|
Көркем еңбек |
Мектеп: № 201 мектеп-лицей |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: Сейтқасымова Гүлдана |
|||||
|
Сынып: 7 сабақ 1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Өзгеріске ұшырау (трансформация) және тігін бұйымдарды сәндеу (киім, аксессуарлар, бижутериялар). |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.1.3.1-Шығармашылық жұмыста идеяларын іске асыру мақсатында түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдай отырып, қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану арқылы) |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП
Мәдени мұра: Сәндік-қолданбалы өнер – ұлттың тарихы мен мәдениетін сақтау және дамыту құралы. Ол халықтың дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарын көрсетеді |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
|
Басталуы |
|
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
|
Ортасы |
4. (С) Зерттеу / талқылау кіріспе (С) Кесілген бейнелерді жинап, оқушылар өнімнің түрі (2-3 топтар) бойынша топтастырылады. (Т)(Қ) Активити №1.Джинсыны қайта құру жұмысын бойынша оқушылар мысал сұрақтарға жауап береді: - Сіз бұдан былай қолданылмайтын, киім-кешекпен не істейсіз?
5. Жаңа тақырыппен танысу. Практиқалық жұмыс 5.1(Т) Әр топ жинақталған бейне бойынша өнімді өзгерту жайында идеяларын ортаға салып, постерде бейнелеп көрсетеді (С) Презентация және идеялар талқылау, басқа командалардың ұсыныстары толықтырылады. -Өнімге өзгерістер еңгізу қызметі қандай болды? -Сіздің өнімдеріңіздің өзгерістер түрлерін атаңыздар 5.2 (Т)(Қ) Нысанын өзгерту нысандағы трансформациялау, ештеңеге маңызды қасиеттері трансформация: ең көп таралған анықтамасы мынадай болып табылады. Бұл болмыстың немесе пайдалану барысында олардың түпнұсқа пішіні мен параметрлерін өзгерту үшін егжей-тегжейлі кеңістіктік әлемдегі объектілерін мүліктік біз дизайн бөлігі ретінде мерзімін қарастыру болса, онда ол трансформация (formatio - түрлердің қалыптасуы Транс бастап novolatinsk) анықтамасы болып табылады. Бұл анықтама тікелейкиім дизайны жобалаумен сәйкес келеді, трансформацияадамның қатысуымен киіп тоздыру кезінде ғана емес, өнімнің пайдалану мерзімі аяқталуына да байланысты (ол созылып айтарлықтай өзінің бастапқы түсін өзгерте алады, екінші жағынан созылып немесе кішірейуі) де орын алуы мүмкін деп қорытынды жасауға болады Трансформацияланатын нысан (жобалау) - «нөлдік Transform» деп аталатын ішкі қайта, маңызды функционалдық бірқатар бейтарап күйге айнылытын материалдық құрылым. Затты қайта трансформациялау арқылы оның материалдық құрылымын немесе елеулі қасиеттерін өзгертуге мүмкіндік береді . Трансформацияның мынадай тәсілдері бар: «Созылу - қысу» бөліктері немесе киім заттары; «қосу – айыру» бөліктері немесе киім заттары; «Реттеу - бекіту»
шамалар, көлемі киім бөлшектері мен нысандары; «Араластыру - салу»
бөлшектерді; Шілтерлі, серпімді және жабысқақ таспалар, түймелер, түймелерге, ілгегі және басқа да көптеген бөліктері мен компоненттері өнімдерін, қосу және белгілеу түрлі әдістер арқылы жүзеге асырылады. (Г)(Ф) Талқылаудан кейін, оқушылар трансформация әдістерін көрсете отырып, ақпараттық постерлер аяқтау. Дайын плакаттар тақтаға орналастырылады. Танымдық деңгейдің артуы: Оқушылар мен зерттеушілер сәндік-қолданбалы өнер мен көркемдік жазбаның тарихы, мәні мен маңыздылығын терең түсінеді. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар «трансформация» және «трансформация тәсілдері» анықтамасын іздеп, сұрақтарға жауап береді. |
Дискриптор 1. Негізгі бағыттарын көрсетеді ауқымды зерттеу жүргізеді 2. Оқыған материалдыталдап, мәтін түрінде ұсынады 3.«Тоқыма өнімдерінің трансформациясы»нысанының дизайнын орындау үшін постер құрады. |
Киімдітрансформациялау http://mypresentation.ru/presentation/transformaciya_v_odezhde_bagina_m_501gr_kolyasnikova_d_502gr Киімдітрансформациялау http://www.liveinternet.ru/tags/ Джинсилердіқайтаөндеу http://lifehacker.ru/2013/02/12/30-jeans-diy/ Ескіджинсикиімдерінқайтажөндеудегі 30 креативтіидеялар https://www.youtube.com/watch?v=MLkaCi5UVvI ескі джинсилерді сәндеп қайта жөндеу http://secondstreet.ru/blog/peredelka_futbolki/krasivye-peredelki-futbolok-i-maek-trafik.html Футболкалар мен майкалардықайтажөндеужолдары http://moda-platya.ru/post343000444/ |
||
|
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушылар рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушылар сабақты қандай деңгейде түсініп, білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
|
||||||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: № 201 мектеп-лицей |
|||||||||||||||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: Сейтқасымова Гүлдана |
|||||||||||||||||
|
Сынып: 7 сабақ 2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Идеяларды құру. Нобай |
|||||||||||||||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.1.5.1-Функционалды (техникалық) және эстетикалық талаптарға сай, дизайн дайындау бойынша тапсырмаларды орындау 7.1.5.-Бұйым жасауда әртүрлі графикалық құралдарды қолдана отырып (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолданып), нобайлар, графикалық және технологиялық құжаттар дайындау |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП
Мәдени мұра: Сәндік-қолданбалы өнер – ұлттың тарихы мен мәдениетін сақтау және дамыту құралы. Ол халықтың дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарын көрсетеді |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Басталуы |
Оқушылармен сәлемдесу. Оқушылармен сәлемдесіп, түгелдеп болған соң бүгінгі сабақтың тақырыбын айтпас бұрын оқушыларға презентация көрсетіледі. Ұ = ұжымдық жұмыс Сабақ мақсаттары мен жетістік критерийлері айтылады. Мұғалім оқушыларға ұлттық бұйымдар мен олардың атауы мен қолданылуы туралы қарастыруды ұсынады. Ұсынылған бұйымдардың қайсысы сіздерге таныс? Олар қалай аталады? Олардың қолданылуын түсіндіріңіздер. Олар қандай материалдан жасалған? Формасы, түсі мен фактурасы қандай? |
Оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||||||||||||||
|
Ортасы |
Ұ = ұжымдық жұмыс:
Сарамандық жұмыс Ұсынылған материалдардан (ескі жемпір, тігін керек-жарақтары) қауіпсіздік шараларын сақтай отырып, материалдар мен декор әдістерімен тәжірибе жасау арқылы ескі киімдерді өзгерту бойынша қарапайым топтық жұмысты орындаңыз. Идеялар жинағы
Қауіпсіздік ережелері
балаларға арналған орын. 2. Жұмыс кезінде қайшының жүздерін ашық қалдырмаңыз. 3. Сақиналарда жабық жүздері бар қайшыны алға қарай өткізіңіз. Заттарды оймен жазықтықта орналастыруды таңдап, оқушылар композиция құрастырады. Композиция құрастырып болған соң оқушылар оны қағаз бетіне түсіруді бастайды. Жұмыс барысында мұғалім жеке бастың гигиенасына, қауіпсіздік ережелеріне, материалдар мен құрал жабдықтарды пайдалану ережелерін сақтауды басты назарға алады. Жұмыс орнын ұйымдастыруға ерекше көңіл бөлу қажет. Оқушылар алдыңғы сабақтара алған білімдерін қолдана заттар композициясын қағаз бетінде орналастыру ержелерін ескере отырып конструкциясын тұрғызады.
Ө=өздік жұмыс:
Эскизді орындаудың критерийлері:
Қорытынды жасау үшін оқушылардың жұмысын қатар қойып, арнайы қойылған нұсқамен дұрыс орналасқанын салыстырады. (Ө) Оқушылар өздерінің шығармашылық жұмыстарын таныстырып, жұмыста қолданған материалды, техниканы және өз жұмысын бастауға себеп болған суретші туындысын түсіндіреді. Танымдық деңгейдің артуы: Оқушылар мен зерттеушілер сәндік-қолданбалы өнер мен көркемдік жазбаның тарихы, мәні мен маңыздылығын терең түсінеді.
|
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор 1.Графиканың түрлі құралдарын қолдана отырып, нобайын салады. 2. Бұйымды жасау үшін технологиялық құжаттаманы ұсынады. 3. Нобайды сыныпқа таныстырып, талқылаудан кейін өзгерту енгізеді. |
Htpp://mypresentation.ru/presentotion/zanimateinye_voprosy_po_izobratelnomu_iskusstvu
htpp://old.season.ru/sovety/dekor_odegdu/ htpp://www.decormaster.kz/about.php Материалдар мен құралдар: қарындыш, сызғыш, өшіргіш, фломастеры, желім қайшы т.б)
|
||||||||||||||
|
Аяқталуы
|
Кері байланыс Не тартымды орындалды? Тағы немен айналысу керек?
|
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: № 201 мектеп-лицей |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: Сейтқасымова Гүлдана |
|||||
|
Сынып: 7 сабақ 3-4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Материалдар мен құралдарды дайындау |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.2.2.1-Тігін машинасының жұмысында ақауларды анықтау және жөндеу 7.1.6.2-Бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды білу, оларды өңдеу, пайдалану және үйлестірудің тиімді жолдарын (немесе әдістерін) анықтау 7.1.6.3-Өңдеу тігін материалдары мен сәндік әшекей бұйымдарының жіктелуін және сипаттамасын анықтау, салыстыру |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
|
Басталуы |
Оқушылармен сәлемдесу. Құндылықтарды еске түсіру. Сабақтың басында оқушылардың дайындығын тексеру. Сабақ басында техника қауіпсіздігі мен санитарлы-гигиеналық нормалар туралы нұсқама жүргізу. |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
|
Ортасы |
Оқушыларға сарамандық жұмысты орындау үшін түрлі көрнекілік, иллюстрациялық және видеоматериалдарды (халық қолөнер бұйымдары немесе көркемдік жазба техникасында орындалған сәндік-қолданбалы өнер заттарының иллюстрацияларын) қолдануына ұсыну. Оқушылар жұмыстарын жалғастырады. (Ж)(Қ) Сарамандық жұмыс №6 Әрбір көркемдік жазбаға арналған түстік палитраны жинақтау. Оқушылар көркемдік жазба бойынша бірқатар жаттығулар орындайды. Қылқаламдарды (жалпақ, дөңгелек пішінді, әр түрлі өлшемді) таңдап алып, қағаз бетінде бірнеше элементтер орындап болған соң, жұмысқа кіріседі. Жазықтыққа ою-өрнек салар алдында, оқушыларға алғашқы жағысты (мазокты) керек емес қағаз немесе мата бетіне салып көру қажет. Шығармашылық жұмысты аяқтау үрдісін ұйымдастыру: кептіру және т.б. Эстетикалық сезімнің қалыптасуы: Эстетикалық тәрбиелеу арқылы жастардың көркемдік талғамы мен сезімі дамиды. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор Иірілген жіп тоғысының сипаттамасы бойынша тігін машиналарын жіктейді Тігін машинаның кемшіліктері мен дұрыс жұмыс істемеуін анықтайды, ақауларды жояды. Тігін әрлеу материалдарының түрлерін, жіктелуін және сипаттамаларын атайды. Шығармашылығында безендірудің аралас, түрлі әдістерін ұсына отырып, пайдаланады. |
http://sewing-dnepr.com/process-obrazovanija-i-svojstva-chelnochnogo-stezhka.html?currency=UAмашина тігістерінің орындалу үдерісі мен қасиеттері http://t-stile.info/mashinnye-stezhki-i-strochki-strochki-chelnochnogo-stezhka/Машина тігістері. Қайып тігу тігістері. http://www.sewing-master.ru/neispravnosti-shvejnyh-mashin.htmlТігін машиналарында кездесетін ақаулар мен кемшіліктер http://zhannet.jimdo.com/Тігін машинасындакездесетінақаулар, пайда болу себептеріhttp://welltex.ru/shveinaya-furnitura/otdelochnye-materialyӘрлеу тігінматериалдары |
||
|
Аяқталуы |
(Қ) Жұмыс аяқталғаннан кейін оқушылармен бірге нобайлар көрмесінмен орындалған жұмыстарды талқылау «Бағдаршам» әдісін қолдану |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
|
||||||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: № 201 мектеп-лицей |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: Сейтқасымова Гүлдана |
|||||
|
Сынып: 7 сабақ 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жиынтықты орындау. |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.2.3.1-Әртүрлі конструкциялық, заманауи тоқыма және сәндеу материалдарын қолдана отырып, тігін машинасында технологиялық талапқа сайкес бұйым жасау 7.2.2.2-Тігін бұйымдарын ылғалды-жылулық өңдеу барысында қолданылатын құралдарды анықтау, таңдау, қолдану 7.1.4.2-Бұйымның өзіндік құны мен материалдық шығындарын анықтау. 7.2.3.4-Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ
Эстетикалық құндылық: Сәндік өнердің негізінде әсемдік, гармония, және форманың үйлесімділігі жатыр. Көркемдік жазба да осы эстетикалық талаптарға жауап береді. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
|
Басталуы 0-5 мин |
Денсаулық сақтау «Түсті терапия» технологиясы. Ұйымдастыру кезеңі, дайындықтарын тексеру (С) «Миға шабуыл» сынып екі топқа бөлініп, конверттегі сөздерді біріктіріп, сабақтың тақырыбын табады. Оқушылармен бірлесіп оқу мақсаттарын және сабақ мақсаттарын аңықтау, тапсырмалар және жетістік критерийлерімен танысу. |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Таныстырылым, оқу жоспары |
||
|
11-20 мин Ортасы
21-35 мин
5 мин |
1 тапсырма: (Ө) Бұйымды пішуге дайындау: ақауларын, бұйымның өңі мен теріс жағын анықтау, ылғалды-жылумен өңдеу.
2 Эстетикалық сезімнің
қалыптасуы: Эстетикалық тәрбиелеу арқылы
жастардың көркемдік талғамы мен сезімі
дамиды. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор Бұйымның ақауларын, бұйымның өңі мен теріс жағын анықтайды; Тігін бұйымдарын ылғалды-жылулық өңдеуден өткізеді; Бұйымды тігуде біріктіру және шет тігістері түрлерін біледі; Тігін машинасын қолданып және технологиялық реттілігін сақтай отырып, өңдеу операцияларын орындайды; Конструкциялар, заманауй тоқыма және өңдеу материалдарын қолданады; |
Правила раскроя https://www.youtube.com/watch?v=PBVYLY6T4pg
Раскрой ткани. Как подготовить ткань к раскрою и избежать ошибок? |
||
|
5 мин Аяқталуы |
Оқушылар өз туындыларына атау беріп, сыныпқа ұсынады, өздерінің және сыныптастарының жұмыстарын бағалайды. Жұмыс орнын тазалау. (Қ) Сабақтың соңында оқушылармен бірге орындалған жұмыстардың көрмесін өткізіп, талдау «Қолмен белгі беру» әдісін қолдану. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
|
||||||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: № 201 мектеп-лицей |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: Сейтқасымова Гүлдана |
|||||
|
Сынып: 7 сабақ 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Киім бөлшектерін пішу. |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.2.3.1-Әртүрлі конструкциялық, заманауи тоқыма және сәндеу материалдарын қолдана отырып, тігін машинасында технологиялық талапқа сайкес бұйым жасау 7.2.2.2-Тігін бұйымдарын ылғалды-жылулық өңдеу барысында қолданылатын құралдарды анықтау, таңдау, қолдану 7.1.4.2-Бұйымның өзіндік құны мен материалдық шығындарын анықтау. 7.2.3.4-Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 2 мин 8 мин. |
Денсаулық сақтау «Түсті терапия» технологиясы. Ұйымдастыру кезеңі, дайындықтарын тексеру (С) «Миға шабуыл» сынып екі топқа бөлініп, конверттегі сөздерді біріктіріп, сабақтың тақырыбын табады. Оқушылармен бірлесіп оқу мақсаттарын және сабақ мақсаттарын аңықтау, тапсырмалар және жетістік критерийлерімен танысу. |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
|
15 мин
15 мин |
(Ұ) Оқушылардың таңдаған
бұйымдарын тігу кезінде қолданылатын машина тігістері:біріктіру
және шет тігістері түрлерін және оларды орындау технологиясын
үйренеді. 1 тапсырма: (Ұ) Оқушылардың таңдаған бұйымдарын тігу кезінде қолданылатын машина тігістері:біріктіру және шет тігістері түрлерін және оларды орындау технологиясын үйрену.
Практикалық жұмыс аяқталған соң, құрылған критерийлерге сүйене отырып бірін- бірі бағалайды Тарихи және мәдени контексті түсіну: Оқушылар сәндік-қолданбалы өнердің тарихи және мәдени маңыздылығын біледі, бұл олардың дүниетанымын кеңейтеді. |
|
Дискриптор Бұйымды тігуде біріктіру және шет тігістері түрлерін біледі; Тігін машинасын қолданып және технологиялық реттілігін сақтай отырып, өңдеу операцияларын орындайды; Конструкциялар, заманауй тоқыма және өңдеу материалдарын қолданады; Бұйымның шығыны мен өзіндік бағасын есептейді. Бұйымды әрлеу кезінде қазақтың ұлттық элементтерін қолданады. |
Курсы шитья. Обработка срезов https://www.youtube.com/watch?v=W24ftS8vpUI Курсы кройки и шитья. Как пришить косую бейку. Обработка горловины косой бейкой |
||
|
Сабақтың соңы 5 мин. |
Оқушылар мұғаліммен бірге өздерінің жұмыстарының көрсетілімін жасап, бір бірін бағалайды: Не жақсы шықты? Нені түрлендіру қажет? Оқушылар бір біріне комментарийлерін білдіреді. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
|
||||||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: № 201 мектеп-лицей |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: Сейтқасымова Гүлдана |
|||||
|
Сынып: 7 сабақ 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жеке бөлшектерді өңдеу. |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.2.3.1-Әртүрлі конструкциялық, заманауи тоқыма және сәндеу материалдарын қолдана отырып, тігін машинасында технологиялық талапқа сайкес бұйым жасау 7.2.2.2-Тігін бұйымдарын ылғалды-жылулық өңдеу барысында қолданылатын құралдарды анықтау, таңдау, қолдану 7.1.4.2-Бұйымның өзіндік құны мен материалдық шығындарын анықтау. 7.2.3.4-Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ
Эмоционалдық байланыс: Көркемдік жазба мен сәндік өнер туындылары адамдардың эмоцияларына әсер етеді, оларды тербелістер мен сезімдерге бөлеу мүмкін. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 2 мин 8 мин. |
Денсаулық сақтау «Түсті терапия» технологиясы. Ұйымдастыру кезеңі, дайындықтарын тексеру (С) «Миға шабуыл» сынып екі топқа бөлініп, конверттегі сөздерді біріктіріп, сабақтың тақырыбын табады. Оқушылармен бірлесіп оқу мақсаттарын және сабақ мақсаттарын аңықтау, тапсырмалар және жетістік критерийлерімен танысу. |
. Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
|
15 мин
15 мин |
1 тапсырма: Графикалық құжаттаманы қолдана отырып (сызба, пішім, лекало және т.б.), оқушылар бұйым бөліктері мен бөлшектерін пішеді. Пішу кезінде бұйымды біріктіруге және өңдеуге қалдырылатын қосымшаны ескеру қажет. 2тапсырма: (Ө) Тігін машинасын қолданып жәнетехнологиялық реттілігін сақтай отырып, өңдеу операцияларын орындайды және трансформацияланатын бұйым бөліктері мен жекелеген бөлшектерді біріктіреді. Оқыту мақсатына жету үшін оқушылар мұғаліммен бірігіп бағалау критерийлерін құрады:
Практикалық жұмыс аяқталған соң, құрылған критерийлерге сүйене отырып бірін- бірі бағалайды. Тарихи және мәдени контексті түсіну: Оқушылар сәндік-қолданбалы өнердің тарихи және мәдени маңыздылығын біледі, бұл олардың дүниетанымын кеңейтеді. |
|
Дискриптор Бұйымды тігуде біріктіру және шет тігістері түрлерін біледі; Тігін машинасын қолданып және технологиялық реттілігін сақтай отырып, өңдеу операцияларын орындайды; Конструкциялар, заманауй тоқыма және өңдеу материалдарын қолданады; Бұйымның шығыны мен өзіндік бағасын есептейді. Бұйымды әрлеу кезінде қазақтың ұлттық элементтерін қолданады. |
Влажно-тепловая обработка (ВТО) видео https://www.youtube.com/watch?v=6HuvcLivWIw Лицевая и изнаночная сторона у ткани |
||
|
Сабақтың соңы 5 мин. |
Оқушылар мұғаліммен бірге өздерінің жұмыстарының көрсетілімін жасап, бір бірін бағалайды: Не жақсы шықты? Нені түрлендіру қажет? Оқушылар бір біріне комментарийлерін білдіреді. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: № 201 мектеп-лицей |
|||||||||||||||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: Сейтқасымова Гүлдана |
|||||||||||||||||
|
Сынып: 7 сабақ 8-9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бұйымдардың бөлшектерін құрастыру және өңдеу. Бұйымды сәндеу |
|||||||||||||||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.2.3.1-Әртүрлі конструкциялық, заманауи тоқыма және сәндеу материалдарын қолдана отырып, тігін машинасында технологиялық талапқа сайкес бұйым жасау 7.2.2.2-Тігін бұйымдарын ылғалды-жылулық өңдеу барысында қолданылатын құралдарды анықтау, таңдау, қолдану 7.1.4.2-Бұйымның өзіндік құны мен материалдық шығындарын анықтау. 7.2.3.4-Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ
Инновация: Заманауи сәндік-қолданбалы өнерде жаңа материалдар мен технологияларды қолдану арқылы инновация енгізу маңызды. |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 мин |
Денсаулық сақтау «Түсті терапия» технологиясы. Ұйымдастыру кезеңі, дайындықтарын тексеру (С) «Миға шабуыл» сынып екі топқа бөлініп, конверттегі сөздерді біріктіріп, сабақтың тақырыбын табады. Оқушылармен бірлесіп оқу мақсаттарын және сабақ мақсаттарын аңықтау, тапсырмалар және жетістік критерийлерімен танысу. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||||||||||||||
|
15 мин
15 мин |
1
Оқыту мақсатына жету үшін оқушылар мұғаліммен бірігіп бағалау критерийлерін құрады:
3_______________ Практикалық жұмыс аяқталған соң, құрылған критерийлерге сүйене отырып бірін- бірі бағалайды. Соңғы кезеңде оқушылар соңғы өңдеу және шығармашылық жұмысты әрлейді.
Кері байланыс және талдау: Оқушылар өз жұмыстарын бағалап, бір-бірімен пікір алмасу арқылы сындарлы ойлау дағдыларын дамытады. |
|
Дискриптор Бұйымды тігуде біріктіру және шет тігістері түрлерін біледі; Тігін машинасын қолданып және технологиялық реттілігін сақтай отырып, өңдеу операцияларын орындайды; Конструкциялар, заманауй тоқыма және өңдеу материалдарын қолданады; Бұйымның шығыны мен өзіндік бағасын есептейді. Бұйымды әрлеу кезінде қазақтың ұлттық элементтерін қолданады. |
Влажно-тепловая обработка (ВТО) видео https://www.youtube.com/watch?v=6HuvcLivWIw Лицевая и изнаночная сторона у ткани |
||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин. |
Оқушылар мұғаліммен бірге өздерінің жұмыстарының көрсетілімін жасап, бір бірін бағалайды: Не жақсы шықты? Нені түрлендіру қажет? Оқушылар бір біріне комментарийлерін білдіреді. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||||||||||||||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: № 201 мектеп-лицей |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: Сейтқасымова Гүлдана |
|||||
|
Сынып: 7 сабақ 10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жұмыстардың көрмесі |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.3.1.1-Ауқымды аудитория алдында дайын болған өз жұмыстарын таныстыру (көрме, сән көрсетілімі) 7.3.4.1-Өзінің және өзгелердің жұмыстарын жетілдіру және адаптациялауда қолданылған идеяларды салыстыруда негізделген сыни ұсыныстар жасау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Картиналар мен бұйымдардың орналасу жоспарын салу. |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
|
Басталуы 0-5 мин |
Ұйымдастыру бөлімі: Оқушыларды орналастыру, амандасу, құралдарын дайындау. Оқушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу. (Ұ) Мұғалім оқушыларға шығармашылық көрменің ұйымдастыру кезеңдері менмақсатын таныстырады. Сонымен қатар, көрме оқушылардың өз шығармашылығында идеяларының берілу жолдарын көрсетеді. |
Оқушылар амандасып,бір-біріне сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулық, құрал-жабдықтар |
||
|
6-20 мин Ортасы 21-30 мин
30-40 мин |
Шығармашылық жұмысты таныстырылымға дайындау.
Сыныптастарыңа жұмысыңды таныстыр
Көрме ұйымдастыр
|
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор Шығармашылық жұмыстарды рәсімдей алады; Өз жұмыстарына аннотация жаза алады; Көрме ұйымдастыра алады. |
http://mir-biz.ru/biznes-plany/vystavochnyj-biznes/ Көрмелік бизнесті қалай істеуге болады Өз шығармаңыздыңнегізгі бағасын қалай білуге болады. http://mrsa.ru/ocenka-kartin/kak-ocenit-stoimost-hudozhestvennogo-proizvedeniya |
||
|
5 мин Аяқталуы |
Көрме шолу; - орындалған жұмыстарды бағалау; - оқушылардың жұмыстарына талдау жасау. Жұмыс орнын тазалау. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
7 сынып 3 тоқсан көркем еңбек жоспары
7 сынып 3 тоқсан көркем еңбек жоспары
|
Көркем еңбек |
Мектеп: № 201 мектеп-лицей |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: Сейтқасымова Гүлдана |
|||||
|
Сынып: 7 сабақ 1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Өзгеріске ұшырау (трансформация) және тігін бұйымдарды сәндеу (киім, аксессуарлар, бижутериялар). |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.1.3.1-Шығармашылық жұмыста идеяларын іске асыру мақсатында түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдай отырып, қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану арқылы) |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП
Мәдени мұра: Сәндік-қолданбалы өнер – ұлттың тарихы мен мәдениетін сақтау және дамыту құралы. Ол халықтың дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарын көрсетеді |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
|
Басталуы |
|
Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
|
Ортасы |
4. (С) Зерттеу / талқылау кіріспе (С) Кесілген бейнелерді жинап, оқушылар өнімнің түрі (2-3 топтар) бойынша топтастырылады. (Т)(Қ) Активити №1.Джинсыны қайта құру жұмысын бойынша оқушылар мысал сұрақтарға жауап береді: - Сіз бұдан былай қолданылмайтын, киім-кешекпен не істейсіз?
5. Жаңа тақырыппен танысу. Практиқалық жұмыс 5.1(Т) Әр топ жинақталған бейне бойынша өнімді өзгерту жайында идеяларын ортаға салып, постерде бейнелеп көрсетеді (С) Презентация және идеялар талқылау, басқа командалардың ұсыныстары толықтырылады. -Өнімге өзгерістер еңгізу қызметі қандай болды? -Сіздің өнімдеріңіздің өзгерістер түрлерін атаңыздар 5.2 (Т)(Қ) Нысанын өзгерту нысандағы трансформациялау, ештеңеге маңызды қасиеттері трансформация: ең көп таралған анықтамасы мынадай болып табылады. Бұл болмыстың немесе пайдалану барысында олардың түпнұсқа пішіні мен параметрлерін өзгерту үшін егжей-тегжейлі кеңістіктік әлемдегі объектілерін мүліктік біз дизайн бөлігі ретінде мерзімін қарастыру болса, онда ол трансформация (formatio - түрлердің қалыптасуы Транс бастап novolatinsk) анықтамасы болып табылады. Бұл анықтама тікелейкиім дизайны жобалаумен сәйкес келеді, трансформацияадамның қатысуымен киіп тоздыру кезінде ғана емес, өнімнің пайдалану мерзімі аяқталуына да байланысты (ол созылып айтарлықтай өзінің бастапқы түсін өзгерте алады, екінші жағынан созылып немесе кішірейуі) де орын алуы мүмкін деп қорытынды жасауға болады Трансформацияланатын нысан (жобалау) - «нөлдік Transform» деп аталатын ішкі қайта, маңызды функционалдық бірқатар бейтарап күйге айнылытын материалдық құрылым. Затты қайта трансформациялау арқылы оның материалдық құрылымын немесе елеулі қасиеттерін өзгертуге мүмкіндік береді . Трансформацияның мынадай тәсілдері бар: «Созылу - қысу» бөліктері немесе киім заттары; «қосу – айыру» бөліктері немесе киім заттары; «Реттеу - бекіту»
шамалар, көлемі киім бөлшектері мен нысандары; «Араластыру - салу»
бөлшектерді; Шілтерлі, серпімді және жабысқақ таспалар, түймелер, түймелерге, ілгегі және басқа да көптеген бөліктері мен компоненттері өнімдерін, қосу және белгілеу түрлі әдістер арқылы жүзеге асырылады. (Г)(Ф) Талқылаудан кейін, оқушылар трансформация әдістерін көрсете отырып, ақпараттық постерлер аяқтау. Дайын плакаттар тақтаға орналастырылады. Танымдық деңгейдің артуы: Оқушылар мен зерттеушілер сәндік-қолданбалы өнер мен көркемдік жазбаның тарихы, мәні мен маңыздылығын терең түсінеді. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар «трансформация» және «трансформация тәсілдері» анықтамасын іздеп, сұрақтарға жауап береді. |
Дискриптор 1. Негізгі бағыттарын көрсетеді ауқымды зерттеу жүргізеді 2. Оқыған материалдыталдап, мәтін түрінде ұсынады 3.«Тоқыма өнімдерінің трансформациясы»нысанының дизайнын орындау үшін постер құрады. |
Киімдітрансформациялау http://mypresentation.ru/presentation/transformaciya_v_odezhde_bagina_m_501gr_kolyasnikova_d_502gr Киімдітрансформациялау http://www.liveinternet.ru/tags/ Джинсилердіқайтаөндеу http://lifehacker.ru/2013/02/12/30-jeans-diy/ Ескіджинсикиімдерінқайтажөндеудегі 30 креативтіидеялар https://www.youtube.com/watch?v=MLkaCi5UVvI ескі джинсилерді сәндеп қайта жөндеу http://secondstreet.ru/blog/peredelka_futbolki/krasivye-peredelki-futbolok-i-maek-trafik.html Футболкалар мен майкалардықайтажөндеужолдары http://moda-platya.ru/post343000444/ |
||
|
Аяқталуы
|
Кері байланыс Оқушылар рефлекциясы : Мен не білдім ? Не үйрендім ? Маған бүгінгі сабақта түсініксіз болды ? |
Оқушылар сабақты қандай деңгейде түсініп, білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
|
||||||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: № 201 мектеп-лицей |
|||||||||||||||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: Сейтқасымова Гүлдана |
|||||||||||||||||
|
Сынып: 7 сабақ 2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Идеяларды құру. Нобай |
|||||||||||||||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.1.5.1-Функционалды (техникалық) және эстетикалық талаптарға сай, дизайн дайындау бойынша тапсырмаларды орындау 7.1.5.-Бұйым жасауда әртүрлі графикалық құралдарды қолдана отырып (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолданып), нобайлар, графикалық және технологиялық құжаттар дайындау |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП
Мәдени мұра: Сәндік-қолданбалы өнер – ұлттың тарихы мен мәдениетін сақтау және дамыту құралы. Ол халықтың дәстүрлері мен әдет-ғұрыптарын көрсетеді |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Басталуы |
Оқушылармен сәлемдесу. Оқушылармен сәлемдесіп, түгелдеп болған соң бүгінгі сабақтың тақырыбын айтпас бұрын оқушыларға презентация көрсетіледі. Ұ = ұжымдық жұмыс Сабақ мақсаттары мен жетістік критерийлері айтылады. Мұғалім оқушыларға ұлттық бұйымдар мен олардың атауы мен қолданылуы туралы қарастыруды ұсынады. Ұсынылған бұйымдардың қайсысы сіздерге таныс? Олар қалай аталады? Олардың қолданылуын түсіндіріңіздер. Олар қандай материалдан жасалған? Формасы, түсі мен фактурасы қандай? |
Оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||||||||||||||
|
Ортасы |
Ұ = ұжымдық жұмыс:
Сарамандық жұмыс Ұсынылған материалдардан (ескі жемпір, тігін керек-жарақтары) қауіпсіздік шараларын сақтай отырып, материалдар мен декор әдістерімен тәжірибе жасау арқылы ескі киімдерді өзгерту бойынша қарапайым топтық жұмысты орындаңыз. Идеялар жинағы
Қауіпсіздік ережелері
балаларға арналған орын. 2. Жұмыс кезінде қайшының жүздерін ашық қалдырмаңыз. 3. Сақиналарда жабық жүздері бар қайшыны алға қарай өткізіңіз. Заттарды оймен жазықтықта орналастыруды таңдап, оқушылар композиция құрастырады. Композиция құрастырып болған соң оқушылар оны қағаз бетіне түсіруді бастайды. Жұмыс барысында мұғалім жеке бастың гигиенасына, қауіпсіздік ережелеріне, материалдар мен құрал жабдықтарды пайдалану ережелерін сақтауды басты назарға алады. Жұмыс орнын ұйымдастыруға ерекше көңіл бөлу қажет. Оқушылар алдыңғы сабақтара алған білімдерін қолдана заттар композициясын қағаз бетінде орналастыру ержелерін ескере отырып конструкциясын тұрғызады.
Ө=өздік жұмыс:
Эскизді орындаудың критерийлері:
Қорытынды жасау үшін оқушылардың жұмысын қатар қойып, арнайы қойылған нұсқамен дұрыс орналасқанын салыстырады. (Ө) Оқушылар өздерінің шығармашылық жұмыстарын таныстырып, жұмыста қолданған материалды, техниканы және өз жұмысын бастауға себеп болған суретші туындысын түсіндіреді. Танымдық деңгейдің артуы: Оқушылар мен зерттеушілер сәндік-қолданбалы өнер мен көркемдік жазбаның тарихы, мәні мен маңыздылығын терең түсінеді.
|
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі
Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор 1.Графиканың түрлі құралдарын қолдана отырып, нобайын салады. 2. Бұйымды жасау үшін технологиялық құжаттаманы ұсынады. 3. Нобайды сыныпқа таныстырып, талқылаудан кейін өзгерту енгізеді. |
Htpp://mypresentation.ru/presentotion/zanimateinye_voprosy_po_izobratelnomu_iskusstvu
htpp://old.season.ru/sovety/dekor_odegdu/ htpp://www.decormaster.kz/about.php Материалдар мен құралдар: қарындыш, сызғыш, өшіргіш, фломастеры, желім қайшы т.б)
|
||||||||||||||
|
Аяқталуы
|
Кері байланыс Не тартымды орындалды? Тағы немен айналысу керек?
|
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: № 201 мектеп-лицей |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: Сейтқасымова Гүлдана |
|||||
|
Сынып: 7 сабақ 3-4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Материалдар мен құралдарды дайындау |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.2.2.1-Тігін машинасының жұмысында ақауларды анықтау және жөндеу 7.1.6.2-Бірқатар заманауи және дәстүрлі емес материалдарды білу, оларды өңдеу, пайдалану және үйлестірудің тиімді жолдарын (немесе әдістерін) анықтау 7.1.6.3-Өңдеу тігін материалдары мен сәндік әшекей бұйымдарының жіктелуін және сипаттамасын анықтау, салыстыру |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
|
Басталуы |
Оқушылармен сәлемдесу. Құндылықтарды еске түсіру. Сабақтың басында оқушылардың дайындығын тексеру. Сабақ басында техника қауіпсіздігі мен санитарлы-гигиеналық нормалар туралы нұсқама жүргізу. |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
|
Ортасы |
Оқушыларға сарамандық жұмысты орындау үшін түрлі көрнекілік, иллюстрациялық және видеоматериалдарды (халық қолөнер бұйымдары немесе көркемдік жазба техникасында орындалған сәндік-қолданбалы өнер заттарының иллюстрацияларын) қолдануына ұсыну. Оқушылар жұмыстарын жалғастырады. (Ж)(Қ) Сарамандық жұмыс №6 Әрбір көркемдік жазбаға арналған түстік палитраны жинақтау. Оқушылар көркемдік жазба бойынша бірқатар жаттығулар орындайды. Қылқаламдарды (жалпақ, дөңгелек пішінді, әр түрлі өлшемді) таңдап алып, қағаз бетінде бірнеше элементтер орындап болған соң, жұмысқа кіріседі. Жазықтыққа ою-өрнек салар алдында, оқушыларға алғашқы жағысты (мазокты) керек емес қағаз немесе мата бетіне салып көру қажет. Шығармашылық жұмысты аяқтау үрдісін ұйымдастыру: кептіру және т.б. Эстетикалық сезімнің қалыптасуы: Эстетикалық тәрбиелеу арқылы жастардың көркемдік талғамы мен сезімі дамиды. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор Иірілген жіп тоғысының сипаттамасы бойынша тігін машиналарын жіктейді Тігін машинаның кемшіліктері мен дұрыс жұмыс істемеуін анықтайды, ақауларды жояды. Тігін әрлеу материалдарының түрлерін, жіктелуін және сипаттамаларын атайды. Шығармашылығында безендірудің аралас, түрлі әдістерін ұсына отырып, пайдаланады. |
http://sewing-dnepr.com/process-obrazovanija-i-svojstva-chelnochnogo-stezhka.html?currency=UAмашина тігістерінің орындалу үдерісі мен қасиеттері http://t-stile.info/mashinnye-stezhki-i-strochki-strochki-chelnochnogo-stezhka/Машина тігістері. Қайып тігу тігістері. http://www.sewing-master.ru/neispravnosti-shvejnyh-mashin.htmlТігін машиналарында кездесетін ақаулар мен кемшіліктер http://zhannet.jimdo.com/Тігін машинасындакездесетінақаулар, пайда болу себептеріhttp://welltex.ru/shveinaya-furnitura/otdelochnye-materialyӘрлеу тігінматериалдары |
||
|
Аяқталуы |
(Қ) Жұмыс аяқталғаннан кейін оқушылармен бірге нобайлар көрмесінмен орындалған жұмыстарды талқылау «Бағдаршам» әдісін қолдану |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
|
||||||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: № 201 мектеп-лицей |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: Сейтқасымова Гүлдана |
|||||
|
Сынып: 7 сабақ 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жиынтықты орындау. |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.2.3.1-Әртүрлі конструкциялық, заманауи тоқыма және сәндеу материалдарын қолдана отырып, тігін машинасында технологиялық талапқа сайкес бұйым жасау 7.2.2.2-Тігін бұйымдарын ылғалды-жылулық өңдеу барысында қолданылатын құралдарды анықтау, таңдау, қолдану 7.1.4.2-Бұйымның өзіндік құны мен материалдық шығындарын анықтау. 7.2.3.4-Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ
Эстетикалық құндылық: Сәндік өнердің негізінде әсемдік, гармония, және форманың үйлесімділігі жатыр. Көркемдік жазба да осы эстетикалық талаптарға жауап береді. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
|
Басталуы 0-5 мин |
Денсаулық сақтау «Түсті терапия» технологиясы. Ұйымдастыру кезеңі, дайындықтарын тексеру (С) «Миға шабуыл» сынып екі топқа бөлініп, конверттегі сөздерді біріктіріп, сабақтың тақырыбын табады. Оқушылармен бірлесіп оқу мақсаттарын және сабақ мақсаттарын аңықтау, тапсырмалар және жетістік критерийлерімен танысу. |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Таныстырылым, оқу жоспары |
||
|
11-20 мин Ортасы
21-35 мин
5 мин |
1 тапсырма: (Ө) Бұйымды пішуге дайындау: ақауларын, бұйымның өңі мен теріс жағын анықтау, ылғалды-жылумен өңдеу.
2 Эстетикалық сезімнің
қалыптасуы: Эстетикалық тәрбиелеу арқылы
жастардың көркемдік талғамы мен сезімі
дамиды. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор Бұйымның ақауларын, бұйымның өңі мен теріс жағын анықтайды; Тігін бұйымдарын ылғалды-жылулық өңдеуден өткізеді; Бұйымды тігуде біріктіру және шет тігістері түрлерін біледі; Тігін машинасын қолданып және технологиялық реттілігін сақтай отырып, өңдеу операцияларын орындайды; Конструкциялар, заманауй тоқыма және өңдеу материалдарын қолданады; |
Правила раскроя https://www.youtube.com/watch?v=PBVYLY6T4pg
Раскрой ткани. Как подготовить ткань к раскрою и избежать ошибок? |
||
|
5 мин Аяқталуы |
Оқушылар өз туындыларына атау беріп, сыныпқа ұсынады, өздерінің және сыныптастарының жұмыстарын бағалайды. Жұмыс орнын тазалау. (Қ) Сабақтың соңында оқушылармен бірге орындалған жұмыстардың көрмесін өткізіп, талдау «Қолмен белгі беру» әдісін қолдану. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
|
||||||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: № 201 мектеп-лицей |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: Сейтқасымова Гүлдана |
|||||
|
Сынып: 7 сабақ 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Киім бөлшектерін пішу. |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.2.3.1-Әртүрлі конструкциялық, заманауи тоқыма және сәндеу материалдарын қолдана отырып, тігін машинасында технологиялық талапқа сайкес бұйым жасау 7.2.2.2-Тігін бұйымдарын ылғалды-жылулық өңдеу барысында қолданылатын құралдарды анықтау, таңдау, қолдану 7.1.4.2-Бұйымның өзіндік құны мен материалдық шығындарын анықтау. 7.2.3.4-Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 2 мин 8 мин. |
Денсаулық сақтау «Түсті терапия» технологиясы. Ұйымдастыру кезеңі, дайындықтарын тексеру (С) «Миға шабуыл» сынып екі топқа бөлініп, конверттегі сөздерді біріктіріп, сабақтың тақырыбын табады. Оқушылармен бірлесіп оқу мақсаттарын және сабақ мақсаттарын аңықтау, тапсырмалар және жетістік критерийлерімен танысу. |
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді. Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
|
15 мин
15 мин |
(Ұ) Оқушылардың таңдаған
бұйымдарын тігу кезінде қолданылатын машина тігістері:біріктіру
және шет тігістері түрлерін және оларды орындау технологиясын
үйренеді. 1 тапсырма: (Ұ) Оқушылардың таңдаған бұйымдарын тігу кезінде қолданылатын машина тігістері:біріктіру және шет тігістері түрлерін және оларды орындау технологиясын үйрену.
Практикалық жұмыс аяқталған соң, құрылған критерийлерге сүйене отырып бірін- бірі бағалайды Тарихи және мәдени контексті түсіну: Оқушылар сәндік-қолданбалы өнердің тарихи және мәдени маңыздылығын біледі, бұл олардың дүниетанымын кеңейтеді. |
|
Дискриптор Бұйымды тігуде біріктіру және шет тігістері түрлерін біледі; Тігін машинасын қолданып және технологиялық реттілігін сақтай отырып, өңдеу операцияларын орындайды; Конструкциялар, заманауй тоқыма және өңдеу материалдарын қолданады; Бұйымның шығыны мен өзіндік бағасын есептейді. Бұйымды әрлеу кезінде қазақтың ұлттық элементтерін қолданады. |
Курсы шитья. Обработка срезов https://www.youtube.com/watch?v=W24ftS8vpUI Курсы кройки и шитья. Как пришить косую бейку. Обработка горловины косой бейкой |
||
|
Сабақтың соңы 5 мин. |
Оқушылар мұғаліммен бірге өздерінің жұмыстарының көрсетілімін жасап, бір бірін бағалайды: Не жақсы шықты? Нені түрлендіру қажет? Оқушылар бір біріне комментарийлерін білдіреді. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
|
||||||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: № 201 мектеп-лицей |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: Сейтқасымова Гүлдана |
|||||
|
Сынып: 7 сабақ 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жеке бөлшектерді өңдеу. |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.2.3.1-Әртүрлі конструкциялық, заманауи тоқыма және сәндеу материалдарын қолдана отырып, тігін машинасында технологиялық талапқа сайкес бұйым жасау 7.2.2.2-Тігін бұйымдарын ылғалды-жылулық өңдеу барысында қолданылатын құралдарды анықтау, таңдау, қолдану 7.1.4.2-Бұйымның өзіндік құны мен материалдық шығындарын анықтау. 7.2.3.4-Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ
Эмоционалдық байланыс: Көркемдік жазба мен сәндік өнер туындылары адамдардың эмоцияларына әсер етеді, оларды тербелістер мен сезімдерге бөлеу мүмкін. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 2 мин 8 мин. |
Денсаулық сақтау «Түсті терапия» технологиясы. Ұйымдастыру кезеңі, дайындықтарын тексеру (С) «Миға шабуыл» сынып екі топқа бөлініп, конверттегі сөздерді біріктіріп, сабақтың тақырыбын табады. Оқушылармен бірлесіп оқу мақсаттарын және сабақ мақсаттарын аңықтау, тапсырмалар және жетістік критерийлерімен танысу. |
. Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||
|
15 мин
15 мин |
1 тапсырма: Графикалық құжаттаманы қолдана отырып (сызба, пішім, лекало және т.б.), оқушылар бұйым бөліктері мен бөлшектерін пішеді. Пішу кезінде бұйымды біріктіруге және өңдеуге қалдырылатын қосымшаны ескеру қажет. 2тапсырма: (Ө) Тігін машинасын қолданып жәнетехнологиялық реттілігін сақтай отырып, өңдеу операцияларын орындайды және трансформацияланатын бұйым бөліктері мен жекелеген бөлшектерді біріктіреді. Оқыту мақсатына жету үшін оқушылар мұғаліммен бірігіп бағалау критерийлерін құрады:
Практикалық жұмыс аяқталған соң, құрылған критерийлерге сүйене отырып бірін- бірі бағалайды. Тарихи және мәдени контексті түсіну: Оқушылар сәндік-қолданбалы өнердің тарихи және мәдени маңыздылығын біледі, бұл олардың дүниетанымын кеңейтеді. |
|
Дискриптор Бұйымды тігуде біріктіру және шет тігістері түрлерін біледі; Тігін машинасын қолданып және технологиялық реттілігін сақтай отырып, өңдеу операцияларын орындайды; Конструкциялар, заманауй тоқыма және өңдеу материалдарын қолданады; Бұйымның шығыны мен өзіндік бағасын есептейді. Бұйымды әрлеу кезінде қазақтың ұлттық элементтерін қолданады. |
Влажно-тепловая обработка (ВТО) видео https://www.youtube.com/watch?v=6HuvcLivWIw Лицевая и изнаночная сторона у ткани |
||
|
Сабақтың соңы 5 мин. |
Оқушылар мұғаліммен бірге өздерінің жұмыстарының көрсетілімін жасап, бір бірін бағалайды: Не жақсы шықты? Нені түрлендіру қажет? Оқушылар бір біріне комментарийлерін білдіреді. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: № 201 мектеп-лицей |
|||||||||||||||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: Сейтқасымова Гүлдана |
|||||||||||||||||
|
Сынып: 7 сабақ 8-9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бұйымдардың бөлшектерін құрастыру және өңдеу. Бұйымды сәндеу |
|||||||||||||||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.2.3.1-Әртүрлі конструкциялық, заманауи тоқыма және сәндеу материалдарын қолдана отырып, тігін машинасында технологиялық талапқа сайкес бұйым жасау 7.2.2.2-Тігін бұйымдарын ылғалды-жылулық өңдеу барысында қолданылатын құралдарды анықтау, таңдау, қолдану 7.1.4.2-Бұйымның өзіндік құны мен материалдық шығындарын анықтау. 7.2.3.4-Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ
Инновация: Заманауи сәндік-қолданбалы өнерде жаңа материалдар мен технологияларды қолдану арқылы инновация енгізу маңызды. |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 мин |
Денсаулық сақтау «Түсті терапия» технологиясы. Ұйымдастыру кезеңі, дайындықтарын тексеру (С) «Миға шабуыл» сынып екі топқа бөлініп, конверттегі сөздерді біріктіріп, сабақтың тақырыбын табады. Оқушылармен бірлесіп оқу мақсаттарын және сабақ мақсаттарын аңықтау, тапсырмалар және жетістік критерийлерімен танысу. |
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі. |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер |
||||||||||||||
|
15 мин
15 мин |
1
Оқыту мақсатына жету үшін оқушылар мұғаліммен бірігіп бағалау критерийлерін құрады:
3_______________ Практикалық жұмыс аяқталған соң, құрылған критерийлерге сүйене отырып бірін- бірі бағалайды. Соңғы кезеңде оқушылар соңғы өңдеу және шығармашылық жұмысты әрлейді.
Кері байланыс және талдау: Оқушылар өз жұмыстарын бағалап, бір-бірімен пікір алмасу арқылы сындарлы ойлау дағдыларын дамытады. |
|
Дискриптор Бұйымды тігуде біріктіру және шет тігістері түрлерін біледі; Тігін машинасын қолданып және технологиялық реттілігін сақтай отырып, өңдеу операцияларын орындайды; Конструкциялар, заманауй тоқыма және өңдеу материалдарын қолданады; Бұйымның шығыны мен өзіндік бағасын есептейді. Бұйымды әрлеу кезінде қазақтың ұлттық элементтерін қолданады. |
Влажно-тепловая обработка (ВТО) видео https://www.youtube.com/watch?v=6HuvcLivWIw Лицевая и изнаночная сторона у ткани |
||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин. |
Оқушылар мұғаліммен бірге өздерінің жұмыстарының көрсетілімін жасап, бір бірін бағалайды: Не жақсы шықты? Нені түрлендіру қажет? Оқушылар бір біріне комментарийлерін білдіреді. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||||||||||||||
|
Көркем еңбек |
Мектеп: № 201 мектеп-лицей |
|||||
|
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: Сейтқасымова Гүлдана |
|||||
|
Сынып: 7 сабақ 10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жұмыстардың көрмесі |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.3.1.1-Ауқымды аудитория алдында дайын болған өз жұмыстарын таныстыру (көрме, сән көрсетілімі) 7.3.4.1-Өзінің және өзгелердің жұмыстарын жетілдіру және адаптациялауда қолданылған идеяларды салыстыруда негізделген сыни ұсыныстар жасау |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Картиналар мен бұйымдардың орналасу жоспарын салу. |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
|
Басталуы 0-5 мин |
Ұйымдастыру бөлімі: Оқушыларды орналастыру, амандасу, құралдарын дайындау. Оқушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру. Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу. (Ұ) Мұғалім оқушыларға шығармашылық көрменің ұйымдастыру кезеңдері менмақсатын таныстырады. Сонымен қатар, көрме оқушылардың өз шығармашылығында идеяларының берілу жолдарын көрсетеді. |
Оқушылар амандасып,бір-біріне сәттілік тілейді. Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді |
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулық, құрал-жабдықтар |
||
|
6-20 мин Ортасы 21-30 мин
30-40 мин |
Шығармашылық жұмысты таныстырылымға дайындау.
Сыныптастарыңа жұмысыңды таныстыр
Көрме ұйымдастыр
|
Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді. Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды. |
Дискриптор Шығармашылық жұмыстарды рәсімдей алады; Өз жұмыстарына аннотация жаза алады; Көрме ұйымдастыра алады. |
http://mir-biz.ru/biznes-plany/vystavochnyj-biznes/ Көрмелік бизнесті қалай істеуге болады Өз шығармаңыздыңнегізгі бағасын қалай білуге болады. http://mrsa.ru/ocenka-kartin/kak-ocenit-stoimost-hudozhestvennogo-proizvedeniya |
||
|
5 мин Аяқталуы |
Көрме шолу; - орындалған жұмыстарды бағалау; - оқушылардың жұмыстарына талдау жасау. Жұмыс орнын тазалау. |
|
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|
||
шағым қалдыра аласыз









тапсырма



тапсырма:













