Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқамерзімді жоспар
№1-сабақ
Сабақтың тақырыбы: Шеңбер, дөңгелек, олардың элементтері мен бөліктері мен центрлік бұрышқа есептер шығару
Бөлім: |
Шеңбер. Геометриялық салулар |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Шеңбер, дөңгелек, олардың элементтері мен бөліктері мен центрлік бұрышқа есептер шығару |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.1.29 центрлік бұрыштың анықтамасы мен қасиеттерін білу және қолдану; 7.1.1.30 шеңбер диаметрі мен хордасының перпендикулярлығы туралы теоремаларды дәлелдеу және қолдану |
Сабақтың мақсаты: |
центрлік бұрыштың анықтамасы мен қасиеттерін білу және қолданады шеңбер диаметрі мен хордасының перпендикулярлығы туралы теоремаларды дәлелдеу және қолдануды үйренеді |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 5 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы ДК экраны |
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты |
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд.. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 30 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1. Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептерін сипаттап көрсетеді. |
Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып бөліп шығару мүшелерімен танысады. |
|
1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1-тапсырма Шеңбердің радиусы 2,5 см. Оның диаметрін табыңдар.Осы шеңбердің диаметрі 6 см болуы мүмкін бе? |
Дескриптор: Жалпы - 4 балл Есепті шығарады. |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
|
2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
2-тапсырма Шеңбердің центрі арқылы өтпейтін хордасы оның диаметрінен кіші болатынын көрсетіңдер. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Есеп мазмұнын түсінеді. 2.Жауабын анықтайды. Бірін-бірі бағалау түрін қолданады |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
Окулыкпен жұмыс |
№18.4
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Есеп мазмұнын түсінеді. 2.шеңбердің диаметрін табады 3Жауабын анықтайды
ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
|
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Есеп мазмұнын түсінеді. 2.шеңбердің радиусын табады 3Жауабын анықтайды ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
Сабақтың аяғы |
Сабақты қорытындылау: «Жалғасын тап» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын: ... Үйге тапсырма беру: № Рефлексия. «Алма ағашы» әдісі «Жасыл түсті алма» – мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл - күйім көтеріңкі; «Қызыл түсті алма» - мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл - күйім жоқ. |
кері байланыс парағы таратылады. Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау. Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады. |
Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,. |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
Қысқамерзімді жоспар
№2-сабақ
Сабақтың тақырыбы: Түзу мен шеңбердің өзара орналасуы.
Бөлім: |
Шеңбер. Геометриялық салулар. |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Түзу мен шеңбердің өзара орналасуы |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.2.12 түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасу жағдайларын талдау; |
Сабақтың мақсаты: |
түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасу жағдайларын талдауды үйренеді. түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасу жағдайларын талдайды. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 8 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Үй жұмыстарын тексеру |
Амандасу, сабаққа дайындалу Үй жұмысын корсету |
белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,. |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы ДК экраны |
||
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
|
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
||||
|
1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1-тапсырма Шеңбер мен түзу екі нүктеде жанасуы мүмкін бе? |
Дескриптор: Жалпы - 4 балл 1.Есеп мазмұнын түсінеді. 2.Жауабын анықтайды. |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
||
|
2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
2-тапсырма Егер центрлерінің арақашықтығы 60 см болса, онда радиустары 25 см және 50 см болатын шеңберлер жанасуы мүмкін бе? |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1. Есептің шешуін табады. |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
||
338тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |