|
Машықкердің аты-жөні |
Шаймарданова Жансая Серікқызы |
||||
|
Күні: |
28.09.21 ж |
||||
|
Сынып:3«Б» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Есептің моделін құру |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.5.1.1 2-3 амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу |
||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Ерте тұрып, күнде мен Тереземді ашамын. «Сәлем!» деймін күнге мен, Шаттық әнге басамын. Айналама қарасам, Ғажаптар қаншама, Сан жетпейді санасам, «Сәлем!» деймін күнге мен. Жұмыс ережесін келісу
Логикалық сұрақтар Торда 12 құс отыр. Оның 11-нен басқасы ұшып кетті? Торда қанша құс қалды? Жауабы 2 адам шахматты 2 сағатта ойнаса, 1 адам неше сағат ойнайды? Жауабы Әкесі 34 жаста, баласы 11 жаста. Неше жылдан кейін әкесінің жасы баласының жасынан 2 есе артық болады? Теңдеу арқылы шеш. Жауабы Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
ҚБ: Смайликтер арқылы бір-бірін бағалау.
|
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|
|
Ортасы |
Ширату тапсырмасы.
Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) «Айналмалы
бекеттер»
Дескриптор:
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.
|
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
|
|
Соңы |
|
Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау.. |
ҚБ: Жұлдыздар арқылы бір-бірін бағалау.
|
Топтық тапсырмалар. |
|
|
Кері байланыс |
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) Оқушыларға «Жетістік баспалдағы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.
|
«Жетістік баспалдағы» кері байланыс парағы таратылады. |
«Жетістік баспалда ғы» |
Кері байланыс парағы. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
7 санына көбейту және бөлу кестесі
7 санына көбейту және бөлу кестесі
|
Машықкердің аты-жөні |
Шаймарданова Жансая Серікқызы |
||||
|
Күні: |
28.09.21 ж |
||||
|
Сынып:3«Б» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Есептің моделін құру |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.5.1.1 2-3 амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу |
||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Ерте тұрып, күнде мен Тереземді ашамын. «Сәлем!» деймін күнге мен, Шаттық әнге басамын. Айналама қарасам, Ғажаптар қаншама, Сан жетпейді санасам, «Сәлем!» деймін күнге мен. Жұмыс ережесін келісу
Логикалық сұрақтар Торда 12 құс отыр. Оның 11-нен басқасы ұшып кетті? Торда қанша құс қалды? Жауабы 2 адам шахматты 2 сағатта ойнаса, 1 адам неше сағат ойнайды? Жауабы Әкесі 34 жаста, баласы 11 жаста. Неше жылдан кейін әкесінің жасы баласының жасынан 2 есе артық болады? Теңдеу арқылы шеш. Жауабы Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
ҚБ: Смайликтер арқылы бір-бірін бағалау.
|
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|
|
Ортасы |
Ширату тапсырмасы.
Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) «Айналмалы
бекеттер»
Дескриптор:
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.
|
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
|
|
Соңы |
|
Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау.. |
ҚБ: Жұлдыздар арқылы бір-бірін бағалау.
|
Топтық тапсырмалар. |
|
|
Кері байланыс |
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) Оқушыларға «Жетістік баспалдағы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.
|
«Жетістік баспалдағы» кері байланыс парағы таратылады. |
«Жетістік баспалда ғы» |
Кері байланыс парағы. |
|
шағым қалдыра аласыз





















