2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / 7 сынып Алгоритмдә әзірлеу

7 сынып Алгоритмдә әзірлеу

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ 7 сынып Алгоритмді әзірлеу
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқамерзімді жоспар


Бөлімі:

5-бөлім. «Практикалық программалау»

Педагогтің аты-жөні:

Жайсан Несібелі

машықтанушы

Сағындық Көркем

Күні:

21.04.2025

Сыныбы: 7 «А», «Ә»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Алгоритмді әзірлеу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.3.2.1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазу;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы үшін: алгоритмді сипаттаудың түрлері және қасиеттерімен танысады.

Құндылықтар

Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік

-өзінің және басқалардың еңбегінің нәтижелерін бағалау;

-түрлі мамандықтар мен олардың қызмет ерекшеліктерін зерттеуге

қызығушылық таныту;

-еңбек және қоғамдық және табысты болудың негізгі екенін түсіну;

Сабақтың барысы:


Сабақтың кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


2 мин

(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен

амандасу, түгендеу. Сыныпта жақсы көңіл күй мен ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру мақсатында

«Заряд алу» әдісімен

психологиялық ойын ойнайды.

Топтастыру

«Мозаика» әдісі Арнайы қиылған қағаз қиындыларын жинақтау арқылы 2 топқа бірігеді.

1-топ, 2-топ.















Қағаз қиындылары.


3 мин

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі.

Алдыңғы білім мен бүгінгі сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді.

Сұрақтар топтамасы интерактивті тақтадан көрсетіледі

  • Python­да тармақталған алгоритмдерді пайдаланып, есептердің қарапайым алгоритмдерін қалай құрастыруға болады?

  • Алгоритмнің қандай қасиеттерімен таныссың?

  • Қандай дайын алгоритмдерді білесің?

Бағалау Оқушылар бір-бірін

«Жұлдызша» әдісі арқылы бағалайды.

Сары түс

талпын. Көк түс жақсы.

Күлгін түс

жарайсың.










Жаңа сабаққа кіріспе

«ДЖИГСО» әдісі

(Т) Топтарға оқулықтан жаңа сабақтың мәтіні бөліп беріледі.

Арнайы белгіленген уақыт ішінде мәтінді оқып шығады. Кейін топтар арасында

жаңа ақпаратпен таныстыру, ой бөлісу жұмысы жалғасады.

.

Дескриптор:

  • Берілген мәтінді оқиды.

  • Топ ішінде өзара талқылау жүргізеді.

Топтар арасындағы түсіндіру, жеткізу, баяндау жұмысында белсенділік танытады.

Бағалау Топтар бір- бірін

«Жұлдызша» әдісі

арқылы бағалайды. Сары түс – талпын.

Көк түс –

жақсы. Күлгін түс – жарайсың.




Сабақтың ортасы
















21 мин


Практикалық жұмыс

Оқушылар оқулықта берілген практикалық жұмыстың үлгісімен

танысып, алгоритмдерді есептер шешуде қалай қолдануға болатынын түсініп, келесі талдау жасайтын

1- тапсырманы орындайды. (Т) Талдау

2, 3 және 4- схемаларды, олардың 1, 2 және 3 - суреттегі программа кодтарымен салыстыра отырып талдаңдар. 4- суреттегі «Жалақы» есебінің программа кодының блок- схемалық алгоритмін

әзірлеңдер.



Дескриптор:

- Оқулықтағы есептің шығарылу үлгісімен танысады

- 2, 3 және 4- схемаларды, олардың 1, 2 және 3-суреттегі программа кодтарымен салыстырып, талдайды.

  • «Жалақы» есебінің программа кодының блок- схемалық алгоритмін әзірлейді.

Бағалау Топтар бір- бірін

«Жұлдызша» әдісі

арқылы бағалайды. Сары түс - талпын.

Көк түс -

жақсы.

Күлгін түс -

жарайсың.





(Ж) «Жұптас, ойлан, бөліс» әдісі

1-тапсырма

Егер берілген үш таңбалы N саны жұп болса, санның соңғы цифры 5 тен үлкен болса, сан екі жақтан оқығанда бірдей оқылса (палиндром), онда экранға «1»,

әйтпесе «0» шығар. Тапсырманың блок- схемасын құр.

Мысалы Нәтиже

636 1

434 0

Дескриптор:

  • Берілген үш таңбалы N санының нәтижесі «1»

әйтпесе «0» шығатындай етіп экранға шығарады.

  • Тапсырманың блок-схемасын құрады.

Бағалау: Жұптар бір- бірін

«Жұлдызша» әдісі

арқылы бағалайды. Сары түс – талпын.

Көк түс –

жақсы. Күлгін түс – жарайсың.


Сабақтың соңы

7 мин

Рефлексия

Сабақты бекіту

(Ұ) «Желпуіш» әдісі бойынша оқушылар А-4 түрлі түсті параққа желпуіш жасап, әрбір бөлігіне кезекпен төмендегі 3 сұраққа өз жауаптарын жазып, кейін оны бір-бірімен

бөліседі.

  • Алгоритм әзірлеуде алгоритмдердің қасиеттерін білу қаншалықты маңызды.

  • Алгоритмді сипаттаудың қандай түрлері бар?

  • Оларды программалау барысында қолдану қаншалықты маңызды?

  • Есепті программалау барысында, оның

алгоритмін әзірлеу қалай жүзеге асады?

Бағалау Мұғалімнің қорытынды бағалауы

«Жұлдызша» әдісі арқылы жүргізіледі.

Сары түс

талпын.

Көк түс –

жақсы. Күлгін түс жарайсың.



Үй тапсырмасы

Алгоритмнің қасиеттеріне өмірден мысал келтіріңдер. Алгоритмнің қасиеттері бойынша өзіңді тәрбиелеу қаншалықты маңызды. Шағын эссе жаз.



22 Сәуір 2025
197
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі