Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді. |
|
Көңілді әуен
|
|
Сабақтың ортасы |
«Денсаулық» сөзіне ассоциация жазу (оқушылар ойларын айтады) Кіріспе бөлім 1. Дүниежүзілік денсаулық күні туралы ақпарат Бұл күн 1948 жылдан бастап Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымының (ДДСҰ) бастамасымен атап өтіледі Әр жыл сайын денсаулыққа байланысты түрлі мәселелер көтеріліп, шаралар ұйымдастырылады Денсаулық – адамның ең басты байлығы Талқылау сұрақтары: «Салауатты өмір салты» дегеніміз не? Денсаулығымызды жақсарту үшін не істеу керек? Сенің күнделікті әдеттерің денсаулығыңа қалай әсер етеді? Негізгі бөлім 1. «Денсаулық баспалдақтары» интерактивті тапсырма Оқушылар денсаулыққа пайдалы және зиянды әдеттерді ажыратып, «пайдалы әдеттер» баспалдағына орналастырады 2. «Өмірге салауатты қадам» топтық жұмыс Әр топ өзіне берілген тақырып бойынша постер жасайды: Дұрыс тамақтану Дене белсенділігі Зиянды әдеттерден бас тарту Жеке тазалық Әр топ өз жұмыстарын таныстырады 3. «Денсаулық бұрышы» жаттығуы Оқушылар қарапайым жаттығулар орындайды (дене созу, тыныс алу жаттығулары) |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Оқушылардың бұл тақырып бойынша ойларын тыңдау.
Жауаптар талқыланады.
Әр топ өз ойларын постер немесе қағазға жазып, таныстырады. |
Оқушылар бірін -бірі бағалайды |
Ақ қағаз, фломастерлер Презентация Видеороликтер суреттер Қағаз, маркерлер, плакаттар; Интерактивті тақта немесе бейнеролик көрсету; |
|
Сабақтың соңы |
Қорытындылау Сабақтың негізгі ойларын қайталау «Менің салауатты өмір салтыма 3 қадам» (оқушылар өз жоспарларын құрады) Үй тапсырмасы: Отбасымен бірге денсаулыққа пайдалы бір әдетті енгізу және күнделік жүргізу |
Оқушылар ақ қағазға өз ойларын қысқаша жазады |
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау |
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбын және мақсатын түсіндіру «Ойын алаңында қалай ойнаймыз?» деген сұраққа оқушылардың пікірін тыңдауОйын алаңында кездесетін қауіпті жағдайлар туралы қысқаша ой бөлісу Кіріспе бөлім 1. Ойын алаңы дегеніміз не? Ауладағы және мектеп ауласындағы ойын алаңдары Ойын алаңында ойнаудың маңызы (денсаулыққа пайдасы, достармен қарым-қатынас) 2. Талқылау сұрақтары: Ойын алаңында қандай қауіптер болуы мүмкін? Қалай қауіпсіз ойнауға болады? Ойын алаңында ережелерді бұзудың қандай салдары болуы мүмкін? Негізгі бөлім 1. «Қауіпсіздік ережелерін анықта» интерактивті тапсырмасы Оқушыларға әртүрлі ойын алаңы жағдайлары беріледі (мысалы, биік сырғанақ, әткеншек, құмсалғыш, футбол алаңы) Әр жағдайға қатысты қауіптерді анықтап, олардан сақтану жолдарын ұсынады 2. «Қауіпсіз ойын алаңы» постер жасау Әр топ қауіпсіз ойын алаңының негізгі ережелерін құрастырады: Бір-біріне кедергі жасамау Ойын алаңындағы құралдарды дұрыс пайдалану Қауіпті қимылдар жасамау (жүгіріп сермелмеу, басқа балаларды итермеу) Үлкендер кеңесін тыңдау 3. «Дұрыс және бұрыс әрекеттер» ойыны Мұғалім ойын алаңындағы әртүрлі жағдайларды сипаттайды Оқушылар бұл әрекет дұрыс па, бұрыс па екенін анықтайды және өз ойларын түсіндіреді Қорытындылау Сабақтың негізгі ойларын қайталау «Менің қауіпсіздік ережем» атты жеке жоспар жасау Үй тапсырмасы: Отбасы мүшелерімен бірге ойын алаңындағы қауіпсіздік ережелерін талқылау |
Оқушылар сабақтың тақырыбын сұрақтарға жауап беру арқылы Оқушылар бір бірінің жауаптарын толықтырады Топтық жұмыс орындайды сұраққа жауап береді |
Оқушылар бір бірінің жауаптарын толықтырады |
Презентация Қауіпсіздік ережелері жазылған плакаттар. Ойын алаңының суреттері. Тақырыптық бейнероликтер немесе анимациялар. Көрнекіліктер (суреттер, бейнематериал). Қолайсыз ауа райы туралы бейнематериалдар |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
7 сәуір – Дүниежүзілік денсаулық күні ҚМЖ Тәрбие
7 сәуір – Дүниежүзілік денсаулық күні ҚМЖ Тәрбие
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді. |
|
Көңілді әуен
|
|
Сабақтың ортасы |
«Денсаулық» сөзіне ассоциация жазу (оқушылар ойларын айтады) Кіріспе бөлім 1. Дүниежүзілік денсаулық күні туралы ақпарат Бұл күн 1948 жылдан бастап Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымының (ДДСҰ) бастамасымен атап өтіледі Әр жыл сайын денсаулыққа байланысты түрлі мәселелер көтеріліп, шаралар ұйымдастырылады Денсаулық – адамның ең басты байлығы Талқылау сұрақтары: «Салауатты өмір салты» дегеніміз не? Денсаулығымызды жақсарту үшін не істеу керек? Сенің күнделікті әдеттерің денсаулығыңа қалай әсер етеді? Негізгі бөлім 1. «Денсаулық баспалдақтары» интерактивті тапсырма Оқушылар денсаулыққа пайдалы және зиянды әдеттерді ажыратып, «пайдалы әдеттер» баспалдағына орналастырады 2. «Өмірге салауатты қадам» топтық жұмыс Әр топ өзіне берілген тақырып бойынша постер жасайды: Дұрыс тамақтану Дене белсенділігі Зиянды әдеттерден бас тарту Жеке тазалық Әр топ өз жұмыстарын таныстырады 3. «Денсаулық бұрышы» жаттығуы Оқушылар қарапайым жаттығулар орындайды (дене созу, тыныс алу жаттығулары) |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Оқушылардың бұл тақырып бойынша ойларын тыңдау.
Жауаптар талқыланады.
Әр топ өз ойларын постер немесе қағазға жазып, таныстырады. |
Оқушылар бірін -бірі бағалайды |
Ақ қағаз, фломастерлер Презентация Видеороликтер суреттер Қағаз, маркерлер, плакаттар; Интерактивті тақта немесе бейнеролик көрсету; |
|
Сабақтың соңы |
Қорытындылау Сабақтың негізгі ойларын қайталау «Менің салауатты өмір салтыма 3 қадам» (оқушылар өз жоспарларын құрады) Үй тапсырмасы: Отбасымен бірге денсаулыққа пайдалы бір әдетті енгізу және күнделік жүргізу |
Оқушылар ақ қағазға өз ойларын қысқаша жазады |
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау |
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбын және мақсатын түсіндіру «Ойын алаңында қалай ойнаймыз?» деген сұраққа оқушылардың пікірін тыңдауОйын алаңында кездесетін қауіпті жағдайлар туралы қысқаша ой бөлісу Кіріспе бөлім 1. Ойын алаңы дегеніміз не? Ауладағы және мектеп ауласындағы ойын алаңдары Ойын алаңында ойнаудың маңызы (денсаулыққа пайдасы, достармен қарым-қатынас) 2. Талқылау сұрақтары: Ойын алаңында қандай қауіптер болуы мүмкін? Қалай қауіпсіз ойнауға болады? Ойын алаңында ережелерді бұзудың қандай салдары болуы мүмкін? Негізгі бөлім 1. «Қауіпсіздік ережелерін анықта» интерактивті тапсырмасы Оқушыларға әртүрлі ойын алаңы жағдайлары беріледі (мысалы, биік сырғанақ, әткеншек, құмсалғыш, футбол алаңы) Әр жағдайға қатысты қауіптерді анықтап, олардан сақтану жолдарын ұсынады 2. «Қауіпсіз ойын алаңы» постер жасау Әр топ қауіпсіз ойын алаңының негізгі ережелерін құрастырады: Бір-біріне кедергі жасамау Ойын алаңындағы құралдарды дұрыс пайдалану Қауіпті қимылдар жасамау (жүгіріп сермелмеу, басқа балаларды итермеу) Үлкендер кеңесін тыңдау 3. «Дұрыс және бұрыс әрекеттер» ойыны Мұғалім ойын алаңындағы әртүрлі жағдайларды сипаттайды Оқушылар бұл әрекет дұрыс па, бұрыс па екенін анықтайды және өз ойларын түсіндіреді Қорытындылау Сабақтың негізгі ойларын қайталау «Менің қауіпсіздік ережем» атты жеке жоспар жасау Үй тапсырмасы: Отбасы мүшелерімен бірге ойын алаңындағы қауіпсіздік ережелерін талқылау |
Оқушылар сабақтың тақырыбын сұрақтарға жауап беру арқылы Оқушылар бір бірінің жауаптарын толықтырады Топтық жұмыс орындайды сұраққа жауап береді |
Оқушылар бір бірінің жауаптарын толықтырады |
Презентация Қауіпсіздік ережелері жазылған плакаттар. Ойын алаңының суреттері. Тақырыптық бейнероликтер немесе анимациялар. Көрнекіліктер (суреттер, бейнематериал). Қолайсыз ауа райы туралы бейнематериалдар |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
шағым қалдыра аласыз













