Материалдар / 6 сыныптарға арналған «Математика таңғажайыптары» тақырыбындағы факультатив курстың бағдарламасы.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

6 сыныптарға арналған «Математика таңғажайыптары» тақырыбындағы факультатив курстың бағдарламасы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Бағдарлама оқушылардың іскерлік дағдысын қалыптастыруда материалды жоғары дәрежеде меңгеруді көздейді. Оқушының өз бетімен жұмыс істеуге, логикалық ойлау қабілетін дамытуға көмектеседі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2017
442
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Ақтоғай ауданы Мүткенов атындағы жалпы білім беретін орта мектебі













Математика пәні бойынша 6 сыныптарға арналған

«Математика таңғажайыптары»

тақырыбындағы факультатив

курстың бағдарламасы.





















Құрастырған: математика пәнінің мұғалімі

Сарсенова Айнагүл Мейрамқызы





Факультатив курсы: Математика 6 сынып

Тақырыбы: «Математика таңғажайыптары».



Түсінік хат.

Математика ғылымдарының әр саласында өте кең тараған пән. Сондықтан да ғажайыптар мен құпияларға толы. Қызықты математика есептерін күнделікті өмірмен байланыстыра білу керек. Бұл курс мектеп бағдарламасының мазмұнын қайталамай , есептеу тәсілдері туралы қосымша білім береді.

Бағдарлама оқушылардың іскерлік дағдысын қалыптастыруда материалды жоғары дәрежеде меңгеруді көздейді. Оқушының өз бетімен жұмыс істеуге, логикалық ойлау қабілетін дамытуға көмектеседі.































Бағдарламаның мақсаты:

Оқушылардың білімдерін кеңейтіп, пәнге қызығушылығын арттыра отырып, танымдық, шығармашылық және логикалық ойлау қабілетін дамыту.



Бағдарламаның міндеті:

1. Оқушының жеке қабілеттерін дамыту.

2. Оқушыларды практикалық іскерлікке баулу;

4. Жалпы логикалық – ойлау мәдениетін дамыта отырып, оқушының математикаға деген қызығушылықтарын арттыру.

5. Игерген білімдерін болашақта қолдана білуге жетілдіру.

































Бағдарлама.

Аптасына - 1 сағат., Барлығы: 34 сағат.

І.Кіріспе. (4 сағ)

Теңдеу туралы түсінік. Теңдеуді шешудің негізгі ережелері. Теңдеуді шешудің басқа ережелері. Пропорциялар

ІІ. Формулалар. (7сағат)

Жол, жылдамдық, уақыт. Арифметикалық орта. Өзен бойымен қозғалыс. Периметр. Аудан. Тікбұрышты параллелепипедтің көлемі мен оның бетінің ауданы. Дөңгелектің ауданы мен шеңбердің ұзындығы.

ІІІ. Өлшем бірліктер.(8 сағат)

Ондық қосымшалар. Ұзындықты өлщеу бірліктері. Массаны өлшеу бірліктері. Ауданды өлшеу бірліктері. Көлемді өлшеу бірліктері. Уақытты өлшеу бірліктері. Уақытты өлшеу бірліктері. Қызығушылар үшін.

IV. Жиын (4 сағат)

Жиын және оның элементтері. Ішкі жиын. Жиындардың қиылысуы. Жиындардың бірігуі.

V.Амалдар. (3 сағат)

Амалдарды орындау тәртібі. Оң және теріс сандарға ортақ орындалатын амалдар. Дәреже.

VI. Қызықты есептер.(7 сағат)

Салыстыруға берілген есептер. Таразымен өлшеу. «Кенгуру». «Ақбота» сайыс есептері. Таразымен өлшеу. Геометриялық есептер. Цифрмен берілген есептер.













«Математика таңғажайыптары мен құпиялары,»

Тақырыбы

Сағат саны

Күні

Ұйымдастыру формасы

1.Кіріспе.(4 сағат)

1

Теңдеу туралы түсінік.

1


Теориялық

2

Теңдеуді шешудің негізгі ережелері.

1


Теориялық

3

Теңдеуді шешудің басқа ережелері.

1


Практикалық

4

Пропорциялар

1


Теориялық

2.Формулалар. (7сағат)

5

Жол, жылдамдық, уақыт.

1


Теориялық

6

Арифметикалық орта.

1


Практикалық

7

Өзен бойымен қозғалыс.

1


Теориялық

8

Периметр.

1


Теориялық

9

Аудан.

1


Практикалық

10

Тікбұрышты параллелепипедтің көлемі мен оның бетінің ауданы.

1


Практикалық

11

Дөңгелектің ауданы мен шеңбердің ұзындығы.

1


Теориялық

3.Өлшем бірліктер.(8 сағат)

12

Ондық қосымшалар.

1


Практпкалық

13

Ұзындықты өлщеу бірліктері.

1


Теориялық

14

Массаны өлшеу бірліктері.

1


Практикалық

15

Ауданды өлшеу бірліктері.

1


Теориялық

16

Көлемді өлшеу бірліктері.

1


Практикалық

17

Уақытты өлшеу бірліктері.

1


Практикалық

18

Жылдамдықты өлшеу бірліктері

1


Практикалық

19

Қызығушылар үшін.

1


Практикалық

4. Жиын (4 сағат)

20

Жиын және оның элементтері.

1


Теориялық

21

Ішкі жиын.

1


Теориялық

22

Жиындардың қиылысуы.

1


Теориялық

23

Жиындардың бірігуі.

1


Теориялық

5.Амалдар. (3 сағат)

24

Амалдарды орындау тәртібі

1


Теориялық

25

Оң және теріс сандарға ортақ орындалатын амалдар.

1


Теориялық

26

Дәреже.

1


Теориялық

6. Қызықты есептер.(7 сағат)

27

Салыстыруға берілген есептер.

1


Практикалық

28

Таразымен өлшеу.

1


Практикалық

29

«Ақбота» сайысының есептері

1


Практикалық

30

Кенгуру есептері

1


Практикалық

31

Комбинатрика

1


Практикалық

32

Сюжетті логикалық есептер.

1


Реферат

33

Геометриялық есептер.

1


Практикалық

34

Цифрмен берілген есептер

1


Практикалық











Оқушыларға қойылатын талаптар:


Оқушылардың білуі тиіс:

1.Теңдеуді шығарудың түрлі жолдарын.

2. Формулаларды жатқа.

3.Логикалық есептерді аналитикалық әдістермен шеше білу.

4.Математикалық білімдерін жүйелеу, тереңдету, тұжырымдауға және нақтылау.



Оқушылар меңгеруге тиіс:

  1. Жиын және оның элементтерін.

  2. Жұмысқа байланысты есептеулер

  3. Арифметикалық амалдарға байланысты есептеулер

  4. Түрлі өлшем бірліктер.

  5. Қызықты математика есептерін шешуде тиімді тәсілдерді қолдана білу.


Оқушылар жасауға тиіс:

  1. Амалдар ережесін оқып үйрену

  2. Құпиялы есептерді шеше білу


Оқушылардың көрсете білуі:

1. Белгісіз шамаларды белгілеу

2. Мағлұматтарды топтау, іріктеу;

3. Логикалық есептерді шығара білуі.


Пәнаралық біріктіру:

1. Логикалық есептерді шығаруда геометриямен байланысы;

2. Элементар математиканың тарихпен байланысы;


Курсты ұйымдастыру формасы: теориялық сабақ,

сынақ жұмыстары, практикалық жұмыстар.


Пәнаралық байланыс: тарих, геометрия











Қолданылатын әдебиеттер:



1). Оқушылар үшін:

1. 6 сынып Математикалық оқулық. Оқыту әдістемесі. Дидактикалық матеиалдар. Р. Базаханова, Л. Шевалова . Алматы «Атамұра» 2010 ж

2. Әдістемелік нұсқау. Дидактикалық материалдар. Есептер жинағы. Ә. Әбілқасымова, З. Жұмағұлова. Алматы «Мектеп» 2009ж

3. Математика оқулығы 6 сынып.Оқыту әдістемесі.Дидактикалық материалдар. К. Жүнісқызы,Ә. Бірмағамбетов, Қ.Аймағамбетова, И. Нұғыманов, К. Жүкешеев.

4. Қызықты математика.Я. И. Перельман.

5. Алгорифм журналы.



2). Мұғалімдер үшін:

  1. Математика 5,6 сынып оқулықтары.

2. Қыэықты математика. Я. И. Перельман.

3.Математика және логика журналы.

4. Математикадан кластан тыс жұмыс 6-8 кластарға арнапған.

5.Алгорифм журналы

6.Математикалық энцоклапедиа

7. Математика және физика журналы.


Курсты оқытуды аяқтау формасы: Баяндама, реферат,

Баяндама: Үлгі тақырыбы

«Теңдеулерді шешудің негізгі ережелері.»



Реферат: Үлгі тақырыбы:

«Бір шаманың өлшем бірліктерінің арақатынастары».


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!