|
|
Мұғалімнің аты-жөні: | Омарова Бақтылы Аманғалиқызы |
Күні |
|
Сынып: 7 | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
7.2В Ауа.Ауаның құрамы. |
Оқу мақсаты |
7.3.1.2 Атмосфералық ауаны ластанудан қорғаудың маңызын түсіну. |
Сабақтың мақсаты | Ауаның ластану жолдарын білу;Атмосфера ауасын қорғаудың қажеттілігін түсіну; Қоршаған ортаның ластануы адам денсаулығына зиянды екенін білу; Ауаны ластанудан қорғаудың шараларын ұсыну және атмосфералық ауаның ластануының алдын алу шараларын зерттеу..
|
Бағалау критерийлері: | Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер:Атмосфераны ластанудан қорғаудың маңызын түсінеді және алдын алу шараларын зерделейді, ұсынады.
|
Тілдік мақсаттар | Пәнге қатысты арнайы лексиканың көмегімен ауаны ластайтын факторларды,атмосфералық ауаны қорғау шараларын ауызша айта алады.
Пәнге қатысты лексика мен терминология:оксид,ластану,жану өнімдеріДиалогқа/жазылымға қажетті тіркестерАуа............қоспасыЗиянсыз концентрация шегі дегеніміз.......Ауаның ластану көздерін ата...................... |
Құндылықтар | Топ жұмысы – ұжымшылдық, ортақ істің нәтижесіне- жауапкершілік; жеке жұмыс – өмір бойы білім алу, өз бетімен жұмыс орындау кезінде- адалдық,жұптық жұмыс-сенімділік,топты жетелеу-көшбасшылық.
|
Пәнаралық байланыс | География, жаратылыстану, биология
|
Алдыңғы білім | 7.3.1.1 Ауа.Ауаның құрамы |
Сабақ барысы
|
Сабақтың басыҰйымдастыру кезеңі (1 мин) | Оқушылардың сабаққа дайындығына назар аудару. Оларға сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. |
(1 мин)
| Мұғалімнің /оқушының іс-әрекеттері | Ресурстар |
| Лездік тапсырмалар.1.Ауаның құрамын ашқан ғалым?2.Ауа құрамына кіретін газдар.3.Фотосинтез үдерісі дегеніміз не?4.Ауа құрамында оттегінің алатын массалық үлесі? 5.Тірі ағзалар тыныс алатын газ? | Интербелсенді тақтаТақырыптық тапсырмалар |
Сабақтың ортасы (5 мин) | Тақырыпты ашу мақсатында мұғалім ауаның ластануын бейнебаян арқылы көрсетедіОқушылар тақырыпты ашады.Мақсат қою.1.Ауаның құрамы қалай ластануы мүмкін?2.Ауаның ластанбауы үшін не істеуге болады? Оқушылардың өз ойларын айтып өрбітуі. Сабақтың мақсатын ашады. | |
(20мин)
(5мин) (5мин) (4мин)
Сабақтың соңы (4 мин)
| Мұғалім оқушыларды 3 топқа бөледі.(Ауыл,қала,зауыт) Оқушылар топқа қалай бөлінгендігі жайында айтады.Тапсырма №1.Топ аттарына сай ауаның ластану себеп-салдарын анықтау. Топ мүшелері постер дайындап, сыныптың алдында баяндайды. Постерге қойылатын талаптар:Тақырыптың мазмұның аша білу Ғылыми тілде жеткізе білу Эстетикалық көркемділігіҚолданылған ресурстар тізімі. 1.Топта талқылайды2.Түйінді мәселелерді анықтайды.3.Мәліметтерді жазады.4.Ой тұжырымдайды5.Берілген тапсырманы қорғайды.Тапсырма№2. «Кір жаю» әдісі :Ауаның ластануына әсер ететін факторларды тізіп жазыңдар.Берілген суреттен ауаны ластаушы көліктерді атаңдар.Тапсырма№3 Синквейн әдісі. «Ауа» тақырыбына топтық жұмыс.1.Ауа2.Мөлдір, түссіз3.Көрінбейді,өзгереді,ластанады4.Таза ауа денсаулыққа пайдалы5.Атмосфера
Тапсырма №4. «Талқыла- топтастыр» әдісі.1.Зауыт,фабрика,өндіріс қалдықтары2.Отынды тиімді пайдалану3.Аз қалдық шығаратын отын пайдалану4.Адамның темекі шегуі5.Жер сілкіну,түрлі жанартау атқылау,отынның жануы6.Автокөліктерде бейтараптағыш орнату7.Әртүрлі өрттердің болуы8.Улы газдарды сіңіретін саябақтар,ағаштарды көбейту,көгалдандыру9.Үйдің айналасындағы қоқыстардан бөлінетін газдарКілт сөздер:Ауаны ластау көздері Атмосфералық ауаны қорғау шараларыКілт сөздерді пайдаланып қиықшаларда жазылған сөздерді топтастырады.
Қалыптастырушы бағалау: Жұлдызшамен бағалау (парта шетіне жапсыру)
Кері байланыс«Білім ағашы» оқушылардың бүгінгі сабақтан алған әсерін және тақырыпты түсінгенін анықтау
Үйге тапсырма:1.Өз аймағының ауа атмосферасын ластайтын факторларды жазып келу.2.Шығармашылық жұмыс: «Егер мен табиғатты қорғау министрі болсам» эссе жазу.(20 сөз ) |
Интербелсенді тақта ОқулықСуреттер,постер,кестелер.
Қосымша дереккөздер
Тапсырма жазылған қиықша қағаздар.Түрлі - түсті қағаздар,желім.
Стикерлер
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлапотырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Құндылықтарға баулу.Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
«Кір жаю», «Талқыла-топтастыр», «Синквейн» әдістері арқылы топтық жұмыстар арқылы оқушылардың ЖАДА өту,өзін-өзі тексеруоқушылардыңесте сақтау,қабілеттілік деңгейлеріне байланысты визуалды оқыту: бейнебаян, презентация,постерлерде қарастырылады.Тапсырмалар оқушылардың деңгейіне қарай сараланады. | Бағалау критерийі бойынша «Кір жаю», «Талқыла-топтастыр», постер қорғау құрған дескрипторлар бойынша критериалды бағаланды.Қалыптастырушы бағалаутүрлері:дүрыс жауаптарға смайликтер беру арқылы, «плюс,минус» әдісі,бірін бірі бағалау,өзін-өзі бағалау. «Білім ағашы» арқылы оқушылармен кері байланыс орнату.
Кабинеттің сабаққа дайындығын анықтау, техникалық қауіпсіздікті сақтау,сергіту сәтін ұйымдастыру,тапсырмалардың шамадан тыс болмауы. |