6 сынып.Қазақстандағы моңғол шапқыншылығы

Тақырып бойынша 31 материал табылды

6 сынып.Қазақстандағы моңғол шапқыншылығы

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстандағы моңғол шапқыншылығы туралы біледі. Отырар апаты туралы ақпарат беру. М.Шахановтың "Отырар апаты" датаны туралы мағлұмат беру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді: ДОІЖО А.Ашимбаева

Білім беру ұйымының атауы

Шошанай орта мектебі

Пәні:

Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы

Бөлім:

6.3 XIII - XV ғасырдың бірінші жартысындағы Қазақстан

Педагогтің аты-жөні:

Узакова А

Күні:

17.01.2025ж

Сынып: 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстандағы моңғол шапқыншылығы.

Зерттеу сұрағы: Неліктен Шыңғыс хан әскерлері Отырарды алты ай бойы ала алмады?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

6.3.1.6 картаны қолданып XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси процестерді түсіндіру

6.3.1.5 Отырарды қорғаудағы қала халқының ерлігін сипаттау

Сабақтың мақсаты

Отырарды қорғаудағы қала халқының ерлігін біледі, картадан көрсетеді.Тарихи тұлғалардың ерлігіне баға береді.

Шыңғыс хан әскері Отырарды 6 ай бойы ала алмағандығын дәлелдермен көрсетеді.Саяси жағдайды,өзгерісті талдайды

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру







Өткен білімді еске түсіру


Бастапқы стимул.

Ширату жаттығулары

«Стоп-кадр» стратегиясы

Бұл стратегия бойынша оқушылар суретке қарай отырып, әңгімелейді

Сіз нені көріп тұрсыз?

Қандай нәтиже шығара аласыз?

Отырар қаласының қазіргі кейпі бейнеленген бүгінгі күнгі суреттері көрсетіледі.

Осы екі түрлі суреттердің өзара байланысы қандай?

Қандай ұқсастықтарын/

айырмашылықтарын көріп отырсыздар?

Неліктен қазіргі күні қала тым өзгерді?

Бұған қандай жағдайлар себепші болуы мүмкін?

Сыныптық талқылаудан кейін оқушыларды сабақ тақырыбына алып келу.

Интерактивті тақтаға бірнеше кілттік сөздер шығады.Оқушылар сол кілттік сөздерді қолдана отырып,өткен тақырыпқа қысқаша шолу жасайды.



Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

ЕБҚ оқушыға өзіне қажетті көмек деңгейіне қарай бірнеше карточка ұсыныңыз

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Қазақстан тарихы көне заманнан бүгінгі күнге дейін.

5 томдық.

І том. Атамұра, 2010Бейнеролик http://www.youtube.com/watch?v=gFVz08_bLAI (32.55 мин)

Презентация

Жаңа білім






«Неліктен Шыңғыс хан әскері Отырарды 6 ай бойы ала алмады?»

Отырар қаласының орналасқан жерін картадан көрсетеді.

М.Шахановтың «Отырардың күйреуі» дастаны бойынша түсірілген анимациялық фильмді тамашалау

Мәтінмен жұмыс

Барлық оқушыларға «Неліктен Шыңғыс хан әскері Отырарды 6 ай бойы ала алмады?» тақырыбын ашатын мәтін тарату.

Мәтіннен фактілерді түсті маркермен белгілеуге тапсырма беру,дәлелдеу.

Неге олай ойлайсыңдар?

«Тұлғаны таны»











«Сандар да сөйлейді» ойыны

Тақтада берілген сандарды тиісті оқиғамен байланыстырып айту.

1213ж,450,500,150,1219ж,6,1220....

Rectangle 1

Тарихи диктант

Әскери жорық ------- жылы --------- жағалауынан басталды. ----------- қаласы қоршалды. Отырарды жаулап алуға Шыңғысхан өз балалары ---------мен ----қалдырды.Үлкен баласы----------Сырдария төменгі бойына аттанды. Шыңғысханның өзі кетті. Отырар билеушісі-------------- ерлікпен шайқасты, ол басқарған әскер мен қала тұрғындары басқыншыларға қарсылық көрсетті және қаланы ----- ай бойы қорғады. Бірақ әскербасы ----------- опасыздық жасап, қаланың қақпасын ашып жібереді.Сөйтіп-------- жылы ақпанда Отырар қаласы жауалап алынды, оның билеушісі -------------------жазаланады.





Дискриптормен

«Білу және түсіну» дағдысына негізделген жұмыс тапсырмасы:

Мәтіннен оқыған және фильмнен көрген мәліметтері бойынша сұрақтарға жауап беру.















Оқушылар Мұхтар Шахановтың суреті бойынша тұлғаға сипаттама береді



Дсекриптор:

Шыңғысханның жаулап алу саясатын анықтайды;

Шыңғысханның ұлыстарына сипаттама береді;

Отырар қаласының тарихының ерекшеліктерін атайды;

ЕБҚ оқушыға тапсырманы орындау үлгісі, шешу тәсілін көрсету, пайымдау үлгісін ұсыныңыз


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады





«Ең үздік жауап»



бір-бірімен жұмыстарын алмасып,өзара бағалау жасайды

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Өзін-өзі бағалау

Ақпараттық мәтіндер











Тақырыптық тапсырмалар







М.Шаханов суреті









Хронологиялық тапсырмалар





Тарихи сынақ хат

Бекіту


Сабақты қорытындылау

«Сен маған, мен саған»Оқушылар бір-біріне тақырып бүгінгі өтілген тақырып бойынша сұрақтар қояды

Үйге тапсырма

Қазақстандағы моңғол шапқыншылығы.

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпарат

тық карточка

Кері байланыс


  • Менің бәрінен де бұрын … жасау қолымнан келді

  • Мен өзімді … үшін мақтай аламын

  • Мен сыныптастарымды ... үшін мақтай аламын

  • Мені таң қалдырды…

  • Мен үшін ... жаңалық болды

  • Менің пікірім бойынша … іске аспады, себебі ….

  • Болашақта мен … ескеремін

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.04.2025
266
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі