Материалдар / 6 сыныптың Дүниежүзі тарихынан 4 тоқсанның БЖБ-сы

6 сыныптың Дүниежүзі тарихынан 4 тоқсанның БЖБ-сы

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сыныпқа арналған БЖБ дүниежүзі тарихынан, 4 тоқсанда БЖБ 2 рет болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Наурыз 2024
736
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

IV ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


«Қайта Өрлеу дәуірі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Тақырып

Қайта өрлеу дәуірі өнердің дамуын қалай өзгертті?


Оқу мақсаты

6.2.2.3 Антикалық мәдениетпен байланыс орнату арқылы Қайта өрлеу дәуірінің мәдениетін (бейнелеу, мүсін өнері) сипаттау

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Антикалық мәдениетпен байланыс орнату арқылы Қайта өрлеу дәуірінің мәдениетіне сипаттама береді

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану


Орындау уақыты

20 минут



Тапсырма



1. Иллюстрациялық суреттерге назар аударып, тапсырмаларды орындаңыз.



А) Суреттің қай тарихи кезеңде пайда болғаны туралы анықтаңыз.

1-сурет- _____

2-сурет- _____


В) Суреттер негізінде, осы дәуірде бейнелеу өнерінде қандай өзгерістер болғанын сипаттаңыз.




С) Ортағасырлық еуропалық қоғамдағы өзгеріс бейнелеу өнеріне қалай әсер етті? (ғылым, техникалық өнертабыстар, қоғамдық-экономикалық құрылыстағы өзгеріс, шіркеудің рөлі...)




2. Кестені толтырыңыз


Шығыс ойшылдары

Өркениетке қосқан үлесі

Маңызы

Ұлықбек



Әлішер Науаи







Бағалау критерийлері

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Антикалық мәдениетпен байланыс орнату арқылы Қайта өрлеу дәуірінің мәдениетіне сипаттама береді

1

1-суреттің кезеңін жазады;

1

2-суреттің кезеңін жазады;

1

суреттер негізінде, осы дәуірде бейнелеу өнерінде пайда болған өзгерісті анықтайды;

1

ортағасырлық еуропалық қоғамдағы өзгерістердің бейнелеу өнеріне тигізген әсерін анықтайды;

1


2

Ұлықбектің әлемдік өркениетке қосқан үлесін сипаттайды;

1

Ұлықбектің еңбегінің маңыздылығын көрсетеді;

1

Әлішер Науаидің әлемдік өркениетке қосқан үлесін сипаттайды;

1

Әлішер Науаидің еңбегінің маңыздылығын көрсетеді.

1

Жалпы балл

8


«Қайта Өрлеу дәуірі» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты

ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні _______________________________________________


Бағалау критерийлері

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Жоғары

Орта

Төмен

Антикалық мәдениетпен байланыс орнату арқылы Қайта өрлеу дәуірінің мәдениетіне сипаттама береді

1/2-суреттердің кезеңін жазуда,

осы дәуірде бейнелеу өнерінде пайда болған өзгерісті анықтауда;

оShape1 ртағасырлық еуропалық қоғамдағы өзгерістердің бейнелеу өнеріне тигізген әсерін анықтауда қиналады


1/2-суреттердің кезеңін жазуда,

осы дәуірде бейнелеу өнерінде пайда болған өзгерісті анықтауда;

оShape2 ртағасырлық еуропалық қоғамдағы өзгерістердің бейнелеу өнеріне тигізген әсерін анықтауда қателіктер жібереді


Қайта Өрлеу дәуірінің ерекшеліктерін анықтайды

Shape3

Ұлықбек/ Әлішер Науаи еңбегінің маңыздылығын көрсетіп,

әлемдік өркениетке қосқан үлесін сипаттауда қиналады

Shape4


Ұлықбек/ Әлішер Науаи еңбегінің маңыздылығын көрсетіп,

әлемдік өркениетке қосқан үлесін сипаттауда қателіктер жібереді

Shape5

Ортағасырлық шығыс мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттайды

Shape6




«Реформация» және «Ғылыми революция» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау


Тақырып

Мартин Лютердің наразылығы Еуропаны қалай өзгертті?

Оқу мақсаты

6.2.1.2 Тарихи процестердің контекстінде «гуманизм», «реформация», «протестантизм», «лютерандық», «кальвинизм», «контрреформация», «иезуиттер ордені» ұғымдарын түсіндіру

6.2.1.1 Адамның дүниетанымы мен қоғамдық өмірдегі дін рөлінің өзгеру себептерін анықтау

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Тарихи процестердің контекстінде «гуманизм», «реформация», «протестантизм», «лютерандық», «кальвинизм», «контрреформация», «иезуиттер ордені» ұғымдарын анықтайды

  • Адамның дүниетанымы мен қоғамдық өмірдегі дін рөлінің өзгеру себептерін көрсетеді

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану


Орындау уақыты

20 минут



Тапсырма



1. Берілген мәліметтердің «ақиқат» немесе «жалған» екендігін анықтаңыз.


р/с

Ақпарат

ақиқат/жалған

1

Шіркеулердің баю көздерінің бірі – индульгенция сату болды


2

«Кешірім ақшаға емес, Құдайдан беріледі» – деп айтқан М.Лютер


3

Шіркеуді реформалау мен қайта ұйымдастыру – «реформация» деп аталады.


5

Рим папасы Реформациямен күресу үшін иезуиттер орденің құрды





  1. Адамның дүниетанымы мен қоғамдық өмірдегі дін рөлінің өзгеру себептерін жазыңыз.


Shape7





Бағалау критерийлері

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Тарихи процестердің контекстінде «гуманизм», «реформация», «протестантизм», «лютерандық», «кальвинизм», «контрреформация», «иезуиттер ордені» ұғымдарын анықтайды


2

1-ақпаратттың «ақиқат»/«жалған» екендігін анықтайды;

1

2-ақпаратттың «ақиқат»/«жалған» екендігін анықтайды;

1

3-ақпаратттың «ақиқат»/«жалған» екендігін анықтайды;

1

4-ақпаратттың «ақиқат»/«жалған» екендігін анықтайды;

1

5-ақпаратттың «ақиқат»/«жалған» «жалған» екендігін анықтайды;

1

Адамның дүниетанымы мен қоғамдық өмірдегі дін рөлінің өзгеру себептерін көрсетеді


Адамның дүниетанымында дін рөлінің өзгеруінің 1- себебін жазады;

1

Адамның дүниетанымында дін рөлінің өзгеруінің 2- себебін жазады;

1

Қоғамдық өмірде дін рөлінің өзгеруінің 1- себебін жазады;

1

Қоғамдық өмірде дін рөлінің өзгеруінің 2- себебін жазады.

1

Барлығы

9


«Реформация» және «Ғылыми революция» бөлімдері бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты

ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні _______________________________________________

Бағалау критерийлері

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Жоғары

Орта

Төмен

Тарихи процестердің контекстінде «гуманизм», «реформация», «протестантизм», «лютерандық», «кальвинизм», «контрреформация», «иезуиттер ордені» ұғымдарын анықтайды

1/2/3/4/5-ақпараттың ақиқат не жалған екендігін анықтауда қиналады


Прямоугольник 18

1/2/3/4/5-ақпараттың ақиқат не жалған екендігін қателіктер жібереді


Прямоугольник 17

1/2/3/4/5-ақпараттың ақиқат не жалған екендігін анықтайды

Прямоугольник 16

Адамның дүниетанымы мен қоғамдық өмірдегі дін рөлінің өзгеру себептерін көрсетеді

Адамның дүниетанымы мен қоғамдық өмірдегі дін рөлінің өзгеру 1/2-себептерін жазуда қиналады

Прямоугольник 15

Адамның дүниетанымы мен қоғамдық өмірдегі дін рөлінің өзгеру 1/2-себептерін жазуда қателеседі

Прямоугольник 2

Адамның дүниетанымы мен қоғамдық өмірдегі дін рөлінің өзгеру 1/2-себептерін жазады

Прямоугольник 1





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ