7-11-сынып қазақ тілі нөлдік срез тапсырмалары 2024-2025

Тақырып бойынша 11 материал табылды

7-11-сынып қазақ тілі нөлдік срез тапсырмалары 2024-2025

Материал туралы қысқаша түсінік
11- сынып қазақ тілі нөлдік срез тапсырмалары 2024-2025
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақ тілі пәнінен 11 сынып оқушыларына арналған нөлдік бақылау тапсырмалары


Білім алушының аты-жөні__________________________________


  1. Мәтінді түсініп оқыңыз. Төменде берілген тапсырмаларды орындаңыз.

1.Қағаздың микроскопиялық талшықтарының және саусақ терісінің сезімтал рецепторларының кесірінен саусақты қағазбен кесіп алу, басқа зақымдануларға қарағанда әлдеқайда жанға батады.

2.Бұл ауыртпалықты көбіміз байқаған болармыз? Және де тілік көбіне байқалмайды, оған қоса көп жағдайда қанамайды. Дегенмен неге қатты ауырады?

3.Мысалы, ұстараның өткір жүзі жараға бөтен бөлшектер қалдырмай, тегіс тілік жасайды. Және мұндай тілік ауру тудыратынымен, әдетте жағымсыз сезім бірнеше минуттан кейін қойып қалады. Ал парақ, тіліп қана қоймай, құрамындағы микроскопиялық талшықтарының көмегімен басқа да ұсақ зақымдар келтіреді.

4.Бұдан өзге, саусақты қағаз парағымен тіліп алғанда жарада осы талшықтар мен басқа да бөтен материалдардың бөлшектері қалады. Дәл осылар жара аймағындағы терінің ауру рецепторларын қоздырады. Өз кезегінде рецепторлардың көп мөлшері сезімталдықты арттырып, адам азғантай зақым келгеннің өзінде ауруды сезінеді.

5.Сонымен қатар, болар-болмас тілік қатты қанамайтындықтан немесе тіпті қанамағандықтан, қан жарадан бөтен заттарды «шығара» алмайды, және оған жаңа қоздырғыштар түседі. Мұның бәрі бұдан да зор жарақат алған кездегі аурудан да қатты ауру тудырады. (156 сөз)

  1. Мәтін мазмұнына сай келетін тақырыпты белгілеңіз

A) Микроскопиялық талшықтардың тигізер зақымы

B) Саусақты қағазбен кескенде неге қатты ауырады?

C) Тілік ауру тудыратын жағдайлар

D) Бөтен материалдың бөлшектері

E) Саусаққа тиген жарақаттар

2. Тілік болған жер қанамаса, неге қатты ауырады?

A) рецепторлардың көп мөлшерде сезімталдығы артады

B) микроскопиялық талшықтардың көмегімен басқа ұсақ зақымдар келтіреді

C) саусақ терісінің сезімталдығы жоғары болған соң

D) тілік қатты қанайтындықтан, жаңа қоздырғыштар түседі       

E) қан жарадан бөтен заттарды шығара аламайды да, жаңа қоздырғыштар түседі

3. 3- бөлімнің мәтін мазмұнына тигізер әсері қандай?

A) суреттейді

B) баяндайды

C) әңгімелейді

D) салыстырады

E) зерттейді

4. Мәтін мазмұнын ашатын сөйлемдерді көрсетіңіз

1.Саусақты кесубасқа зақымдануға қарағандаәлдеқайда жанға батады.

2.Микроскопиялық талшықтарының көмегімен басқа да зақымдар келеді.

Рецепторлардың көп мөлшері сезімталдықты арттырады.

A) 1, 2, 3дұрыс

B) 1, 3 дұрыс

C) 1, 2бұрыс

D) 2, 3 дұрыс

E) 1, 2, 3 бұрыс

5. Бөтен бөлшектер қалдырмай, тегіс тілік жасайды?

A) ара

B) пышақ

C) қайшы

D) парақ

E) ұстара

2-тапсырма.

6. Көсемшені көрсетіңіз
A) Айтар
B) Жазып.
C) Бару
D) Көрген.
E) Келмек.
7. Қазақ тілінде неше дауысты дыбыстар бар екенін көрсетіңіз.
A) 12
B) 10
C) 14
D) 11
E) 16
8. Синоним сөздердің тізбегін көрсетіңіз.
A) Қала, астана, аймақ.
B) Бау, бақша, егін.
C) Дәреже, абырой, көрнекті.
D) Ас, тамақ, тағам, дәм.
E) Жоғары, төмен, аласа.
9. «Кейде» жалғаулық шылауы қай құрмаласқа тән екнін көрсетіңіз.
A) Себеп – салдар салалас.
B) Қарсылықты салалас.
C) Кезектес салалас.
D) Ыңғайлас салалас.
E) Талғаулы салалас.

10. Бастауыштан кейін дұрыс қойылған сызықшаны табыңыз.
A) Көрмес түйені де көрмес.
B) Көрмес түйені де – көрмес.
C) Көрмес – түйені де – көрмес.
D) Көрмес түйені – де көрмес.
E) Көрмес – түйені де көрмес.


3-тапсырма. Сөйлемге синтаксистік талдау жасаңыз.


Қағаздың микроскопиялық талшықтарының және саусақ терісінің сезімтал рецепторларының кесірінен саусақты қағазбен кесіп алу, басқа зақымдануларға қарағанда әлдеқайда жанға батады.



Дұрыс жауаптары:

  1. D

  2. Е

  3. D

  4. D

  5. Е

  6. В

  7. А

  8. D

  9. С

  10. Е



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.00.2024
4191
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі