Сабақтың басы
5
мин
|
«Амандаса білейік»
әдісі
Амандасу түрлеріне берілген
суретті таңдап, билет арқылы топқа
бөлінеді.
1-топ: 3-ке бөлінетін
сандар
2-топ: 5-ке бөлінетін
сандар
3-топ: 6-ға бөлінетін
сандар
Өткенді еске түсіру «Орнын
тап»
Балалар сынып болып ұжымдарыңызбен тапсырманы
өте жақсы орындадыңыздар.
-Сынып ұжымы дегеніміз
не?
-Сыныпта қандай ережелерді сақтауымыз
керек?
-Олай болса кезекшілік міндетті атқарған
оқушыларға көмектесейік!
Жаңа
сабақ
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
жариялау
№1
|
Топтарға
бөлінеді.
Дұрыс жауапты табады.
|
Дескриптор:
-
көбейтіндінің мәнін табады-1
ұ.
|
Сандар жазылған
қағаздар
https://wordwall.net/ru/resource/29111853
|
|
Сабақтың
ортасы
35
мин
|
7-ге көбейту және бөлу кестесін құрастырып, 4
бағанға жаз.
7×7=49
49:7=7
7×8=56
8×7=56
56:7=8
56:8=7
7×9=63
9×7=63
63:7=9
63:9=7
№2
Жұптық
жұмыс
3×7
=7×3
3×7+24
<7×3+73
7×7
<8×7
7×7+20
<7×8+20
7×(3+6)>7×3+6
(7+2)×3>7+2×3
Топтық жұмыс
№3
1-топ:
Кесте бойынша есептерді құрастырып, оларды
шығарыңдар.
1 жәшіктің массасы
(кг)
|
Жәшіктің саны
(дана)
|
Жалпы
масса
(кг)
|
?
|
6
|
18
|
6
|
7
|
?
|
9
|
?
|
54
|
6 жәшік-18
кг
1 жәшікте-?
г
Ш:
18:6=3
(кг)
Ж: бір жәшіктің массасы 3
кг
1 жәшікте-6
кг
7 жәшік-?
кг
Ш: 6×7=42
(кг)
Ж: барлығы 42 кг алма
жиналды.
1 жәшікте-9
кг
54 кг-?
жәшік
Ш: 54:9=6
(ж)
Ж: 54 кг алма 6 жәшікке теідей бөлініп
салынды.
2-топ:
Ә)
алмұрт 6 кг-нан 7 дана, ?
алма 8 кг-нан 6 дана, ? ?
кг
Ш: 1)
6×7=42
(кг) –алмұрттың
массасы
2)
8×6=48
(кг) –алманың
массасы
3) 42+48=90 (кг)-жалпы
массасы
Өрнек:
6×7+8×=
90
(кг)
Ж: барлығы 90 кг жеміс
әкелінді
3-топ:
Есептің қысқаша жазылуын толықтырып, оны
шығар.
Ө рік- 9 кг-нан
5 жәшік
Шабдалы- 8 кг-нан 3 жәшік ?
кг
Ш: 1) 9×5=45 (кг)
–өрік
2) 8×3=24
(кг)-шабдалы
3)45+24=69
(кг)-барлығы
Ж: барлығы 69 кг жеміс
жиналды.
Математикалық
сергіту
1-топ: Тәтті
мақталар
2-топ: Пазл
құраймын
3-топ: Пазл
құраймын
№4
Сурет пен кесте бойынша есеп құрастырып, оны
шығар.
5 дәптер-40
тг
56 теңгеге -? дәптер бағасы
бірдей
Ш: 1) 40:5=8 (тг) 1 дәптер
бағасы
2) 56:8=7
(д)
Өрнек: 56:(40:5)=7 (д)
Ж: екінші қорапта 7 дәптер
бар.
«Біліміңді қолдан»
әдісі №5
5 дәптер-35
тг
8 дәптер -? тг бағасы
бірдей
Ш: 1) 35:5=7 (тг) 1 дәптер
бағасы
2) 8×7=56
(тг)
Өрнек: 8×(35:5)=56 (тг)
Ж:8 дәптер 56 теңге тұрады.
Математикалық эстафета
№7
Өрнектер құрастырып, олардың мәнін
тап.
7×7-5×3=49-15=34
7×7+5×3=49+15=64
8×7-6×4=56-24=32
8×7+6×4=56+24=80
7×9+7×0=63+0=63
7×9-7×0=63-0=63
6×7+9×2=42+18=60
6×7-9×2=42-18=24
Сабақты бекіту
|
Кесте
құрастырады.
Жұппен жұмыс
жасайды.
Топпен жұмыс
жасайды.
Пазлдар
құрастырады.
Сурет пен кесте бойынша есеп
құрастырады.
Есепті
шығарады.
Өрнектердің мәнін
табады.
Дұрыс жауапты
табады.
|
Дескриптор:
-7-ге көбейту, бөлу кестесін
құрастырады-1 ұ.
Дескриптор:
-есептемей салыстыруға болатын
жағдайларды жұпта талдайды-1 ұ.
Дескриптор:
-кесте бойынша есептерді
құрастырып, оларды шығарады-1 ұ.
Дескриптор:
-кесте бойынша есеп құрастырып,
шартын жазады-1 ұ.
-өрнектердің мәнін табады-1
ұ.
Дескриптор:
-
кесте бойынша есеп
құрастырады-1ұ
-есепті шығарады-1
ұ.
Дескриптор:
-өрнектер құрастырып, олардың
мәнін табады-1 ұ.
Дескриптор:
-әр дұрыс жауапқа -1
ұ.
|
презентация
https://www.educaplay.com/learning-resources/17660558-6.html
|
|