Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
6 сыныптың Дүниежүзі тарихынан 4 тоқсанның БЖБ-сы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
IV ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Қайта Өрлеу дәуірі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып |
Қайта өрлеу дәуірі өнердің дамуын қалай өзгертті? |
|||||||||||||
Оқу мақсаты |
6.2.2.3 Антикалық мәдениетпен байланыс орнату арқылы Қайта өрлеу дәуірінің мәдениетін (бейнелеу, мүсін өнері) сипаттау |
|||||||||||||
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану |
|||||||||||||
Орындау уақыты |
20 минут |
|||||||||||||
Тапсырма
1. Иллюстрациялық суреттерге назар аударып, тапсырмаларды орындаңыз.
А) Суреттің қай тарихи кезеңде пайда болғаны туралы анықтаңыз. 1-сурет- _____ 2-сурет- _____ В) Суреттер негізінде, осы дәуірде бейнелеу өнерінде қандай өзгерістер болғанын сипаттаңыз. С) Ортағасырлық еуропалық қоғамдағы өзгеріс бейнелеу өнеріне қалай әсер етті? (ғылым, техникалық өнертабыстар, қоғамдық-экономикалық құрылыстағы өзгеріс, шіркеудің рөлі...)
2. Кестені толтырыңыз
|
Бағалау критерийлері |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Антикалық мәдениетпен байланыс орнату арқылы Қайта өрлеу дәуірінің мәдениетіне сипаттама береді |
1 |
1-суреттің кезеңін жазады; |
1 |
2-суреттің кезеңін жазады; |
1 |
||
суреттер негізінде, осы дәуірде бейнелеу өнерінде пайда болған өзгерісті анықтайды; |
1 |
||
ортағасырлық еуропалық қоғамдағы өзгерістердің бейнелеу өнеріне тигізген әсерін анықтайды; |
1 |
||
2 |
Ұлықбектің әлемдік өркениетке қосқан үлесін сипаттайды; |
1 |
|
Ұлықбектің еңбегінің маңыздылығын көрсетеді; |
1 |
||
Әлішер Науаидің әлемдік өркениетке қосқан үлесін сипаттайды; |
1 |
||
Әлішер Науаидің еңбегінің маңыздылығын көрсетеді. |
1 |
||
Жалпы балл |
8 |
«Қайта Өрлеу дәуірі» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты
ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні _______________________________________________
-
Бағалау критерийлері
Оқу жетістіктерінің деңгейі
Жоғары
Орта
Төмен
Антикалық мәдениетпен байланыс орнату арқылы Қайта өрлеу дәуірінің мәдениетіне сипаттама береді
1/2-суреттердің кезеңін жазуда,
осы дәуірде бейнелеу өнерінде пайда болған өзгерісті анықтауда;
о ртағасырлық еуропалық қоғамдағы өзгерістердің бейнелеу өнеріне тигізген әсерін анықтауда қиналады
1/2-суреттердің кезеңін жазуда,
осы дәуірде бейнелеу өнерінде пайда болған өзгерісті анықтауда;
о ртағасырлық еуропалық қоғамдағы өзгерістердің бейнелеу өнеріне тигізген әсерін анықтауда қателіктер жібереді
Қайта Өрлеу дәуірінің ерекшеліктерін анықтайды
Ұлықбек/ Әлішер Науаи еңбегінің маңыздылығын көрсетіп,
әлемдік өркениетке қосқан үлесін сипаттауда қиналады
Ұлықбек/ Әлішер Науаи еңбегінің маңыздылығын көрсетіп,
әлемдік өркениетке қосқан үлесін сипаттауда қателіктер жібереді
Ортағасырлық шығыс мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттайды
«Реформация» және «Ғылыми революция» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау
Тақырып |
Мартин Лютердің наразылығы Еуропаны қалай өзгертті? |
|||||||||||||||
Оқу мақсаты |
6.2.1.2 Тарихи процестердің контекстінде «гуманизм», «реформация», «протестантизм», «лютерандық», «кальвинизм», «контрреформация», «иезуиттер ордені» ұғымдарын түсіндіру 6.2.1.1 Адамның дүниетанымы мен қоғамдық өмірдегі дін рөлінің өзгеру себептерін анықтау |
|||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
|||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану |
|||||||||||||||
Орындау уақыты |
20 минут |
|||||||||||||||
Тапсырма
1. Берілген мәліметтердің «ақиқат» немесе «жалған» екендігін анықтаңыз.
|
Бағалау критерийлері |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Тарихи процестердің контекстінде «гуманизм», «реформация», «протестантизм», «лютерандық», «кальвинизм», «контрреформация», «иезуиттер ордені» ұғымдарын анықтайды |
2 |
1-ақпаратттың «ақиқат»/«жалған» екендігін анықтайды; |
1 |
2-ақпаратттың «ақиқат»/«жалған» екендігін анықтайды; |
1 |
||
3-ақпаратттың «ақиқат»/«жалған» екендігін анықтайды; |
1 |
||
4-ақпаратттың «ақиқат»/«жалған» екендігін анықтайды; |
1 |
||
5-ақпаратттың «ақиқат»/«жалған» «жалған» екендігін анықтайды; |
1 |
||
Адамның дүниетанымы мен қоғамдық өмірдегі дін рөлінің өзгеру себептерін көрсетеді |
|
Адамның дүниетанымында дін рөлінің өзгеруінің 1- себебін жазады; |
1 |
Адамның дүниетанымында дін рөлінің өзгеруінің 2- себебін жазады; |
1 |
||
Қоғамдық өмірде дін рөлінің өзгеруінің 1- себебін жазады; |
1 |
||
Қоғамдық өмірде дін рөлінің өзгеруінің 2- себебін жазады. |
1 |
||
Барлығы |
9 |
«Реформация» және «Ғылыми революция» бөлімдері бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты
ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні _______________________________________________
Бағалау критерийлері |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
Жоғары |
Орта |
Төмен |
|
Тарихи процестердің контекстінде «гуманизм», «реформация», «протестантизм», «лютерандық», «кальвинизм», «контрреформация», «иезуиттер ордені» ұғымдарын анықтайды |
1/2/3/4/5-ақпараттың ақиқат не жалған екендігін анықтауда қиналады |
1/2/3/4/5-ақпараттың ақиқат не жалған екендігін қателіктер жібереді
|
1/2/3/4/5-ақпараттың ақиқат не жалған екендігін анықтайды
|
Адамның дүниетанымы мен қоғамдық өмірдегі дін рөлінің өзгеру себептерін көрсетеді |
Адамның дүниетанымы мен қоғамдық өмірдегі дін рөлінің өзгеру 1/2-себептерін жазуда қиналады |
Адамның дүниетанымы мен қоғамдық өмірдегі дін рөлінің өзгеру 1/2-себептерін жазуда қателеседі
|
Адамның дүниетанымы мен қоғамдық өмірдегі дін рөлінің өзгеру 1/2-себептерін жазады
|