Материалдар / 7-сынып 4-тоқсан Қазақстан тарихы.. БЖБ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

7-сынып 4-тоқсан Қазақстан тарихы.. БЖБ

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сынып 4-тоқсан Қазақстан тарихы.. БЖБ тб жауап дескрипторымен
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Сәуір 2024
286
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



БЖБ-7 сынып. «XIХ-XX ғасырдың басындағы Қазақстанның мәдениеті» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырып ХІХ ғасырдағы мәдениеттің дамуы

Оқу мақсаты

7.2.3.2 XIX ғасырдың ІІ жартысындағы білім беру мен ағарту ісінің даму ерекшеліктерін түсіндіру

7.2.2.1 Халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығын бағалау

Бағалау критерийі

-Білім беру мен ағарту ісінің даму ерекшеліктерін ажыратады

-Халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығына талдау жасайды

Ойлау дағдысының деңгейлері ҚолдануЖоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты


Тапсырма

1.Төмендегі тұжырымдардың ерекшелігін ажыратыңыз

Тарихи фактілер

Білім беру

ағарту

1.

Медреселердегі негізгі оқу құралы «Шариат-ул-иман» немесе «Иман-шарт» болды

+


2.

Жәдиттік қозғалыс «Жаңа әдісті» оқу бағдарламасына енгізді

+


3.

1888-1902 жж «Дала уәлаятының газеті» шығып тұрды


+

4.

ХІХ-ХХ ғғ білім беру ісі діни және зайырлы бағытта болды

+


5.

Жәңгір хан медициналық білім беретін бөлім мен дәріхана, хандықтың мұрағатын және мектеп ашты, мешіт салдырды, «Мухтасар ал-фикғайат» еңбек жазды

+



2.ХІХ ғ 2-жартысындағы халық ауыз әдебиетінде қазақ қоғамын жырлаған ақындардың шығармаларын талдап беріңіз.

1-ші жыр

2-ші жыр

Зар заман, зар заман,Зарлап өткен бір заман.

Сөздің басы — бисмиллаһ,Біз айталық, сіз тыңда

Мұсылманның тарихын: Төрт аяқты хайуан —

Бұ дүниенің жарығы.Бағасы кеткен жігіттің

Бетінен алар зайыбы, Келе ме деп керт басқа

Кесепаттың кесірі , Сол себептен қорқамын!

Әуелгі қорлар зор болды, Сондай зорлар қор болды,

Әуелгі барлар жоқ болды,Сондай жоқтар тоқ болды

Жөн білмеген жамандар, Ел билеген бек болды,

Көтере алмай билігін, Ұласқан үлкен кек болды,

Ниетіне қазақтың, Тым-ақ тәуір еп болды —

Заманақыр болар деп, Сол себепті қорқамын

Еділді тартып алғаны —Етекке қолды салғаны.
Жайықты тартып алғаны –Жағаға қолды салғаны.
Ойылды тартып алғаны –Ойдағысы болғаны.

Маңғыстаудың үш түбекҮргеніш пен Бұхарға
Арбасын сүйреп барғаны,Қоныстың бар ма қалғаны?!
Оны дағы алғаны.Мал менен басты есептеп,
Баланың санын алғаны —Аңғарсаңыз, жігіттер,
Замананы тағы даБір қырсықтың шалғаны!


1. Жырлардың авторлары кімдер?

2.Жырлар қалай аталады?

3. Жыр жолдарынан қандай тарихи оқиғалар туралы ақпарат алуға болады?

4. Жырлардың құндылығы неде , қорытынды ой жасаңыз?







Бағалау критерилері

Тапсырма №

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Білім беру мен ағарту ісінің даму ерекшеліктерін ажыратады


1










Білім беру мен ағарту саласының 1-ерекшелігін ажыратады

1

Білім беру мен ағарту саласының 2-ерекшелігін ажыратыды

1

Білім беру мен ағарту саласының 3-ерекшелігін ажыратады

1

Білім беру мен ағарту саласының 4-ерекшелігін ажыратады

1

Білім беру мен ағарту саласының 5-ерекшелігін ажыратады

1

Халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөз

ретінде құндылығын сипаттап, бағалайды


2








1-жырдың авторын атайды

1

2-жырдың авторын атайды

1

1-жыр қалай аталады

1

2-жыр қалай аталады

1

Жырлардың құндылығына баға береді, қорытынды ой жазады

1

Барлық балл саны:

10













Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!