Сабақтың кезеңі/
уақыт
|
Педагогтің іс -
әрекеті
|
Оқушының іс -
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресустар
|
Сабақтың басы
0-3
мин
3-7
мин
|
-
Ұйымдастыру
кезеңі:
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын
тексеру.
-
Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:
«Жылы лебіз» әдісі
арқылы.
Оқушылар бір – біріне жақсы сөздер арқылы
бүгінгі күнге сәттілік тілейді.
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Топқа
бөлуді арнай рондом платформасында
жүреді
I –
Жаратылыстану
II –
Қоғамдық ІII – Техникалық
Ой
қозғау тапсырмалары
О қушылар
қалай ойлайсыздар бізді қоршаған материалдық әлемді қалай елестете
алар едіңіздердер
Термин сөздер платформада
ұсыну
|
Оқушылар сабаққа
дайындалады.
Оқушылар дөңгелек шеңбер болып, «Сен
білімдісің!» , «Сен көшбасшысың!» секілді жақсы сөздермен бір –
бірінің көңілдерін көтереді, сабаққа
Оқушылар өз ойларын
айтады
Табиғат ұғымына түсініктеме
береді
5сыныпта алған білімдерін
қолданады
Анаграмма тапсырмасын оқушылар ұжымда
талдайды, термин сөздердің анықтамасын
айтады,
|
Жақсы!
Жарайсыздар!
Дескриптор:
-адсқан сөздерді дұрыс
орналастырады-1балл
-анықтамасын
айтады-1балл
|
Оқулық
6сынып Жаратылыстану
ОчкурЕ.А
https://wordwall.net/ru/resource/74821659
|
Сабақтың ортасы
7-35 мин
Жеке
жұмыс
|
Жаңа сабақты бастау. «Stop-кадр»
әдісі. Оқушылардың назарын
Ғылым әлемі
бейнекөрініске аударып, бұл арқылы не
байқағандарын сұрай отырып, сабақтың тақырыбы мен мақсаты
анықталады.
Тапсырма№1
|
Жаратылыстану
|
Қоғамдық
|
Химия
|
|
|
әлеуметтік
|
|
|
экономика
|
|
|
Биология
|
|
|
Физика
|
|
|
психология
|
|
|
Тапсырма№2
Ежелгі
ғалымдар нені зерттеді?
1.Аристарх
Самосский –
2.
Гиппарх-
3.Эратосфен-
4.Птолемей-
|
Оқушылар
мағынаны білу үшін бейнекөрсетілімге мұқият көреді. Әрбір маңызды
ақпараттарды бейнеге . «Stop-кадр»
деп
айта отырып тоқтатып дәптерлеріне жазып
алады.
Берілген бейнедегі ақпарттарды қолдана
отырып кестені толтырады
Берілген ғалымдардың рлін
анықтайды
|
Дескриптор:
-
жаратылыстану ғылымдарын
табады-1балл
Қоғамдық танымдарды ажыратады-
1балл
-Ғалымдар нені зерттейтінін
сипаттайды-1балл
|
https://youtu.be/m7nACLxvm1g?si=ZPtShUoGqYK1jAlR
|
|
Топық
галерея тапсырмасы
Оқушыларды отырған қатары
бойынша топтастыру 6-7топ
Мұғалім сынып бөлмесіне
сандар іледі, әр санның артында суреттер мен сұрақтар, кілтті
сөздер жасырылған
1-қатар4оқушы-1топ тапсырмасы -таңдаған
саны
1-қатар 4оқушы-2топ тапсырмасы
2-қатар 4оқушы 3-топ тапсырмасы
2-қатар-4оқушы -4топ тапсырмасы
3-қатар-4оқушы -5топ тапсырмасы
3-қатар
-4оқушы -6топ тапсырмасы
|
Оқушылар топтан 1 оқушыны сынып галереясын
сандарды таңдауға ұсынады.
Берілген суреттер мен кілтті сөздерді,
сұрақтарды қолдана отырып өз ойларын айтады. Оқулықты
қолданады
|
Бағалау
критерий:
Жаратылыстануға қандай ғылымдар жататынын
сипаттайды
|
Қосымша1
|
|
Жұптық
тапсырмалар
Функционалдық
сауаттылығын арттыратын тапсырмалар
Жаратылыстану» сөзі екі ұғымнан тұрады:
«Жаратылыс- табиғат және оны тану». Жаратылыстану ғылымының бірнеше
саласы бар. Мәселен, астрономия ғылымы- аспан
денелерін, физика-табиғат құбылыстарын
зерттейді. Химия-бір заттың екінші затқа айналуы туралы ғылым.
География – біздің ғаламшарымыз
туралы, биология –тірі табиғатты
, экология-тірі ағзалардың бір-бірімен және қоршаған
ортамен , сондай-ақ адам мен табиғаттың қарым-қатынасы арқылы
қоршаан ортаны сақтаудың ғылыми
негізі.
Біз
өсімдіктерді , жануарларды, жәндіктерді, құстарды көре
аламыз.
Жұптарға арналаған
тапсырмаларды арнайы платформалда немес қосымшада
ұсыну
|
Оқушылар отырған қатары бойынша өз жұбымен
жұптаса отырып берілген тапсырмаларды мәтінді қолдана отырып
өмірден алған ақпарттарын қолдана отырып орындайды. Орындап болған
жұптың жауаптарын келесі жұп дескриптор бойынша тексеріп балл
береді
|
Дескриптор:
-дұрыс жауаптары үшін
-3балл
|
Қосымша
2
|
|
Бекіту
тапсырмалары
Ғылыми зерттеулердің
негізгі нысаны ............... болып табылады. Табиғат ............
бір -бірімен тығыз байланысты. Жалпы қоршаған әлемді, табиғатты
зерттеуде адамдар ..................., ....................,
.................., ......................., .....................
т.б жаратылыстану ғылымдары көмектеседі.
............- ғарыш әлемі
туралы ғылым
............. – табиғат
және оның құбылыстары туралы ғылым
.............- заттың
құрамы құрылыс, қасиеті, табиғаттағы айналымы және табиғат
заңдылықтары туралы ғылым
..............- зерттеу
нысаны тірі организмдер.
................ демек,
отанды қорғау
|
Оқушылар оқулықты бір оқып алып, оқулық
етін жабады берілген тапсырманы ауызша
орындайды.
|
Дескриптор:
-көп нүктенің орынн
толтырады-2балл
|
|
Сабақтың
соңы
|
Рефлексия
Үй
тапсырмасы
|
|
|
|