№75 Табыс септік

Тақырып бойынша 11 материал табылды

№75 Табыс септік

Материал туралы қысқаша түсінік
Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін.Құндылық заң және тәртіп өз құқықтары мен міндеттерін білу, әдеп нормаларын ұстану, сыныптағы және мектептегі мінез-құлық ережелерін сақтау;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар    

Қазақ тілі 75-сабақ


Мектеп

«№25жалпы білім беретін мектебі»

Бөлім

Табиғат құбылыстары

Педагогтіңаты-жөні

Искакова У

Күні:

28.01.2025ж

Сынып:4

Қатысушылар саны:14

Қатыспағандар саны:

Сабақтыңтақырыбы

75 Табыссептік 51-55 жаттығулар

Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары

4.2.6.1 белгілі бір тақырыпта берілген мәтіннің түрлерін, жанрын, стилін (мақала, репортаж, жаңалық, өмірбаян, мінездеме, жарнама, хабарландыру) салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау

4.4.2.3* зат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін білу

Сабақтыңмақсаты/критерийі

Мәтіннің түрлерін, жанрын, стилін салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды

Зат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін біледі

Құндылыққа баулу

Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін.Құндылық заң және тәртіп өз құқықтары мен міндеттерін білу, әдеп нормаларын ұстану, сыныптағы және мектептегі мінез-құлық ережелерін сақтау;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін ширату жаттығуларын жасату.

Күн жарығын алақанға саламын

Жүрегіме басып ұстай қаламын

Ізгі, әрі нәзік, жарық мейірімді

Болып кетер сонда менің жан-жағым!

Шығармашылық жұмыс

Бала.Әке сөздерін септеңдер

Мұғалімнің тапсырмасын орындайды.







Бағалау: Термометр

Дескриптор: .Тапсырманы орындайды 1 балл

компьютер, модем, теледидар, ұялы телефон суреттері

Сабақтың ортасы

15 мин



ФС 51,52– тапсырма Жұптық жұмыс

«Күбірлеп оқу» әдісі.

ОДД:білу,түсіну,қолдану

Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін.Құндылық заң және тәртіп өз құқықтары мен міндеттерін білу, әдеп нормаларын ұстану, сыныптағы және мектептегі мінез-құлық ережелерін сақтау;

НұсқауМәтінді тыңда.

Тыңдаған мәтін бойынша баланың әрекетіне өз пікіріңді білдір.

Баланың әркеті өте дұрыс. Себебі, құстар-біздің досымыз. Құстардың пайдасы өте көп. ҚұстартабиғатымыздыңсұлулығыЕББҚ ететін (ойлау деңгейі төмен) балаға тапсырмаСөйлемдерді көшіріп жаз.

1. Халық аққуды "киелі құс" деп есептейді. 2. Аққуды қармақтан босаттым. 3.Аққулар өзен жағасын әнге бөледі.

Табыс септігіндегі сөздерді тап.



Мәтінді тыңдайды.

Тыңдаған мәтін бойынша баланың әрекетіне өз пікірін білдіреді.

Сөйлемдерді көшіріп жазады.

Табыс септігіндегі сөздерді табады


Бағалау критерийіМәтіннің түрлерін, жанрын, стилін салыстырып, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайдыДескриптор: .. Мәтінді тыңдайды.1 балл

Тыңдаған мәтін бойынша баланың әрекетіне өз пікірін білдіреді.1 балл

Сөйлемдерді көшіріп жазады. 1балл

Табыс септігіндегі сөздерді табады.1балл



Оқулық, дәптер




5мин

Сергіту сәті


Балалар бірге орындайды

Жарайсыңдар


15 мин









ҚБ 53,54-тапсырма Жұптық жұмыс

«Кім тапқыр?» әдісі

ОДД:білу.түсіну

Нұсқау:Сөздерді оқып, топта.

Сөздердің қандай белгісіне қарай топтастырдың? Топтардың бір-бірінен айырмашылығын түсіндір.

А.с. жанартау, эколог, от, су

І.с. күннің, найзағайдың

Б.с. әжеге, атама.

Т.с. ұшқышты, желді, бағбанды, даласын

ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі жоғары) балаға тапсырмаБерілген сөздерге табыс септік жалғауын қосып, сөйлем құрап жаз.

Құс, су, күн, өсімдік.

Балапаны бар құсты атпайды. Суды ысырап қылма. Той жасайтын күнді белгілеу керек. Райхан орманнан ерекше өсіп тұрған өсімдікті көрді.

Табыс септігіндегі сөздердің қай сөздермен байланысып тұрғанын айт.

Сызбаны пайдаланып, пікіріңді дәлелде.



Сөздерді оқып, топтайды.

Топтардың бір-бірінен айырмашылығын түсіндіреді.

Берілген сөздерге табыс септік жалғауын қосып, сөйлем құрап жазады.

Табыс септігіндегі сөздердің қай сөздермен байланысып тұрғанын айтады.

Сызбаны пайдаланып, пікірін дәлелдейді.

Бағалау критерийіЗат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін біледіДескриптор:Сөздерді оқып, топтайды.1балл

Топтардың бір-бірінен айырмашылығын түсіндіреді.

1балл

Берілген сөздерге табыс септік жалғауын қосып, сөйлем құрап жазады.1балл

Табыс септігіндегі сөздердің қай сөздермен байланысып тұрғанын айтады.1балл

Сызбаны пайдаланып, пікірін дәлелдейді.1балл


оқулық







Сабақ

тың соңы

5 мин


-Рефлексия: «Термометр» әдісі бойынша өтеді.

-Ендігі кезек бүгінгі сабағымыздың атмосферасын анықтау. Ол үшін қолдарыңа жинаған балдарыңды белгілеген термометрлеріңді алыңдар.Тақтадағы менің термометіріме қарап отырыңдар. Өздеріңнің шкалаларың шыққанда қолдарыңды көтересіңдер.

Оқу тапсырмасы: 55-жаттығу

Сабаққа кері байланыс жасайды.

Жинаған балдары бойынша рефлексия жасайды.

Үй тапсырмасын жазып алады























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.03.2025
185
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі