Материалдар / 7 санына көбейту және бөлу кестесі/сынып ұжымы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

7 санына көбейту және бөлу кестесі/сынып ұжымы

Материал туралы қысқаша түсінік
7 санына көбейту және бөлу кестесін құруды және есептеулер барысында қолдануды үйренеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қазан 2024
81
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім

«Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен»

1 С. Кестелік көбейту және бөлу


Пәні:

Математика


Күні:



Педагогтің аты-жөні:



Сынып: 3

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы

33 7 санына көбейту және бөлу кестесі/сынып ұжымы


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.1.2.4 6; 7; 8; 9 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құру, білу және қолдану


Сабақтың мақсаты

7 санына көбейту және бөлу кестесін құруды және есептеулер барысында қолдануды үйренеді.


Құндылық және оның мақсаты:

Бірлік және ынтымақ: өзгені тыңдау, түсіну және диалог жүргізе алу.


Сабақ барысы

теңдеулерді шешу.

Сабақтың

кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

5 мин


«Амандаса білейік» әдісі

Амандасу түрлеріне берілген суретті таңдап, билет арқылы топқа бөлінеді.

1-топ: 3-ке бөлінетін сандар

2-топ: 5-ке бөлінетін сандар

3-топ: 6-ға бөлінетін сандар

Өткенді еске түсіру «Орнын тап»

Балалар сынып болып ұжымдарыңызбен тапсырманы өте жақсы орындадыңыздар.

-Сынып ұжымы дегеніміз не?

-Сыныпта қандай ережелерді сақтауымыз керек?

-Олай болса кезекшілік міндетті атқарған оқушыларға көмектесейік!


Жаңа сабақ

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын жариялау

1





Топтарға бөлінеді.






Дұрыс жауапты табады.












Дескриптор:

- көбейтіндінің мәнін табады-1 ұ.




Сандар жазылған қағаздар





https://wordwall.net/ru/resource/29111853



Сабақтың ортасы

35 мин








































































7-ге көбейту және бөлу кестесін құрастырып, 4 бағанға жаз.

7×7=49 49:7=7

7×8=56 8×7=56 56:7=8 56:8=7

7×9=63 9×7=63 63:7=9 63:9=7


2 Жұптық жұмыс

3×7 =7×3 3×7+24 <7×3+73

7×7 <8×7 7×7+20 <7×8+20

7×(3+6)>7×3+6

(7+2)×3>7+2×3

  • Көбейткіштердің орнын ауыстырғанмен көбейтіндінің мәні өзгермейді.


Топтық жұмыс №3

1-топ: Кесте бойынша есептерді құрастырып, оларды шығарыңдар.


1 жәшіктің массасы (кг)

Жәшіктің саны (дана)

Жалпы масса

(кг)

?

6

18

6

7

?

9

?

54


6 жәшік-18 кг

1 жәшікте-? г

Ш: 18:6=3 (кг)

Ж: бір жәшіктің массасы 3 кг


1 жәшікте-6 кг

7 жәшік-? кг

Ш: 6×7=42 (кг)

Ж: барлығы 42 кг алма жиналды.


1 жәшікте-9 кг

54 кг-? жәшік

Ш: 54:9=6 (ж)

Ж: 54 кг алма 6 жәшікке теідей бөлініп салынды.

2-топ:

Правая фигурная скобка 1



Ә) алмұрт 6 кг-нан 7 дана, ?

алма 8 кг-нан 6 дана, ? ? кг

Ш: 1) 6×7=42 (кг) –алмұрттың массасы

2) 8×6=48 (кг) –алманың массасы

3) 42+48=90 (кг)-жалпы массасы

Өрнек: 6×7+8×= 90 (кг)

Ж: барлығы 90 кг жеміс әкелінді


3-топ:

Есептің қысқаша жазылуын толықтырып, оны шығар.

ӨПравая фигурная скобка 2 рік- 9 кг-нан 5 жәшік

Шабдалы- 8 кг-нан 3 жәшік ? кг

Ш: 1) 9×5=45 (кг) –өрік

2) 8×3=24 (кг)-шабдалы

3)45+24=69 (кг)-барлығы

Ж: барлығы 69 кг жеміс жиналды.


Математикалық сергіту

1-топ: Тәтті мақталар


2-топ: Пазл құраймын

Рисунок 1

3-топ: Пазл құраймын


4 Сурет пен кесте бойынша есеп құрастырып, оны шығар.

5Прямая со стрелкой 1 дәптер-40 тг

56 теңгеге -? дәптер бағасы бірдей

Ш: 1) 40:5=8 (тг) 1 дәптер бағасы

2) 56:8=7 (д)

Өрнек: 56:(40:5)=7 (д)

Ж: екінші қорапта 7 дәптер бар.


«Біліміңді қолдан» әдісі №5

5Прямая со стрелкой 2 дәптер-35 тг

8 дәптер -? тг бағасы бірдей

Ш: 1) 35:5=7 (тг) 1 дәптер бағасы

2) 8×7=56 (тг)

Өрнек: 8×(35:5)=56 (тг)

Ж:8 дәптер 56 теңге тұрады.


Математикалық эстафета №7

Өрнектер құрастырып, олардың мәнін тап.

7×7-5×3=49-15=34

7×7+5×3=49+15=64

8×7-6×4=56-24=32

8×7+6×4=56+24=80

7×9+7×0=63+0=63

7×9-7×0=63-0=63

6×7+9×2=42+18=60

6×7-9×2=42-18=24


Сабақты бекіту




Кесте құрастырады.











Жұппен жұмыс жасайды.







Топпен жұмыс жасайды.










































Пазлдар құрастырады.
































Сурет пен кесте бойынша есеп құрастырады.







Есепті шығарады.







Өрнектердің мәнін табады.









Дұрыс жауапты табады.



Дескриптор:

-7-ге көбейту, бөлу кестесін құрастырады-1 ұ.








Дескриптор:

-есептемей салыстыруға болатын жағдайларды жұпта талдайды-1 ұ.


Дескриптор:

-кесте бойынша есептерді құрастырып, оларды шығарады-1 ұ.








































































Дескриптор:

-кесте бойынша есеп құрастырып, шартын жазады-1 ұ.

-өрнектердің мәнін табады-1 ұ.


Дескриптор:

- кесте бойынша есеп құрастырады-1ұ

-есепті шығарады-1 ұ.



Дескриптор:

-өрнектер құрастырып, олардың мәнін табады-1 ұ.






Дескриптор:

-әр дұрыс жауапқа -1 ұ.














презентация




























































































































https://www.educaplay.com/learning-resources/17660558-6.html









Сабақты қорыту


Кері байланыс

Үйге тапсырма: 90- бет, №8

Кері байланыс береді

Шкаладағы ұпайларды есептейді.

Байланыс парағы



























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!