Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
7.2В Ауа.Жану реакциясы
Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге тәжірибе алмасу мақсатында көмегі болады деп ойлаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
08 Қараша 2018
1455
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Үздік сабақ» тақырыбындағы қысқа мерзімді жоспарларБайқауынаӨТІНІМ
ТАӘ | Кожамбекова Акмарал Сапаралиевна |
Қала,ауданы | Шымкент қаласы |
Жұмыс орнының толық атауы | №37Фуркат атындағы жалпы орта мектебі |
Лауазымы | Мұғалім |
Сыныбы | 7 |
Пәні | Химия |
Сабақ тақырыбы | 7.2ВАуа.Ауаның құрамы №6 зертханалық тәжірибе «Балауыз шамның жануы» |
Байланыс түрі(электронды почта,ұялы телефон) | 87053724281 |
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:7.2В Ауа.Жану реакциясы(2с)Күні:Сынып: 7 сынып | Мектеп: Шымкент қаласы №37Фуркат атындағы жалпы орта мектебіМұғалімнің аты-жөні:Кожамбекова Акмарал Сапаралиевна Қатысқандар: Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы: The theme of the lesson: | 7.2В Ауа.Ауаның құрамы Air.Composition of the air№6 зертханалық тәжірибе «Балауыз шамның жануы» |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары During the lesson, the goal to achieve Ойлау дағдыларыБілу,түсіну,қолдану | 7.3.1.1 -ауа құрамын білу;7.3.1.2 -заттардың жану кезінде ауаның құрамына кіретін оттектің жұмсалатындығын білу;7.3.1.3 -атмосфералық ауаны ластанудан қорғаудың маңызын түсіну; |
Сабақтың мақсаты Lesson objectives: | Барлық оқушы: Ауа құрамын біледіБасым көпшілігі: Заттардың жану кезінде оттектің жұмсалатындығын біледі және ауаның қанша бөлігі оттектен құралатынын біледі Кейбір оқушы: Атмосфералық ауаны ластанудан қорғаудың маңызын түсінеді және қорғау шараларын ұсынады |
Бағалау критерийіЕvaluation сriteria | Ауаның құрамындағы газдарды біледі Заттардың жану кезіндеа уаның құрамындағы оттегінің жұмсалатындығын анықтай алады Атмосфералық ауаның ластану жолдарын біледі және қорғаудың маңызын түсінеді |
Тілдік мақсаттарLanguage objectives: | Пәнге қатысты сөздік қор мен термин сөздер: “инертті”, “ атмосфера”, “оксидтер”, “циклон”, “аппарат”“концентрация ”“процес”“реакция”Диалогтар мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:Ауның 1/5 бөлігі --------- тұрады.Ауа -------- қоспасы |
Құндылықтарға баулу | Оқушылардың өз бетімен жұмыс жасау,іздену,жауапкершілік қабілеттерін арттыру |
Пәнаралық байланысInterdisciplinary communication | География 7.3.2.1 «Атмосфера құрамын сипаттайды» |
Алдыңғы білім Previous education | Жаратылыстану 5.2.4.1"Жерде тіршіліктің пайда болуын сипаттау" |
Сабақтың жоспарланғанкезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы7минут Сабақтың ортасы 30 минут Сабақтың соңы3минутҮйге тапсырма Hometask | Ұйымдастыру Organizational momentТопқа біріктіру Үй тапсырмасын пысықтау үшін оқушылардың зейінін шоғырландыруға арналған«Кейіпкерге сипаттама»әдісі арқылы жүргіземінТапсырма: Берілген атомның сипаттамасы бойынша (протон,нейтрон,электрон) қай элемент екенін оқушылар анықтап қазақша,ағылшынша атайды Мысалы 11 протон,11электрон,12нейтрон қай атом?натрий, sodiumДескриптор-атомды анықтайды-атомды ағылшынша атайды-Химиялық формуласын жазады Қалыптастырушы бағалау Мадақтау Жаңа материалды оқытуОй қозғау. Ауа құрамын таблицада қандай газдар болады?Білетін болсақ азақша ағылшынша айтып көрейікОттек-oxygenАзот-nitrogenКөмірқышқыл газы-carbon dioxideСу буы-water vaporҚалыптастырушы бағалау мадақтау Ақпаратпен жұмыс жасау дағдысын дамыту және пән мазмұнын меңгеру,ойлау және осы пәнде қолданылатын ұғымдармен жұмыс істеу қабілеттерін арттыруға арналған мына тапсырманы ұсынамын1-тапсырма Оқулықтағы мәтінді оқып, кестені толтырыңызТоптық жұмыс Ауаның құрамын сипаттап жазыңыз Дескриптор - ауаның құрамын жазады -ауаның көлемдік мөлшерін жазады -тұрақты ,кездейсоқ газдарды жазады Қалыптастырушы бағалау Сен маған ,мен сағанОқушылардың танымдық қызығушылығын арттыру мақсатында, зерттеу дағдысын дамыту үшін зертханалық тәжірибені демонстрациялаймын.Қауіпсіздік ережесін еске түсіреді 2 –тапсырма Эксперимент әдісіДемонстрация (Көрсетілім)Мақсаты:Ауаның құрамындағы оттектің мөлшерлік құрамын анықтау Тапсырма: ауаның құрамындағы оттектің мөлшерлік құрамын анықта Құрал жабдықтар: балауыз шам,сынауық,химиялық стакан,сызғыш,сіріңке,шыны ыдыс(петри чашка)Тәжірибе Шыны ыдысқа су құйып,ішіне химиялық стакан төңкеріп орнатып судың деңгейін есептейміз.Балауыз шамды жағып стаканның ішіне орнатамыз,шам өшкен соң стаканның ішіндегі судың қаншалықты көтерілгенін есептеймізне себепті судың деңгейі көтерілді.Қорытынды Дескриптор -Тәжірибені бақылап судың деңгейі артқанан айтады- Тәжірибені бақылап судың деңгейі қаншалақты көтерілгенін айтады- Тәжірибені бақылап судың деңгейінің не себепті1 /5 бөлігіне артқанын айтадыҚалыптастырушы бағалауАуызша мадақтау 3-тапсырма Видео ролик көріп,қосымша мәліметтерді пайдаланып кестені толтырыңыз Атмосфералық ауаны ластаушылар мен атмосфера тазалығын сақтау жолдарын жазыңызДескриптор- атмосфералық ауаның ластану жолын жазады-атмосфералық ауаның ластану жолдары мен атмосфера тазалығын сақтау жолдарын жазаады-атмосфералық ауаның ластану жолдары мен атмосфера тазалығын сақтау жолдарын жазып,өз қсынысын айтады Жауаптарын оқидыҚалыптастырушы бағалау Басбармақ Кері байланыс:+, -, қызықты әдісі Эссе жазу «Атмосфералық ауаны қорғау шаралары » | Мозайка(сурет қиындылары)ТаблицаХЭПЖ Таблица Демонстрацияға қажетті құрал жабдықтар Таблица |
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Оқушылардың сабақ барысында кестедегі тапсырманы қалай орындай алатындығын бақылау арқылы бағалау жүреді. | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
Сараланған оқу мақсатына сәйкес кейбір оқушы мақсатына негізделген тапсырма беремін | Әрбір тапсырмаға кері байланыс жасап отырамын | Қауіпсіздік техникасынң ережелерін сақтау |
Сабақ бойынша рефлексияСабақ/оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?неліктен? |
Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе ( оқыту мен оқуға қатысты)1.2.Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1.2.Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері, қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)