Қазақ тілі пәнінен 11 сынып оқушыларына арналған нөлдік бақылау тапсырмалары
Білім алушының аты-жөні__________________________________
-
Мәтінді түсініп оқыңыз. Төменде берілген тапсырмаларды орындаңыз.
1.Қағаздың микроскопиялық талшықтарының және саусақ терісінің сезімтал рецепторларының кесірінен саусақты қағазбен кесіп алу, басқа зақымдануларға қарағанда әлдеқайда жанға батады.
2.Бұл ауыртпалықты көбіміз байқаған болармыз? Және де тілік көбіне байқалмайды, оған қоса көп жағдайда қанамайды. Дегенмен неге қатты ауырады?
3.Мысалы, ұстараның өткір жүзі жараға бөтен бөлшектер қалдырмай, тегіс тілік жасайды. Және мұндай тілік ауру тудыратынымен, әдетте жағымсыз сезім бірнеше минуттан кейін қойып қалады. Ал парақ, тіліп қана қоймай, құрамындағы микроскопиялық талшықтарының көмегімен басқа да ұсақ зақымдар келтіреді.
4.Бұдан өзге, саусақты қағаз парағымен тіліп алғанда жарада осы талшықтар мен басқа да бөтен материалдардың бөлшектері қалады. Дәл осылар жара аймағындағы терінің ауру рецепторларын қоздырады. Өз кезегінде рецепторлардың көп мөлшері сезімталдықты арттырып, адам азғантай зақым келгеннің өзінде ауруды сезінеді.
5.Сонымен қатар, болар-болмас тілік қатты қанамайтындықтан немесе тіпті қанамағандықтан, қан жарадан бөтен заттарды «шығара» алмайды, және оған жаңа қоздырғыштар түседі. Мұның бәрі бұдан да зор жарақат алған кездегі аурудан да қатты ауру тудырады. (156 сөз)
-
Мәтін мазмұнына сай келетін тақырыпты белгілеңіз
A) Микроскопиялық талшықтардың тигізер зақымы
B) Саусақты қағазбен кескенде неге қатты ауырады?
C) Тілік ауру тудыратын жағдайлар
D) Бөтен материалдың бөлшектері
E) Саусаққа тиген жарақаттар
2. Тілік болған жер қанамаса, неге қатты ауырады?
A) рецепторлардың көп мөлшерде сезімталдығы артады
B) микроскопиялық талшықтардың көмегімен басқа ұсақ зақымдар келтіреді
C) саусақ терісінің сезімталдығы жоғары болған соң
D) тілік қатты қанайтындықтан, жаңа қоздырғыштар түседі
E) қан жарадан бөтен заттарды шығара аламайды да, жаңа қоздырғыштар түседі
3. 3- бөлімнің мәтін мазмұнына тигізер әсері қандай?
A) суреттейді
B) баяндайды
C) әңгімелейді
D) салыстырады
E) зерттейді
4. Мәтін мазмұнын ашатын сөйлемдерді көрсетіңіз
1.Саусақты кесубасқа зақымдануға қарағандаәлдеқайда жанға батады.
2.Микроскопиялық талшықтарының көмегімен басқа да зақымдар келеді.
Рецепторлардың көп мөлшері сезімталдықты арттырады.
A) 1, 2, 3дұрыс
B) 1, 3 дұрыс
C) 1, 2бұрыс
D) 2, 3 дұрыс
E) 1, 2, 3 бұрыс
5. Бөтен бөлшектер қалдырмай, тегіс тілік жасайды?
A) ара
B) пышақ
C) қайшы
D) парақ
E) ұстара
2-тапсырма.
6. Көсемшені
көрсетіңіз
A)
Айтар
B)
Жазып.
C) Бару
D) Көрген.
E) Келмек.
7. Қазақ тілінде неше
дауысты дыбыстар бар екенін
көрсетіңіз.
A) 12
B) 10
C) 14
D) 11
E) 16
8. Синоним сөздердің
тізбегін көрсетіңіз.
A) Қала, астана,
аймақ.
B) Бау, бақша,
егін.
C) Дәреже, абырой,
көрнекті.
D) Ас,
тамақ, тағам, дәм.
E) Жоғары,
төмен, аласа.
9. «Кейде» жалғаулық
шылауы қай құрмаласқа тән екнін
көрсетіңіз.
A) Себеп –
салдар салалас.
B)
Қарсылықты салалас.
C) Кезектес
салалас.
D) Ыңғайлас
салалас.
E) Талғаулы
салалас.
10. Бастауыштан кейін
дұрыс қойылған сызықшаны табыңыз.
A) Көрмес түйені де
көрмес.
B) Көрмес түйені де –
көрмес.
C) Көрмес – түйені де –
көрмес.
D) Көрмес түйені – де
көрмес.
E) Көрмес – түйені де
көрмес.
3-тапсырма. Сөйлемге синтаксистік талдау жасаңыз.
Қағаздың микроскопиялық талшықтарының және саусақ терісінің сезімтал рецепторларының кесірінен саусақты қағазбен кесіп алу, басқа зақымдануларға қарағанда әлдеқайда жанға батады.
Дұрыс жауаптары:
-
D
-
Е
-
D
-
D
-
Е
-
В
-
А
-
D
-
С
-
Е
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
7-11-сынып қазақ тілі нөлдік срез тапсырмалары 2024-2025
7-11-сынып қазақ тілі нөлдік срез тапсырмалары 2024-2025
Қазақ тілі пәнінен 11 сынып оқушыларына арналған нөлдік бақылау тапсырмалары
Білім алушының аты-жөні__________________________________
-
Мәтінді түсініп оқыңыз. Төменде берілген тапсырмаларды орындаңыз.
1.Қағаздың микроскопиялық талшықтарының және саусақ терісінің сезімтал рецепторларының кесірінен саусақты қағазбен кесіп алу, басқа зақымдануларға қарағанда әлдеқайда жанға батады.
2.Бұл ауыртпалықты көбіміз байқаған болармыз? Және де тілік көбіне байқалмайды, оған қоса көп жағдайда қанамайды. Дегенмен неге қатты ауырады?
3.Мысалы, ұстараның өткір жүзі жараға бөтен бөлшектер қалдырмай, тегіс тілік жасайды. Және мұндай тілік ауру тудыратынымен, әдетте жағымсыз сезім бірнеше минуттан кейін қойып қалады. Ал парақ, тіліп қана қоймай, құрамындағы микроскопиялық талшықтарының көмегімен басқа да ұсақ зақымдар келтіреді.
4.Бұдан өзге, саусақты қағаз парағымен тіліп алғанда жарада осы талшықтар мен басқа да бөтен материалдардың бөлшектері қалады. Дәл осылар жара аймағындағы терінің ауру рецепторларын қоздырады. Өз кезегінде рецепторлардың көп мөлшері сезімталдықты арттырып, адам азғантай зақым келгеннің өзінде ауруды сезінеді.
5.Сонымен қатар, болар-болмас тілік қатты қанамайтындықтан немесе тіпті қанамағандықтан, қан жарадан бөтен заттарды «шығара» алмайды, және оған жаңа қоздырғыштар түседі. Мұның бәрі бұдан да зор жарақат алған кездегі аурудан да қатты ауру тудырады. (156 сөз)
-
Мәтін мазмұнына сай келетін тақырыпты белгілеңіз
A) Микроскопиялық талшықтардың тигізер зақымы
B) Саусақты қағазбен кескенде неге қатты ауырады?
C) Тілік ауру тудыратын жағдайлар
D) Бөтен материалдың бөлшектері
E) Саусаққа тиген жарақаттар
2. Тілік болған жер қанамаса, неге қатты ауырады?
A) рецепторлардың көп мөлшерде сезімталдығы артады
B) микроскопиялық талшықтардың көмегімен басқа ұсақ зақымдар келтіреді
C) саусақ терісінің сезімталдығы жоғары болған соң
D) тілік қатты қанайтындықтан, жаңа қоздырғыштар түседі
E) қан жарадан бөтен заттарды шығара аламайды да, жаңа қоздырғыштар түседі
3. 3- бөлімнің мәтін мазмұнына тигізер әсері қандай?
A) суреттейді
B) баяндайды
C) әңгімелейді
D) салыстырады
E) зерттейді
4. Мәтін мазмұнын ашатын сөйлемдерді көрсетіңіз
1.Саусақты кесубасқа зақымдануға қарағандаәлдеқайда жанға батады.
2.Микроскопиялық талшықтарының көмегімен басқа да зақымдар келеді.
Рецепторлардың көп мөлшері сезімталдықты арттырады.
A) 1, 2, 3дұрыс
B) 1, 3 дұрыс
C) 1, 2бұрыс
D) 2, 3 дұрыс
E) 1, 2, 3 бұрыс
5. Бөтен бөлшектер қалдырмай, тегіс тілік жасайды?
A) ара
B) пышақ
C) қайшы
D) парақ
E) ұстара
2-тапсырма.
6. Көсемшені
көрсетіңіз
A)
Айтар
B)
Жазып.
C) Бару
D) Көрген.
E) Келмек.
7. Қазақ тілінде неше
дауысты дыбыстар бар екенін
көрсетіңіз.
A) 12
B) 10
C) 14
D) 11
E) 16
8. Синоним сөздердің
тізбегін көрсетіңіз.
A) Қала, астана,
аймақ.
B) Бау, бақша,
егін.
C) Дәреже, абырой,
көрнекті.
D) Ас,
тамақ, тағам, дәм.
E) Жоғары,
төмен, аласа.
9. «Кейде» жалғаулық
шылауы қай құрмаласқа тән екнін
көрсетіңіз.
A) Себеп –
салдар салалас.
B)
Қарсылықты салалас.
C) Кезектес
салалас.
D) Ыңғайлас
салалас.
E) Талғаулы
салалас.
10. Бастауыштан кейін
дұрыс қойылған сызықшаны табыңыз.
A) Көрмес түйені де
көрмес.
B) Көрмес түйені де –
көрмес.
C) Көрмес – түйені де –
көрмес.
D) Көрмес түйені – де
көрмес.
E) Көрмес – түйені де
көрмес.
3-тапсырма. Сөйлемге синтаксистік талдау жасаңыз.
Қағаздың микроскопиялық талшықтарының және саусақ терісінің сезімтал рецепторларының кесірінен саусақты қағазбен кесіп алу, басқа зақымдануларға қарағанда әлдеқайда жанға батады.
Дұрыс жауаптары:
-
D
-
Е
-
D
-
D
-
Е
-
В
-
А
-
D
-
С
-
Е
шағым қалдыра аласыз













