда үндестік заңын ескеріп, орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану

1

21.11




43


Туған өлкені жырлаймыз

6. 2. 2. 1 тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу;

6. 3. 1. 1 мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру;

6. 5. 1. 1 мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану;

1

23.11


44


Туған жердің төсінде

6. 1. 5. 1 тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау

6. 4. 4. 1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасау;


23.11


45


Нәтиже сабақ. БЖБ №1

6. 2. 4. 1 шағын көлемді мәтіндегі жеке эпизодтарды сипаттау және тілдік ерекшелігіне салыстыру жасау

6. 5. 2. 1 жазба жұмыстарында сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып жай сөйлем құрастыру

1

28.11



46

6-бөлім. Астана – мәдениет пен өнер ордасы

Әкім Ысқақ «Күн ұлымын»

Астана – елімнің мақтанышы

6. 1. 3. 1 тұрмыстық-әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердіңмағынасын түсіну;

6. 5. 1. 5 етістіктің шақтарының (нақ осы шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану

1

28.11


47


Астана – елімнің мақтанышы

6. 1. 6. 1 тыңдалымматериалдарының мазмұны негізінде шынайы өмірмен байланыстырып жауап беру

6. 4. 1. 1 мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, өмірбаян жазу;

1

30.11


48


Біздің төріміз- Ақорда

6. 1. 6. 1 тыңдалымматериалдарының мазмұны негізінде шынайы өмірмен байланыстырып жауап беру

6. 4. 1. 1 мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, өмірбаян жазу;

1

30.11


49


«Мәңгілік ел» ескерткіші нені бейнелейді?

6. 2. 6. 1 тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру;

6. 5. 1. 5 етістіктің шақтарының (нақ осы шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану

1

5.12


50


Ә. Ысқақ «Күн ұлымын»

6. 2. 3. 1 ауызша мәтіндер құрауда лепті сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айту

1

5.12


51




«Астана Опера» мемлекеттік опера және балет театры

6. 3. 3. 1 орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау;

6. 5. 1. 5 етістіктің шақтарының (нақ осы шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану

1

7.12


52


«Астана Опера» мемлекеттік опера және балет театры

6. 3. 2. 1 ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (өмірбаян, түйіндеме)

6. 4. 5. 1 жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану

1

7.12


53


Ұлттық мұражайға бардың ба?

6. 1. 3. 1 тұрмыстық-әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердіңмағынасын түсіну;

6. 5. 1. 5 етістіктің шақтарының (нақ осы шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану

1

12.12


54


Нәтиже сабақ.Мен не үйрендім?

БЖБ №2

6. 3. 2. 1 ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (өмірбаян, түйіндеме)

6. 4. 5. 1 жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану

1

12.12



55

7-бөлім. Қазақстан қорықтары. Ө.Тұрманжанов «Қарлығаш, Дәуіт, Жылан

Ең алғашқы қорықты білесің бе?

6. 1. 1. 1тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау;

6. 4. 3. 1 жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу

1

14.12


56


Ең алғашқы қорықты білесің бе?

6. 3. 4. 1 мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру

6. 5. 1. 5 етістіктің шақтарының (ауыспалы осы шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану

1

14.12


57


Алтынемел ұлттық саябағының кереметі

6. 1. 4. 1 әңгіме, хикаялардың және шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып кейіпкерлерге сипаттама жасау

6. 4. 3. 1 жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу

1

19.12


58


Алтынемел ұлттық саябағының кереметі

6. 3. 4. 1 мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру

6. 5. 1. 5 етістіктің шақтарының (ауыспалы осы шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану

1

19.12


59


Шарын шатқалын көрдің бе?


6. 2. 4. 1 шағын көлемді мәтіндегі жеке эпизодтарды сипаттау және тілдік ерекшелігіне салыстыру жасау;

6. 4. 3. 1 жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу

1

21.12


60


Шарын шатқалын көрдің бе?


6. 2. 1. 1 тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу

6. 4. 2. 1 эссе тақырыбының желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу;

1

21.12


61




ТЖБ

Спецификация бойынша

1

26.12


62


Ө.Тұрманжанов «Қарлығаш» өлеңі

6. 3. 1. 1 мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру;

6. 4. 2. 1 эссе тақырыбының желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу;

1

26.12


63


Ө.Тұрманжанов «Қарлығаш» өлеңі

6. 3. 4. 1 мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру

6. 5. 1. 5 етістіктің шақтарының (ауыспалы осы шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану

1

28.12




64




Нәтиже сабақ.Мен не үйрендім?

6. 3. 1. 1 мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру;

6. 4. 2. 1 эссе тақырыбының желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу;

1

28.12





Бөлім\Өтпелі тақырыптар

Сабақтың тақырыбы


Меңгерілетін негізгі мақсат

Сағат саны

Өтілу мерзімі

Мерзімі


IIІ тоқсан 40 сағат







65

8. Болашақ мамандықтары. А. Машанов. «Жер астына саяхат»



Мамандық неден басталған?


6. 1. 4. 1 әңгіме, хикаялардың және шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып кейіпкерлерге сипаттама жасау;

6. 3. 1. 1 мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру;


1

9.01


66


Мамандық неден басталған?

6. 2. 2. 1 тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу;


6. 5. 1. 5етістіктің шақтарының (жедел өткен шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану

1

9.01


67

«Жер астына саяхат» - мамандықтар сыры туралы кітап

6. 3. 1. 1 мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру;

6. 5. 1. 5етістіктің шақтарының (жедел өткен шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану

1

11.01


68

Ең жақсы мамандық

6. 1. 6. 1 тыңдалымматериалдарының мазмұны негізінде шынайы өмірмен байланыстырып жауап беру

6. 5. 1. 5етістіктің шақтарының (жедел өткен шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану

1

11.01


69

Ең жақсы мамандық






6. 2. 6. 1 тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру

6. 3. 5. 1 жазба жұмыстарында сөзге қосымша жалғауда үндестік заңын ескеріп, орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу




6. 3. 1. 1 мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, мінездемежазу;


6. 5. 1. 5етістіктің шақтарының (жедел өткен шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану

1

16.01


70


Кімге ұқсағың келеді?

1

16.01


71

Кімге ұқсағың келеді?


6. 2. 2. 1 тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу;

6. 3. 1. 1 мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру;


1

18.01


72


Әртіспен кездесу ұйымдастырамыз

6. 3. 5. 1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді мәтін мазмұнымен салыстыру, қарама-қайшы ақпараттарды анықтау

6. 5. 1. 5етістіктің шақтарының (жедел өткен шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану

1

18.01






73

Нәтиже сабақ. БЖБ №1

6. 3. 5. 1 қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді мәтін мазмұнымен салыстыру, қарама-қайшы ақпараттарды анықтау

6. 5. 1. 5етістіктің шақтарының (жедел өткен шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану

1

23.01



74



9.Қазақстан және «Ұлы Жібек жолы». Д. Досжан «Жібек жолы» (үзінді)


Рухани мұрамыз туралы не білесің?

6. 1. 1. 1 тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау;

6. 4. 4. 1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасау;



1

23.01


75

Түркістан – тарихи қала

6. 2. 5. 1 коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру

6. 5. 1. 5 етістіктің шақтарының (ауыспалы келер шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану

1


25.01


76



Түркістан – тарихи қала

6. 1. 5. 1тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау

6. 5. 1. 5 етістіктің шақтарының (ауыспалы келер шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану

1

25.01


77


Д.Досжан «Жібек жолы» (үзінді)

6. 3. 2. 1 ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (өмірбаян);

6. 4. 4. 1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасау;


1

30.01


78

Д.Досжан «Жібек жолы» (үзінді)

6. 2. 5. 1 коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру

6. 5. 1. 5 етістіктің шақтарының (ауыспалы келер шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану

1

30.01


79


Отырарлық ғалым

6. 3. 2. 1 ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (өмірбаян);

6. 4. 4. 1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасау;


1

1.02


80

Отырарлық ғалым

6. 2. 3. 1 ауызша мәтіндер құрауда сұраулысөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айту

6. 5. 1. 5 етістіктің шақтарының (ауыспалы келер шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану

1


1.02


81

Арыстан бап кесенесі

6. 2. 5. 1 коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру

6. 5. 1. 5 етістіктің шақтарының (ауыспалы келер шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану

1


6.02


82

Арыстан бап кесенесі

6. 3. 2. 1 ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (өмірбаян);

6. 4. 4. 1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасау;



1


6.02


83

«Жібек жолы» жобасы

6. 3. 2. 1 ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (өмірбаян);

6. 4. 4. 1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасау;


1

8.02


84

«Жібек жолы» жобасы

6. 3. 3. 1 орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау

6. 4. 3. 1 жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу

1

8.02


85

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

6. 2. 5. 1 коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру

6. 5. 1. 5 етістіктің шақтарының (ауыспалы келер шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану

1

13.02



86

10.Жер байлығына аяулы көзкарас


Қазақстан картасы бойынша елімізді аралайық!

6. 1. 2. 1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтау;

6. 4. 5. 1 жазба жұмыстарында сөзге қосымша жалғауда үндестік заңын ескеріп, орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу;


1

13.02


87


Қазақстан картасы бойынша елімізді аралайық!

6. 1. 3. 1 тұрмыстық-әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердіңмағынасын түсіну

6. 5. 1. 6 сын-қимыл (бейне) және мөлшер үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орындықолдану

1

15.02


88

Ұлы дала елі


6. 3. 4. 1 мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру;

6. 5. 1. 6 сын-қимыл (бейне) және мөлшер үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орындықолдану

1

15.02


89


Ұлы дала елі

6. 1. 3. 1 тұрмыстық-әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердіңмағынасын түсіну

6. 5. 1. 6 сын-қимыл (бейне) және мөлшер үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орындықолдану

1

20.02


90

Шыңғыс Айтматов – халық жазушысы


6. 2. 1. 1 тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу;

6. 5. 1. 6 сын-қимыл (бейне) және мөлшер үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орындықолдану

1

20.02


91



Шыңғыс Айтматов – халық жазушысы

6. 3. 6. 1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру

6. 5. 1. 6 сын-қимыл (бейне) және мөлшер үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орындықолдану

1

22.02


92

Ш.Т.Айтманов «Ана-Жер-Ана» повесі (үзінді)

6. 2. 4. 1 шағын көлемді мәтіндегі жеке эпизодтарды сипаттау және тілдік ерекшелігіне салыстыру жасау

6. 5. 1. 6 сын-қимыл (бейне) және мөлшер үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орындықолдану

1

22.02


93

Ш.Т.Айтманов «Ана-Жер-Ана» повесі (үзінді)

6. 4. 1. 1 мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, күнделікжазу

6. 3. 6. 1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру

1

27.02


94

Ш.Т.Айтманов «Ана-Жер-Ана» повесі (үзінді)

6. 4. 5. 1 жазба жұмыстарында сөзге қосымша жалғауда үндестік заңын ескеріп, орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу;

6. 3. 6. 1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру

1

27.02


95

Нәтиже сабақ БЖБ №2

6. 4. 1. 1 мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, күнделікжазу

6. 3. 6. 1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру


1

29.02





96

11. Олимпиада жеңімпаздары – Қазақстан мақтанышы

Ел намысын қорғаған Бақтияр Артаев

6. 1. 3. 1 тұрмыстық-әлеуметтік тақырып-тарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердіңмағынасын түсіну;

6. 5. 1. 7 талғаулықты немесе кезектестік мәнді білдіретін жалғаулықтардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орындықолдану

1

29.02


97



Ел намысын қорғаған Бақтияр Артаев

6. 1. 4. 1 әңгіме, хикаялардың және шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып кейіпкерлерге сипаттама жасау

6. 5. 1. 7 талғаулықты немесе кезектестік мәнді білдіретін жалғаулықтардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орындықолдану

1

5.03


98

Былғары қолғап шеберлері

6. 1. 4. 1 әңгіме, хикаялардың және шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып кейіпкерлерге сипаттама жасау

6. 5. 1. 7 талғаулықты немесе кезектестік мәнді білдіретін жалғаулықтардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орындықолдану

1

5.03


99

Қай спорт секциясына жазылдың?


6. 3. 3. 1 орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау;

6. 4. 5. 1 жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану

1

7.03


100


М.Әлімбаев «Шынықсаң, шымыр боларсың...»

6. 2. 5. 1 коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру;

6. 3. 3. 1 орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау;


1

7.03


101

М.Әлімбаев «Шынықсаң, шымыр боларсың...»

6. 2. 5. 1 коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру;

6. 3. 3. 1 орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау;


1

12.03


102

Ә.Дүйсенбиев «Күшті болсам егер мен...»

6. 2. 3. 1 ауызша мәтіндер құрауда бұйрықты сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айту

6. 3. 3. 1 орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау;

1

12.03


103

ТЖБ

Спецификация бойынша

1

14.03


104

Ә.Дүйсенбиев «Күшті болсам егер мен...»

6. 3. 6. 1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру

6. 4. 5. 1 жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану

1

14.03


105

Нәтиже сабақ.

6. 4. 2. 1 эссе тақырыбының желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу;

6. 1. 4. 1 әңгіме, хикаялардың және шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып кейіпкерлерге сипаттама жасау

1

19.03


106


Мен не білдім?

6. 4. 2. 1 эссе тақырыбының желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу;

6. 1. 4. 1 әңгіме, хикаялардың және шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып кейіпкерлерге сипаттама жасау

1

19.03



Бөлім атауы

Сабақтың тақырыбы


Меңгерілетін негізгі мақсаты

Сағат саны

Өтілу мерзімі

Ескерту

IV тоқсан 32 сағат

107

12.Абайды оқы, таңырқа! Абай Құнанбайұлы. Табиғат лирикасы

Абай- лирик ақын

6. 1. 2. 1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтау;

6. 4. 1. 1 мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, өмірбаян жазу

1

2.04


108

Абай- лирик ақын

6. 2. 1. 1 тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу

6. 3. 4. 1 мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру

1

2.04


109

Жазғытұры қалмайды қыстың сызы

6. 2. 6. 1 тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру;

6. 3. 3. 1 орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау;

1

4.04


110

Жазғытұры қалмайды қыстың сызы

6. 1. 5. 1 тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау

6. 4. 3. 1 жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу;


1

4.04



111

Жаздыгүні шілде болғанда

6. 2. 1. 1 тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу

6. 3. 4. 1 мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру

1

9.04


112

Жаздыгүні шілде болғанда

6. 2. 6. 1 тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру;

6. 3. 3. 1 орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау;

1

9.04


113




Сұр бұлт түсі суық қаптайды аспан

6. 2. 1. 1 тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу

6. 3. 4. 1 мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру

1



11.04


114

Сұр бұлт түсі суық қаптайды аспан

6. 2. 6. 1 тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру;

6. 3. 3. 1 орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау;

1

11.04



115


Ақ киімді, денелі, ақ сақалды

6. 5. 1. 7 себеп-салдарлық қатынасты білдіретін жалғаулықтардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орындықолдану

6. 3. 4. 1 мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру

1

16.04


116







13-бөлім. Қазақтың ұлттық қолөнері

Ақ киімді, денелі, ақ сақалды

6. 2. 6. 1 тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру;

6. 3. 3. 1 орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау;

1

16.04


117

Нәтиже сабақ. БЖБ №1

6. 2. 1. 1 тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу

6. 3. 4. 1 мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру

1

18.04



118

Қазақтың ұлттық қолөнері


6. 1. 1. 1 тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау;

6. 4. 2. 1 эссе тақырыбының желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу;


1

18.04


119

Қазақтың ұлттық қолөнері


6. 1. 1. 1 тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау;

6. 5. 2. 1жазба жұмыстарында сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып жай сөйлем құрастыру

1

23.04



120




Қазақтың зергерлік өнері

6. 1. 3. 1 тұрмыстық-әлеуметтік тақырыптарға байланысты жаңа сөздер мен тірек сөздердіңмағынасын түсіну

6. 4. 3. 1 жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу

1

23.04


121

«Зергерлік өнер» көрмесі

6. 1. 1. 1 тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау;

6. 4. 2. 1 эссе тақырыбының желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу;


1

25.04


122




«Зергерлік өнер» көрмесі

6. 2. 2. 1 тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу;

6. 3. 4. 1 мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру;


1

25.04



123



Оралхан Бөкей «Апамның астауы»

(үзінді)

6. 2. 3. 1 ауызша мәтіндер құрауда сұраулы, хабарлы, лепті және бұйрықты сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айту

6. 3. 6. 1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру

1

30.04


124


Оралхан Бөкей «Апамның астауы»

(үзінді)

6. 2. 2. 1 тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу;

6. 3. 4. 1 мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру

1

30.04


125

14- бөлім. Өлкені сипаттау өнері


Нәтиже сабақ. БЖБ №2

6. 1. 1. 1 тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау;

6. 4. 2. 1 эссе тақырыбының желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу;


1

2.05

7.05

126

Менің өлкем

6. 1. 1. 1 тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау;

6. 4. 3. 1 жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу

1

2.05

7.05

127

Менің өлкем

6. 1. 5. 1 тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау

6. 4. 2. 1 эссе тақырыбының желісінен шықпай, әрбір абзацты жүйелі құрастырып, қажетті мазмұнын ашып жазу;

6. 5. 2. 1 жазба жұмыстарында сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып жай сөйлем құрастыру

1

7.05


128


Менің өлкемнің табиғаты

6. 2. 5. 1 коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру;

6. 3. 1. 1 мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру;

6. 3. 4. 1 мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру


1

7.05


129


Нәтиже сабақ. Мен не білдім?

6. 2. 6. 1 тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру

6. 5. 1. 1 мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану;


1

14.05




130

15.Саяхат және туризм

Қазақстанды аралаймыз


6. 1. 4. 1 әңгіме, хикаялардың және шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып кейіпкерлерге сипаттама жасау;

6. 4. 4. 1 мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасау;

1

14.05


131


Қазақстанды аралаймыз

6. 4. 5. 1 жазба жұмыстарында сөзге қосымша жалғауда үндестік заңын ескеріп, орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану

6. 1. 4. 1 әңгіме, хикаялардың және шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып кейіпкерлерге сипаттама жасау;

1

16.05


132


Аспа жолмен көтерілдік

6. 1. 6. 1 тыңдалымматериалдарының мазмұны негізінде шынайы өмірмен байланыстырып жауап беру

6. 4. 1. 1 мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, күнделік жазу;


1

16.05


133

Әлемге танымал Шымбұлақ


6. 4. 5. 1 жазба жұмыстарында сөзге қосымша жалғауда үндестік заңын ескеріп, орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу; сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану

6. 1. 4. 1 әңгіме, хикаялардың және шағын поэзиялық шығармалардың мазмұнын талдай отырып кейіпкерлерге сипаттама жасау;

1

21.05


134


ТЖБ

Спецификация бойынша

1

21.05


135


Шоқан Уәлиханов

«Жоңғария очерктері» (үзінді)

6. 3. 2. 1 ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (күнделік)

6. 5. 2. 1 жазба жұмыстарында сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып жай сөйлем құрастыру

1

23.05


136


Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

6. 1. 6. 1 тыңдалымматериалдарының мазмұны негізінде шынайы өмірмен байланыстырып жауап беру

6. 4. 1. 1 мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, күнделік жазу;


1

23.05




Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!