Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
3.5.1.1 2-3 амалмен орындалатын есепті кесте,
сызба, қысқаша жазба түрінде
модельдеу
|
Басы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Ерте тұрып, күнде
мен
Тереземді
ашамын.
«Сәлем!» деймін күнге
мен,
Шаттық әнге
басамын.
Айналама
қарасам,
Ғажаптар
қаншама,
Сан жетпейді
санасам,
«Сәлем!» деймін күнге
мен.
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақта бір-бірімізді
сыйлаймыз, тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
-
Сабаққа белсене қатысып, жақсы
баға аламыз!
Логикалық
сұрақтар
Торда 12 құс отыр. Оның
11-нен басқасы ұшып кетті? Торда қанша құс
қалды?
Жауабы
2 адам шахматты 2 сағатта
ойнаса, 1 адам неше сағат
ойнайды?
Жауабы
Әкесі 34 жаста, баласы 11
жаста. Неше жылдан кейін әкесінің жасы баласының жасынан 2 есе
артық болады? Теңдеу арқылы
шеш.
Жауабы
Оқу мақсатын
таныстыру
Күтілетін нәтижені
анықтау
|
Психологиялық ахуалға берілген
тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа
назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді,
жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
|
ҚБ: Смайликтер арқылы
бір-бірін бағалау.
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Ортасы
|
Ширату
тапсырмасы.
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта,
ұжымда)
«Айналмалы
бекеттер»
Дескриптор:
-
амалмен орындалатын есепті
кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеуді
үйренеді.
-
есеп бойынша өрнек құруды
үйренеді..
-
есептің моделін құруын
үйренеді.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын
орындау
|
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын орындау
|
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін
бағалау.
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы
бір-бірін бағалау.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
Кері
байланыс
|
Рефлексия (жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
Оқушыларға «Жетістік
баспалдағы» кері байланыс парағы
таратылады. Оқушылар өздері
белгілейді.
|
«Жетістік баспалдағы» кері
байланыс парағы
таратылады.
|
«Жетістік
баспалда
ғы»
|
Кері байланыс
парағы.
|