Материалдар / №6практикалық жұмыс. Майлар қасиеті. №7практикалық жұмыс Майларды сілтінің спирттегі ерітіндісімен сабындандыру.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

№6практикалық жұмыс. Майлар қасиеті. №7практикалық жұмыс Майларды сілтінің спирттегі ерітіндісімен сабындандыру.

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2018
753
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Химиядан сабақ жоспары Пән мұғалімі

Сыныбы – 11 күні________

Тақырыбы

6практикалық жұмыс. Майлар қасиеті. №7практикалық жұмыс Майларды сілтінің спирттегі ерітіндісімен сабындандыру.

уақыты

Білімділік мақсаты:


дамытушылық:






тәрбиелік:

Майлардың , ацетилсалицил қышқылының қасиеттері туралыалған практикалық білімдерін тексеру,бекіту;


тәжірибе жүргізу ,химиялық реакция теңдеулерін құра білу түсіндіру,талдау,қорытынды жасау білім-білік дағдыларын дамыту;практикалық жұмысты дәптерге жазбаша есебін бере білу біліктілігін жетілдіру;бақылау,талдау, жүйелеу қорытынды жасау ,есте сақтау қабілетін дамыту.


Сабақ уақытын бағалауға үйрету,еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру.


Сабақ типі:

Практикалық жұмыс


Сабақ өткізілу түрі:

эксперимент, жазбаша есеп беру,жұмыс орнын ретке келтіру.


Құралдар мен реактивтер:

тұрғы, су моншасы,суық су бар ыдыс,сүзгі қағаз,сіріңке,мал майы, , спички, , 15%-ный спирт ерітіндісі, натрий гидроксиді, ерітіндісі, 25%-тік натрий хлориді ерітіндісі, мыс (2)сульфаты ерітіндісі ;

*металл тұрғы сынауықпен, пипетка, бюретка, стакан, таразы, колба, спирт шамы, сіріңке, ацетилсалицил қышқылы,су , темір(2) хлориді лакмус ерітіндісі, натрий гидроксиді;

*11-КИ-7,


1.Ұйымдастыру

кезеңі:

(Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау.)

-сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау ;

-оқушыларды психологиялық дайындау.

Амандасу.Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу ,оны өткізу жоспарын көрсету.

1-2

11.Үй тапсырмасын тексеру кезеңі:

Сабақтың білімділік мақсаты:

-үй тапсырмасының дұрыс, толық орындалғанын тексеру ;

-білімдеріндегі кеткен кемшіліктерді,тапсырма орындау барысында қиындықтарды анықтау ;

-кеткен кемшіліктерді жою.

1.Айналымға берілген үй тапсырмасын тексеру.


5-7

ІІІ.практикалық жұмысты орындау кезеңі:

1.Сабақ тақырыбын хабарлау.Оқушылармен біріге отырып сабақ мақсатын айқындау.

Жаңа материалды оқып үйренудің практикалық қажеттілігін көрсету. Білімділік міндеттері:

-оқушылардың білім алуға деген ынта-ықыласын жұмылдыру.

-оқушыларды білім алудың мақсаттарын анықтауға;

- оқушылардың материалды бір мезгілде қабылдауы ,ой қорытындыларын жасауы,жалпылай және жүйелей білуі.

1. Т.Қ. ережесі бойынша әңгімелесу.

2.Практикалық жұмысты орындау. 8-КИ-7,8:

Карточка- нұсқау

Не істедік

Не байқадық

Реакция теңдеуі

,қорытынды












3. Практикалық жұмыс есебін жазу.

4. Жұмыс орнын ретке келтіру.

3-4

V.Үй тапсырмасын беру кезеңі:

Білімділік міндеттері:

-оқушыларға үй тапсырмасының берілу мақсаты ,мазмұны есептердің шығарылу жолының түсінікті болуын қамтамасыз ету.

1. Үй тапсырмасын орындауға берілетін нұсқаулар: Параграф 11.1-11.4- қайталау.

2. Күнделікке жазғанын тексеру

1-2

VI. Рефлексия кезеңі:

Білімділік міндеттері:

-оқушы мен мұғалім арасындағы дұрыс қарым қатынасты тудыру.

-оқушылардыңөзін өзі басқару және басқа адамдармен дұрыс қарым –қатынас принципін үйрету. Білгендеріңнің маңызы қандай?

1-2
















Химиядан сабақ жоспары Пән мұғалімі

Сыныбы 11

Тақырыбы

5 практикалық жұмыс. Сабын гидролизі .

уақыты

Білімділік мақсаты:


дамытушылық






Тә

рбиелік:

Сабын қасиеттері туралы алған практикалық білімдерін тексеру,бекіту;



майлардың формуласын құрастыру білім-біліктілігін жетілдіру, гидролиз реакциясы теңдеуін құрастыру біліктілігін дамыту,майларды гидрлеу,тәжірибе жүргізу ,сабынның алынуын сипаттайтын химиялық реакция теңдеулерін құра білу түсіндіру,талдау,қорытынды жасау білім-білік дағдыларын дамыту;практикалық жұмысты дәптерге жазбаша есебін бере білу біліктілігін жетілдіру;бақылау,талдау, жүйелеу қорытынды жасау, есте сақтау қабілетін дамыту.


Сабақ уақытын бағалауға үйрету,еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру.


Сабақ типі:

Практикалық жұмыс


Сабақ өткізілу түрі:

эксперимент, жазбаша есеп беру,жұмыс орнын ретке келтіру.


Құралдар мен реактивтер:

Этил спирті,қатты сабын, фенолфталеиннің 1%-тік ерітіндісі, пробирка, дистилденген су, 11-КИ-5;

,


1.Ұйымдастыру

кезеңі:

(Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау.)

-сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау ;

-оқушыларды психологиялық дайындау.

Амандасу.Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу ,оны өткізу жоспарын көрсету.

1-2

11.Үй тапсырмасын тексеру кезеңі:

Сабақтың білімділік мақсаты:

-үй тапсырмасының дұрыс, толық орындалғанын тексеру ;

-білімдеріндегі кеткен кемшіліктерді,тапсырма орындау барысында қиындықтарды анықтау ;

-кеткен кемшіліктерді жою.

1.Айналымға берілген үй тапсырмасын тексеру.


5-7

ІІІ.практикалық жұмысты орындау кезеңі:

1.Сабақ тақырыбын хабарлау.Оқушылармен біріге отырып сабақ мақсатын айқындау.

Жаңа материалды оқып үйренудің практикалық қажеттілігін көрсету. Білімділік міндеттері:

-оқушылардың білім алуға деген ынта-ықыласын жұмылдыру.

-оқушыларды білім алудың мақсаттарын анықтауға;

- оқушылардың материалды бір мезгілде қабылдауы ,ой қорытындыларын жасауы,жалпылай және жүйелей білуі.

1. Т.Қ. ережесі бойынша әңгімелесу.

2.Практикалық жұмысты орындау. 8-КИ-5

  • Құрғақ сынауыққа бір кесек сабын салып,4-5 тамшы этил спиртін тамызып ,жақсылап шайқау керек.

  • 1тамшы фенолфталеин қосу, түсі өзгермейді.

  • Дистилденген суды тамшылатып құйғанда түсы өзгереді,гидролиз реакциясжүреді.Орта сілтілік.

Карточка- нұсқау

Не істедік

Не байқадық

Реакция теңдеуі

,қорытынды












3. Практикалық жұмыс есебін жазу.

4. Жұмыс орнын ретке келтіру.

3-4

V.Үй тапсырмасын беру кезеңі:

Білімділік міндеттері:

-оқушыларға үй тапсырмасының берілу мақсаты ,мазмұны есептердің шығарылу жолының түсінікті болуын қамтамасыз ету.

1. Үй тапсырмасын орындауға берілетін нұсқаулар:

Параграф 11.1-11.4- қайталау. 7,8 практикалық жұмысқа дайындалу.

2. Күнделікке жазғанын тексеру

1-2











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!