Ұйымдастыру Organizational
moment
Топқа
біріктіру
Үй тапсырмасын пысықтау үшін
оқушылардың зейінін шоғырландыруға арналған«Кейіпкерге
сипаттама»әдісі арқылы жүргіземін
Тапсырма: Берілген атомның
сипаттамасы бойынша (протон,нейтрон,электрон) қай элемент екенін
оқушылар анықтап қазақша,ағылшынша атайды
Мысалы 11
протон,11электрон,12нейтрон қай
атом?
натрий,
sodium
Дескриптор
-атомды
анықтайды
-атомды ағылшынша
атайды
-Химиялық формуласын
жазады
Қалыптастырушы бағалау
Мадақтау
Жаңа материалды
оқыту
Ой қозғау. Ауа құрамын
таблица
да қандай газдар
болады?Білетін болсақ азақша ағылшынша айтып
көрейік
Оттек-oxygen
Азот-nitrogen
Көмірқышқыл газы-carbon
dioxide
Су буы-water
vapor
Қалыптастырушы бағалау
мадақтау
Ақпаратпен жұмыс жасау
дағдысын дамыту және пән мазмұнын меңгеру,ойлау және осы пәнде
қолданылатын ұғымдармен жұмыс істеу қабілеттерін арттыруға арналған
мына тапсырманы ұсынамын
1-тапсырма Оқулықтағы мәтінді
оқып, кестені толтырыңыз
Топтық
жұмыс
Ауаның құрамын сипаттап
жазыңыз
-
Ауаның
құрамы
|
Көлемдік мөлшері
(%)
|
Тұрақты
газдар
|
Кездейсоқ
газдар
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дескриптор - ауаның құрамын
жазады
-ауаның көлемдік мөлшерін
жазады
-тұрақты ,кездейсоқ газдарды
жазады
Қалыптастырушы бағалау Сен
маған ,мен саған
Оқушылардың танымдық
қызығушылығын арттыру мақсатында, зерттеу дағдысын дамыту үшін
зертханалық тәжірибені демонстрациялаймын.Қауіпсіздік ережесін еске
түсіреді
2 –тапсырма Эксперимент
әдісі
Демонстрация
(Көрсетілім)
Мақсаты:Ауаның құрамындағы
оттектің мөлшерлік құрамын анықтау
Тапсырма: ауаның құрамындағы
оттектің мөлшерлік құрамын анықта
Құрал жабдықтар: балауыз
шам,сынауық,химиялық стакан,сызғыш,сіріңке,шыны ыдыс(петри
чашка)
Тәжірибе
Шыны ыдысқа су құйып,ішіне
химиялық стакан
төңкеріп орнатып судың
деңгейін есептейміз.Балауыз
шамды жағып стаканның ішіне
орнатамыз,шам
өшкен соң стаканның ішіндегі
судың
қаншалықты көтерілгенін
есептейміз
не себепті судың деңгейі
көтерілді.
Қорытынды
Дескриптор
-Тәжірибені бақылап судың
деңгейі артқанан айтады
- Тәжірибені бақылап судың
деңгейі қаншалақты көтерілгенін айтады
- Тәжірибені бақылап судың
деңгейінің не себепті1 /5 бөлігіне артқанын
айтады
Қалыптастырушы бағалауАуызша
мадақтау
3-тапсырма Видео ролик
көріп,қосымша мәліметтерді пайдаланып кестені
толтырыңыз
Атмосфералық ауаны ластаушылар
мен атмосфера тазалығын сақтау жолдарын
жазыңыз
Атмосферның ластану
жолдары
|
Атмосфера тазалығын
сақтау жолдары
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дескриптор
- атмосфералық ауаның ластану
жолын жазады
-атмосфералық ауаның ластану
жолдары мен атмосфера тазалығын сақтау жолдарын
жазаады
-атмосфералық ауаның ластану
жолдары мен атмосфера тазалығын сақтау жолдарын жазып,өз қсынысын
айтады
Жауаптарын
оқиды
Қалыптастырушы бағалау
Басбармақ
Кері
байланыс:
+, -, қызықты
әдісі
Эссе жазу «Атмосфералық ауаны
қорғау шаралары »
|