Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    6 сынып ІІІ оқу тоқсанына Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихынан

    Қысқа мерзімді жоспар.

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы

    Бөлім:

    6.3 XIII - XV ғасырдың бірінші жартысындағы Қазақстан

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 6

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Моңғол империясының құрылуы.

    Зерттеу сұрағы: Моңғолдар мемлекеттілік деңгейге қалай жетті?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    6.2.2.3 көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау;

    6.3.1.6 картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси процестерді түсіндіру

    Сабақтың мақсаты

    Деректерді талдау арқылы көшпелілердің тарихында қандай саяси үрдіс орын алғанын сипаттайды.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру




    Өткен білімді еске түсіру


    Ой қозғау

    Оқушылардың тақырыпқа қызығушылығын ояту үшін бастапқы ынталандырушы материал ретінде «Моңғол мемлекеті» жайлы бейнефильм көрсетіп, төмендегі сұрақтар бойынша талдау жасату.

    • Нені көрдіңдер?

    • Нені түсіндіңдер?

    • Қандай сезімде болдыңдар?

    • Қандай қорытындылар шығаруға болады?

    Сыныптық талқылаудан кейін оқушыларды сабақ тақырыбына алып келіңіз. Жаңа сабақтың тақырыбын, зерттеу сұрағы, мақсаты мен бағалау критерийлерін таныстырыңыз.

    Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

    ЕБҚ оқушыны өзін сыныптан шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын, мінез-құлқы жайлы балалардың тобына орналастыру.


    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

    Қазақстан тарихы көне заманнан бүгінгі күнге дейін. 5 томдық. І том. Атамұра, 2010

    Бейнеролик http://www.youtube.com/watch?v=gFVz08_bLAI

    Жаңа білім




    Зерттеу және талдау

    1-тапсырма Дерекпен жұмыс

    1.«Моңғол империясының құрылуын» дерекпен танысып, Time Line» уақыт сызығын құру

    Деректі талдауға нұсқаулық:

    1.Моңғол империясының құрылуындағы маңызды тарихи оқиғалар мен мерзімдерді таңдап алып, сызық бойына орналастыру

    2.Ең маңызды бір тарихи оқиғаны таңдап алып, моңғол империясы үшін неліктен аса маңызды екендігін дәлелдеу.

    3.Маңызды оқиғаларды картаға түсіру.

    2.«Жасақ заңын» талдау.

    Деректі талдауға нұсқаулық:

    1. Деректің қандай түріне жатады?
    2. Қай уақытта жазылған?
    3. Авторы кім?
    4. Қазір қолдануға болады ма?

    3-дерек. «Шыңғыс хан» туралы пікірлер

    Деректі талдауға нұсқаулықтар:

    1. Берілген мәтіндегі бос сөздердің орнына көмекші сөздерді қойыңыздар.

    2. Мәтінді мұқият оқып шығып, негізгі идеясын табыңыз.

    ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау жасау

    2-тапсырма « Тарихи тұлғаға мінездеме».

    Өмір жолынан мәлімет (шығу тегі, өмірінің ең маңызды кезеңінен мәлімет).

    Тұлға іс әрекет еткен тарихи орта мен тарихи жағдайды сипатта.

    Қандай ортадан шықты, оның қалыптасуына әсер еткендер адамдар.

    Жеке тұлға мен оның көзқарасы мен сенімінің қалыптасуына әсер еткен жағдай

    Тұлғаның жеке қасиеттері оның алдына қойған міндеттерін шешуге сәйкес келу дәрежесі.

    Оның айналысындағы адамдармен қарым қатынасын анықта

    Мақсатқа жетудегі әрекеті, құралы, әдісі.

    Сенің ойыңша оның ұлы ісі қандай? Кімнің мүддесін көздегенін ойланып жауап бер.

    Оған берген ұлы адамдардың бағасы жөнінде пікірлерін келтір.

    Өзіңнің көзқарасың қандай? Көзқарасыңда қарама қайшылық жоқпа? Қорытынды жаса.

    ЕБҚ оқушыға көмекші карточкалар арқылы тапсырма беру


    Интерпретация

    М. Сабақтың қорытынды бөлімінде тапсырманы барлық оқушыларға беріңіз. Оқушыларға «ШЫҢҒЫС ХАН – ұлы қолбасшы және реформатор» келісесіз бе? сауалына пікір талас ұйымдастырыңыз.

    Дәлелдер

    ЖАҚТАУ

    Дәлелдер

    ТЕРІСКЕ ШЫҒАРУ

    1.

    2.

    3.

    1.

    2.

    3.


    Дескриптор:

    Моңғол империясының құрылуындағы маңызды тарихи оқиғалар мен мерзімдерді таңдап алып, уақыт сызығы бойына орналастырады;

    Ең маңызды бір тарихи оқиғаны таңдап алып, моңғол империясы үшін неліктен аса маңызды екендігін дәлелдейді.

    Маңызды оқиғаларды картаға түсіреді.

    Дескриптор:

    Қандай деректің түріне жататынын анықтайды;

    Жазылған мерзімін сипаттайды;

    Авторын анықтайды;

    Бүгінгі күні қолдануға болады/болмайды пікір келтіреді;



    Дескриптор:

    Берілген мәтіндегі бос сөздердің орнына көмекші сөздерді орналастырады.



    Мәтіннің негізгі идеясын табады.




    Дескрипторы:

    Әр оқушы тарихи тұлғаға мінездеме бере алады.

    ЕБҚ оқушыға тапсырма шығарылып беріледі.


    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



    «Ең үздік жауап»


    бір-бірімен жұмыстарын алмасып,өзара бағалау жасайды

    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады


    Кері байланыс. Топтық жұмысты оқушыларға «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша бағалатыңыз.


    Өзін-өзі бағалау




    Сұлтанов Т. Шыңғыс хан және оның ұрпақтары. – А: Мектеп, 2007.

    http://lms.nci.kz/history/view?f=1 46&id=7&lang=kaz








    Моңғол дәуіріндегі Қазақстан http://e-history.kz/kz/contents/view/1218

















    «Біздің тарих" Моңғол атты әскері. https://www.youtube.com/watch?v=xOWR3pqLABA



    Бекіту


    Сабақты қорытындылау

    Үйге тапсырма

    «ХІІІ ғасырдың басындағы әлем» және «ХІІІ ғасырдың аяғындағы әлем» карталарының мәліметтерін қолданып, ыдыраған және құрылған мемлекеттерді анықтаңыз

    Сабақтың тақырыбын қорытындылау

    «Ең үздік жауап»

    Ақпарат

    тық карточка

    Кері байланыс


    • Менің бәрінен де бұрын … жасау қолымнан келді

    • Мен өзімді … үшін мақтай аламын

    • Мен сыныптастарымды ... үшін мақтай аламын

    • Мені таң қалдырды…

    • Мен үшін ... жаңалық болды

    • Менің пікірім бойынша … іске аспады, себебі ….

    • Болашақта мен … ескеремін

    Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


    Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



    А4, конспект






    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Стамкулова Меруерт Айтубаевна
    06 Ақпан 2023
    1658
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    6сынып Қазақстан тарихынан 3-тоқсан барлық тақырып ҚМЖ толық нұсқасы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    6сынып Қазақстан тарихынан 3-тоқсан барлық тақырып ҚМЖ толық нұсқасы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    6сынып Қазақстан тарихынан 3тоқсан барлық тақырып ҚМЖ лары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    6 сынып ІІІ оқу тоқсанына Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихынан

    Қысқа мерзімді жоспар.

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы

    Бөлім:

    6.3 XIII - XV ғасырдың бірінші жартысындағы Қазақстан

    Педагогтің аты-жөні:


    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы

    Бөлім:

    6.3 XIII - XV ғасырдың бірінші жартысындағы Қазақстан

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 6

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Моңғол империясының құрылуы.

    Зерттеу сұрағы: Моңғолдар мемлекеттілік деңгейге қалай жетті?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    6.2.2.3 көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау;

    6.3.1.6 картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси процестерді түсіндіру

    Сабақтың мақсаты

    Деректерді талдау арқылы көшпелілердің тарихында қандай саяси үрдіс орын алғанын сипаттайды.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    Өзін-өзі тексеру




    Өткен білімді еске түсіру


    Ой қозғау

    Оқушылардың тақырыпқа қызығушылығын ояту үшін бастапқы ынталандырушы материал ретінде «Моңғол мемлекеті» жайлы бейнефильм көрсетіп, төмендегі сұрақтар бойынша талдау жасату.

    • Нені көрдіңдер?

    • Нені түсіндіңдер?

    • Қандай сезімде болдыңдар?

    • Қандай қорытындылар шығаруға болады?

    Сыныптық талқылаудан кейін оқушыларды сабақ тақырыбына алып келіңіз. Жаңа сабақтың тақырыбын, зерттеу сұрағы, мақсаты мен бағалау критерийлерін таныстырыңыз.

    Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

    ЕБҚ оқушыны өзін сыныптан шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын, мінез-құлқы жайлы балалардың тобына орналастыру.


    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

    Қазақстан тарихы көне заманнан бүгінгі күнге дейін. 5 томдық. І том. Атамұра, 2010

    Бейнеролик http://www.youtube.com/watch?v=gFVz08_bLAI

    Жаңа білім




    Зерттеу және талдау

    1-тапсырма Дерекпен жұмыс

    1.«Моңғол империясының құрылуын» дерекпен танысып, Time Line» уақыт сызығын құру

    Деректі талдауға нұсқаулық:

    1.Моңғол империясының құрылуындағы маңызды тарихи оқиғалар мен мерзімдерді таңдап алып, сызық бойына орналастыру

    2.Ең маңызды бір тарихи оқиғаны таңдап алып, моңғол империясы үшін неліктен аса маңызды екендігін дәлелдеу.

    3.Маңызды оқиғаларды картаға түсіру.

    2.«Жасақ заңын» талдау.

    Деректі талдауға нұсқаулық:

    1. Деректің қандай түріне жатады?
    2. Қай уақытта жазылған?
    3. Авторы кім?
    4. Қазір қолдануға болады ма?

    3-дерек. «Шыңғыс хан» туралы пікірлер

    Деректі талдауға нұсқаулықтар:

    1. Берілген мәтіндегі бос сөздердің орнына көмекші сөздерді қойыңыздар.

    2. Мәтінді мұқият оқып шығып, негізгі идеясын табыңыз.

    ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау жасау

    2-тапсырма « Тарихи тұлғаға мінездеме».

    Өмір жолынан мәлімет (шығу тегі, өмірінің ең маңызды кезеңінен мәлімет).

    Тұлға іс әрекет еткен тарихи орта мен тарихи жағдайды сипатта.

    Қандай ортадан шықты, оның қалыптасуына әсер еткендер адамдар.

    Жеке тұлға мен оның көзқарасы мен сенімінің қалыптасуына әсер еткен жағдай

    Тұлғаның жеке қасиеттері оның алдына қойған міндеттерін шешуге сәйкес келу дәрежесі.

    Оның айналысындағы адамдармен қарым қатынасын анықта

    Мақсатқа жетудегі әрекеті, құралы, әдісі.

    Сенің ойыңша оның ұлы ісі қандай? Кімнің мүддесін көздегенін ойланып жауап бер.

    Оған берген ұлы адамдардың бағасы жөнінде пікірлерін келтір.

    Өзіңнің көзқарасың қандай? Көзқарасыңда қарама қайшылық жоқпа? Қорытынды жаса.

    ЕБҚ оқушыға көмекші карточкалар арқылы тапсырма беру


    Интерпретация

    М. Сабақтың қорытынды бөлімінде тапсырманы барлық оқушыларға беріңіз. Оқушыларға «ШЫҢҒЫС ХАН – ұлы қолбасшы және реформатор» келісесіз бе? сауалына пікір талас ұйымдастырыңыз.

    Дәлелдер

    ЖАҚТАУ

    Дәлелдер

    ТЕРІСКЕ ШЫҒАРУ

    1.

    2.

    3.

    1.

    2.

    3.


    Дескриптор:

    Моңғол империясының құрылуындағы маңызды тарихи оқиғалар мен мерзімдерді таңдап алып, уақыт сызығы бойына орналастырады;

    Ең маңызды бір тарихи оқиғаны таңдап алып, моңғол империясы үшін неліктен аса маңызды екендігін дәлелдейді.

    Маңызды оқиғаларды картаға түсіреді.

    Дескриптор:

    Қандай деректің түріне жататынын анықтайды;

    Жазылған мерзімін сипаттайды;

    Авторын анықтайды;

    Бүгінгі күні қолдануға болады/болмайды пікір келтіреді;



    Дескриптор:

    Берілген мәтіндегі бос сөздердің орнына көмекші сөздерді орналастырады.



    Мәтіннің негізгі идеясын табады.




    Дескрипторы:

    Әр оқушы тарихи тұлғаға мінездеме бере алады.

    ЕБҚ оқушыға тапсырма шығарылып беріледі.


    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



    «Ең үздік жауап»


    бір-бірімен жұмыстарын алмасып,өзара бағалау жасайды

    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады


    Кері байланыс. Топтық жұмысты оқушыларға «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша бағалатыңыз.


    Өзін-өзі бағалау




    Сұлтанов Т. Шыңғыс хан және оның ұрпақтары. – А: Мектеп, 2007.

    http://lms.nci.kz/history/view?f=1 46&id=7&lang=kaz








    Моңғол дәуіріндегі Қазақстан http://e-history.kz/kz/contents/view/1218

















    «Біздің тарих" Моңғол атты әскері. https://www.youtube.com/watch?v=xOWR3pqLABA



    Бекіту


    Сабақты қорытындылау

    Үйге тапсырма

    «ХІІІ ғасырдың басындағы әлем» және «ХІІІ ғасырдың аяғындағы әлем» карталарының мәліметтерін қолданып, ыдыраған және құрылған мемлекеттерді анықтаңыз

    Сабақтың тақырыбын қорытындылау

    «Ең үздік жауап»

    Ақпарат

    тық карточка

    Кері байланыс


    • Менің бәрінен де бұрын … жасау қолымнан келді

    • Мен өзімді … үшін мақтай аламын

    • Мен сыныптастарымды ... үшін мақтай аламын

    • Мені таң қалдырды…

    • Мен үшін ... жаңалық болды

    • Менің пікірім бойынша … іске аспады, себебі ….

    • Болашақта мен … ескеремін

    Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


    Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



    А4, конспект






    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Оқу ісінің меңгерушісі Тест 7 сынып
    06.02.2023
    1658
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Стамкулова Меруерт Айтубаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы

    Бөлім:

    6.3 XIII - XV ғасырдың бірінші жартысындағы Қазақстан

    Педагогтің аты-жөні: