Тақырыбы
|
№6практикалық
жұмыс. Майлар
қасиеті. №7практикалық
жұмыс Майларды сілтінің
спирттегі ерітіндісімен сабындандыру.
|
уақыты
|
Білімділік
мақсаты:
дамытушылық:
тәрбиелік:
|
Майлардың , ацетилсалицил
қышқылының қасиеттері туралыалған практикалық білімдерін
тексеру,бекіту;
тәжірибе жүргізу ,химиялық
реакция теңдеулерін құра білу түсіндіру,талдау,қорытынды жасау
білім-білік дағдыларын дамыту;практикалық жұмысты дәптерге жазбаша
есебін бере білу біліктілігін жетілдіру;бақылау,талдау, жүйелеу
қорытынды жасау ,есте сақтау қабілетін дамыту.
Сабақ уақытын бағалауға
үйрету,еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын
арттыру.
|
|
Сабақ типі:
|
Практикалық жұмыс
|
|
Сабақ өткізілу түрі:
|
эксперимент, жазбаша есеп беру,жұмыс орнын
ретке келтіру.
|
|
Құралдар
мен реактивтер:
|
тұрғы, су моншасы,суық су
бар ыдыс,сүзгі қағаз,сіріңке,мал майы, , спички, , 15%-ный спирт
ерітіндісі, натрий гидроксиді, ерітіндісі, 25%-тік натрий хлориді
ерітіндісі, мыс (2)сульфаты ерітіндісі ;
*металл
тұрғы сынауықпен, пипетка, бюретка, стакан, таразы, колба, спирт
шамы, сіріңке, ацетилсалицил қышқылы,су , темір(2) хлориді лакмус
ерітіндісі, натрий гидроксиді;
*11-КИ-7,
|
|
1.Ұйымдастыру
кезеңі:
|
(Сабақтың мақсаты мен
кезеңдерін анықтау.)
-сабақта қалыпты жұмыс істеуге
мүмкіндік жасау ;
-оқушыларды
психологиялық
дайындау.
Амандасу.Оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сабақтың жалпы
мақсатын ашу ,оны өткізу жоспарын көрсету.
|
1-2
|
11.Үй тапсырмасын тексеру
кезеңі:
|
Сабақтың білімділік
мақсаты:
-үй тапсырмасының дұрыс,
толық орындалғанын тексеру ;
-білімдеріндегі кеткен
кемшіліктерді,тапсырма орындау барысында қиындықтарды
анықтау ;
-кеткен кемшіліктерді
жою.
1.Айналымға берілген үй тапсырмасын
тексеру.
|
5-7
|
ІІІ.практикалық жұмысты орындау
кезеңі:
|
1.Сабақ тақырыбын
хабарлау.Оқушылармен біріге отырып сабақ мақсатын
айқындау.
Жаңа материалды оқып
үйренудің практикалық қажеттілігін көрсету. Білімділік
міндеттері:
-оқушылардың білім алуға
деген ынта-ықыласын жұмылдыру.
-оқушыларды білім алудың
мақсаттарын анықтауға;
- оқушылардың материалды бір
мезгілде қабылдауы ,ой қорытындыларын жасауы,жалпылай және жүйелей
білуі.
1. Т.Қ. ережесі бойынша
әңгімелесу.
2.Практикалық жұмысты
орындау. 8-КИ-7,8:
Карточка- нұсқау
Не істедік
|
Не
байқадық
|
Реакция
теңдеуі
,қорытынды
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Практикалық жұмыс есебін
жазу.
4. Жұмыс орнын ретке
келтіру.
|
3-4
|
V.Үй тапсырмасын беру кезеңі:
|
Білімділік міндеттері:
-оқушыларға үй тапсырмасының берілу мақсаты
,мазмұны есептердің шығарылу жолының түсінікті болуын қамтамасыз
ету.
1. Үй тапсырмасын орындауға берілетін нұсқаулар:
Параграф 11.1-11.4- қайталау.
2. Күнделікке жазғанын тексеру
|
1-2
|
VI.
Рефлексия
кезеңі:
|
Білімділік міндеттері:
-оқушы мен мұғалім арасындағы
дұрыс қарым қатынасты тудыру.
-оқушылардыңөзін өзі басқару және басқа
адамдармен дұрыс қарым –қатынас принципін үйрету. Білгендеріңнің
маңызы қандай?
|
1-2
|