Материалдар / 7.2В Ауа.Ауаның құрамы. 7 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

7.2В Ауа.Ауаның құрамы. 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Матеариал жаңартылған бағдарлама негізінде 7 сынып мұғалімдеріне көмекші құрал ретінде ұсынылып отыр. «Ауа. Жану реакциясы» бөліміндегі ауаның құрамы, атмосфералық ауаны ластанудан қорғау шараларын түсіну сабақтың мақсаты ретінде алынды. Сабақ барысында топтық, жұптық және жеке жұмыс түрлері, критериалды бағалау негізінде бірнеше тапсырма түрлері ұйымдастырылды. Бағалау критерийі бойынша «Кір жаю», «Талқыла-топтастыр», постер қорғау құрған дескрипторлар бойынша критериалды бағаланды.Қалыптастырушы бағалаутүрлері:дүрыс жауаптарға смайликтер беру арқылы, «плюс,минус» әдісі,бірін бірі бағалау,өзін-өзі бағалау. «Білім ағашы» арқылы оқушылармен кері байланыс орнатылды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
525
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары




Мұғалімнің аты-жөні: Омарова Бақтылы Аманғалиқызы
Күні

Сынып: 7 Қатысқандар саны:                Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:  

7.2В Ауа.Ауаның құрамы.
Оқу мақсаты

7.3.1.2   Атмосфералық ауаны ластанудан қорғаудың маңызын түсіну.
Сабақтың мақсаты
  • Ауаның ластану жолдарын білу;
  • Атмосфера ауасын қорғаудың қажеттілігін түсіну;
  • Қоршаған ортаның ластануы адам денсаулығына зиянды екенін білу;
  • Ауаны ластанудан қорғаудың шараларын ұсыну және атмосфералық ауаның ластануының алдын алу шараларын зерттеу.
  • .

    Бағалау критерийлері:
  • Оқушы оқу мақсатына жетеді, егер:
  • Атмосфераны ластанудан қорғаудың маңызын түсінеді және алдын алу шараларын зерделейді, ұсынады.

    Тілдік мақсаттар    Пәнге қатысты арнайы лексиканың көмегімен ауаны ластайтын факторларды,атмосфералық ауаны қорғау шараларын ауызша айта алады.

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:оксид,ластану,жану өнімдеріДиалогқа/жазылымға қажетті  тіркестер
  • Ауа............қоспасы
  • Зиянсыз концентрация шегі дегеніміз.......
  • Ауаның ластану көздерін ата......................
  • Құндылықтар Топ жұмысыұжымшылдық, ортақ істің нәтижесіне- жауапкершілік; жеке жұмысөмір бойы білім алу,  өз бетімен жұмыс орындау кезінде- адалдық,жұптық жұмыс-сенімділік,топты жетелеу-көшбасшылық.

    Пәнаралық байланысГеография, жаратылыстану, биология

    Алдыңғы білім7.3.1.1 Ауа.Ауаның құрамы
    Сабақ барысы

    Сабақтың басыҰйымдастыру кезеңі (1 мин)Оқушылардың сабаққа дайындығына назар аудару. Оларға сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.


    (1 мин)

    Мұғалімнің /оқушының іс-әрекеттері     Ресурстар


    Лездік тапсырмалар.1.Ауаның құрамын ашқан ғалым?2.Ауа құрамына кіретін газдар.3.Фотосинтез үдерісі дегеніміз не?4.Ауа құрамында оттегінің алатын массалық үлесі? 5.Тірі ағзалар тыныс алатын газ?Интербелсенді тақтаТақырыптық тапсырмалар
    Сабақтың ортасы  (5 мин)       Тақырыпты ашу мақсатында мұғалім ауаның ластануын бейнебаян арқылы көрсетедіОқушылар тақырыпты ашады.Мақсат қою.1.Ауаның құрамы қалай ластануы мүмкін?2.Ауаның ластанбауы үшін не істеуге болады? Оқушылардың өз ойларын айтып өрбітуі. Сабақтың мақсатын ашады.
       (20мин)     





       (5мин)   (5мин) (4мин)                       











































    Сабақтың соңы      (4 мин)      

    Мұғалім оқушыларды 3 топқа бөледі.(Ауыл,қала,зауыт) Оқушылар топқа қалай бөлінгендігі жайында айтады.Тапсырма №1.Топ аттарына сай ауаның ластану себеп-салдарын анықтау. Топ мүшелері постер дайындап, сыныптың алдында баяндайды. Постерге қойылатын талаптар:
  • Тақырыптың мазмұның аша білу
  • Ғылыми тілде жеткізе білу
  • Эстетикалық көркемділігі
  • Қолданылған ресурстар тізімі.
  • 1.Топта талқылайды2.Түйінді мәселелерді анықтайды.3.Мәліметтерді жазады.4.Ой тұжырымдайды5.Берілген тапсырманы қорғайды.Тапсырма№2. «Кір жаю» әдісі :Ауаның ластануына әсер ететін факторларды тізіп жазыңдар.Берілген суреттен ауаны ластаушы көліктерді атаңдар.Тапсырма№3 Синквейн әдісі. «Ауа» тақырыбына топтық жұмыс.1.Ауа2.Мөлдір, түссіз3.Көрінбейді,өзгереді,ластанады4.Таза ауа денсаулыққа пайдалы5.Атмосфера

    Тапсырма №4. «Талқыла- топтастыр» әдісі.1.Зауыт,фабрика,өндіріс қалдықтары2.Отынды тиімді пайдалану3.Аз қалдық шығаратын отын пайдалану4.Адамның темекі шегуі5.Жер сілкіну,түрлі жанартау атқылау,отынның жануы6.Автокөліктерде бейтараптағыш орнату7.Әртүрлі өрттердің болуы8.Улы газдарды сіңіретін саябақтар,ағаштарды көбейту,көгалдандыру9.Үйдің айналасындағы қоқыстардан бөлінетін газдарКілт сөздер:Ауаны ластау көздері Атмосфералық ауаны қорғау шараларыКілт сөздерді пайдаланып қиықшаларда жазылған сөздерді топтастырады.

    Қалыптастырушы бағалау: Жұлдызшамен  бағалау                          (парта шетіне жапсыру)  

















    Кері байланыс«Білім ағашы» оқушылардың бүгінгі сабақтан алған әсерін және тақырыпты түсінгенін анықтау





    Үйге тапсырма:1.Өз аймағының ауа атмосферасын ластайтын факторларды жазып келу.2.Шығармашылық жұмыс: «Егер мен табиғатты қорғау министрі болсам» эссе жазу.(20 сөз )


    Интербелсенді тақта           ОқулықСуреттер,постер,кестелер.        



















    Қосымша  дереккөздер



    Тапсырма жазылған қиықша қағаздар.Түрлі - түсті қағаздар,желім.    









































    Стикерлер







    Саралау – оқушыларға қалай  көбірек қолдау көрсетуді  жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлапотырсыз?Бағалауоқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Құндылықтарға баулу.Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    «Кір жаю», «Талқыла-топтастыр», «Синквейн» әдістері арқылы топтық жұмыстар арқылы оқушылардың ЖАДА өту,өзін-өзі тексеруоқушылардыңесте сақтау,қабілеттілік деңгейлеріне байланысты визуалды оқыту: бейнебаян, презентация,постерлерде қарастырылады.Тапсырмалар оқушылардың деңгейіне қарай сараланады.Бағалау критерийі бойынша «Кір жаю», «Талқыла-топтастыр», постер қорғау құрған дескрипторлар бойынша критериалды бағаланды.Қалыптастырушы бағалаутүрлері:дүрыс жауаптарға смайликтер беру арқылы, «плюс,минус» әдісі,бірін бірі бағалау,өзін-өзі бағалау. «Білім ағашы» арқылы оқушылармен кері байланыс орнату.







    Кабинеттің сабаққа дайындығын анықтау, техникалық қауіпсіздікті сақтау,сергіту сәтін ұйымдастыру,тапсырмалардың шамадан тыс болмауы.


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!