Материалдар / 6сынып Қазақстан тарихынан 3-тоқсан барлық тақырып ҚМЖ толық нұсқасы

6сынып Қазақстан тарихынан 3-тоқсан барлық тақырып ҚМЖ толық нұсқасы

Материал туралы қысқаша түсінік
6сынып Қазақстан тарихынан 3тоқсан барлық тақырып ҚМЖ лары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Ақпан 2023
1060
11 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

6 сынып ІІІ оқу тоқсанына Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихынан

Қысқа мерзімді жоспар.

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы

Бөлім:

6.3 XIII - XV ғасырдың бірінші жартысындағы Қазақстан

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Моңғол империясының құрылуы.

Зерттеу сұрағы: Моңғолдар мемлекеттілік деңгейге қалай жетті?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

6.2.2.3 көшпелілердің әскери өнеріндегі жетістіктерін сипаттау;

6.3.1.6 картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси процестерді түсіндіру

Сабақтың мақсаты

Деректерді талдау арқылы көшпелілердің тарихында қандай саяси үрдіс орын алғанын сипаттайды.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


Ой қозғау

Оқушылардың тақырыпқа қызығушылығын ояту үшін бастапқы ынталандырушы материал ретінде «Моңғол мемлекеті» жайлы бейнефильм көрсетіп, төмендегі сұрақтар бойынша талдау жасату.

  • Нені көрдіңдер?

  • Нені түсіндіңдер?

  • Қандай сезімде болдыңдар?

  • Қандай қорытындылар шығаруға болады?

Сыныптық талқылаудан кейін оқушыларды сабақ тақырыбына алып келіңіз. Жаңа сабақтың тақырыбын, зерттеу сұрағы, мақсаты мен бағалау критерийлерін таныстырыңыз.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

ЕБҚ оқушыны өзін сыныптан шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын, мінез-құлқы жайлы балалардың тобына орналастыру.


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Қазақстан тарихы көне заманнан бүгінгі күнге дейін. 5 томдық. І том. Атамұра, 2010

Бейнеролик http://www.youtube.com/watch?v=gFVz08_bLAI

Жаңа білім




Зерттеу және талдау

1-тапсырма Дерекпен жұмыс

1.«Моңғол империясының құрылуын» дерекпен танысып, Time Line» уақыт сызығын құру

Деректі талдауға нұсқаулық:

1.Моңғол империясының құрылуындағы маңызды тарихи оқиғалар мен мерзімдерді таңдап алып, сызық бойына орналастыру

2.Ең маңызды бір тарихи оқиғаны таңдап алып, моңғол империясы үшін неліктен аса маңызды екендігін дәлелдеу.

3.Маңызды оқиғаларды картаға түсіру.

2Жасақ заңын» талдау.

Деректі талдауға нұсқаулық:

1. Деректің қандай түріне жатады?
2. Қай уақытта жазылған?
3. Авторы кім?
4. Қазір қолдануға болады ма?

3-дерек. «Шыңғыс хан» туралы пікірлер

Деректі талдауға нұсқаулықтар:

  1. Берілген мәтіндегі бос сөздердің орнына көмекші сөздерді қойыңыздар.

  2. Мәтінді мұқият оқып шығып, негізгі идеясын табыңыз.

ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау жасау

2-тапсырма « Тарихи тұлғаға мінездеме».

Өмір жолынан мәлімет (шығу тегі, өмірінің ең маңызды кезеңінен мәлімет).

Тұлға іс әрекет еткен тарихи орта мен тарихи жағдайды сипатта.

Қандай ортадан шықты, оның қалыптасуына әсер еткендер адамдар.

Жеке тұлға мен оның көзқарасы мен сенімінің қалыптасуына әсер еткен жағдай

Тұлғаның жеке қасиеттері оның алдына қойған міндеттерін шешуге сәйкес келу дәрежесі.

Оның айналысындағы адамдармен қарым қатынасын анықта

Мақсатқа жетудегі әрекеті, құралы, әдісі.

Сенің ойыңша оның ұлы ісі қандай? Кімнің мүддесін көздегенін ойланып жауап бер.

Оған берген ұлы адамдардың бағасы жөнінде пікірлерін келтір.

Өзіңнің көзқарасың қандай? Көзқарасыңда қарама қайшылық жоқпа? Қорытынды жаса.

ЕБҚ оқушыға көмекші карточкалар арқылы тапсырма беру


Интерпретация

М. Сабақтың қорытынды бөлімінде тапсырманы барлық оқушыларға беріңіз. Оқушыларға «ШЫҢҒЫС ХАН – ұлы қолбасшы және реформатор» келісесіз бе? сауалына пікір талас ұйымдастырыңыз.

Дәлелдер

ЖАҚТАУ

Дәлелдер

ТЕРІСКЕ ШЫҒАРУ

1.

2.

3.

1.

2.

3.


Дескриптор:

Моңғол империясының құрылуындағы маңызды тарихи оқиғалар мен мерзімдерді таңдап алып, уақыт сызығы бойына орналастырады;

Ең маңызды бір тарихи оқиғаны таңдап алып, моңғол империясы үшін неліктен аса маңызды екендігін дәлелдейді.

Маңызды оқиғаларды картаға түсіреді.

Дескриптор:

Қандай деректің түріне жататынын анықтайды;

Жазылған мерзімін сипаттайды;

Авторын анықтайды;

Бүгінгі күні қолдануға болады/болмайды пікір келтіреді;



Дескриптор:

Берілген мәтіндегі бос сөздердің орнына көмекші сөздерді орналастырады.



Мәтіннің негізгі идеясын табады.




Дескрипторы:

Әр оқушы тарихи тұлғаға мінездеме бере алады.

ЕБҚ оқушыға тапсырма шығарылып беріледі.


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»


бір-бірімен жұмыстарын алмасып,өзара бағалау жасайды

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады


Кері байланыс. Топтық жұмысты оқушыларға «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша бағалатыңыз.


Өзін-өзі бағалау




Сұлтанов Т. Шыңғыс хан және оның ұрпақтары. – А: Мектеп, 2007.

http://lms.nci.kz/history/view?f=1 46&id=7&lang=kaz








Моңғол дәуіріндегі Қазақстан http://e-history.kz/kz/contents/view/1218

















«Біздің тарих" Моңғол атты әскері. https://www.youtube.com/watch?v=xOWR3pqLABA



Бекіту


Сабақты қорытындылау

Үйге тапсырма

«ХІІІ ғасырдың басындағы әлем» және «ХІІІ ғасырдың аяғындағы әлем» карталарының мәліметтерін қолданып, ыдыраған және құрылған мемлекеттерді анықтаңыз

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпарат

тық карточка

Кері байланыс


  • Менің бәрінен де бұрын … жасау қолымнан келді

  • Мен өзімді … үшін мақтай аламын

  • Мен сыныптастарымды ... үшін мақтай аламын

  • Мені таң қалдырды…

  • Мен үшін ... жаңалық болды

  • Менің пікірім бойынша … іске аспады, себебі ….

  • Болашақта мен … ескеремін

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы

Бөлім:

6.3 XIII - XV ғасырдың бірінші жартысындағы Қазақстан

Педагогтің аты-жөні: