Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
6.1.1.1 – тыңдаған музыкалық
шығарманы талдау және өнердің түрлері, стилі және жанрларын,
сонымен қатар, өнердің өзге түрлерімен байланысын
анықтау;
6.1.1.2 – оркестрлер
түрлеріндегі музыкалық аспаптардың дыбысталуын ажытару, топқа
жіктеу;
6.1.2.1 – классикалық музыка жанрлары
мен түрлерін анықтау
|
5-мин
|
Сабақ
барысы.
Симфониялық
музыка
1.Ақпарат
іздеу. «Микрфон» әдісін пайдалана
отырып, Батыс Еуропа классикалық музыкасының даму кезеңдерімен,
оның өкілдері туралы,симфониялық музыка туралы ақпарат
жинақтау.
|
Сабақ тақырыбын дәптерге
жазады, ақпарат іздейді
|
Бірін-бірі
бағалау
|
Оқулық
10-бет
|
15
мин
5мин
3мин
2мин
12
мин
|
2.Музыка тыңдау және
талдау
А).В.А. Моцарт.№
40симфониясының 1-бөлімінен үзінді
тыңдау
Көңілді
|
Қобыз
|
Симфониялық
оркестр
|
тез
|
мұңды
|
скрипка
|
Халық аспаптары
оркестрі
|
жігерлі
|
Б).Қапан Мусин «Жайлауда» симфониялық
поэма
гобой
|
Сыбызғы
|
Симфониялық
оркестр
|
табиғат
|
домбыра
|
валторна
|
Халық аспаптары
оркестрі
|
тез
|
В)Веен
диаграммасы.
№
40симфония
« Жайлауда»
3. Музыкалық
сауаттылық. Симфония,симфониялық
поэма,сюита,увертюра,концерт,фантазия
т,б
4.Музыкалық –орындаушылық
іс-әрекет
А)Дауыс
жаттығуы.С-dur
Б)
1-нұсқа Халық әні.»Ақ
дариға»
2-нұсқа эстрада әншісі
Шахизада
В)Сұрақтарға жауап
беру:
1-нұсқада халық әні
«Ақдариға» қандай стильде жазылған?
2-нұсқада қандай
стильде?
Г) Әнді караокиге қосылып
орындау
|
Кестеден сәйкес
келетін сөздерді теріп жазып, шығарманы
сипаттау
Балалар дәптерге
орындайды
жаңа музыкалық терминдерді
дәптерлеріне жазады
Қол қимылы арқылы,
әндете орындау
|
Өзін-өзі
бағалау
Бірін-бірі
бағалау
|
https://youtu.be/xLAPstwuvG0
https://www.youtube.com/watch?v=tZGu
kqg0BAE
https://youtu.be/iuJzBfai-eY
https://www.youtube.com/watch?v=u9Xc5NmgGas
https://www.youtube.com/watch?v=vYsYp6FnbTY
|