Қысқа мерзімді жоспар
Әдебиеттік оқу 75 -сабақ
|
Мектеп |
Ы.Ноғайбаев атындағы №18 |
|||||
|
Бөлім |
АТАҚТЫ АДАМДАР |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні |
Бидайбекова С.Қ. |
|||||
|
Күні: |
6.03.2025ж |
|||||
|
Сынып:3 «Б» |
Қатысушылар саны: |
Қатысушылар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
№75 Пулемётші батыр қыз. Мәншүк.Сәду Машақов. |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.3.1.1 мұғалім көмегімен оқылған шығарманы логикалық бөліктерге бөліп, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру 3.2.1.1шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп, теріп оқу |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Шығарманы логикалық бөліктерге бөліп, әр бөлікке ат қойып, жоспар құрады Шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп, теріп оқиды |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақ тың басы 5 минут |
Психологиялық ахуал. «Сен мен үшін кімсің?» Үй тапсырмасы: «Зеңбірек сұрақтар» Жаңа тақырыпты ашу: «Фантазерлар» ойыны Суреттерді пайдаланып сөйлем құра. Сабақтың тақырыбы: Пулемётші батыр қыз. Сабақтың мақсаты: Мұғалім көмегімен оқылған шығарманы логикалық бөліктерге бөліп, әр бөлікке ат қойып жоспар құратын боламыз. «Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін Құндылық: тәуелсіздік және отаншылдық тарихи және мәдени мұраны зерттеуге қызығушылық таныту; қоршаған ортаға қамқорлық жасау |
Психологиялық тренингке қатысады. Тақтадағы суреттерді пайдаланып тақырыптыы шығарады. |
«Жұлдыз»
|
АКТ тақта Презентация,үлестірмелі парақтар,интернет ресурс |
||
|
Сабақтың ортасы 15 мин |
ҚБ 1,2 тапсырма ОДД:білу,түсіну,қолдану Ұжыммен жұмыс. «Ілесіп көр» әдісімен өлеңді оқы. Түсініп оқы және дәптеріңе жазып ал. Белгілі ақын Сәду Машақовтың Мәншүк туралы өлеңін түсініп,дұрыс оқы.Шапшаң және мәнерлеп оқуға жаттық. -Мәншүктің пулеметші екенін неден аңғардың? Топтық жұмыс. «Жоспарла» «Су-ли-фа» әдісімен топтық тапсырманы бөліп алады. 1-топқа
2—топқа
3-топқа
ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі төмен ) балаға тапсырма -Өлеңді оқиды |
-- Мәтінді оқиды. - Сұрақ қойып, жауап береді. |
Бағалау критерийі Шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп, теріп оқиды Дескриптор: -өлеңді түсініп оқиды;3 балл -кейіпкері туралы
әңгімелейді;2 балл
. |
АКТ тақта Презентация,үлестірмелі парақтар,интернет ресурс |
||
|
5 мин |
Сергіту сәтінде |
Балалар бірге орындайды |
Жарайсыңдар |
|
||
|
15 мин |
ҚБ 3 тапсырма ОДД:білу,түсіну,қолдану Жұптық жұмыс Мәншүк Мәметовамен жақын танысып көрейік.Ол үшін тақтаға назар аударыңдар. https://www.youtube.com/watch?v=F5mq7rKZHMQ Жұптық жұмыс: «Ол қандай?»
ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі жоғары ) балаға тапсырма Сұрақтарға жауап береді |
Тапсырманы талқылап, сұрақтарға жауап береді, өз пікірлерін білдіреді. |
Бағалау критерийі Шығарманың мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден нақты ақпаратты табу және ақпаратты сызба түрінде береді
Дескриптор: Жұптасып кейіпкерді өлең мазмұны бойынша сипаттайды.5 балл
|
АКТ тақта Презентация,үлестірмелі парақтар,интернет ресурс
|
||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Кері байланыс: «Пулемет сұрақтары» Сабақты тақырыбы Сабақтың мақсаты Қандай шығармамен таныстыңдар? Әлия кім? Сабақ ұнады ма? Рефлексия: «Жұлдыз» Үйге тапсырма:Өлеңді мәнерлеп оқуға дайындал |
Кері байланыс жасайды. Оқу тапсырмасын жазып алады. |
ҚБ қойылады.
|
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
№75 Пулемётші батыр қыз. Мәншүк.Сәду Машақов.
№75 Пулемётші батыр қыз. Мәншүк.Сәду Машақов.
Қысқа мерзімді жоспар
Әдебиеттік оқу 75 -сабақ
|
Мектеп |
Ы.Ноғайбаев атындағы №18 |
|||||
|
Бөлім |
АТАҚТЫ АДАМДАР |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні |
Бидайбекова С.Қ. |
|||||
|
Күні: |
6.03.2025ж |
|||||
|
Сынып:3 «Б» |
Қатысушылар саны: |
Қатысушылар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
№75 Пулемётші батыр қыз. Мәншүк.Сәду Машақов. |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.3.1.1 мұғалім көмегімен оқылған шығарманы логикалық бөліктерге бөліп, әр бөлікке ат қойып, жоспар құру 3.2.1.1шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп, теріп оқу |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Шығарманы логикалық бөліктерге бөліп, әр бөлікке ат қойып, жоспар құрады Шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп, теріп оқиды |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақ тың басы 5 минут |
Психологиялық ахуал. «Сен мен үшін кімсің?» Үй тапсырмасы: «Зеңбірек сұрақтар» Жаңа тақырыпты ашу: «Фантазерлар» ойыны Суреттерді пайдаланып сөйлем құра. Сабақтың тақырыбы: Пулемётші батыр қыз. Сабақтың мақсаты: Мұғалім көмегімен оқылған шығарманы логикалық бөліктерге бөліп, әр бөлікке ат қойып жоспар құратын боламыз. «Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін Құндылық: тәуелсіздік және отаншылдық тарихи және мәдени мұраны зерттеуге қызығушылық таныту; қоршаған ортаға қамқорлық жасау |
Психологиялық тренингке қатысады. Тақтадағы суреттерді пайдаланып тақырыптыы шығарады. |
«Жұлдыз»
|
АКТ тақта Презентация,үлестірмелі парақтар,интернет ресурс |
||
|
Сабақтың ортасы 15 мин |
ҚБ 1,2 тапсырма ОДД:білу,түсіну,қолдану Ұжыммен жұмыс. «Ілесіп көр» әдісімен өлеңді оқы. Түсініп оқы және дәптеріңе жазып ал. Белгілі ақын Сәду Машақовтың Мәншүк туралы өлеңін түсініп,дұрыс оқы.Шапшаң және мәнерлеп оқуға жаттық. -Мәншүктің пулеметші екенін неден аңғардың? Топтық жұмыс. «Жоспарла» «Су-ли-фа» әдісімен топтық тапсырманы бөліп алады. 1-топқа
2—топқа
3-топқа
ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі төмен ) балаға тапсырма -Өлеңді оқиды |
-- Мәтінді оқиды. - Сұрақ қойып, жауап береді. |
Бағалау критерийі Шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп, теріп оқиды Дескриптор: -өлеңді түсініп оқиды;3 балл -кейіпкері туралы
әңгімелейді;2 балл
. |
АКТ тақта Презентация,үлестірмелі парақтар,интернет ресурс |
||
|
5 мин |
Сергіту сәтінде |
Балалар бірге орындайды |
Жарайсыңдар |
|
||
|
15 мин |
ҚБ 3 тапсырма ОДД:білу,түсіну,қолдану Жұптық жұмыс Мәншүк Мәметовамен жақын танысып көрейік.Ол үшін тақтаға назар аударыңдар. https://www.youtube.com/watch?v=F5mq7rKZHMQ Жұптық жұмыс: «Ол қандай?»
ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі жоғары ) балаға тапсырма Сұрақтарға жауап береді |
Тапсырманы талқылап, сұрақтарға жауап береді, өз пікірлерін білдіреді. |
Бағалау критерийі Шығарманың мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден нақты ақпаратты табу және ақпаратты сызба түрінде береді
Дескриптор: Жұптасып кейіпкерді өлең мазмұны бойынша сипаттайды.5 балл
|
АКТ тақта Презентация,үлестірмелі парақтар,интернет ресурс
|
||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Кері байланыс: «Пулемет сұрақтары» Сабақты тақырыбы Сабақтың мақсаты Қандай шығармамен таныстыңдар? Әлия кім? Сабақ ұнады ма? Рефлексия: «Жұлдыз» Үйге тапсырма:Өлеңді мәнерлеп оқуға дайындал |
Кері байланыс жасайды. Оқу тапсырмасын жазып алады. |
ҚБ қойылады.
|
|
||
шағым қалдыра аласыз

















