Сабақ
кезеңі
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Бұрынғы білімін еске
түсіру
|
Оқушылармен амандасу,
түгендеу, сынып тәртібін
қадағалау.
7.1.1.2 жүйеленуде тірі
ағзалардың орынын анықтау;
§10. Тірі организмдердің
жүйелік орнын анықтау.
«Бұрынғы атаулар»
әдісі.
өсімдіктер
жүйесі
жануарлар
жүйесі
морфологиялық
сипаттама
|
Оқушылар амандасады, сынып
тәртібін сақтайды.
«Бұрынғы атаулар»
әдісінде берілген тірек сөздердің мағынасын айтады, мазмұнын
сипаттайды,ой қозғайды, пікір
алмасады.
|
Дескриптор:
-кілт сөздердің
анықтамасын сипаттайды-3
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология. Жалпы білім беретін
мектептің 7-сыныбына арналған оқулық/ Очкур.Е.А,
Құрманғалиева.Ж.Ж-Алматы,Мектеп,
2017ж 34-36
бет.
|
Оқушылардың назарын
аудару
|
«Кіру билеті» әдісі бойынша
оқу мақсатына сай сұрақ
қойылады.
- Тірі
ағзалардың
қанша патшалығы
бар?
-Осы патшалықтардың қандай
басты ерекшеліктері бар?
-Өсімдіктер
мен
саңырауқұлақтардың қандай
ұқсастықтары
бар?
- Сапрофиттер
дегеніміз
не?
- Гликоген және
хитин дегеніміз не?
|
Кіру билетінде
берілген сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге
асады.
|
Дескриптор:
-берілген сұрақтарға
жауап береді -4 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
|
Сабақтың мақсатын
таныстыру
|
8.1.1.2 -
саңырауқұлақтардың негізгі белгілерін
сипаттау;
|
Жаңа сабақтың оқу
мақсатын жазады.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі арқылы
бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 8-сынып,Автор:
А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы
2018ж,
25-бет.
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа тақырыпты
таныстыру
|
«Қазіргі атаулар»
әдісі
Мұғалім сабақ басында жаңа
тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып қойып (3-4
атау), оқушыларға олардың мағынасы, мазмұны және өзара қатынасы мен
байланысы туралы ойлануын
сұрайды.
Балдырлар,
мүктер,
Қырықжапырақ
тәрізділер,
ашықтұқымдылар,
жабықтұқымдылар,
саңырауқұлақтар.
|
«Қазіргі атаулар»
әдісінде берілген термин сөздердің мағынасы мен мазмұнын айтады.
Бір-бірімен пікір алмасады, ой
қозғау жүзеге асырылады.
|
Дескриптор:
-кілт сөздердің
анықтамасын сипаттайды-2
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 8-сынып,Автор:
А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы
2018ж,
33-бет.
|
Оқушыларға бағыт
бағдар беру
|
«Кинометафора»
әдісі.
Мақсаты: Оқушының ой-өрісін,
ойлау қабілетін дамыту.
Бір мәселе бойынша
бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін
білуге болады.
|
Оқушының логикалық ойлау
қабілеті дамиды.
өз ойын,
ой-пікірлерін білдіреді.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-бейнефильмнен
түсінгенін сипаттайды- 2
балл;
|
Интерактивті
панель
бейнефильм
https://youtu.be/wIQx4BuhDV8?si=LEvRQ9xXSaKgGRt3
|
Практикалық
тапсырмалар беру.
|
Жұптық
жұмыс.
«Модельдеу» әдісі. Берілген
суретке қарап негізгі белгілерін
сипаттаңдар.
|
Саңырауқұлақтардың
негізгі белгілерін сипаттайды. Саңырауқұлақтарды
анықтайды.
|
Дескриптор:
- саңырауқұлақтардың негізгі
белгілерін сипаттайды – 4
балл;
-суреттерге қарап
саңырауқұлақтарды анықтайды – 4
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 8-сынып,Автор:
А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы
2018ж,
30-33
бет
|
Бағалау
|
Жеке
тапсырма:
Тапсырма
1. Суреттегі саңырауқұлақтың
құрылысына назар аударыңыз.
2. Суретке назар аударыңыз. №
3 және 4 саңырауқұлақ түрлеріне сипаттама
беріңіз.
|
Оқушылар
саңырауқұлақтардың құрылысын атайды.
Саңырауқұлақтардың құрылысына
сай анықтайды. №3 саңырауқұлақтың түрін
сипаттайды. №4 саңырауқұлақтың түрін
сипаттайды.
|
Дескриптор
- саңырауқұлақтардың құрылысын
атайды;
-саңырауқұлақтардың құрылысына
сай анықтайды;
Дескриптор
- №3 саңырауқұлақтың түрін
сипаттайды;
- №4 саңырауқұлақтың
түрін сипаттайды;
|
Интерактивті панель,
презентация
Жұмыс
дәптері
|
Сабақтың
соңы
Кері байланыс
беру
|
Кері байланыс «4 себеп» әдісі
арқылы. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, кері байланысын
тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз
түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды
«Бас бармақ» әдісі арқылы
бағалайды. Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
|
Презентация
1.Мен түсіндім, себебі
...
2.Мен түсінбедім, себебі
...
3.Мен қолдана аламын, себебі
...
4.Маған тиімді
болмады, себебі
.../ұсыныс……..
|
Білімді игеруді
жақсарту және оны тәжірибеге
көшіру
|
Шығармашылық
жұмыс.
Тірек
сызба
«Даражарнақты және
қосжарнақты өсімдіктер»
|
Білім алушылар
келесі тақырыптың тақырыбымен және тірек сызба сызады. Ой қозғау
жүзеге асады.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі арқылы
бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Жұмыс
дәптері
Биология 8-сынып,Автор:
А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы
2018ж,
34-бет.
|