Сабақтың тақырыбы:
Ардагерлерімізді ардақтайық
Мұғалімнің аты-жөні: Ажибекова Д
СЫНЫП: 7
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақ
негізделген
оқу
мақсаттары
7.Т/А3. Тыңдалған мəтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті
мен көзқарасты ажырата білу.
Сабақ
нəтижесі:
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген жəне
қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе
орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме
ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша
мəліметтер мен дəлелдер келтіре алады.
Бағалау
критерийі
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.
Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік
құзіреттілік
Ардагерлерімізді ардақтайық
Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар жəне əртүрлі заттар,
топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Əдіс-тəсілдер Сұрақ-жауап, əңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пəнаралық
байланыс
Музыка, қазақ тілі.
Алдыңғы оқу Ер ел үшін туады...
Сабақтың жоспары
Жоспарлан
ған уақыт
Сабақ барысы : Бағалау түрлері
Басталуы
5 минут
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут
Топтарға бөлу.
Тірек сөздер бойынша топқа бөліну.
Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін. Əріп қиындыларда
бақыт,қуаныш,шаттық деген сөздер болу керек.
Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бөлінеді.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут
-Салем достым! (амандасады)
-Сен қалайсың? (иықтарынан қағады)
-Қайда болдың? (құлақтарынан тартады)
-Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды)
-Сен келдің! (қолдарын жаяды)
-Жақсы болды!(құшақтайды)
1-топ: бақыт
2-топ: қуаныш
3-топ: шаттық
Тренинг
жазылған
парақшалар
Жаңа білім
10 минут
Білу жəне түсіну
Берілген мəтіндерді балалар оқып алады.
«Стикердегі диалог» əдісі
(Топ мүшелері сұрақтардың жауабын стикерлерге жазып,
қабырғадағы сұрақтар жазылған қағаздарға іледі. кейін пікірлерін
қорғайды.)
Оқулық. Кеспе
мəтіндер.
Оқулық,қабырғ
аға ілінген
ватмандар,
түрлі-түсті
маркерлер.
Ортасы
10 минут
Қолдану
Берілген мəтіндерді балалар оқып алады.
Ортақ тапсырма: «Пкірлер» парағы əдісі
«Ардагерлерімізді ардақтайық» деген тақырыпта ойтолғау жазу.
1-топ: бақыт
Жауабын жазады.
2-топ: қуаныш
Тексеріп, қосымша мəліметтер қосады.
3-топ: шаттық
Ұсыныс жазады.
Талдау
«Броундық қозғалыс» Оқушылар сыныпты шарлап, талқыланатын
мəселе бойынша ақпарат жинап, басқалармен пікірлеседі. Бұл тəсілді
қолданғанда оқушыларға партаға отыруға болмайтынын ескерту
керек.
«Пкірлер»
парағы əдісі,
сұрақтар
жазылған
парақшалар,қал
ам.
Оқулықтағы
мəтінді оқып
алады.
Сергіту
сəті
2 минут
«Қызыл гүлім-ай» биі Би билейді
Аяқталуы
Сабақты
бекіту
10 минут
Синтез
«Карточкадағы терминдер» əдісі
Тапсырма: Сыныпты аралап жүріп, осы термиді өзге топтардағы
оқушыларға түсіндіріп береді.
Карточкада
жазылған
терминдер
Бағалау
5 минут
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
Оқушының
аты-жөні
«Стикер
дегі диалог»
əдісі
«Пкірлер»
парағы
əдісі
«Броундық
қозғалыс»
«Карточкадағы
терминдер»
əдісі
Балл
Рефлексия парағы
Бағалау
парақшасы
Кері
байланыс
3 минут
Сабақтағы
жетістіктерім
Оның
себептері
Сабақтағы
жетістіктерім
Оның
себептері
Қағаз
қиындылары.
Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз
қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың
үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті
қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
● ● ●
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар
не білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен берілген
уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен
өз жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес
келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не білдім?