Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
7 сынып 2 токсан кмж
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
7 сынып
ІІ оқу тоқсаны
Аптасына 1 сағаттық Дүние тарихы
7 сынып Дүниежүзі тарихы
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Пәні: |
Дүниежүзі тарихы |
|||||
Бөлім: |
Француз бұржуазиялықреволюциясының көрінісі |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
1789-1799 жылдар аралығында Францияда қандай өзгерістер орын алды? |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
7.3.2.1 Батыс Еуропадағы буржуазиялық революциялардың себептерін сипаттау; 7.1.2.1 экономикалық және саяси жүйенің өзгеруіне буржуазияның әсерін анықтау; 7.1.1.1 «капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» \пролетариат\ ұғымдарын тарихи оқиғаны жан-жақты түсіндіру үшін қолдану |
|||||
Сабақтың мақсаты |
-Батыс Еуропадағы буржуазиялық революциялардың себептерін сипаттау; - экономикалық және саяси жүйенің өзгеруіне буржуазияның әсерін анықтау; - «капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» \пролетариат\ ұғымдарын тарихи оқиғаны жан-жақты түсіндіру үшін қолдану. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Психологиялық сергіту Б. Оқушылар бейнемен қамтамасыз етіледі. Олармен төмендегі мәселелерді талқылаңыз: -Не көрдіңіздер ? - Неліктен суретші осы лауазымды адамдарды бейнеленген? -Карикатура нені көрсетеді? Оқушылардің жауабын талқылағанда, феодалдық қоғамда үш : дворяндар , діни және үшінші (шаруалар, қолөнершілер, саудагерлер) болғанын еске салған жөн. Үшінші сословие неге «жұмысшылар » деп аталды? Әлеуметтік құрылымның біртіндеп өзгеруін де еске түсіріңіз: буржуазияның тап ретінде пайда болуы және құқықтардың болмауы, олар туралы алдыңғы бөлімдерден біледі. М.Оқушыларға буржуазиялық революцияның нәтижесі ретінде Франциядағы өзгерістерді қарастыратын сабақты түсіндіріңіз. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
мадақтау |
Мұғалім презентациясы |
||
Жаңа білім |
Сабақ тақырыбын оқушыларға айтыңыз, оқу мақсаттарын және бағалау критерийлерін талқылаңыз. Тақырыптың тарихи тұжырымдамасы - «өзгеріс пен сабақтастық»екенін түсіндіріп, талқылыңыз. ЕБҚ: оқушы шығарылып берілген тапсырманы орындайды Оқушылармен бірге сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттарына негізделген зерттеу бағытын қалыптастыру: 1. Буржуазияның 1789-1793 жылдардағы Франциядағы өзгерістерге әсерін анықтау. 1789 жылғы 1793 жылға дейінгі кезеңде негізгі оқиғалардың хронологиясынан қателерді табу үшін оқушылардан сұраңыз. Англиядағы конституциялық монархия, индустриалды революция, ағартушылық, Үндістанды колонизациялау, американдық революция және француз революциясының күнін анықтаңыз. Олармен осы оқиғалардың өзара байланысын, Франциядағы революцияның болжамды себептерін талқылап, ондағы ішкі жағдайды түсіндіріңіз. «капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы/ пролетариат» ұғымдарын пайдаланып, Францияның әлеуметтік құрылымы мен қоғамдағы қарама-қайшылықтар туралы әңгіме жасауға оқушылардың жұптарын шақырыңыз. Оқу кезеңінде француз қоғамы туралы ақпаратты тарату, тарату Терминдердің бірін талқылаңыз, талқылау кезінде басқа жұптар өз жұмысын бағалай алады. оқушыларға Француз буржуазиялық революциясының себептерін анықтауға, ақпараттық мәтінді қолдануға және жасаған болжамдарға баға беруге ынталандыру Ағылшын және америкалық буржуазиялық революциялардың себептерін оқушыларға дәптерлеріне жазуды еске түсіріңіз. Сұрақтарды талқылаңыз: - революцияның себептері бірдей ме; - қысқа мерзімді немесе ұзақ мерзімді себептер бойынша ұқсастық бар ма? Оқушылар революциялық үдерістердің тұрақтылығын , буржуазияның күшеюі олардың құқықтарына қарсы күреске әкелгендігі мен дамыған елдердегі ұзақмерзімді себептердің дәл осыған ұқсастығын ашып көрсетуі маңызды. М.Ағартушыларының идеяларын және мерзімдік жұмысын еске түсіруді ұсынып, мәселені талқылаңыз: - Ағартушылық идеясы француз революциясына қалай әсер етуі мүмкін? Оқушылардың жорамалдарын тыңдап, оларды Француз революциясының ұраны мен Адам мен Азаматтардың құқықтарының Декларациясын қабылдау фактісін біліп алыңыз.оқушыларға революциялық кесте мен алғашқы екі қадамның сипаттамасын ұсыныңыз ЕБҚ оқушылар маңызды тірек сөздерді жазып алады; |
Мәтінмен жұмыс Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды Тапсырманың дескрипторы: - оқушы осы тұжырымдамаларды француз қоғамындағы қайшылықтарды сипаттау үшін дұрыс тұрғыда пайдалану. Тапсырманың дескрипторы: - Оқушы кем дегенде 2 негізгі өзгерістерді дұрыс анықтайды; - Оқушы осы өзгерістерге кем дегенде 3 себеп анықтайды. Тапсырма сипаттамасы: -оқушы кезеңдердің кемінде 2 ерекшелігін дұрыс анықтайды; Оқушылар революцияның алғашқы екі кезеңге бөлу критерийлерін түсіндіруі керек. - оқушы кезеңдергебөлуді дұрыс түсіндірді. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Ең үздік жауап» «Алақан-жұдырық» «Жұлдызшалар» |
Тақырыпты сипаттайтын слайдтар, оқу мақсаттары, бағалау критерийлері және сабақтың мақсаты 1-қосымша. Оқиғалардың хронологиясы. 2-қосымша. Ақпараттық мәтін |
||
Бекіту |
Сабақты қорытындылау Оқушылардың назарын қаншалықты сабақтың мақсатын, оқу мақсатын және бағалау критерийлеріне аударып,оқушылардың өз деңгейлерін бағалауға мүмкіндік беріп, қандай қосымша жұмыс істеу қажеттілігін анықтаңыз Үйге тапсырма Оқушыларға революцияның салдарын зерттеуге және өз ойларынша ең маңыздыларын көрсетуге тапсырма беріледі. Оқушылар революцияның ұранын , Тәуелсіздік декларациясы мен алғашқы екі кезеңнің нәтижесі арасындағы қарым-қатынасты, халыққа еркіндік, тең құқықтар берілгендігін ашыра білу керектігі тапсырылады. Бейне ресурсты көруге ұсыныс жасалады. Ондағы «біз зұлымдық пен жеңілдіктерді жойдық», «біз ежелгі зұлымдықты жойдық», «біз кішіпейіл адамның теңдігін жарияладық». сөздерін түсіндіру қажеттігі ескертіледі . |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка Видеоресурс. Якобинцы. Великая Французская революция. |
||
Кері байланыс |
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Пәні: |
Дүниежүзі тарихы |
|||||
Бөлім: |
Француз бұржуазиялықреволюциясының көрінісі |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Неліктен Давид пен Бодридің Марат туралы көзқарастары әртүрлі болды? |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
7.2.2.1 тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану; 7.2.2.2 өнердегі негізгі стильдер мен ағымдардың белгілерін (неоклассицизм, романтизм, импрессионизм, реализм) анықтау; 7.3.1.1 республикалық құрылымның ерекшеліктерін анықтау |
|||||
Сабақтың мақсаты |
суреттердіңкейіпкерлерінеқатыстыәртүрліпікірлердітүсіндіруүшін Дэвид пен Бодридіңсуреттерінинтерпретациялау; - өнердегінегізгітенденциялардыңбелгілерінанықтау (Неоклассицизм, романтизм, импрессионизм, реализм); - Билік формасы өгеруінің суреткейіпкерлерінедегенқатынасқаәсерінанықтау. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Үй тапсырмасын талқылау. Оқушылар «Француз революциясы неге Ұлы деп аталады?» тақырыбына мини-эссе жазу керек болатын. эсселерді талқылау және ең дәлелденген эссені таңдау ұсынылады. Содан кейін оны сыныпта оқып шығыңыз. Бұл революция қоғамның барлық салаларына, оның ішінде мәдениетке үлкен әсер еткеніне назар аудару керек. Оқушыларды келесі сұрақтар бойынша ойлануға шақырыңыз: - Суретшінің пікірін қандай факторлар анықтайды? - Суретшінің позициясы оның жұмысында бейнеленген бе? Оқушыларғаәртүрлі тараптан үш соқыр адамдар зерттейтін піл туралы әңгімелеп беріңіз. Мына мәселелерді талқылаңыз: - соқырларда неге түрлі пікірлер болды? - Олардың бәрі дұрыс болды ма? |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылардың пікірлерін жоққа шығармай немесе растамай тыңдау керек. Оқушыларға осы сабақта Мараттың өлімі туралы Дэвид пен Бодридің көзқарастарын зерттейтді |
Мадақ тау |
1-қосымша. Соқырлар жәнепіл туралы аңыз |
||
Жаңа білім |
Оқушыларға сабақтың тақырыбын айтыңыз, оқу мақсаттарын және бағалау критерилерін талқылаңыз, тақырыптың тарихи тұжырымдамасы - «интерпретация» Сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттарына негізделген студенттермен бірге зерттеу бағытын қалыптастыру: 1. Давид, Бодри және Мараттың өмірбаяндарын зерттеу; 2. олардың арасындағы байланысты анықтаңыз; 3. Давид және Бодри суреттерін суреттердің кейіпкерлеріне қатысты түрлі пікірлерді түсіндіру үшін интерпретация жасау Оқушыларға неоклассицизм, романтизм, импрессионизм, реализм сияқты түрлі үрдістерді білдіретін картиналар сериясын сұраңыз. ЕББ оқушыға суреттер/иллюстрациялар ұсынылады; Суреттерде олардың стилі туралы жазылған ақпарат көрсетіледі Оқушылармен келесі сұрақтарды талқылаңыз: - суреттер стилінде айырмашылық бар ма? - Француз революциясының кезеңінде стильдердің қайсысы ойлайсыз? Неліктен? - Неге неоклассицизмге қайта оралуда? Стильдер туралы ақпарат мәтінін келтіріңіз (2-қосымша) және салыстырмалы кестені толтыруды ұсыныңыз Олардың өмірінің маңызды оқиғаларын, олар өмір сүрген кезеңнің ерекшеліктерін анықтауды сұраңыз Қызметтің нәтижелері постер түрінде ұсынылуы тиіс. Талқылау барысында Оқушылардан Давид, Бодри және Марат арасындағы байланысты анықтауды сұраңыз. Суретшілер Дэвид пен Бодри өмір сүрген кезеңнің ерекшеліктеріне назар аудартыңыз. Оқушылардың назарын суретшілердің өмір сүру уақытына және картиналарды салған уақытына аударыңыз: суретшілер өмір сүрген кезең осы немесе басқа адамдарға және оқиғаларға деген көзқарастарына әсер етеді ме? Иллюстрацияға қатысты сұрақтарды талқылаңыз: - суреттер қандай стильде бейнеленген? Аргументтер келтіріңіз; - суретші назарын неге аударады? Ол бізден қандай сезім тудырғысы келеді? - бұл үшін автор қандай құралдарды пайдаланады? Түстер, символдар? - суретшілердің олар бейнелеген нәрсеге қарым-қатынасы қандай? Сұрақтарды талқылаған соң, нәтиже шығармаңыз және қорытынды жасамаңыз. |
Мәтінмен жұмыс Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды Тапсырманың сипаттамасы: - Оқушылар стильдердің әрқайсысының кемінде 3 белгісін анықтады. Тапсырмаға арналған дескрипторлар: - Оқушы Давид, Баудры мен Мараттың өмірінде кем дегенде 3 негізгі оқиғаларды дұрыс анықтады. - Оқушыл олар өмір сүрген кезеңдегі 2-ден кем емес ерекшелікті дұрыс анықтады. Кез-келген оқиға туралы әңгімелегенде, оның замандастары болсақ та, біз түсіндіреміз және біздің пікіріміз толық емес, ол жалғасып жатқан үрдістердің бір бөлігін ашып көрсетеді. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Ең үздік жауап» «Алақан-жұдырық» «Ұтымды жауа» |
Тақырыпты сипаттайтын слайдтар, оқытудың мақсаттары, бағалау өлшемдері, сабақ мақсаттары Суреттер суреттері бар слайдтар Оқушыларға Давид, Бодри және Марат туралы ақпаратты қамтитын таратпа материалмен қамтамасыз ету; Мараттың қайтыс болғанын бейнелейтін Дэвид пен Бодридің картиналары қосымша. Ақпараттық мәтін қосымша. Салыстырмалы кесте. қосымша. Суретшілер мен Марат туралы ақпарат |
||
Бекіту |
Сабақты қорытындылау Оқушыларға екі мәтін беріңіз (5-қосымша) және оларды суреттермен байланыстыруы керек. Оқушылар мәтіндер мен иллюстрациялар негізінде ұсынуға, сабақтың тақырыбына жауапты қамтитын қорытынды жасауы керек. Үйге тапсырма Оқушылар Шарлотта Корде туралы газетке мақала жазады. Оны батыр ретінде |
кемінде 2 дәлел бере отырып, мәтін мен иллюстрацияларды дұрыс сәйкестендірді. - Маратқа қатысты суретшілердің әртүрлі көзқарастарына кемінде 2 себеп көрсетті; |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка Давид пен Бодридің картиналары туралы суреттер мен мәтіндер |
||
Кері байланыс |
Оқушылардың назарын сабақтың мақсатына, оқу мақсатына және бағалау критерийлеріне аударыңыз. Оқушыларғы өз деңгейлерін бағалауға мүмкіндік беріп, қандай қосымша жұмыс істеу қажеттілігін анықтаңыз. |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Пәні: |
Дүниежүзі тарихы |
|||||
Бөлім: |
Француз бұржуазиялықреволюциясының көрінісі |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Наполеон империясы қалай құрылды және оның құлдырау себептері неде болды? |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
7.2.2.1 тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану; 7.3.2.4 империалистік соғыстардың әлемдік саясаттың өзгеруіне ықпалын бағалау (Наполеон соғыстары мысалында); 7.2.3.2 Ағартушылық дәуір идеяларының қоғамдық дамуға ықпалын анықтау |
|||||
Сабақтың мақсаты |
- Франциядағы Наполеон Бонапарттыңбилігінқұрудыңсебептерінанықтау; - Наполеон империясыныңқалыптасукезеңдерінанықтау; - Наполеон империясыныңқұлдырауыныңсебептерінанықтаңыз. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Төрт негізгі империялардың суреттерін анықтаңыз. (Александр Македонский, Рим, Монғол және Б. Наполеон ) Хан «алшы» Көп асықтың ең ірісін қызыл түске бояп қояды.Бұл асық «хан» асығы.Асықтар тізіліп қойылады да бастаушы хан асығымен оларды көздеп құлатады.Құлата алмаса сұрақтарға жауап береді Осы 4 суретті не байланыстыратындығын анықтаңыз. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. |
мадақтау |
Төрт негізгі империялардың суреттері |
||
Жаңа білім |
Талқылау: Шынайы өмірде Б. Наполеон қандай болды? Басқа адамдар өзін қалай қабылдағанын қалады? Алдыңғы сабақтан француз революциясының негізгі оқиғаларын және Наполеонның іс-әрекеттерінің уақыт кестесін қарастыруды ұсыныңыз. Сыныпты топтарға бөліп, әр топқа белгілі бір хронологиялық кезеңді (1799-1804, 1805-1810, 1811-1815 жж.) Плакаттардың көрмесін ұйымдастырып, оқушыларды басқа топтардың плакаттарын оқуға шақырыңыз және Наполеонның мансабына әсер еткен үш маңызды оқиғаға қатысты ескертулерді енгізуді ұсыныңыз. ЕБҚ оқушылар негізгі термин сөздерді мәтіннен анықтайды; Пленарлық пікірталас: Қандай оқиғалардың ең маңызды екендігі туралы сыныппен талқылауы. қамтуы мүмкін сұрақтпр:
«Наполеон империясы қалай құлады және оның себептері қандай болды?» деген тақырыпта эссе жаза отырып, оқушыларды өз білімін бекітуді сұраңыз. «Наполеон империясының өсуі мен төмендеу себептерін бағалау үшін оқушылар өз білімін қолдануы керек екенін түсіндіріңіз. |
Мәтінмен жұмыс Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды Оқушылар зерттеу нәтижелерін жоғарыда көрсетілген критерийлер бойынша шағын плакаттар жасау қажет. Келесі критерийлер бойынша зерттеу үшін ұсыныңыз: • ішкі саясаттың ерекшеліктері; • сыртқы саясаттың ерекшеліктері; • осы кезеңдеНаполеонныңбилігініңжетістігі; |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Ең үздік жауап» «Алақан-жұдырық» «Жұлдызшалар» |
Ақпараттық мәтін Александр Македонский, Рим, Монғол және Б. Наполеон империяларының карталар Наполеонның іс-әрекеттерінің кестесі 1850 жылы П. Делороштың «Наполеон Альпіні өтуде» картинасы |
||
Бекіту |
Сабақты қорытындылау Оқушыларғамәтіндер мен иллюстрацияларнегізіндесабақтыңтақырыбынқамти отыра қорытындыжасауғамүмкіндікберіңіз. Үйге тапсырма Оқушыларға Наполеонның өсуі мен құлдырауы туралы эссе жазу беріңіз: «Наполеон І империясының пайда болуы мен құлдырау себебі» |
Тапсырмаға арналған дескрипторлар: - Оқушы Маратқа қатысты суретшілердің әртүрлі көзқарастарының кемінде 2 себебін көрсетті; - сабақ тақырыбы бойынша оқушықорытынды жасады. |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка |
||
Кері байланыс |
Не білдім? Не көрдім? Не түсіндім? Нені жетілдіруім керек? |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Пәні: |
Дүниежүзі тарихы |
|||||
Бөлім: |
XIX ғасырдағы империялар және олардың бақталастығы |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Ресей мен Британия Иранға ықпал ету үшін неге бақталас болды? |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
7.3.2.2 XVIII-XIX ғасырдың ортасындағы халықаралық қатынастардағы өзгерістерді сипаттау; 7.4.2.1 түрлі мемлекеттердің өнеркәсіптік даму сатысына өту процесінің ерекшеліктерін салыстыру |
|||||
Сабақтың мақсаты |
- XIX ғасырдыңортасындағыҰлыбритания, Ресейжәне Иранныңжағдайынзерттеу; - Ресей, ҰлыбританияжәнеИрандағықоғамдамуыныңөндірістіккезеңінеөтупроцесінсалыстыру; - Иран мен Ресейарасындағыбәсекелестіктіңсебебінанықтау. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Оқушыларды EXPО-2018 негізгі объектісінің имиджімен қамтамасыз етіңіз және олармен сұрақтарды талқылаңыз: - бұл объекттің орналасқан жері? - Басқа елдерде мұндай оқиға болған ба? - мұндай оқиға алғаш рет қай елде болды? Неліктен? Бірінші өнеркәсіптік көрме Лондонда, Хайд Парк (Лондон), 1851 жылғы 1 мамырдан 15 қазанға дейін Лондонда өтті. Көрмелер - индустрияландырудың символы және техникалық және технологиялық жетістіктерді көрсету үшін ашық алаң. Әр ел өзінің даму деңгейін көрсетті. Оқушыларға Ресей мен Ұлыбритания арасындағы бәсекелестіктің себебін Иранға әсер ету үшін зерттеу жөнінде болатынын түсіндіріңіз. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
Мадақ тау |
Сурет Белгіленген слайд. |
||
Жаңа білім |
Оқушыларға сабақтың тақырыбын айтыңыз, оқу мақсаттарын және бағалау критерийлерін талқылаңыз, тақырыптың тарихи тұжырымдамасы - «себеп-салдар». ЕҚБ маңызды кездесетін термин сөздерді атайды не жазып көрсетеді Оқушылармен бірге сабақ тақырыбы мен мақсаттарына негізделген зерттеу бағытын қалыптастырады: - XIX ғасырдың ортасында Ұлыбритания, Ресей және Иран жағдайын зерттеу; - Ресей, Ұлыбритания және Ирандағы қоғам дамуының өндірістік кезеңіне өту процесін салыстыру; - Иранға әсер етуүшін Ресей мен Ұлыбритания арасындағы бәсекелестіктің себептерін анықтау. Оқушылар SWOT талдауын пайдаланып, XIX ғасырдың ортасында Ресей, Ұлыбритания, Иранның даму ерекшеліктерін анықтайды. 1850 жылдары осы елдердің қоғамдарының әртүрлі аспектілерін сипаттайтын мәтінді (1-қосымша) беріңіз. Қазіргі кездегі елдердің қайсысы барынша дамығаны туралы пікірді қорытады және жазыңыз. Отаршылдық саясаттағы өзгерістерге байланысты процесті визуализациялауға мүмкіндік беретін карикатураны көрсету. Оқушыларды Ұлы географиялық ашулар ВГО дәуіріндегі отаршылдық саясат туралы еске түсіріп, XVII-XIX ғғ. Олармен осы процестің себептері туралы жорамалдарды талқылаңыз. Ирандағы Ұлыбритания мен Ресейдің мақсаттарын анықтап, олардың айырмашылықтары қандай болғанын білу үшін оқушылар картаны (3-қосымша) қолданып және SWOT-талдауын пайдаланып анықтайды. Олар Ресей мен Ұлыбританияның Ирандағы мақсаттары туралы қорытынды жасауы тиіс. Картаны қолданып оқушыларының назарын Иранның стратегиялық жағдайына бағыттаңыз. Ирандағы Ұлыбритания мен Ресейдің мүдделерінің сәйкестігін және олардың бәсекелестік себептерін талқылаңыз. Оқушы екі елдің Ирандағы ықпалы үшін бәсекелестіктің себептері туралы қорытынды жасайды. Ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді себептерге бөлуге болады. Ирандағы «Үлкен ойын» кезеңдері туралы мәтін беріңіз. ЕБҚ оқушыларына (есту, көру, қабылдау деңгейі төмен)қосымша қолдау көрсету мақсатында үлестірме материал беріледі. Оқушыларға уақыт тізбегіндегі негізгі оқиғаларды анықтауды сұраңыз. Бұл қызметтің негізінде әрбір жұп белгілі бір тарихи кезеңде Ұлыбритания мен Ресейдің Ирандағы ықпалының артуы туралы қорытынды жасайды. |
Тапсырма аяқталғаннан кейін осы елдердің даму деңгейі туралы қорытынды шығара алады. Тапсырмаға арналған дескрипторлар: - оқушы осы елдердің кемінде 2 күшті бөлігін дұрыс анықтады; - оқушы осы елдердің кем дегенде 2 әлсіз нүктесін дұрыс анықтаған; - оқушыосы елдердің кем дегенде 2 мүмкіндігін дұрыс анықтады; - оқушы осы елдердің кем дегенде 2 тәуекелін дұрыс анықтады; - оқушыкем дегенде 3 дәлел келтіре отырып, елдердің даму деңгейі туралы қорытынды жасады. Тапсырманың дескрипторы: - оқушы Ұлыбританияның Ирандағы кемінде 2 мақсатын дұрыс анықтады; - оқушы Ресейдің Ирандағыкемінде 2 мақсатын дұрыс анықтады; |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Ең үздік жауап» нәтижелерін талқылау ұсынылатын дескрипторлар бойынша бір-бірін бағалайды. «Алақан-жұдырық» «Жұлдызшалар» |
Тақырыпты сипаттайтын слайдтар, оқытудың мақсаттары, бағалау өлшемдері, сабақ мақсаттары . Ақпараттық мәтін. Карикатура слайд XIX ғасырдағы Иранның картасы. Ақпараттық мәтін. |
||
Бекіту |
Сабақты қорытындылау Британ мақсаттарына қол жеткізу туралы шарттарға қол қою қалай әсер етті? Үйге тапсырма Оқушыларға Гүлстан мен Түрікменшай келісімдерінен үзінділерді, мәтінді (6-қосымша) оқып, сұрақтарға жауап беруге шақырамыз: 1. Ресей Иранда өз мақсаттарына қол жеткізді ме? (Жауапты құжаттар мен мәтіндерден дәлелдермен дәлелдеу қажет). |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка Гулистан мен Түрікменшай келісімдерінің үзінділері |
||
Кері байланыс |
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
Білім беру ұйымының атауы |
|
||||||
Пәні: |
Дүниежүзі тарихы |
||||||
Бөлім: |
XIX ғасырдағы империялар және олардың бақталастығы |
||||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||||
Күні: |
|
||||||
Сынып: 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Танзимат саясаты Осман империясын күшейтуге әсер етті ме? |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
7.4.2.1 түрлі мемлекеттердің өнеркәсіптік даму сатысына өту процесінің ерекшеліктерін салыстыру; 7.3.2.2 XVIII-XIX ғасырдың ортасындағы халықаралық қатынастардағы өзгерістерді сипаттау |
||||||
Сабақтың мақсаты |
- Осман империясыныңдамуынаарналғантанзиматсаясатыныңсалдарынанықтау; - Танзиматсаясатыныңсәттілігітуралықорытындыжасау. |
||||||
Сабақтың барысы |
|||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Үйтапсырмасынталқылау. Халықаралыққатынастардағыөзгерістергеоқушылардың назарынаудару. XVIII ғасырда. Англияның Франциядан басқа бәсекелес болмаса, XIX ғасырда. колониялар үшін күрес күшейе түседі. Сабақтың тақырыбына жауап беру жалпылау: Ресей мен Англия Иранға әсер ету үшін не үшін күрескен? Оқушыларға Осман империясының картасын ұсыныңыз және білімнің өзектілігі ретінде - Осман II бейнесін көрсетіңіз. Олармен сұрақтарды талқылаңыз: - Картада қай мемлекеттің шекарасы көрсетілген? - Бұл ел туралы не білесіз? |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
Мадақ тау |
Карта және Осман II бейнеленген слайд. |
|||
Жаңа білім |
Оқушыларға сабақтың тақырыбын айтыңыз, оқу мақсаттарын және бағалау критерийлерін талқылаңыз, тақырыптың тарихи тұжырымдамасы - «себеп-салдар». Оқу сабақтарының мақсатына негізделген сабақтың мақсаттарын Оқушылармен бірге қалыптастырады: - Осман империясының дамуына арналған танзимат саясатының салдарын анықтау; - Танзимат саясатының сәттілігі туралы қорытынды жасау. Осман империясының дамуытуралы қысқаша түсіндіріңіз, әсіресе Осман II ден бастап XIX ғасырдың ортасына дейін. Осы кезеңде билеген сұлтандарды атап шығыңыздар. 1876 жылға дейін билеген басқарған сұлтандарды уақыт тізбегіне салыңыз. (Селим III, Махмуд II, Абдул-Меджид I, Абдул-Хамид II). XIX ғ., Осман империясының дамуы туралыSWOT-талдау жасаңыз(Қосымша 1). Оқушылар реформа жүргізудің қажеттілігіне акцент жасайды. Оқушылардың жұмысының нәтижелерін талқылаңыз, оқушылар анализ жасауы керек. Талдау қорытындысы бойынша қорытынды жазады. Осман империясын басқарған сұлтандар туралы оқушылармен еске түсіріңіз. Оқушылар мәтінді оқи отырып тапсырманы орындауы қажет - Танзимат саясатының сипаттау, - оның жүргізілу себептерін, - жүргізілген реформалардың тізбесін - оның салдарын сипаттау. Оқушылар өзара бағалау үшін құрастырылған сипаттамалармен алмасады. Түрік ашық хаттың суретін оқушылармен талқылаңыз. Сипаттаманы келтіріңіз ЕБҚ оқушы (есту, көру, ойлау қабілеті) тапсырманы саралау арқылы орындайды.. Оқушылардан келесі сұрақтарға жауап беруін сұраңыз: - Конституцияның қабылдануы Танзимат саясатының сәттілігінің дәлелі болды ма? - Танзимат саясатының сәттілігі/ сәтсіздігі себептері? Тапсырманың дескрипторы: - Оқушы танзимат саясатының сәттілігі/ сәтсіздігіне кем дегенде 2 себеп анықтады. Танзимат саясатының сәттілігі туралы қорытынды жазуды ұсынамыз. Себептерін анықтауға болады немесе оны негізгі және орта, саяси, әлеуметтік-экономикалық деп бөлуге болады. |
Мәтінмен жұмыс Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды Тапсырмалардың дескрипторы: - Осман империясының мықты 2 жағын дұрыс тапты; - Осман империясының 2 әлсіз жағын көрсетті; - Осман империясының 2 мүмкіндігін көрсеткен; - Осман империясына төнген 2 қауіп-қатерді көрсетті; - реформаның қажеттілігі туралы қорытынды жасады Тапсырманың дескрипторы: - Оқушы танзимат саясатының кем дегенде 2 себебін дұрыс анықтады; - Оқушы кемінде 2 реформаны дұрыс көрсетті; - Оқушы жүргізілген реформалардың 3-тен кем емес салдарын дұрыс анықтады. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Ең үздік жауап» «Алақан-жұдырық» «Жұлдызшалар» |
Тақырыпты сипаттайтын слайдтар, оқу мақсаттары, бағалау критерийлері және сабақтың мақсаты Ақпараттық мәтін. Танзимат саясатының ақпараттық мәтіні. Түрік ашық хатының бейнесі. |
|||
Бекіту |
Сабақты қорытындылау Танзимат саясаты Осман империясын күшейтуге әсер етті ме? Үйге тапсырма Осман империясын нығайту үшін оқушылар өз шараларын келтіреді. |
саяси саладағы мәселелерді шешу жолдарын ұсынады; экономикалық саладағы мәселелерді шешу жолдарын ұсынады; әлеуметтік саладағы мәселелерді шешу жолдарын ұсынады; |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка |
|||
Кері байланыс |
Бүгінгі сабақтан мен не білдім? Сабақ барысында қандай қиындыққа кездестің? Сабақ барысында қандай сұрақ туындады? |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Пәні: |
Дүниежүзі тарихы |
|||||
Бөлім: |
XIX ғасырдағы империялар және олардың бақталастығы |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қырым соғысының себептері мен салдары қандай болды? |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
7.3.2.2 XVIII-XIX ғасырдың ортасындағы халықаралық қатынастардағы өзгерістерді сипаттау |
|||||
Сабақтың мақсаты |
«Қырым соғысының себептері мен салдары қандай?» деген сұрақты зерттеуге жағдай жасау. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Ұйымдастыру кезі. Үй тапсырмасын талқылау. Оқушылардың пікірін тыңдай отырып, ХІХ ғасырдың ортасында Осман империясы негізінен Ұлыбритания мен Францияға тәуелді болғанын айту. Оқушыларға Лев Толстойдың Севастопольдегі әңгімелерінен: «Севастопольдің эпопеясының Ресей халқының тарихында алар орны зор..» деген цитатасын көрсету, панорама бейнесі көрсетіледі. - суретте қай армияның әскерлері бейнеленген? - Олар кіммен күресуі мүмкін Оқушылардың жорамалдарын тыңдағаннан кейін панорама тарихын түсіндіріңіз; цитата келтіреді және сабақта Қырым соғысының себептері мен салдары зерттеледі; Соғысқа алып келген халықаралық қатынастардың сипатындағы өзгерістер; содан кейін болған өзгерістер. |
Оқушылар Осман империясын нығайтуға бағытталған іс-шараларды талдайды . Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар сұрақтарға қатысты өз болжамдарын айтады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
мадақтау |
Ескерткіштің кескіні бейнеленген мен слайд. |
||
Жаңа білім |
Оқушыларға сабақтың тақырыбын айтыңыз, оқу мақсаттарын және бағалау критерийлерін талқылаңыз, тақырыптың тарихи тұжырымдамасы - «себеп-салдар». Оқу мақсатына және тақырыпқа негізделе отырып сабақтың мақсаты қалыптастырылады: - Қырым соғысының себептері мен салдарын және XIX ғасырдың ортасында халықаралық қатынастар сипатындағы өзгерістерді анықтау. уақыт тізбегін пайдалану, 1812 жылы Францияны жеңгеннен кейін Ресей империясының әлемдегі рөлі туралы оқушыларға айтылады. ЕБҚ оқушыларына (есту, көру, қабылдау деңгейі төмен)қосымша қолдау көрсету мақсатында үлестірме материал беріледі. Оқушылардан оны неге «Еуропа жандармы» деп аталғанын сұраңыз. «Үлкен ойын» (Иранға ықпал үшін Ұлыбритания мен Ресейдің күресі) туралы білімін тереңдету. Туркменшай Келісім-шартын жасасу күнін атауы керек. Оқушылархалықаралық қатынастарда болған өзгерістерді түсіндіруді сұраңыз. Дамыған мемлекеттер олардың бір-бірінің, әр түрлі аймақтардағы ықпалының күшеюіне жол бермеуге тырысады. Оқушыларды детективтік агенттіктің өкілдерінің рөлін ойнауға шақыру. Қырым соғысының басталуына кінәлілерді анықтау керек; оның қатысушылары; ең зардап шеккен әлеуметтік топтар; соғыс салдары. Қызметтің нәтижелері схема немесе кластер түрінде ұсынылуы керек. Оқушылармен қажетті ақпаратты талқылаңыз. Карта бере отырып, сол кезде болғалы тұрған соғыс қатысушыларының жағдайын көзбен көруге мүмкіндік беріңіз. Келесі оқушы Қырым соғысы туралы жазатын журналист ретінде барлық мәліметтерді қамтиды. Қысқа, орта және ұзақ мерзімді себептерді жіктеуді ұсынамыз. Қырым соғысының себептері мен нәтижелері туралы қорытынды жасаңыз. Париж Шартына қол қойылды, ол Ресейдің Еуропаға және Шығыс елдеріне халықаралық ықпалын әлсіретіп, Шығыс мәселесін одан әрі тереңдетуге алып келді, Таяу Шығыстағы батыстық державалардың одан әрі ықпалының кеңеюіне ықпал етті. Алайда Наполеон ІІІ басшылығындағы Францияның күшеюі Германия тарапынан қатал қарсы тұруға әкелді, бұл 1870 жылғы франко-пруссиялық соғысқа әкелді, ол кезегінде Париж бейбітшілік шартының ресейліктер үшін ауыр жағдайын жоққа шығарады. 1870 жылдан кейін Ресей біржақты тәртіппен осы шарттың ережелерін орындамады және Қара теңіз флотын құруға және Балкандағы ықпалын қалпына келтіруге тырысады. ЕҚБ маңызды кездесетін термин сөздерді атайды не жазып көрсетеді |
Мәтінмен жұмыс Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды Тапсырмаға арналған дескрипторлар: - Оқушы соғыста кем дегенде 4 қатысушыны дұрыс анықтады; - Оқушы соғыстың кем дегенде 3 себебін дұрыс анықтады; - Оқушы кем дегенде 4 себеп бойынша дұрыс жіктеді; Оқушылардың арасынан прокурор болып біреуі соғыс қорытындысы және жазалау шаралары бойынша айыптау сөзін сөйлейді. Оқушылар уақыт белгісіне оралып, соғыстан кейінгі халықаралық қатынастардағы өзгерістерді бірлесіп талқылайды. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Ең үздік жауап» «Алақан-жұдырық» «Жұлдызшалар» |
Тақырыпты сипаттайтын слайдтар, оқу мақсаттары, бағалау критерийлері және сабақтың мақсаты Ақпараттық мәтін. картамен бірге. http://grandwar.kulichki.net/crimean/itog.html |
||
Бекіту |
Сабақты қорытындылау Қырым соғысының себептері мен салдары қандай болды? Үйге тапсырма «Неге Қырым соғысы Ресей үшін маңызды?» Тақырыбына эссе жазыңыз. |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка |
||
Кері байланыс |
«Бағдаршам» -Мен барлығын түсіндім-жасыл -Мен орташа түсіндім-сары -Ешнәрсе түсінбедім-қызыл |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Пәні: |
Дүниежүзі тарихы |
|||||
Бөлім: |
XIX ғасырдағы империялар және олардың бақталастығы |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қырым соғысының себептері мен салдары қандай болды? |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
7.3.2.2 XVIII-XIX ғасырдың ортасындағы халықаралық қатынастардағы өзгерістерді сипаттау |
|||||
Сабақтың мақсаты |
«Қырым соғысының себептері мен салдары қандай?» деген сұрақты зерттеуге жағдай жасау. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Қырым соғысына қатысты төрт суретті көрсетіңіз, бірақ олардың шығу тегі туралы ақпарат бермеңіз. Сыныппен бірге әр суретті талдап, олардың бәрі қалай байланысты болуы мүмкін екенін талқылаңыз. Содан кейін мына кескіндердің мәнін түсіндіріңіз, мысалы: • Ресей 1854-1856 жж. Қырым түбегінде Англия, Түркия және Францияға қарсы соғысқан. • Севастополдағы Панорамалық мұражайдашайқастың бөліктерін бейнелейтін 3-D үлгісі мен суреттер бар. • Британдық ауруханада соғысты еске алуға арналған тұғырға қойылған орыс пушкасы орнатылды. • Виктория орденінің кресті Қырым соғысы кезінде басып алынған ресейлік қарудан алынған темірден құйылған әскери сыйлығы. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
Мадақ тау |
Қырым соғысына қатысты төрт сурет |
||
Жаңа білім |
Оқушыларға сабақтың тақырыбын айтыңыз, оқу мақсаттарын және бағалау критерийлерін талқылаңыз, тақырыптың тарихи тұжырымдамасы - «себеп-салдар». Оқу мақсатына және тақырыпқа негізделе отырып сабақтың мақсатықалыптастырылады: - Қырым соғысының себептері мен салдарын және XIX ғасырдың ортасында халықаралық қатынастар сипатындағы өзгерістерді анықтау. Қырым соғысы туралы тарихи деректерді жинау туралы ақпарат беріңіз. Севастополдың қорғаушысы атынан болашақ ұрпаққа хат жазуға шақырыңыз. Бұл соғыс туралы неге есте сақтау керек. Қырым соғысының Ресейге салдарын келтіріңіз. Оқушылардан маңызды салдары қандай болуы мүмкін екенін талқылаңыз ЕБҚ оқушыға қолдау көрсету мақсатында суреттің үлкен нұсқасын ұсынамын. Оқушыларға Қырым соғысында ресейліктердің жеңілуу себептерінің тізімін беріңіз. Оқушылар әлеуметтік, саяси және экономикалық мәселелерді талқылауға және таратуға кеңес беріңіз Оқушылар Ресейді дағдарыстан құтқару және министрлердің атынан патшаға айту үшін 3 реформалардың жобасын әзірлеуге шақырыңыз ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды |
Мәтінмен жұмыс Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды Оқушылардан маңызды салдары қандай болуы мүмкін екенін анықтайды Қырым соғысының Ресейге салдарын анықтайды Оқушыларға Қырым соғысында ресейліктердің жеңілуу себептерін анықтайды |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Ең үздік жауап» «Алақан-жұдырық» «Жұлдызшалар» |
Тақырыпты сипаттайтын слайдтар, оқу мақсаттары, бағалау критерийлері және сабақтың мақсаты Ақпараттық мәтін. картамен бірге. http://grandwar.kulichki.net/crimean/itog.html |
||
Бекіту |
Сабақты қорытындылау Қырым соғысының себептері мен салдары қандай болды? Үйге тапсырма Қырым соғысы |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпарат тық карточка |
||
Кері байланыс |
«Бұл сабақты оқып, мен…» Білмеймін ....... Білемін ..... Түсінемін ..... Түсінемін және қолдана аламын .... Басқа біреуді үйрете аламын ..... |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |