Қысқа мерзімді жоспар
Қазақ тілі 75-сабақ
|
Мектеп |
«№25жалпы білім беретін мектебі» |
||||
|
Бөлім |
Табиғат құбылыстары |
||||
|
Педагогтіңаты-жөні |
Искакова У |
||||
|
Күні: |
28.01.2025ж |
||||
|
Сынып:4 |
Қатысушылар саны:14 |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтыңтақырыбы |
№75 Табыссептік 51-55 жаттығулар |
||||
|
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары |
4.2.6.1 белгілі бір тақырыпта берілген мәтіннің түрлерін, жанрын, стилін (мақала, репортаж, жаңалық, өмірбаян, мінездеме, жарнама, хабарландыру) салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау 4.4.2.3* зат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін білу |
||||
|
Сабақтыңмақсаты/критерийі |
Мәтіннің түрлерін, жанрын, стилін салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды Зат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін біледі |
||||
|
Құндылыққа баулу |
Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін.Құндылық заң және тәртіп өз құқықтары мен міндеттерін білу, әдеп нормаларын ұстану, сыныптағы және мектептегі мінез-құлық ережелерін сақтау; |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақ тың басы 5 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін ширату жаттығуларын жасату. Күн жарығын алақанға саламын Жүрегіме басып ұстай қаламын Ізгі, әрі нәзік, жарық мейірімді Болып кетер сонда менің жан-жағым! Шығармашылық жұмыс Бала.Әке сөздерін септеңдер |
Мұғалімнің тапсырмасын орындайды. |
Бағалау: Термометр
|
компьютер, модем, теледидар, ұялы телефон суреттері |
|
|
Сабақтың ортасы 15 мин |
ФС 51,52– тапсырма Жұптық жұмыс «Күбірлеп оқу» әдісі. ОДД:білу,түсіну,қолдану Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін.Құндылық заң және тәртіп өз құқықтары мен міндеттерін білу, әдеп нормаларын ұстану, сыныптағы және мектептегі мінез-құлық ережелерін сақтау; НұсқауМәтінді тыңда. Тыңдаған мәтін бойынша баланың әрекетіне өз пікіріңді білдір. Баланың әркеті өте дұрыс. Себебі, құстар-біздің досымыз. Құстардың пайдасы өте көп. ҚұстартабиғатымыздыңсұлулығыЕББҚ ететін (ойлау деңгейі төмен) балаға тапсырмаСөйлемдерді көшіріп жаз. 1. Халық аққуды "киелі құс" деп есептейді. 2. Аққуды қармақтан босаттым. 3.Аққулар өзен жағасын әнге бөледі. Табыс септігіндегі сөздерді тап.
|
Мәтінді тыңдайды. Тыңдаған мәтін бойынша баланың әрекетіне өз пікірін білдіреді. Сөйлемдерді көшіріп жазады. Табыс септігіндегі сөздерді табады |
Бағалау критерийіМәтіннің түрлерін, жанрын, стилін салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайдыДескриптор: .. Мәтінді тыңдайды.1 балл Тыңдаған мәтін бойынша баланың әрекетіне өз пікірін білдіреді.1 балл Сөйлемдерді көшіріп жазады. 1балл Табыс септігіндегі сөздерді табады.1балл
|
Оқулық, дәптер |
|
|
5мин |
Сергіту сәті |
Балалар бірге орындайды |
Жарайсыңдар |
|
|
|
15 мин |
ҚБ 53,54-тапсырма Жұптық жұмыс «Кім тапқыр?» әдісі ОДД:білу.түсіну Нұсқау:Сөздерді оқып, топта.
Сөздердің қандай белгісіне қарай топтастырдың? Топтардың бір-бірінен айырмашылығын түсіндір. А.с. жанартау, эколог, от, су І.с. күннің, найзағайдың Б.с. әжеге, атама. Т.с. ұшқышты, желді, бағбанды, даласын ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі жоғары) балаға тапсырмаБерілген сөздерге табыс септік жалғауын қосып, сөйлем құрап жаз. Құс, су, күн, өсімдік. Балапаны бар құсты атпайды. Суды ысырап қылма. Той жасайтын күнді белгілеу керек. Райхан орманнан ерекше өсіп тұрған өсімдікті көрді. Табыс септігіндегі сөздердің қай сөздермен байланысып тұрғанын айт. Сызбаны пайдаланып, пікіріңді дәлелде.
|
Сөздерді оқып, топтайды. Топтардың бір-бірінен айырмашылығын түсіндіреді. Берілген сөздерге табыс септік жалғауын қосып, сөйлем құрап жазады. Табыс септігіндегі сөздердің қай сөздермен байланысып тұрғанын айтады. Сызбаны пайдаланып, пікірін дәлелдейді. |
Бағалау критерийіЗат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін біледіДескриптор:Сөздерді оқып, топтайды.1балл Топтардың бір-бірінен айырмашылығын түсіндіреді. 1балл Берілген сөздерге табыс септік жалғауын қосып, сөйлем құрап жазады.1балл Табыс септігіндегі сөздердің қай сөздермен байланысып тұрғанын айтады.1балл Сызбаны пайдаланып, пікірін дәлелдейді.1балл |
оқулық
|
|
|
Сабақ тың соңы 5 мин |
-Рефлексия:
«Термометр» әдісі бойынша өтеді. -Ендігі кезек бүгінгі сабағымыздың атмосферасын анықтау. Ол үшін қолдарыңа жинаған балдарыңды белгілеген термометрлеріңді алыңдар.Тақтадағы менің термометіріме қарап отырыңдар. Өздеріңнің шкалаларың шыққанда қолдарыңды көтересіңдер. |
Сабаққа кері байланыс жасайды. Жинаған балдары бойынша рефлексия жасайды. Үй тапсырмасын жазып алады
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
№75 Табыс септік
№75 Табыс септік
Қысқа мерзімді жоспар
Қазақ тілі 75-сабақ
|
Мектеп |
«№25жалпы білім беретін мектебі» |
||||
|
Бөлім |
Табиғат құбылыстары |
||||
|
Педагогтіңаты-жөні |
Искакова У |
||||
|
Күні: |
28.01.2025ж |
||||
|
Сынып:4 |
Қатысушылар саны:14 |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтыңтақырыбы |
№75 Табыссептік 51-55 жаттығулар |
||||
|
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары |
4.2.6.1 белгілі бір тақырыпта берілген мәтіннің түрлерін, жанрын, стилін (мақала, репортаж, жаңалық, өмірбаян, мінездеме, жарнама, хабарландыру) салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау 4.4.2.3* зат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін білу |
||||
|
Сабақтыңмақсаты/критерийі |
Мәтіннің түрлерін, жанрын, стилін салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды Зат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін біледі |
||||
|
Құндылыққа баулу |
Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін.Құндылық заң және тәртіп өз құқықтары мен міндеттерін білу, әдеп нормаларын ұстану, сыныптағы және мектептегі мінез-құлық ережелерін сақтау; |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақ тың басы 5 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін ширату жаттығуларын жасату. Күн жарығын алақанға саламын Жүрегіме басып ұстай қаламын Ізгі, әрі нәзік, жарық мейірімді Болып кетер сонда менің жан-жағым! Шығармашылық жұмыс Бала.Әке сөздерін септеңдер |
Мұғалімнің тапсырмасын орындайды. |
Бағалау: Термометр
|
компьютер, модем, теледидар, ұялы телефон суреттері |
|
|
Сабақтың ортасы 15 мин |
ФС 51,52– тапсырма Жұптық жұмыс «Күбірлеп оқу» әдісі. ОДД:білу,түсіну,қолдану Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін.Құндылық заң және тәртіп өз құқықтары мен міндеттерін білу, әдеп нормаларын ұстану, сыныптағы және мектептегі мінез-құлық ережелерін сақтау; НұсқауМәтінді тыңда. Тыңдаған мәтін бойынша баланың әрекетіне өз пікіріңді білдір. Баланың әркеті өте дұрыс. Себебі, құстар-біздің досымыз. Құстардың пайдасы өте көп. ҚұстартабиғатымыздыңсұлулығыЕББҚ ететін (ойлау деңгейі төмен) балаға тапсырмаСөйлемдерді көшіріп жаз. 1. Халық аққуды "киелі құс" деп есептейді. 2. Аққуды қармақтан босаттым. 3.Аққулар өзен жағасын әнге бөледі. Табыс септігіндегі сөздерді тап.
|
Мәтінді тыңдайды. Тыңдаған мәтін бойынша баланың әрекетіне өз пікірін білдіреді. Сөйлемдерді көшіріп жазады. Табыс септігіндегі сөздерді табады |
Бағалау критерийіМәтіннің түрлерін, жанрын, стилін салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайдыДескриптор: .. Мәтінді тыңдайды.1 балл Тыңдаған мәтін бойынша баланың әрекетіне өз пікірін білдіреді.1 балл Сөйлемдерді көшіріп жазады. 1балл Табыс септігіндегі сөздерді табады.1балл
|
Оқулық, дәптер |
|
|
5мин |
Сергіту сәті |
Балалар бірге орындайды |
Жарайсыңдар |
|
|
|
15 мин |
ҚБ 53,54-тапсырма Жұптық жұмыс «Кім тапқыр?» әдісі ОДД:білу.түсіну Нұсқау:Сөздерді оқып, топта.
Сөздердің қандай белгісіне қарай топтастырдың? Топтардың бір-бірінен айырмашылығын түсіндір. А.с. жанартау, эколог, от, су І.с. күннің, найзағайдың Б.с. әжеге, атама. Т.с. ұшқышты, желді, бағбанды, даласын ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі жоғары) балаға тапсырмаБерілген сөздерге табыс септік жалғауын қосып, сөйлем құрап жаз. Құс, су, күн, өсімдік. Балапаны бар құсты атпайды. Суды ысырап қылма. Той жасайтын күнді белгілеу керек. Райхан орманнан ерекше өсіп тұрған өсімдікті көрді. Табыс септігіндегі сөздердің қай сөздермен байланысып тұрғанын айт. Сызбаны пайдаланып, пікіріңді дәлелде.
|
Сөздерді оқып, топтайды. Топтардың бір-бірінен айырмашылығын түсіндіреді. Берілген сөздерге табыс септік жалғауын қосып, сөйлем құрап жазады. Табыс септігіндегі сөздердің қай сөздермен байланысып тұрғанын айтады. Сызбаны пайдаланып, пікірін дәлелдейді. |
Бағалау критерийіЗат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін біледіДескриптор:Сөздерді оқып, топтайды.1балл Топтардың бір-бірінен айырмашылығын түсіндіреді. 1балл Берілген сөздерге табыс септік жалғауын қосып, сөйлем құрап жазады.1балл Табыс септігіндегі сөздердің қай сөздермен байланысып тұрғанын айтады.1балл Сызбаны пайдаланып, пікірін дәлелдейді.1балл |
оқулық
|
|
|
Сабақ тың соңы 5 мин |
-Рефлексия:
«Термометр» әдісі бойынша өтеді. -Ендігі кезек бүгінгі сабағымыздың атмосферасын анықтау. Ол үшін қолдарыңа жинаған балдарыңды белгілеген термометрлеріңді алыңдар.Тақтадағы менің термометіріме қарап отырыңдар. Өздеріңнің шкалаларың шыққанда қолдарыңды көтересіңдер. |
Сабаққа кері байланыс жасайды. Жинаған балдары бойынша рефлексия жасайды. Үй тапсырмасын жазып алады
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз
Дескриптор: .Тапсырманы орындайды 1
балл
















