Материалдар / §7. Саңырауқұлақтар – тірі ағзалардың ерекше патшалығы

§7. Саңырауқұлақтар – тірі ағзалардың ерекше патшалығы

Материал туралы қысқаша түсінік
8.1.1.2 - саңырауқұлақтардың негізгі белгілерін сипаттау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қырқүйек 2024
30
0 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

8 сынып №7

ДӘІЖО___________

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
«» КММ
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Саңырауқұлақтар патшалығы. Зең саңырауқұлағы: мукор, пеницилл. Біржасушалы саңырауқұлақтар – ашытқы. Көпжасушалы саңырауқұлақтар. Қалпақшалы саңырауқұлақтар. Жеуге жарамды және улы саңырауқұлақтар.

§7. Саңырауқұлақтар – тірі ағзалардың ерекше патшалығы

(Сабақ тақырыбы)


Бөлім:

«Тірі ағзалардың көп түрлілігі»

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 8 «а»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Саңырауқұлақтар патшалығы. Зең саңырауқұлағы: мукор, пеницилл. Біржасушалы саңырауқұлақтар – ашытқы. Көпжасушалы саңырауқұлақтар. Қалпақшалы саңырауқұлақтар. Жеуге жарамды және улы саңырауқұлақтар.

§7. Саңырауқұлақтар – тірі ағзалардың ерекше патшалығы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.1.2 - саңырауқұлақтардың негізгі белгілерін сипаттау.

Сабақтың мақсаты:

саңырауқұлақтардың негізгі белгілерін сипаттайды;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



Бұрынғы білімін еске түсіру

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сынып тәртібін қадағалау.


7.1.1.2 жүйеленуде тірі ағзалардың орынын анықтау;

§10. Тірі организмдердің жүйелік орнын анықтау.


«Бұрынғы атаулар» әдісі.

өсімдіктер жүйесі

жануарлар жүйесі

морфологиялық сипаттама

Оқушылар амандасады, сынып тәртібін сақтайды.



«Бұрынғы атаулар» әдісінде берілген тірек сөздердің мағынасын айтады, мазмұнын сипаттайды,ой қозғайды, пікір алмасады.

Дескриптор:

-кілт сөздердің анықтамасын сипаттайды-3 балл;

Интерактивті панель, презентация


Биология. Жалпы білім беретін мектептің 7-сыныбына арналған оқулық/ Очкур.Е.А, Құрманғалиева.Ж.Ж-Алматы,Мектеп,

2017ж 34-36 бет.

Оқушылардың назарын аудару

«Кіру билеті» әдісі бойынша оқу мақсатына сай сұрақ қойылады.


- Тірі ағзалардың

қанша патшалығы бар?

-Осы патшалықтардың қандай басты ерекшеліктері бар?

-Өсімдіктер мен

саңырауқұлақтардың қандай ұқсастықтары

бар?

- Сапрофиттер дегеніміз

не?

- Гликоген және хитин дегеніміз не?

Кіру билетінде берілген сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге асады.

Дескриптор:

-берілген сұрақтарға жауап береді -4 балл;

Интерактивті панель, презентация


Сабақтың мақсатын таныстыру

8.1.1.2 - саңырауқұлақтардың негізгі белгілерін сипаттау;

Жаңа сабақтың оқу мақсатын жазады.

Кері байланыс:

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады.

«Керемет!» және т.б

Интерактивті панель, презентация


Биология 8-сынып,Автор: А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы 2018ж,

25-бет.

Сабақтың ортасы




Жаңа тақырыпты таныстыру

«Қазіргі атаулар» әдісі

Мұғалім сабақ басында жаңа тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып қойып (3-4 атау), оқушыларға олардың мағынасы, мазмұны және өзара қатынасы мен байланысы туралы ойлануын сұрайды.


Балдырлар, мүктер,

Қырықжапырақ тәрізділер,

ашықтұқымдылар,

жабықтұқымдылар,

саңырауқұлақтар.

«Қазіргі атаулар» әдісінде берілген термин сөздердің мағынасы мен мазмұнын айтады. Бір-бірімен пікір алмасады, ой қозғау жүзеге асырылады.

Дескриптор:

-кілт сөздердің анықтамасын сипаттайды-2 балл;

Интерактивті панель, презентация



Биология 8-сынып,Автор: А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы 2018ж,

33-бет.

Оқушыларға бағыт бағдар беру

«Кинометафора» әдісі.

Мақсаты: Оқушының ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту.

Бір мәселе бойынша бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін білуге болады.

Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды.

өз ойын, ой-пікірлерін білдіреді.

Қосымша балл үшін дескриптор:

-бейнефильмнен түсінгенін сипаттайды- 2 балл;

Интерактивті панель


бейнефильм

https://youtu.be/wIQx4BuhDV8?si=LEvRQ9xXSaKgGRt3


Практикалық тапсырмалар беру.

Жұптық жұмыс.


«Модельдеу» әдісі. Берілген суретке қарап негізгі белгілерін сипаттаңдар.


Саңырауқұлақтардың негізгі белгілерін сипаттайды. Саңырауқұлақтарды анықтайды.

Дескриптор:

- саңырауқұлақтардың негізгі белгілерін сипаттайды – 4 балл;

-суреттерге қарап саңырауқұлақтарды анықтайды – 4 балл;

Интерактивті панель, презентация



Биология 8-сынып,Автор: А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы 2018ж,

30-33 бет

Бағалау

Жеке тапсырма:

Тапсырма

1. Суреттегі саңырауқұлақтың құрылысына назар аударыңыз.

2. Суретке назар аударыңыз. № 3 және 4 саңырауқұлақ түрлеріне сипаттама беріңіз.


Оқушылар саңырауқұлақтардың құрылысын атайды. Саңырауқұлақтардың құрылысына сай анықтайды. №3 саңырауқұлақтың түрін сипаттайды. №4 саңырауқұлақтың түрін сипаттайды.

Дескриптор

- саңырауқұлақтардың құрылысын атайды;

-саңырауқұлақтардың құрылысына сай анықтайды;


Дескриптор

- №3 саңырауқұлақтың түрін сипаттайды;

- №4 саңырауқұлақтың түрін сипаттайды;

Интерактивті панель, презентация

Жұмыс дәптері

Сабақтың соңы



Кері байланыс беру

Кері байланыс «4 себеп» әдісі арқылы. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.


Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Мұғалім оқушыларды

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!



Презентация


1.Мен түсіндім, себебі ...

2.Мен түсінбедім, себебі ...

3.Мен қолдана аламын, себебі ...

4.Маған тиімді болмады, себебі .../ұсыныс……..

Білімді игеруді жақсарту және оны тәжірибеге көшіру

Шығармашылық жұмыс.

Тірек сызба

«Даражарнақты және қосжарнақты өсімдіктер»

Білім алушылар келесі тақырыптың тақырыбымен және тірек сызба сызады. Ой қозғау жүзеге асады.

Кері байланыс:

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланады.

«Керемет!» және т.б

Жұмыс дәптері


Биология 8-сынып,Автор: А.Соловьева, Б.Ибраимова. Алматы «Атамұра» баспасы 2018ж,

34-бет.


ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРҒА ҚОСЫМША


Практикалық тапсырмалар беру. Жұптық жұмыс.

«Модельдеу» әдісі. Берілген суретке қарап негізгі белгілерін сипаттаңдар.


Shape1


Бағалау


Тапсырма

1. Суреттегі саңырауқұлақтың құрылысына назар аударыңыз.

Саңырауқұлақтың құрылысының атауларын жазыңыз:

Әр құрылымның атқаратын қызметін жазыңыз:

А –

B –

C –

D –

E –

F –

2. Суретке назар аударыңыз. № 3 және 4 саңырауқұлақ түрлеріне сипаттама беріңіз.

3.________________________________________________________________________________

4.________________________________________________________________________________























Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!