Материалдар / 7.2В Ауа.Ауаның құрамы. 7 сынып

7.2В Ауа.Ауаның құрамы. 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Матеариал жаңартылған бағдарлама негізінде 7 сынып мұғалімдеріне көмекші құрал ретінде ұсынылып отыр. «Ауа. Жану реакциясы» бөліміндегі ауаның құрамы, атмосфералық ауаны ластанудан қорғау шараларын түсіну сабақтың мақсаты ретінде алынды. Сабақ барысында топтық, жұптық және жеке жұмыс түрлері, критериалды бағалау негізінде бірнеше тапсырма түрлері ұйымдастырылды. Бағалау критерийі бойынша «Кір жаю», «Талқыла-топтастыр», постер қорғау құрған дескрипторлар бойынша критериалды бағаланды.Қалыптастырушы бағалаутүрлері:дүрыс жауаптарға смайликтер беру арқылы, «плюс,минус» әдісі,бірін бірі бағалау,өзін-өзі бағалау. «Білім ағашы» арқылы оқушылармен кері байланыс орнатылды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
616
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары



Мұғалімнің аты-жөні:

Омарова Бақтылы Аманғалиқызы

Күні


Сынып: 7

Қатысқандар саны:                Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:


7.2В Ауа.Ауаның құрамы.

Оқу мақсаты



7.3.1.2   Атмосфералық ауаны ластанудан қорғаудың маңызын түсіну.

Сабақтың мақсаты


  • Ауаның ластану жолдарын білу;

  • Атмосфера ауасын қорғаудың қажеттілігін түсіну;

  • Қоршаған ортаның ластануы адам денсаулығына зиянды екенін білу;

  • Ауаны ластанудан қорғаудың шараларын ұсыну және атмосфералық ауаның ластануының алдын алу шараларын зерттеу.

.


Бағалау критерийлері:

  • Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер:

Атмосфераны ластанудан қорғаудың маңызын түсінеді және алдын алу шараларын зерделейді, ұсынады.


Тілдік мақсаттар

   Пәнге қатысты арнайы лексиканың көмегімен ауаны ластайтын факторларды,атмосфералық ауаны қорғау шараларын ауызша айта алады.


Пәнге қатысты лексика мен терминология:оксид,ластану,жану өнімдері

қазақша

орысша

ағылшынша




көмір

уголь

coal

жану

горение

combustion

Жану өнімдері

Продукты сгорания веществ

Product combustion

ластану

загрязнение

pollution

түтін

дым

smoke

Диалогқа/жазылымға қажетті  тіркестер

  • Ауа............қоспасы

  • Зиянсыз концентрация шегі дегеніміз.......

  • Ауаның ластану көздерін ата......................

Құндылықтар

Топ жұмысы – ұжымшылдық, ортақ істің нәтижесіне- жауапкершілік; жеке жұмыс – өмір бойы білім алу,  өз бетімен жұмыс орындау кезінде- адалдық,жұптық жұмыс-сенімділік,топты жетелеу-көшбасшылық.


Пәнаралық байланыс

География, жаратылыстану, биология


Алдыңғы білім

7.3.1.1 Ауа.Ауаның құрамы

Сабақ барысы


Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі (1 мин)

Оқушылардың сабаққа дайындығына назар аудару. Оларға сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.


(1 мин)


Мұғалімнің /оқушының іс-әрекеттері

     Ресурстар

Лездік тапсырмалар.

1.Ауаның құрамын ашқан ғалым?

2.Ауа құрамына кіретін газдар.

3.Фотосинтез үдерісі дегеніміз не?

4.Ауа құрамында оттегінің алатын массалық үлесі?

5.Тірі ағзалар тыныс алатын газ?

Интербелсенді тақта

Тақырыптық тапсырмалар

Сабақтың ортасы

  (5 мин)

Тақырыпты ашу мақсатында мұғалім ауаның ластануын бейнебаян арқылы көрсетеді

Оқушылар тақырыпты ашады.Мақсат қою.

1.Ауаның құрамы қалай ластануы мүмкін?

2.Ауаның ластанбауы үшін не істеуге болады?

Оқушылардың өз ойларын айтып өрбітуі. Сабақтың мақсатын ашады.

    http://smk.edu.kz/Course/Topic/16/6018




   (20мин)
















   (5мин)




   (5мин)






(4мин)
























































Сабақтың соңы

      (4 мин)












Мұғалім оқушыларды 3 топқа бөледі.(Ауыл,қала,зауыт) Оқушылар топқа қалай бөлінгендігі жайында айтады.

Тапсырма №1.Топ аттарына сай ауаның ластану себеп-салдарын анықтау. Топ мүшелері постер дайындап, сыныптың алдында баяндайды. Постерге қойылатын талаптар:

  • Тақырыптың мазмұның аша білу

  • Ғылыми тілде жеткізе білу

  • Эстетикалық көркемділігі

  • Қолданылған ресурстар тізімі.

1.Топта талқылайды

2.Түйінді мәселелерді анықтайды.

3.Мәліметтерді жазады.

4.Ой тұжырымдайды

5.Берілген тапсырманы қорғайды.

Тапсырма№2. «Кір жаю» әдісі :Ауаның ластануына әсер ететін факторларды тізіп жазыңдар.Берілген суреттен ауаны ластаушы көліктерді атаңдар.

Тапсырма№3 Синквейн әдісі. «Ауа» тақырыбына топтық жұмыс.

1.Ауа

2.Мөлдір, түссіз

3.Көрінбейді,өзгереді,ластанады

4.Таза ауа денсаулыққа пайдалы

5.Атмосфера


Тапсырма №4.

«Талқыла- топтастыр» әдісі.

1.Зауыт,фабрика,өндіріс қалдықтары

2.Отынды тиімді пайдалану

3.Аз қалдық шығаратын отын пайдалану

4.Адамның темекі шегуі

5.Жер сілкіну,түрлі жанартау атқылау,отынның жануы

6.Автокөліктерде бейтараптағыш орнату

7.Әртүрлі өрттердің болуы

8.Улы газдарды сіңіретін саябақтар,ағаштарды көбейту,көгалдандыру

9.Үйдің айналасындағы қоқыстардан бөлінетін газдар

Кілт сөздер:Ауаны ластау көздері

Атмосфералық ауаны қорғау шаралары

Кілт сөздерді пайдаланып қиықшаларда жазылған сөздерді топтастырады.


Қалыптастырушы бағалау: Жұлдызшамен  бағалау

                      (парта шетіне жапсыру)

  








Бағалау критерийі


Дескриптор



Ауаны ластауға әсер ететін факторларды атайды


Ауаның ластануна әсер ететін факторларды біледі

Ауаның ластануына әсер ететін факторларды ажырата алады

Суретке қарап ауаны ластаушы көліктерді белгілейді




Ауаның ластануының қорғау қажеттілігін айқындайды

Атмосфералық ауаны қорғаудың шараларына 1 ұсыныс жасайды Атмосфералық ауаны қорғаудың шараларына 2 ұсыныс жасайды

Атмосфералық ауаны қорғаудың шараларына 3 ұсыныс жасайды





Кері байланыс

«Білім ағашы» оқушылардың бүгінгі сабақтан алған әсерін және тақырыпты түсінгенін анықтау


Қандай ой  пайда болды?

Не

сезіндім?

Не

ұнады?

Не қиын болды?









Үйге тапсырма:1.Өз аймағының ауа атмосферасын ластайтын факторларды жазып келу.

2.Шығармашылық жұмыс: «Егер мен табиғатты қорғау министрі болсам» эссе жазу.(20 сөз )


Интербелсенді тақта

           Оқулық

Суреттер,постер,кестелер.













 http://www.km.ru/zdorove/encyclopedia/zagryaznenie-vozdukha-zhilykh-pomeshchenii

Қосымша  дереккөздер








Тапсырма жазылған қиықша қағаздар.
Түрлі - түсті қағаздар,желім.













































Стикерлер












Саралау – оқушыларға қалай  көбі

рек қолдау көрсетуді  жоспарлай

сыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап

отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Құндылықтарға баулу.

Денсаулық және қауіпсіз

дік техникасының сақталуы


«Кір жаю», «Талқыла-топтастыр», «Синквейн» әдістері арқылы топтық жұмыстар арқылы оқушылардың ЖАДА өту,өзін-өзі тексеруоқушылардыңесте сақтау,қабілеттілік деңгейлеріне байланысты визуалды оқыту: бейнебаян, презентация,постерлерде қарастырылады.Тапсырмалар оқушылардың деңгейіне қарай сараланады.

Бағалау критерийі бойынша «Кір жаю», «Талқыла-топтастыр», постер қорғау құрған дескрипторлар бойынша критериалды бағаланды.Қалыптастырушы бағалаутүрлері:дүрыс жауаптарға смайликтер беру арқылы, «плюс,минус» әдісі,бірін бірі бағалау,өзін-өзі бағалау. «Білім ағашы» арқылы оқушылармен кері байланыс орнату.





Кабинеттің сабаққа дайындығын анықтау, техникалық қауіпсіздікті сақтау,сергіту сәтін ұйымдастыру,тапсырмалардың шамадан тыс болмауы.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ