Бекітемін Келісемін: Ә.Б.
отырысында қаралды
Мектеп директоры: Директордың
ОІЖО: Ә.Б. жетекшісі:
_______ _______ Хаттама №:
___________
«____» ___________ «___»
_____________ «____» _______________
КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ
ЖОСПАР
Мектебі: ҚЫЗЫЛАЩЫ ОРТА
МЕКТЕБІ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ ШАҒЫН ОРТАЛЫҒЫ БАР КОММУНАЛДЫҚ
МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
Пәні:
ХИМИЯ
Пән мұғалімі: АБДИГАПАРОВА
ГУЛБАНУ НУРЛАНОВНА
Сыныптар: 11
ҚГБ
2017-2018 оқу
жылы
МҰҒАЛІМ
КҮНТІЗБЕСІ
ІХ
|
Х
|
ХІ
|
ХІІ
|
І
|
ІІ
|
ІІІ
|
ІҮ
|
Ү
|
Барлығы
|
Жыл
бойы
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
І
тоқсан
|
ІІ
тоқсан
|
ІІІ
тоқсан
|
ІҮ
тоқсан
|
Барлығы
|
Жыл
бойы
|
|
|
|
|
|
|
Демалыстар
1
|
Күзгі
|
|
2
|
Қысқы
|
|
3
|
Көктемгі
|
|
4
|
Жыл
аяқталуы
|
|
Мұғалім
жүктемесі
Пән
Сынып
|
Химия
|
Химия
|
Химия
|
Химия
|
Химия
|
Химия
|
Қолданбалы
курс
|
Қолданбалы
курс
|
Сағат
саны
|
7
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
9
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
10
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
11
ЖМБ
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
11
ҚГБ
|
|
|
|
|
|
1
|
|
|
|
10
|
|
|
|
|
|
|
1
|
|
|
11
ЖМБ
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
|
Барлығы
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12
|
САБАҚ
КЕСТЕСІ
І жарты
жылдық
Сабақ
|
Сағат
|
Дүйсенбі
|
Сейсенбі
|
Сәрсенбі
|
Бейсенбі
|
Жұма
|
1
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
6
|
|
|
|
|
|
|
ІІ жарты
жылдық
Сабақ
|
Сағат
|
Дүйсенбі
|
Сейсенбі
|
Сәрсенбі
|
Бейсенбі
|
Жұма
|
1
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
6
|
|
|
|
|
|
|
Түсінік
хат
Күнтізбелік тақырыптық жоспар
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080
қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта,
жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына, ҚР
Білім және ғылым министрлігінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115
бұйрығына және 2017-2018 оқу жылына арналған әдістемелік нұсқау
хатқа сәйкес әзірленген.
Оқыту міндеттері:
1)
әлемнің химиялық
жаратылыстану-ғылыми көрінісі туралы білімді меңгерту және олардың
функцияларын (танымдық, кіріктірілген, түсіндірмелі, болжау)
қолдану;
2) заттардың құрамы, құрылысы,
қасиеттері мен қолдану арасындағы себеп-салдарлы байланыстарды
анықтау;
3) химиялық терминологияны,
химиялық элементтердің таңбаларын, заттардың формулаларын сауатты
түрде пайдалану білігін қалыптастыру;
4) заттарды танудың химиялық
әдістерін меңгеру;
5)
заттардың сандық және сапалық
құрамын анықтауда және олардың қасиеттерін зерттеуде реактивтер,
қыздыру құрылғыларымен жұмыс жасау барысында қауіпсіздік
техникасының талаптарын сақтай отырып, химиялық тәжірибелер
жүргізудің әмбебап дағдылары мен зерттеу біліктіліктерін
дамыту;
6) адамзаттың экологиялық,
азық-түлік, өндірістік, энергетикалық мәселелерді шешудегі химияның
өскелең мәні мен гуманистік бағыттағы рөлін
ашу;
7) көпұлтты қоғамға сай
кіріктірілген білім, құндылық пен қарым-қатынас жүйесін
дамыту;
8) өмірлік және экологиялық
мәселелерді шешуде алған білімді пайдаланудың функционалдық
қабілеттіліктерін арттыру;
9) мультимедиалық сандық білім
беру ресурстарын қолдану, презентация мен жобалау жұмыстарын
жасауда коммуникативті-ақпараттық біліктіліктері мен дағдыларын
дамыту;
10) негізгі мектепті
бітірушінің ары қарай оқу бағытын таңдау дайындығы мен өз білімін
жетілдіруге деген құлшынысын дамыту.
4.«Химия» пәні бойынша оқу
жүктемесінің көлемі:
8-сыныпта барлығы 68 сағат
аптасына 2 сағаттан;
9-сыныпта барлығы 68 сағат
аптасына 2 сағаттан.
КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ
ЖОСПАР
7
СЫНЫП
Оқу жүктемесі: аптасына 1
сағат, барлығы 34 сағат
Оқулық авторы: Қ.А.
Аухадиева; Т.Г. Белоусова
№
|
№
Тоқсан
бойынша
|
Тараудың және тақырыптардың
аталуы
|
Сағат саны
|
Мерзімі
|
Ескерту
|
Химияға кііспе. Таза заттар
және қоспалар (4 сағат)
|
1
|
1
|
Химия пәніне кіріспе.
Практикалық жұмыс №1 «Қауіпсіздік техникасы және лабораториялық
құралдармен танысу»
|
1
|
|
|
2
|
2
|
Элемент, қоспалар және
қосылыстар.
1-зертханалық жұмыс.
«Заттардың қоспаларын және олардың қосылыстарын
салыстыру»
|
1
|
|
|
3
|
3
|
Қоспаларды бөлу
әдістері.
|
1
|
|
|
4
|
4
|
2-зертханалық жұмыс. «Лас ас
тұзын тазарту»
|
1
|
|
|
Заттардың агрегаттық
күйінің өзгеруі. (5 сағат)
|
5
|
1
|
Физикалық және химиялық
құбылыстар. 3-зертханалық жұмыс. «Химиялық құбылыстардың
белгілері»
|
1
|
|
|
6
|
2
|
Заттардың агрегаттық
күйлері
|
1
|
|
|
7
|
3
|
Салқындау
процесі.
4-зертханалық
жұмыс.
«Салқындау процесін
зерттеу»
|
1
|
|
|
8
|
4
|
Қайнау
процесі.
5-зертханалық
жұмыс.
«Судың қайнау процесін
зерттеу»
|
1
|
|
|
9
|
5
|
Ішкі жиынтық
бағалау
|
1
|
|
|
Атомдар. Молекулалар.
Заттар. (3 сағат)
|
10
|
1
|
Атомдар мен
молекулалар
|
1
|
|
|
11
|
2
|
Химиялық элементтер. Жай және
күрделі заттар
|
1
|
|
|
12
|
3
|
Атомның құраы және
құрылысы
|
1
|
|
|
Ауа. Жану реакциясы (4
сағат)
|
13
|
1
|
Ауа. Ауаның
құрамы.
6-зертханалық жұмыс.
«Балауыздың жануы»
|
1
|
|
|
14
|
2
|
Жану процесі. 2-практикалық
жұмыс.
«Күкірттің, фосфордың,
темірдің ауада және оттекте жануын
салыстыру»
|
1
|
|
|
15
|
3
|
Металдар мен бейметалдардың
жануы, қышқылдың және негіздік оксидтердің
түзілуі
|
1
|
|
|
16
|
4
|
Ішкі жиынтық
бағалау
|
1
|
|
|
Қарапайым химиялық
реакциялар (3 сағат)
|
17
|
1
|
Табиғи қышқылдар және
негіздер. Индикаторлар.
7-зертханалық жұмыс.
«Ерітінділердің қышқылдығын және негіздігін
анықтау»
8-зертханалық жұмыс.
«Хлорсутек қышқылын бейтараптау
реакциясы»
|
1
|
|
|
18
|
2
|
Сұйытылған қышқылдардың
металдармен әрекеттесуі.
9-зертханалық жұмыс. «Мырыштың
сұйытылған тұз қышқылымен
әрекеттесуі».
10-зертханалық жұмыс. «Сутекті
анықтаудың сапалық реакциясы»
|
1
|
|
|
19
|
3
|
Сұйытылған қышқылдардың
корбанаттармен әрекеттесуі.
3-практикалық жұмыс.
«Сұйытылған қышқылдардың корбанаттармен әрекеттесуі». Көмірқышқыл
газына сапалық реакция
|
1
|
|
|
Химиялық
элементтердің периодтық кестесі (3
сағат)
|
20
|
1
|
Химиялық элементтердің
жіктелуі
|
1
|
|
|
21
|
2
|
Периодтық кестенің
құрылымы
|
1
|
|
|
22
|
3
|
Химиялық элементтердің табиғи
топтары және олардың қасиеттері
|
1
|
|
|
Салыстырмалы атомдық масса
және қарапайым химиялық формулалар.
(4
сағат)
|
23
|
1
|
Салыстырмалы атомдық
масса
|
1
|
|
|
24
|
2
|
Қарапайым химиялық формулалар.
Валенттілік.
|
1
|
|
|
25
|
3
|
Формула бойынша қосылыстардың
салыстырмалы атомдық массаларын
есептеу
|
1
|
|
|
26
|
4
|
Ішкі жиынтық
бағалау
|
1
|
|
|
Адам организміндегі
химиялық элементтер және олардың
қосылыстары.
(2
сағат)
|
27
|
1
|
Тағамдық өнімдердің
құрамындағы коректік заттар.
4-практикалық жұмыс. «Тағам
құрамындағы қоректік заттарды
анықтау»
|
1
|
|
|
28
|
2
|
Адам организміндегі химиялық
элементтер. Тыныс алу процесі.
11-зертханалық жұмыс. «Тыныс
алу процесін зерттеу»
|
1
|
|
|
Геологиялықхимиялық қосылыстар. (6
сағат)
|
29
|
1
|
Пайдалы геологиялық химиялық
қосылыстар
|
1
|
|
|
30
|
2
|
Кеннің
құрамы
|
1
|
|
|
31
|
3
|
Металдарды
алу
|
1
|
|
|
32
|
4
|
Қазақстанның пайдалы
қазбалары
|
1
|
|
|
33
|
5
|
Минералды өндірудің
экологиялық аспектілері
|
1
|
|
|
34
|
6
|
Ішкі жиынтық
бағалау
|
1
|
|
|
|
|
Барлығы:
Сағат саны 30+1 (Ішкі
жиынтық бағалау)
Зертханалық жұмыс –
11
Практикалық жұмыс –
4
|
|
|
|