Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
5 мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне
тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Кітап, дәптер, қалам
суреттері бейнеленген қима қағаздар
топтамасы
ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты
|
-
Центрлік бұрыш дегеніміз
не?
-
Центрлік бұрыштың қандай қасиеттері
бар?
-
Шеңбердің диаметрі дегеніміз
не?
-
Шеңбердің хордасы
дегеніміз не?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
|
ДК экраны
7-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Слайд..
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
30
мин.
|
Оқулықтағы жаңа
сабақтың мәтінін оқуға тапсырма
береді
|
Оқулықты оқып танысып
шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1. Санның бөлігін және
бөлігі бойынша санды табуға берілген есептерін сипаттап
көрсетеді.
|
Тақырыпқа байланысты
интернет көздерін пайдаланып бөліп шығару мүшелерімен
танысады.
|
|
1- тапсырманы
орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
1-тапсырма
Шеңбердің радиусы 2,5 см. Оның диаметрін табыңдар.Осы
шеңбердің диаметрі 6 см болуы мүмкін
бе?
|
Дескриптор:
Жалпы - 4 балл
Есепті
шығарады.
|
ДК экраны
7-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Слайд.
|
|
2- тапсырманы
орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
2-тапсырма
Шеңбердің центрі арқылы
өтпейтін хордасы оның диаметрінен кіші болатынын
көрсетіңдер.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1.Есеп мазмұнын
түсінеді.
2.Жауабын
анықтайды.
Бірін-бірі бағалау түрін
қолданады
|
ДК экраны
7-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Слайд.
|
Окулыкпен
жұмыс
|

|
№18.4

|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1.Есеп мазмұнын
түсінеді.
2.шеңбердің диаметрін
табады
3Жауабын
анықтайды

ҚБ: Жұпта өзара
бағалау «+», « -
», қызықты
|
ДК экраны
7-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Слайд.
|
|

|

|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1.Есеп мазмұнын
түсінеді.
2.шеңбердің радиусын
табады
3Жауабын
анықтайды
ҚБ: Жұпта өзара
бағалау «+», « -
», қызықты
|
ДК экраны
7-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
Слайд.
|