«Алгебра» пәнінен 2-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Күні : Сынып :7
Аты-жөні:________________________________
|
№ |
Тапсырма 1-нұсқа |
балл |
||||||||||||||||||||||||
|
1 |
1.Егер
у=
|
1 |
||||||||||||||||||||||||
|
2 |
2.у
=
А) (-16; 0) В)
(- |
1 |
||||||||||||||||||||||||
|
3 |
М(0; 4) нүктесі арқылы өтетін у=-3х функциясының графигіне параллель болатын функцияның формуласын жаз. |
3 |
||||||||||||||||||||||||
|
4 |
Спорттық клубта гимнастикамен айналысатын 20 қыз балалардың бойлары берілген. 151,148, 150, 149, 150, 151, 152, 148, 152, 153, 150, 154, 150,154, 151, 150, 153, 149, 152,153
|
4 |
||||||||||||||||||||||||
|
5 |
Теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешіңіз.
|
3 |
||||||||||||||||||||||||
|
6 |
Математикадан жазбаша емтиханның нәтижелері (максималды балл -10) абсолют жиілік полигоны түрінде берілген. Ақпаратты талдап,анықтаңыз: а)таңдамакөлемін; в)көпшілік оқушылардың алған балы; с)егер 8,9,10 балдарын жоғары нәтиже деп есептесек, жоғары
|
4 |
||||||||||||||||||||||||
|
7 |
y a 1x a 1 функциясының графигі абцисса осін (-2;0) нүктесінде қияды.
сызықтық функцияның графигін салмай, графигі қайширектен өтпейтінін анықтаңыз |
4 |
||||||||||||||||||||||||
|
|
Жалпы балл |
20 |
«Алгебра» пәнінен 2-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Күні : Сынып :7
Аты-жөні:________________________________
|
№ |
Тапсырма 2-нұсқа |
балл |
||||||||||||||||||||||||
|
1 |
1.Егер
у=
А)
-3
В)
|
1 |
||||||||||||||||||||||||
|
2 |
2. y=
А) (-25; 0) В)
(- |
1 |
||||||||||||||||||||||||
|
3 |
А(0; 6) нүктесі арқылы өтетін у=-5х функциясының графигіне параллель болатын функцияның формуласын жаз. |
3 |
||||||||||||||||||||||||
|
4 |
Спорттық клубта васкетболмен айналысатын 20ұл балалардың бойлары берілген. 171,168, 170, 169, 170, 171, 172, 168, 172, 173, 170, 174, 170,174, 171, 170, 173, 169, 172,173
|
4 |
||||||||||||||||||||||||
|
5 |
Теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешіңіз.
|
3 |
||||||||||||||||||||||||
|
6 |
Математикадан жазбаша емтиханның нәтижелері (максималды балл -10) абсолют жиілік полигоны түрінде берілген. Ақпаратты талдап,анықтаңыз: а)таңдамакөлемін; в)көпшілік оқушылардың алған балы; с)егер 8,9,10 балдарын жоғары нәтиже деп есептесек, жоғары
|
4 |
||||||||||||||||||||||||
|
7 |
y a 1x a 1 функциясының графигі абцисса осін (-2;0) нүктесінде қияды.
сызықтық функцияның графигін салмай, графигі қай ширектен өтпейтінін анықтаңыз |
4 |
||||||||||||||||||||||||
|
|
Жалпы балл |
20 |
Балл қою кестесі
|
№ |
жауап |
балл |
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
І нұсқа |
ІІ нұсқа |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Танатарова Фарида МиратовнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз 7-сынып алгебра 2-тоқсан ТЖБ
Тақырып бойынша 11 материал табылды
7-сынып алгебра 2-тоқсан ТЖБМатериал туралы қысқаша түсінік
2 нұсқада балл қою кестесімен бірге
Материалдың қысқаша нұсқасы «Алгебра» пәнінен 2-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары Күні : Сынып :7 Аты-жөні:________________________________
«Алгебра» пәнінен 2-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары Күні : Сынып :7 Аты-жөні:________________________________
Балл қою кестесі
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

















