Материалдар / 6сынып 4 тоқсан ТЖБ математика

6сынып 4 тоқсан ТЖБ математика

Материал туралы қысқаша түсінік
2 нұсқада
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Наурыз 2024
1445
24 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Математика» пәнінен 4-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары

1-нұсқа

  1. Текше көлемінің a еніне тәуелділік формуласын жазыңыз.

Shape2 Shape1

30 см

60 см

[1]

2. Дәулет 25 теңгеден x дәптер сатып алды және барлығына у теңге төледі.

а) у-тің x-ке тәуелділігін көрсететін өрнекті құрыңыз.

[1]

b) Осы тәуелділікті кесте бойынша беріңіз, мұндағы x =4; 6; 8; 10.

[1]

c) Осы тәуелділікті график түрінде көрсетіңіз.

[2]

3. Терминдердің анықтамасын табуға берілген сәйкестікті орындаңыз:


1.Құлаш R

A. Өсу ретімен орналасқан сан тізбегінің ортаңғы элементі

2. Мода Мо

B. Элементтердің ең үлкені мен ең кішісінің айырымы

3. Медиана Ме

C. Ең жиі кездесетін элемент


[3]

4. 6-сыныптың кездейсоқ таңдалған 20 оқушысы математика пәні бойынша 15 сұрақтан тұратын тест тапсырмасын орындады. Нәтижесінде төмендегі мәліметтер алынды:


6, 7, 5, 8, 15, 15, 10, 13, 11, 13, 14, 5, 9, 13, 6, 8, 7, 13, 12, 8.


Мәліметтерді пайдаланып құлаш (R), мода (Мо), медиана (Ме) мәндерін есептеңіз.

[3]


«Математика» пәнінен 4-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары

2-нұсқа

  1. Текше көлемінің a еніне тәуелділік формуласын жазыңыз.

Shape4 Shape3

20 см

80 см

[1]

2. Дәулет 35 теңгеден x дәптер сатып алды және барлығына у теңге төледі.

а) у-тің x-ке тәуелділігін көрсететін өрнекті құрыңыз.

[1]

b) Осы тәуелділікті кесте бойынша беріңіз, мұндағы x =4; 6; 8; 10.

[1]

c) Осы тәуелділікті график түрінде көрсетіңіз.

[2]

3. Терминдердің анықтамасын табуға берілген сәйкестікті орындаңыз:


1.Құлаш R

A. Өсу ретімен орналасқан сан тізбегінің ортаңғы элементі

2. Мода Мо

B. Элементтердің ең үлкені мен ең кішісінің айырымы

3. Медиана Ме

C. Ең жиі кездесетін элемент


[3]

4. 6-сыныптың кездейсоқ таңдалған 20 оқушысы математика пәні бойынша 15 сұрақтан тұратын тест тапсырмасын орындады. Нәтижесінде төмендегі мәліметтер алынды:


11, 7, 8, 8, 15, 15, 10, 13, 12, 13, 14, 5, 9, 13, 6, 8, 7, 13, 12, 6.


Мәліметтерді пайдаланып құлаш (R), мода (Мо), медиана (Ме) мәндерін есептеңіз.

[3]


5. Графикте екі автомобильдің қозғалысы кескінделген: жүк көлігі (АB), жеңіл көлік (CD).

Shape5

Графикті пайдаланып:

a) жүк көлігі сағат нешеде қаладан 135 км қашықтықта болатындығын анықтаңыз;

[1]

b) жеңіл көлік 5 сағат 30 минутта қаладан қандай қашықтықта болғанын анықтаңыз;

[1]

c) тұрақты жылдамдықпен жүрген автомобильді анықтаңыз.

[1]

d) жеңіл көлік жүк көлігін сағат нешеде қуып жететіндігін анықтаңыз.

[1]

6. a) өрнегін разрядтық қосынды түрінде жазыңыз;

[1]

b) a+b=1 тең екендігі белгілі болса, онда қандай сан екенін анықтаңыз.

[1]

7. Есепті теңдеулер жүйесін құру арқылы шығарыңыз.

Бірінші сан мен екі еселенген екінші санның қосындысы 12-ға, бірінші сан мен екі еселенген екінші санның айырмасы 4-ге тең болатындай натурал сандар болуы мүмкін бе? Жауабыңызды негіздеңіз.

[3]


5. Графикте екі автомобильдің қозғалысы кескінделген: жүк көлігі (АB), жеңіл көлік (CD).

Shape6

Графикті пайдаланып:

a) жүк көлігі сағат нешеде қаладан 135 км қашықтықта болатындығын анықтаңыз;

[1]

b) жеңіл көлік 6 сағат 30 минутта қаладан қандай қашықтықта болғанын анықтаңыз;

[1]

c) тұрақты жылдамдықпен жүрген автомобильді анықтаңыз.

[1]

d) жеңіл көлік жүк көлігін сағат нешеде қуып жететіндігін анықтаңыз.

[1]

6. a) өрнегін разрядтық қосынды түрінде жазыңыз;

[1]

b) a+b=1 тең екендігі белгілі болса, онда қандай сан екенін анықтаңыз.

[1]

7. Есепті теңдеулер жүйесін құру арқылы шығарыңыз.

Бірінші сан мен төрт еселенген екінші санның қосындысы 20-ға, бірінші сан мен төрт еселенген екінші санның айырмасы 4-ге тең болатындай натурал сандар болуы мүмкін бе? Жауабыңызды негіздеңіз.

[3]


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ