Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / 6 сыныптарға арналған формативтік бағалау жиынтығы
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
6 сыныптарға арналған формативтік бағалау жиынтығы
Материал туралы қысқаша түсінік
Қазіргі таңда қоғамда болып жатқан өзгерістерге байланысты қоғам шығармашыл әрекет пен шығармашыл тұлғаға мұқтаж екенін күнделікті өмірдің өзі дәлелдеуде, осыған орай бүгінгі күні білім беру мекемелері мен ұстаздарға үлкен талап қойылуда. Ағылшын тілін оқытудың басты мақсаты – шынайы өмірде оқушылардың ағылшын тілінде қарым-қатынас жасай алу негіздерін қалыптастыру болып табылады.Ағылшын тілін оқытудың тарихы жүз жылдап есептелінеді.Орта мектепте ағылшын тілін оқытудың тарихы 1947 жылдан басталады. Содан бері қарай көптеген өзгерістер енгізілді. ХХІ ғасыр табалдырығын білім мен ғылымды инновациялық технология бағытымен дамыту мақсатымен аттауымыз үлкен үміттің басты нышаны болып табылады.Жаңаша көзқарастардың дамуы шетел тілін оқыту, дамытуға ықпалын тигізуде. Білім алушылардың жан–жақты дамуына, сапалы білім алуына,өмірде жақсы көрсеткіштерге қол жеткізуінде ағылшын тілін жақсы менгеруінің маңызы үлкен.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
ҚОСТАНАЙ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІНІҢ
БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ
«ӨҢІРЛІК ҒЫЛЫМИ-ПРАКТИКАЛЫҚ
ОРТАЛЫҒЫ
«ҚОСТАНАЙ ДАРЫНЫ»
МКҚК
«ҚОСТАНАЙ ҚАЛАСЫ ӘКІМДІГІНІҢ
БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ҚОСТАНАЙ ҚАЛАСЫ ӘКІМДІГІНІҢ № 13
БӨБЕКЖАЙ-БАҚШАСЫ»
МКҚК
Қостанай 2016
ж.
Құрастырушылар: Окасова Жазира
Қайратқызы
Миргалиева Әлия
Қасенқызы
Омарова Қымбат
Спабекқызы
Түсініктеме
хат
Сіздердің алдарыңызда
«+5 балаларға арналған
музыкалық ойын-сауықтардың
бағдарламасы» ұсынылған. Бұл бағдарлама
5-6 жастағы балаларға арналып, айына бір рет өткізіледі. «Көңілді
смешариктер», «Ақшақардың туған күні», «Біз жазға қонаққа барамыз»
т.б. 12 тақырыптан тұрады. Әр ойын сауық табиғат ерекшеліктерін
ескеріп, құрастырылған.Бұл бағдарламаның мақсаты мектепке дейінгі
мекеменің іс-әрекеті жаңа ақпараттық технологияларды қолдана
отырып, ағылшын, орыс және мемлекеттік тілде қарым-қатынаста сөйлеу
дағдыларын қалыпастыруына эстетикалық және адамгершілік
интеллектуалдық дамытуды қамтамассыз ету. Мектепке дейінгі жастағы
балаларға үш тілді бірдей игеруге мүмкіндік жасау. Бұл жұмыстың
міндеттері: балаларға тілдерді үйренуге жігерлендіріп,
қызығушылықтарын арттыру.Балалардың жас ерекшеліктерін
ескере отырып, қазіргі заман талабына сай көп тілділікті игеру,
шетел тілдерінде сөйлеу қабілеттерін дамыту, балалар үшін мектеп
жасына дейінгі алғашқы дайындығы болып саналады. Болашақта
балалардың білімдерінің қоры мол
болады.
Баланың шығармашылығын
дамытатын тәрбиеші мен мұғалім өзі шығармашылықпен жұмыс жасауы
керек. Баланың шығармашылық қабілетін дамыту мақсатында өткізілетін
іс-шаралар ұйымдастырылу барысында жаңа технология элементтерін
пайдалану тиімді. Бұл орайды баланы жалықтырып алмаудың жолдарын
қарастырып, төмендегі тәсілдерді тиімді қолдану
қажет:
1. «Бала қабілетін ашуда тіл
шеберлігіне көңіл бөлу және сөйлеу мәдениетін
қалыптастыру»;
2. «Білімін қосымша
әдебиеттермен толықтыру».
Әр тәрбиешінің алдындағы
сәулелі мұраты шәкіртіне білім, тәрбие беріп қана қоймай, әр
баланың «менің» ашу. Сол «менді» шығармашылық тұлғаға айналдыру.
Күллі ғажайыптың ішіндегі ең тамашасы – жақсы тәрбиеленген адам.
Сәбиді жоғары деңгейдегі білім мен адамгершілікке баулу үшін
тәрбиешінің бойында барлық асыл қасиеттердің болуы тиіс. Жалпы
театрландырылған ойындарда балалардың шығармашылық
қабілет-мүмкіндіктері айқын аңғарылады. Бұған пайдаланылатын
шығарманың сюжеті мен ойындық қимылдары оның мазмұны бойынша
анықталады, ал рөлдерді орындау тәсілдері мимика, интонация, дене
қимылдары арқылы жасалып, іске асырылады. Бұл жинақ балаларға
шығармашылық жағдайлар жасауға, өздеріне тапсырылған рөлдерді толық
игеріп, кірісіп кетулеріне көп көңіл аударады. Олардың тиісті
бейнелерді дұрыс жасаулары үшін іс-әрекет, қимылдарын көрсетіп,
жетілдіруіне көмектесіп, кейіпкерлердің сөздерін, көңіл-күй,
сезімін, мінез-қалпының қандай болуы керектігін түсіндіріп,
ұғындырып отыру. Сөйтіп ойын барысында олардың тартымды бейнелер
жасай білуіне қол жеткізу. Оған тәрбиешілер жан тәндерімен кірісіп,
көп еңбек сіңіру керек.
Күтілетін
нәтиже:
Білу:
Мерекелік ойын-сауықтар мен
кештерге қатысып өз өнерлерін көрсетуге: үш тілде өлең оқуға, ән
салуға, би билеуге, ойын ойнауға, ертегі кейіпкерлерін сомдауға
қатысуға талпыныстарын
қалыптастыру.
Мемлекеттік және жалпыұлттық
мерекелер туралы түсініктерін
кеңейту.
Мерекелер мен ойын-сауықтарға
қатысуға белсенділігін арттыру.
Мерекеге дайындығын мадақтап,
бірлесіп жасаған жұмыстары мен оның нәтижесіне қуану сезімдерін
қолдау.
Қолдану:
балаларға өзінің қабілетін
көрсете білуге мүмкіндік беру;
баланы басқалармен жарыса
білуге қалыптастыру;
білік пен дағдыны қалыптастыру
үшін білімді өзі ізденугеқамтамасыз ету;
ойын барысында қазақ, орыс,
ағылшын тілдерінде балаға жаңа білім, білік дағдылардың
қайнаркөзіне жеткізу;
баланың ойын барысында жеткен жеңісі оның жаңа
алғанбілім, білік дағдыларымен сәйкес келетіндігін
ескеру.
№
Тақырып, мақсаты
Тема, цель
Theme, aims
Сағат саны Время
Time
Айы Месяц
Month
Ресурстар Ресурсы
Resource
1
Жол жүру ережесі
«Жоғалған белгілер»
«Потерянные
знаки»
«Lost
signs»
Мақсаты:
ЖЖЕ туралы мәлімет беру. Ойын
арқылы керекті мәліметтерді бекіту. Топпен жұмыс жасау дағдысын
қалыптастыру. Кішіпейілділікке
тәрбиелеу.
Цель:
Дать сведения о Правилах дорожного движения. Игра для утверждение
необходимых данных. Формировать навыки работы в группах.
Воспитывать доброжелательное отношение к
друг-другу.
Аim:
Information about the SDA.
Play through the adoption of the necessary data. The skills of
working in groups. Csspace
education.
ЖЖЕ керекті макеттер,қиылған
белгілер, мыстанның сыпыртқышы, қатты қағаздан жасалған
бағдаршамның түстері, пазлдар, пираттың қылышы,
самокаттар.
2
«Тәрбиеші
күні»
«День
воспитателя»
"Day of the
teacher"
Мақсаты:
Қандай мамандық болса да оған
сыйластықпен қарау. Балаларда еңбек бағалау дағдыларын
қалыптастыру
Цель:
Научить уважать труд
каждого.Формирование у детей
навыков оценки труда.
Аim:
If what major respect to him
for consideration. Formation at children of skills of evaluating
work
1
Қазан
Тәрбиешілерге арналған өлең,
тақпақ жолдары. Түрлі-түсті шарлар, жабайының киімдері, музыкалық
әуендер.
3
«Кемедегі
хиқая»
«История на
судне»
«History on a
ship»
Мақсаты:
Өз қатарластарына жағымды
көзқарас тудыру. Жылы қарым-қатынасты тәрбиелеу, бір-біріне көмек
беру қабілеттерін ояту. Достық қарым-қатынасты жандандыру,
эмоционалды қатынаты дамыту.
Цель:
Создание позитивного отношения к своим
сверстникам. Воспитать дружеское отношение и помощь друг другу.
Активизировать развитие эмоционального качества.
Аim:
Creating a positive attitude
to their atelectasia.Year relationship and parenting, helping each
other in the provision of awakening abilities.Friendly relations,
activization , development of emotional
Atinati.
1
Қараша
«Пират», «Аспазшы», «Кеменің
бөлігін тап», «Әріптерден сөз
құрау»
Алаңдағы ағаш кемесі, 5 бос
конверттер, арқан, жеке себеттегі жеміс пен көкөкністердің
муляждері, ватманға салынған кеменің суреті, әріптердің суреттері,
шарлар, сыйлықтар.
4
«Шаңғышы
күні»
«День
лыжника»
«Skier’s
day»
Мақсаты:
Ойын арқылы балалардың қысқы
спорт түрлеріне қызықтыру, қыс уақытында неғұрлым көп ойын
түрлерімен таныстыру.
Цель:
Заинтересовать детей через игровые виды зимнего
спорта, ознакомление с всевозможными видами игры в зимнее время на
английском языке.
Aim:
To interest the children
through the game of winter sports, games, acquaintance with various
modes of transport in the winter.
1
Желтоқсан
Шаңғылар (таяқсыз) бала санына
байланысты, 2 шана, жалаулар, бала санына қарай түрлі-түсті
таяқшалар, бағдарлау-конустары, қаршықтар, арқан, магнитофон, қызы
бала фоногламмалары, номерленген кеудешелер,
сыйлықтар.
«Аңшы мен қояндар», «Өзіңе жұп
таңда», «Кім жылдам», «Қаршық жасау», «Бір шаңғымен», «Шана
сүйреу», «Арқан тартыс»
5
«Көңілді
смешариктер»
«Веселые
смешарики»
"Funny
Smeshariki"
Мақсаты:
Мультфильм кейіпкерлерінің
қатысуымен, цирктік қойылым арқылы балалардың ағылшын тілі,
музыкаға және дене шынықтыру пәндеріне қызығушылықтарын арттыру.
Берілген тапсырманың шешуін табуға дағдыландыру. Топпен жұмыс
жасауға үйрету. Аудиторияға жұмыс жасау қабілеттерін дамыту.
Өзін-өзі ұстау дағдыларын
қалыптастыру.
Цель:
С помощью героев мультфильмов
ицирковых представлении, музыки и физической культуры, повысить
интерес детей к английскому
языку.
Aim:
With the participation of
cartoon characters, circus, music and physical education, increase
interest in the subjects.
1
Қаңтар
Арқан, паролоннан жасалған
тіс, ойыншық пласкогубцы,жасанды жұмсақ сымнан жасалған таға, пенопласттан жасалған
қабырға, жасанды гирь мен штанга, шын алма, үстел, шляпа, доптар,
қамшылар мен орындақтар, үш доңғалақты велосипед пен таяқша, сүті
бар бөтелке, пластик бөтелкеден кесілген қиындылар, сылдырлай
музыкалық аспаптар, спорттық обручтер, құмыраға құйылған су, үш
стақан, сары, қызыл, жасыл бояулар.
Ойын түрінде негізгі физикалық
қасиеттерін: ептілікті, жылдамдықты, шыдамдылықты, тепетендікті
сақтауға, қимыл-қозғалыс ойынында ұқыптылықты
дамыту.
Цель:
Привить навыки основных
физических качеств: ловкость, скорость, выносливость, хранение
равновесия, движение, развитие осторожности в
игре.
Aim:
In a playful way the basic
physical qualities: agility, speed, endurance, thepatent storage,
movement, development of caution in the
game.
1
Ақпан
Гимнастикалық скамейкелер-2,
швед стенкасы, шелек-2, ойыншық ат-2, балалардың сыйлықтары,
конструктор, балаларға сыйлық. Шаңғы жүрісі, Коньки жүрісі,
Скамейке үстімен жүрісі, Эстафета: «Атқа су бер», «Ат» жүрісін
көрсетеді, Ойын «Кім жоғын тап»
7
«Қыз болу оңай
ма?»
«Легко ли быть
девочкой?»
«Easy to be that it
was nicknamed" the
girl?»
Мақсаты:
Балаларды бір-бірін
құрметтеуге үйрету. Бір-біріне кішіпейіл болу қасиеттерін дамыту.
Ұл балаларға қыз бала нәзік жан екенін түсіндіріп,
жеткізу.
Цель:
Учить детей уважать
друг-друга. Дать понять о значимости каждого пола. Дать понять
значения слов на трех языках.
Aim:
Children learn to respect each
other. Each other to be humble qualities. To give boys explaining
that the woman, shipping.
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз