Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқамерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы:

    №1-сабақ.

    Бөлім:

    12-бөлім Абайды оқы, таңырқа! Абай Құнанбайұлы. Табиғат лирикасы

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы: 6

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Абай- лирик ақын

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    6.1.5.1 - тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау

    Сабақтың мақсаты:

    тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтай алады.

    Құндылықтарға баулу:

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Өзін- өзі тексеру

    7 мин.

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1. сәлемдесу, түгендеу.

    2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

    Оқулық, жұмыс дәптерлері

    ДК экраны

    Өткен білімді еске түсіру


    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

    Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

    Өз ойымен бөліседі.

    Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.

    Үй тапсырмасын «Интервью» тәсілі арқылы айтып шығады.


    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады.


    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


    Мағынаны ашу.

    26 мин.










    Сөздік жұмысы







    №1-тапсырма:

    Жеке жұмыс


    Айтылым

    Шеберлік-мастерство

    Данышпан-гений

    Надандық-невежество

    Рақымшыл-гуманный

    Сипатта-описать

    Жазылым

    Суреттерде жылдың қай мезгілдері бейнеленген? Жыл мезгілдері туралы қандай өлең, мақал- мәтел білесің? Сөйлем құрайды. «SWOT талдау» әдісін қолданады. Мықты жағы, кемшін тұсы, әлсіз жерін, мүмкіндіктерін сипаттайды.








    Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

    -Сурет бойынша жұмыс жасайды:

    -Мәлімет айтады

    «Көңілді, көңілсіз, түсінбедім, сұрақтарым бар» деген секілді сөздер.

    6-сынып оқулығы, жұмыс дәптері

    Аударма

    сөздік

    Ж аңа білім

    2-тапсырма:

    Жұптық жұмыс

    Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

    3- тапсырма

    Топтық жұмыс


    Оқушыларды топтық жұмыстың ережесін сақтауға , ұйымшылдықпен тапсырманы орындауға, пікірін нақты, дәлелді түрде айта білуге баулиды.


    Айтылым

    Сұрақтарға жауап береді.

    Парталас досымен жұптасып, табиғатқа қатысты 1, қанатты сөз жазып, олардың мағынасын «ПОПС формуласы» арқылы түсіндіреді.

    Оқылым

    Мәтінді оқиды. Топқа бөлініп, мұғалім ұсынған тапсырманы орындайды.

    1-топ: «Блум таксономиясы» бойынша мәтінмен жұмыс жасайды

    2-топ: «Дискуссиялық карта» арқылы мәтіндегі ұнаған, ұнамаған тұстарына түсінік береді.

    3-топ: «6 неліктен» тәсілін қолданып сұрақтар жазады.

    Дескриптор: Жалпы – 4 балл.

    -Түсіндіреді

    -Мағынасын ашады

    «Бас бармақ» тәсілі арқылы кері байланыс жасалады.


    Дескриптор

    5 балл

    -топпен жұмыс жасайды

    -мәтінді оқиды

    «Жарайсы, жақсы, қанағат»

    6-сынып оқулығы, жұмыс дәптері




    Суреттер топтамасы



    Слайдтар





    Кесте



    Сызбалар


    Тапсырма:

    Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.



    Тапсырма

    Жеке жұмыс

    Мұғалім бағыт- бағдар береді.



    4- тапсырма

    Жеке жұмыс



    Ойтаразы

    Жеке жұмыс

    Жазылым.

    Берілген етістіктерді болымсыз етістікке айналдырады. Мәтіннен өзіне әсер еткен ұсын жазып,себебін айтады.

    Бағалаған, оқытқан, болған, шығарған,берген, оқиды, талаптанған, жұмсаған.

    Айтылым

    Мәтін бойынша «Зымыран сұрақтарға» шапшаң жауап береді. «Иә», «жоқ» деген жауаптарды қажет етеіндей сұрақтар болуы керек.

    Жазылым

    Жақша ішіндегі тиісті сөздерді дұрыс тұлғада қойып, сөйлем құрайды.

    Айтылым

    «Роунд- Робин» тәсілі арқылы бірінің айтқанын қайталамай сабақ қорытындысын айтып шығады.

    Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

    -Тапсырманы орындайды

    «Бес саусақ» тәсілі арқылы кері байланыс жасалады.


    Дескриптор

    3 балл

    -Жауап айтады

    «Табыс ағашы» тәсілі арқылы қалыптастырушы бағалау.

    6-сынып оқулығы, жұмыс дәптері


    «Жұмбақтар» жинағы

    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    7 мин.


    «Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.






    Үйге тапсырма


    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

    Рефлексия:


    5-тапсырма

    «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

    Рисунок 23



    Қысқамерзімді жоспар

    №2-сабақ.

    Бөлім:

    12-бөлім Абайды оқы, таңырқа! Абай Құнанбайұлы. Табиғат лирикасы

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:6

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Абай- лирик ақын

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    6.1.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтау;

    Сабақтың мақсаты:

    тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай алады;

    Құндылықтарға баулу:

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Омарова Айгуль Жулбарисовна
    30 Наурыз 2024
    1167
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    6Т2 қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен қмж жинағы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    6Т2 қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен қмж жинағы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    қмж жинағы
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқамерзімді жоспар

    Сабақтың тақырыбы:

    №1-сабақ.

    Бөлім:

    12-бөлім Абайды оқы, таңырқа! Абай Құнанбайұлы. Табиғат лирикасы

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы: 6

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Абай- лирик ақын

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    6.1.5.1 - тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау

    Сабақтың мақсаты:

    тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтай алады.

    Құндылықтарға баулу:

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Өзін- өзі тексеру

    7 мин.

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1. сәлемдесу, түгендеу.

    2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

    Оқулық, жұмыс дәптерлері

    ДК экраны

    Өткен білімді еске түсіру


    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

    Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

    Өз ойымен бөліседі.

    Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.

    Үй тапсырмасын «Интервью» тәсілі арқылы айтып шығады.


    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады.


    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


    Мағынаны ашу.

    26 мин.










    Сөздік жұмысы







    №1-тапсырма:

    Жеке жұмыс


    Айтылым

    Шеберлік-мастерство

    Данышпан-гений

    Надандық-невежество

    Рақымшыл-гуманный

    Сипатта-описать

    Жазылым

    Суреттерде жылдың қай мезгілдері бейнеленген? Жыл мезгілдері туралы қандай өлең, мақал- мәтел білесің? Сөйлем құрайды. «SWOT талдау» әдісін қолданады. Мықты жағы, кемшін тұсы, әлсіз жерін, мүмкіндіктерін сипаттайды.








    Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

    -Сурет бойынша жұмыс жасайды:

    -Мәлімет айтады

    «Көңілді, көңілсіз, түсінбедім, сұрақтарым бар» деген секілді сөздер.

    6-сынып оқулығы, жұмыс дәптері

    Аударма

    сөздік

    Ж аңа білім

    2-тапсырма:

    Жұптық жұмыс

    Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

    3- тапсырма

    Топтық жұмыс


    Оқушыларды топтық жұмыстың ережесін сақтауға , ұйымшылдықпен тапсырманы орындауға, пікірін нақты, дәлелді түрде айта білуге баулиды.


    Айтылым

    Сұрақтарға жауап береді.

    Парталас досымен жұптасып, табиғатқа қатысты 1, қанатты сөз жазып, олардың мағынасын «ПОПС формуласы» арқылы түсіндіреді.

    Оқылым

    Мәтінді оқиды. Топқа бөлініп, мұғалім ұсынған тапсырманы орындайды.

    1-топ: «Блум таксономиясы» бойынша мәтінмен жұмыс жасайды

    2-топ: «Дискуссиялық карта» арқылы мәтіндегі ұнаған, ұнамаған тұстарына түсінік береді.

    3-топ: «6 неліктен» тәсілін қолданып сұрақтар жазады.

    Дескриптор: Жалпы – 4 балл.

    -Түсіндіреді

    -Мағынасын ашады

    «Бас бармақ» тәсілі арқылы кері байланыс жасалады.


    Дескриптор

    5 балл

    -топпен жұмыс жасайды

    -мәтінді оқиды

    «Жарайсы, жақсы, қанағат»

    6-сынып оқулығы, жұмыс дәптері




    Суреттер топтамасы



    Слайдтар





    Кесте



    Сызбалар


    Тапсырма:

    Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.



    Тапсырма

    Жеке жұмыс

    Мұғалім бағыт- бағдар береді.



    4- тапсырма

    Жеке жұмыс



    Ойтаразы

    Жеке жұмыс

    Жазылым.

    Берілген етістіктерді болымсыз етістікке айналдырады. Мәтіннен өзіне әсер еткен ұсын жазып,себебін айтады.

    Бағалаған, оқытқан, болған, шығарған,берген, оқиды, талаптанған, жұмсаған.

    Айтылым

    Мәтін бойынша «Зымыран сұрақтарға» шапшаң жауап береді. «Иә», «жоқ» деген жауаптарды қажет етеіндей сұрақтар болуы керек.

    Жазылым

    Жақша ішіндегі тиісті сөздерді дұрыс тұлғада қойып, сөйлем құрайды.

    Айтылым

    «Роунд- Робин» тәсілі арқылы бірінің айтқанын қайталамай сабақ қорытындысын айтып шығады.

    Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

    -Тапсырманы орындайды

    «Бес саусақ» тәсілі арқылы кері байланыс жасалады.


    Дескриптор

    3 балл

    -Жауап айтады

    «Табыс ағашы» тәсілі арқылы қалыптастырушы бағалау.

    6-сынып оқулығы, жұмыс дәптері


    «Жұмбақтар» жинағы

    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    7 мин.


    «Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.






    Үйге тапсырма


    Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

    Рефлексия:


    5-тапсырма

    «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

    Рисунок 23



    Қысқамерзімді жоспар

    №2-сабақ.

    Бөлім:

    12-бөлім Абайды оқы, таңырқа! Абай Құнанбайұлы. Табиғат лирикасы

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:6

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Абай- лирик ақын

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    6.1.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтау;

    Сабақтың мақсаты:

    тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай алады;

    Құндылықтарға баулу:

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 6 сынып
    30.03.2024
    1167
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Омарова Айгуль Жулбарисовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации