7 сынып алгебра Екі өрнектің қосындысының кубы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

7 сынып алгебра Екі өрнектің қосындысының кубы

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып алгебра дайын ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы 53-САБАҚ

Екі өрнектің қосындысының және айырымының кубы формулалары

Күні,айы: 21.02.23

Мұғалімнің аты-жөні: Ақжанова Мәдина


Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.2.1.10

қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;

7.2.1.11

қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану

Сабақ мақсаты

екі өрнектің кубтарының қосындысы және кубтарының айырымының формулаларын біледі.

Тақырыптың мазмұнын жетік түсінеді

Ойлау, есте сақтау қабілеттерін, өз беттерімен жұмыстана алады.

Оқушылар анықтама мен формулалардың негізгі ұғымын жатқа біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдалана біледі.

Құндылықтарға баулу



Оқушылардың өзіндік жетілуіне, алдына мақсат қою және оларды жүзеге асыру дағдыларын жетілдіруге ықпал ету;

Сабақ үстінде терминдерді дұрыс қолдану арқылы, ауызша комментарий жасау арқылы математикалық сауаттылықтарын дамыту;

Жалпы адами құндылықтарды тәрбиелеу: өзін ұстау мәдениеті, бір-бірін қолдау, сабақ үстінде коллоборативті орта құру;

Зерттеу, шығармашылық тапсырмаларды орындау арқылы ұқыптылықты, еңбексүйгіштікті, жауапкершілікті тәрбиелеу.


Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы(2-4 минут)

(МК) . Оқушылармен амандасу.Сыныпты түгендеу. Сабаққа

дайындау, оқу құралдарын алу

«Қайталау–оқу айнасы» әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі, оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады.

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы әр топты диалогқа түсіру

Оқушылар еске түсіреді, талдайды. Формулалар слайдта көрсетіледі

Еркін микрофон

Екі өрнектің қосындысының квадратының ережесін айтыңдар?

Екі өрнектің қосындысының квадратының формуласын жазыңдар?

Екі өрнектің айырмасының квадратының ережесін айтыңдар?

Екі өрнектің айырмасының квадратының формуласын жазыңдар?

Екі өрнектің айырмасы мен қосындысының көбейтіндісін табудың ережесін айтыңдар.

Сабақтың ортасы (5-35 минут)

Практикалық кезең:

Топтық жұмыс :

1. a) (3m - *)(3m +*) = 9m2 – 4n2

в) (0,5х – у)(* + у) = 0,25х2 - *

2. а) (* - 4х)(5а + *) = 25а2 – 16х2

в) (4pq +3)(4pq – 3) =* - *


3. a) (* - b4)(b4 +*)=121a10 – b8

в) (5 – 7xy)(* - 7xy)=25 -*

4. a) (144a4 – 4b2) =(12a2 -*)(*+2b2)

в) (3mn+1)(* - 1)=9m2n2 -*


1) 422 382 5) 105 ∙ 95 ═

2) 472 332 6) 398 ∙ 402 ═

3) 81х2 − 9 ═ 0 7)* (m + 5)2 – (m – 5 )2

4) 4 – 25 у2 ═ 0 8)* (а – 3)2 – (3+а )2



! Қатені түзеу керек.

  1. ( 3mn + 1)(3mn – 1)= 6m2n2 – 1

  2. (4pq +3)(3 – 4pq) = 16pq – 6

  3. ( 2ab – 5)(2ab +5) = 4a2b – 10

  4. (4a2 + 6b)(4a2 – 6b) = 16a2 – 36b

Дескритор:

  • Сәйкес келетін формуланы қолданады;

  • Жұлдызшаның орнына мәнін қояды;

  • Көбейткішке жіктейді.

Қалыптастырушы тапсырма:




«Жалғасын тап» сергіту сәті (Оқушыларды ойларын тез жинақтай білуге ,әртүрлі сөздерге жалғасын құрай отырып ,ой бөлісуге дағдыландыру.)

«Мен осы сыныпта...», «Уйде мен ...», «Алгебра және геометрия пәндері...» , «Мен үшін...» т.б



Үлестірме қағаздармен жұмыс





Оқулық














Үлестірме қағаздар











Сабақтың соңы(36-40мин)

Жұптық жұмыс , топтық жұмыс «Джигсо әдісі»

Оқулықтан № 5.86,№5.87 ,№ 5.91, №5.93

Көбейтінді түрінде жазыңдар:

-

+64

Осы есептерді оқушылар оқулықтан нешінші есеп екенін анықтап ,олардың нөмерлерін белгілейді.

Есептерді шығарады.

Дескриптор:

  • Сәйкес формуланы қолданады;

  • Көбейткіштерге жіктейді.


(Қ)Сабақты қортындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін ,не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдір

«Бағалай білейік» (оқушыларға таратылған стикерлерге өздерін бағалауға мүмкіндік беру. Баға қойылған стикерлерді, плакатқа өз есімдерінің жанына жапсыртып, неге ол бағаны қойғандығын анықтау)


«Рефлексия» жүргізу. (оқушыларға интербелсенді тақтада, алдарына таратылған парақшаларға бүгінгі сабақтың ұнаған, ұнамағанын , сабақ соңындағы көңіл-күйін білу мақсатында алынады )


Үлестірме қағаздар






Смайликтер







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.04.2025
181
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі