7. 1.2.14 тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану;

Тақырып бойынша 11 материал табылды

7. 1.2.14 тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану;

Материал туралы қысқаша түсінік
7. 1.2.14 тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:

Педагогің Аты, Тегі; Әкесінің аты (бар болған жағдайда):


Пән/Сынып:

7 сынып. Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Күні:


Бөлім:

Қысқаша көбейту формулалары

Сабақтың тақырыбы:

Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

7. 1.2.14 тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану;

Сабақтың мақсаттары:

  • Қысқаша көбейту формулаларын біледі және қолдана алады;

- қысқаша көбейту формулаларын алгебралық өрнектерді ықшамдау кезінде қолдана алады

-Қысқаша көбейту формулаларын өрнектерді көбейткіштерге жіктеу кезінде қолдана алады;

Сабақ барысы:

Уақыты

Кезең дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

5 минут


Ұйым

дастыру

Сәлеметсіздерме!

Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу. Түгендеу

Психологиялық ахуал қалыптастыру



Flippity платформасы арқылы топқа бөлу.

«Wordwall» әдісі арқылы өткен тақырыпты еске түсіру


Амандасады, сабаққа

дайындалады.


Сұрақтарға жауап береді




















https://flippity.net/



https://wordwall.net/ru/resource/32423807/


10 мин

Жаңа сабақ

Жаңа сабақ « Бейне баян» көрсетіледі.

1-мысал.

x(1 – 2x)2 - (–x)3 – 3 ∙ (x2  -2)(2-x)+ 4x2 ( 3 x-1)=x (1–4x+4x2)-(2 x2 - x3 -4+2x)+12x4 -4x3 =x-4x2 +4x3 -2x2 +x3 +4-2x+12x4 -4x3 =12x4 +x3 -6x2 x +4



2- мысал.

а). 9a2b-4b3 =b(9a2- 4b2 )=b(3a-2b)(3a+2b)

ә). x2 y-4xy2 +4y3 =y(x2 -4xy


1) Көпмүшені көбейткіштерге жіктеуді қалай түсінесіз?

Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу – көпмүшені екі немесе бірнеше көпмүшелердің көбейтіндісі түріне келтіру

2) Көпмүшені көбейткіштерге жіктеудің қандай түрлерін білесіз?

(Ортақ көбейткішті жақшаның сыртына шығару, қысқаша көбейту формулаларын пайдалану, топтау тәсілі)

3) Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу не үшін қажет?

Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу дағдысы өрнектерді түрлендіруде, алгебралық бөлшектерді қысқартуда, теңдеу мен теңсіздіктерді шешуде қажет.

4) Көбейткіштерге жіктеңіз:

5) Көбейткіштерге жіктеуге есеп ойдан құрастырыңыз.

6) Топтау тәсілімен көбейткіштерге жіктеу тәсілін сипаттаңыз.

Топтау тәсілімен көбейткіштерге жіктеу алгоритмі:

1. Көпмүшенің ортақ көбейткіштері бар мүшелерін бірыңғай топтарға бөлу;

2. Әр топтағы мүшелердің бірмүше түріндегі ортақ көбейткішін жақша сыртына шығару;

3. Әр топтағы мүшелердің бірмүше түріндегі ортақ көбейткішін жақша сыртына шығару;


Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады


⠀⠀


2). Шешуі. Айырма кубының формуласын қолданып өрнекті түрлендір:

(–x – 4y)3 = (–x)3 – 3 ∙ (–x)2 ∙ 4y + 3 ∙ (–x) ∙ (4y)2 – (4y)3 = –x3 – 12x2y – 48xy2 – 64y3.
















https://youtu.be/mY6-TIEhVLU?si=HSQEyFuk_40_Arfr



15

минут
























Бекіту тапсырмасы

Жеке жұмыс

1.Көбейткіштерге жіктеңіз:


2.Өрнектерді көбейтінді түрінде жазыңыз:

3.Көбейткіштерге жіктеңіз:

4. Көбейтінді түрінде жазыңыз:

5. Көбейткіштерге жіктеңіз:

c)



Оқулықпен жұмыс.

Көпмүшені көбейткіштерге жіктеңіз:










Оқушылар дескрипторға сәйкес тапсырмаларды орындайды.







Жазылуы бойынша формулаларды жалғастырады (1)

ҚКФ ажырата алады (1)

Формуланы ауызша тұжырымдай алады





Оқулықтан есептерді шығарады.







Дескриптор:

Екі өрнектің квадраттарының айырмасының формуласын дұрыс қолдана алады;

Екі өрнектің кубтарының қосындысының формуласын дұрыс қолдана алады;

Екі өрнектің кубтарының айырмасының формуласын дұрыс қолдана алады;

Топтау тәсілін дұрыс қолдана алды;

Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығарады;



















10 мин

Оқулықпен жұмыс

Оқулықтан есептер шығару:

Тапсырманы орындайды

Оқушының тақтадағы белсенділігіне байланысты ауызша бағалау



5 минут








Бүгінгі сабақта:

  • Қысқаша көбейту формулаларын біледі және қолдана алады;

- қысқаша көбейту формулаларын алгебралық өрнектерді ықшамдау кезінде қолдана алады

-Қысқаша көбейту формулаларын өрнектерді көбейткіштерге жіктеу кезінде қолдана алады;


Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

Рефлексия:

Үйге тапсырма.№.

Тақырыпты меңгергенін анықтау







Кері байланыс










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.04.2025
156
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі