Материалдар / 7 сынып алгебрадан теңдеудің түбірлері /сабақ жоспары/
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

7 сынып алгебрадан теңдеудің түбірлері /сабақ жоспары/

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сыныпқа алгебрадан теңдеудің түбірлері сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қараша 2018
1081
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақ тақырыбы

Сабақ 3


Теңдеу. Теңдеудің түбірі

Мерзімі


Сынып 7

Қатысқандар саны ( )

қатыспағандар саны


Сабақ негізделген оқу мақсаты



5.2.2.1

арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу;

5.2.2.2

теңдеудің шығарылуының дұрыстығын тексеру тәсілдерін қолдану;

Оқу нәтижелері

Барлық оқушылар теңдеуге мысалдар кетіре алады, қарапайым теңдеудің мәнін таба алады. Бүгінгі сабақта оқушылартеңдеу, теңдеудің түбірін табу әдістерін үйренеді

Оқушылардың басым бөлігі теңдеуге мысалдар келтіріп, олардың мағынасын ажыратады.

Кейбір оқушылар күрделі есептер шығара алады.

Алдыңғы оқу

Теңдеу. Теңдеудің түбірі

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

45

Басталуы

  1. Ұйымдастыру

Атмасфералық жағдайды қалыптастыру.

Миға шабул. Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қойылады

1. Теңдеу дегеніміз не?

2. Теңдеудің түбірі дегеніміз не?

3. Теңдеудің бір түбірі ғана болама?

4. Теңдеуді шешу дегеніміз не?


5 минут

Ортасы

Құрамында әріппен белгіленген белгісіз саны бар теңдікті теңдеу деп атайды.

Теңдеуді шешу дегеніміз оның барлық түбірлерін табу немесе оның бірдебір түбірі болмайтынына көз жеткізу.

Теңдеудің түбірі дегеніміз әріптің теідеуді тура санды теңдікке айналдыратын мәні.

1-мысал

(45-х)3=93

45-х=93:3

45-х=31

х=45-31

х=14

теңдеудің түбірі 14-ке тең

тексеру:

(45-14)3=93-тура теңдік

2-мысал

(х-13):7=2

х-13=72

х-13=14

х=14+13

х=27

теңдеудің түбірі 27-ге тең

тексеру:

(27-13):7=2

3-мысал

72: (х+12)=4

х+12=72:4

х+12=18

х=18-12

х=6теңдеудің түбірі 6-ға тең

Белгісіз қосылғышты табу үшін қосындының мәнінен белгілі қасылғышты азайту керек.

Мысалы: х+12=18

х=18-12

х=6

Белгісіз азайғышты табу үшін айырманың мәніне азайтқышты қосу керек.

Мысалы: х-17=18

х=18-17

х=1

Белгісіз азайтқышты табу үшін азайғыштан айырманың мәнін азайту керек.

Мысалы: 45-х=31

х=45-31

х=14

Белгісіз көбейткішті табу үшін көбейтіндінің мәнін белгілі көбейткішке бөлу керек.

Мысалы: 9х=36

х=36:9

х=4

Белгісіз бөлінгішті табу үшін бөлгішіті бөліндінің мәніне көбейту керек.

Мысалы: х:7=2

х=27

х=14


І деңгей тапсырмалары

1. Теңдеудің түбірін табыңдар:

1) (4294 + x) : 54 = 69; 2) 1215 : (71 – y) = 27;

3) (1001 – z) ∙ 13 = 1157; 4) 26 ∙ (z – 23) = 2574.

2. Теңдеудің түбірін табыңдар:

1) (3728 – y) : 54 = 69; 2) 992 : (130 – x) = 62;

3) (148 + z) ∙ 3 =1584; 4) (715 – x) ∙ 83 = 8383.

3. Теңдеудің шешімін табыңдар:

1) 9t + 4t – 286 =0; 2) 14x + 9x + 11x = 272; 3) 265 : x = 465 – 412.

Жауабы: 1) 22 2) 8 3) 5

ІІ деңгей тапсырмалары

1. Теңдеудің түбірін табыңдар:

1) (425 + c) ∙ 5 = 2815; 2) 81 ∙ (b + 47) = 4374.

Жауабы: 1) 18 2) 7

2. Бақтағы жидектердің барлығы 37 түп. Ондағы қарылған қарақаттан 3 түп артық , ал таңқурайдан 2 есе кем. Бақтағы қарлыған неше түп? Бақтағы қарақат неше түп? Бақтағы таңқурай неше түп?

Шешуі: х + (х + 3) + 2( х + 3) = 37,

4х = 37 – 9,

4х = 28,

х = 7.

Жауабы: 1) 7 түп қарақат, 10 қарлыған, 20 таңқурай

3. Жиһангер 5 күнде 45 км жол жүрді. Бірақ әр күні алдыңғы күнгісінен 4 км аз жол жүрді. Жиһангер ең соңғы күні неше км жол жүрген?

Шешуі: І күн – х км десек,

ІІ күн – х -4,

ІІІ күн – х – 8,

IV күн – х 12,

V күн – х 16.

x + x – 4 + x – 8 + x – 12 + x – 16 = 45, 5x = 85, x = 17.

V күн = х – 16 =1 км

Жауабы: 1 км жол жүрді

ІІІ деңгей тапсырмалары

1. Теңдеуді шешіңдер:

1). 91 + 48 : (11 –b) = 99 2). 86 – 49 : (2x – 5) = 79

Жауабы: 1) 5 2) 6

2 . Қандай бір санды 7 –мен кеміткеннен кейін 10 есе азайтса алғашқы саннан 34 пен аз сан шықты. Алғашқы санды тап.

Шешуі: (х – 7) : 10 = х- 34 0,1х – 0,7 = х – 34, -0,9х = - 33,3 , х = 37

Жауабы:х = 37

Өзара бағалау ( дескриптор бойынша)

Бағалау СГ 3. Есептердің шығару нәтижелерін көрсету

Оқытудың мақсаты бойынша.


Бағалау кртитериі

Дескриптор

Кез келген есептерді шығару тәсілдерін мен анықтамаларды пайдаланады

Қосымша ақпарат көздерін пайдалана отырып тексереді

Шығарылған есептердің дұрыстығын бақылайды

Тапсырмалардың нәтижесін тексеру

Шығарылған есептердің жақсы үлгілерін көрсетеді



35 минут

Аяқталуы

  1. Қортындылау

(Жинақтау+ бағалау)

  1. Үйге тапсырма

Сабақты қорытындылау:

Карточкалармен істеу.

1)Қандай теңдік теңдеу деп аталады?

2)Теңдеудің түбірі деп нені атаймыз?

3)теңдеуді шешу дегеніміз не?


Сабаққа белсенді қатысқан оқушылар бағаланады

Үй тапсырмысын беру №



5 минут



Қосымша ақпарат

Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?



Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз? Фармативтік бағалау түрлерін қолдану арқылы :сабақты тусынгенін тексеру бас бармақ әдісін қалданамын.

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс құндылығы байланыс

  • Қиындық туындайтын сәт болса өзім түсіндіремін.

Сұрақтар беру арқылы

Рефлексия

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сл ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.














Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

1.

2.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!