Материалдар / №7 Өсімдік және музыка

№7 Өсімдік және музыка

Материал туралы қысқаша түсінік
5.2.5.1 мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру; 5.4.3.1. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қараша 2024
91
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі

МЕКТЕП:

КҮНІ:

Мұғалім:

СЫНЫП: 5

Қатысқандар :

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Өсімдік және музыка

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.2.5.1 мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру;

5.4.3.1. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: мәтін мазмұнын сұрақтар қою арқылы түсіну, тура және ауыспалы мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану;

Көпшілігі: мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру, тура және ауыспалы мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану;

Кейбір оқушылар: мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру, сұрақтарға сыни тұрғыда жауап беру, тура және ауыспалы мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.

Бағалау критерийі

  • мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады;

  • тура және ауыспалы мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолданады.

Алдыңғы білім

Адам және жыртқыш аң

Жоспар:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

























Сабақтың ортасы






















Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды түгендеп, зейінін сабаққа

Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.

Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: «Білезік» әдісі арқылы оқушыларға жағымды психологиялық ахуал тудырамыз.Оқушылар бірінің қолына бірі «Әрқашан…., ешқашан…..» деген тілек айтып білезік тағады.

ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты ояту.

«Мен адамзатқа сыйлықпын!»

Дескриптор:

  • Рөлге енеді;

  • Жағдаяттық тапсырманы орындайды;

  • Сұрақтарға жауап береді.

ҚБ

Сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.


ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мағынаны тану.

Мәтінге тақырып қойып, себебін түсіндіріңдер. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырыңдар.

«Конверттегі сұрақ» әдісі. Оқушылар 3 топқа бөлініп, мәтінді өз бетінше оқиды, мәтін мазмұны бойынша топтық талқылау жүргізіп, бір нақтылау сұрағын құрастырады. Сұрақтарын жазып, конвертке салып, келесі топқа береді. Конверт алған топ сұрақты оқып, оған жауап жазады да өздері бір нақтылау сұрағын құрастырып, келесі топқа береді.

Дескриптор:

  • Мәтінге тақырып қойып, себебін түсіндіреді;

  • Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады;

  • Сұрақтарға жауап береді.

ҚБ

ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.

2-тапсырма. Қою қаріппен берілген сөздерінің тура және ауыспалы мағыналарын анықтаңдар.

Дескриптор:

  • Қою қаріппен берілген сөздерінің тура және ауыспалы мағыналарын анықтайды;

  • Ойларын дәлелдейді.

ҚБ

«Парталас көршіңе бір сөзді таңда» әдісі.

3-тапсырма. Ж. Айжанованың орындауындағы «Қобызым» әнін тыңдап, ән мәтініне талдау жасау «Бір сөйлемде барлығын айтып беру» әдісі арқылы жүзеге асырылады.

Дескриптор:

  • Әнді мұқият тыңдайды;

  • Ән мәтініне талдау жасайды.

ҚБ

Оқушылар түгенделіп, сабаққа назары аударылады.

Жағымды ахуал қалыптастыру.



Оқушылар рөлге енеді;

Жағдаяттық тапсырманы орындайды;

Сұрақтарға жауап береді.














Мәтінді оқып, мәтінге тақырып қойып, себебін түсіндіреді;

Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады;

Сұрақтарға жауап береді.












Грамматикалық тақырыпты меңгереді.




Грамматикалық тапсырмалар орындайды.


Қою қаріппен берілген сөздерінің тура және ауыспалы мағыналарын анықтайды;

Ойларын дәлелдейді.


Ж. Айжанованың орындауындағы «Қобызым» әнін тыңдап, ән мәтініне талдау жасау «Бір сөйлемде барлығын айтып беру» әдісі арқылы жүзеге асырылады.









«Смайлик»

   

Өте жақсы Жақсы Орташа

















Қалыптастырушы бағалау

- төмен жауап;

-жақсы жауап;

-керемет жауап!




Қалыптастырушы бағалау

- төмен жауап;

-жақсы жауап;

-керемет жауап!

5-сынып «Қазақ тілі» оқулығы






Ақпарат дереккөзі: https://massaget.kz/blogs/11926/



















(Ж.Сағындықов, Р.Әлімқұлова)





























(http://massaget.kz/layfstayl/alemtanu/syrly-alem/4382/...)






Рефлексия

Кері байланыс: Мен үшін түсінікті Мен үшін түсініксіз Менің көңіл күйім

Үй тапсырмасы: 5-тапсырма


































































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ