Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    Экожүйелер

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы: 7 сынып


    Сабақтың тақырыбы:

    Ортаның экологиялық факторлары: абиотикалық(температура, жарық, рН, ылғалдылық) биотикалық

    (микроағзалар, жануарлар, өсімдіктер).

    Зертханалық жұмыс №1 «Жергілікті жердің экожүйелерін зерттеу (мектеп ауласы мысалында)».

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.3.1.1 - жергілікті жер экожүйесі қоршаған орта факторларының тірі ағзалардың тіршілік әрекеті мен таралуына әсерін зерттеу

    Сабақтың мақсаты:

    Жергілікті жер экожүйесіндегі тірі ағзаларды, қоршаған орта факторларын анықтау

    Тірі ағзалардың тіршілік әрекеті мен таралуын зерттеу

    Бағалау кретерии

    Жергілікті жер экожүйесі қоршаған орта факторларына тигізетін әсерін түсіндіреді

    Тірір ағзалардың тіршілік әрекеті мен таралуын зерттейді

    ЕБҚ оқушысы (диагноз жазу) Абиотикалық, Биотикалық факторларды ажыратады

    Ойлау дағдысының деңгейі

    Білу және түсіну Жоғарғы дағды



    Сабақ барысы:

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы:

    0-2 мин


    2-5 мин






    5-7 мин



    7-12 мин

    1. Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру



    1. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Жүректен жүрекке » әдісін пайдаланып, оқушылар бір – біріне жақсы тілектер айту арқылы бір –біріне жүрек береді;




    1. «Сурет қиындылары » әдісі арқылы топқа бірігеді.






    1. Алдыңғы білімді пысықтау:

    «Миға шабуыл» әдісі арқылы 6 сынып Жаратылыстану пәнінде өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында Крассвордты шеш тапсырмасын ұсынады. Қай оқушының жауап беретінін генератор арқылы жүзеге асырады.


    Оқуға қызығушылықтары оянады


    Оқушылар ұстазымен амандасады,жүректен жүрекке әдісі арқылы бір біріне жақсы тілектер айтады;


    Оқушылар түрлі түсті ми бөлімдері суреттері (продуценттер, консументтер, редуценттер) арқылы топқа бөлінеді




    Оқушылар алдыңғы білімді еске түсіру үшін берілген тапсырмадағы крассворд шеше отырып жауап береді. Сыныптастарынынң пікірін толықтырады. Ұжымдық талқыға салады. Өз ойын толықтырады






    ҚБ «Мадақтау» әдісі арқылы мұғалімнің бағалауы



    1-топ Продуценттер

    2-топ Редуценттер

    3-топ Консументтер








    Дескриптор:

    -экожүйе факторларын анықтайы

    -өндіруші, тұтынушы, ыдыратушыларды жазады-1балл

    Әрбір жауап -1балл

    Бағалау: мұғалімнің бонустары






    Түрлі түсті ми бөлімдері суреті бар қағаздар


    Презентация



    https://qazmath.net/nis-catalog/okushyny_tandau/#







    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу

    12-37 мин
















    ЕБҚБ арналған тапсырмалар (диагноз жазу)
































    Функционалдық сауаттылығын арттыратын тапсырмалар





    1. 1. «Кубик-рубик» әдісі арқылы жаңа сабақты тақырыбын ашу мақсатында оқушыларға кубиктер ұсынады. Айналып түскен бетіндегі суреттерді жаңа сабақпен байланысынтыруды ұсынады







    1. Бейнекөрсетілім ұсынады

    • «Түрту» әдісін қолдану

    • Бейнероликті көріп отырып тақырыпқа қатысты кілт сөздерді дәптерлеріне жаздыртады





    3. Сәйкестігін тап тапсырмасы

    1. Продуценттер

    А. Тірі ағзалар

    2.Консументтер

    Б. Климат, температура, жарық

    1. Косумент -1

    В. Ыдыратушылар

    1. Консумент-2

    Г. Етпен қоректенентін жанаурлар

    5. Редуценттер

    Д. Өсімдіктер

    6. Абиотикалық фактор

    Е. Жануарлар

    7. Биотикалық фактор

    Ж Шөппен қоректенетін жатуарлар

    Жауаптары: 1. Д, 2. Е, 3. Ж, 4. Г, 5. В, 6. Б, 7. А





    4.ТЖ ) Тапсырма-1.Топтық жұмыс «QR-код» әдісін қолданып тапсырмалары жасырын түрде ұсынады. Оқулықтағы мәтінді топта бөліп оқып, талқылауды ұсынады. Бейнекөрсетілімде көрген ақпараттарын қолдануды ұсынады. Қосымша топтарға суреттер ұсынады.

    1-топ Жергілікті жер экожүйесіндегі тірі ағзаларды, қоршаған орта факторларын сызба түсрінде түсіндіру



    2-топ Тірі ағзалардың тіршілік әрекеті мен таралуын зерттеу жұмысын жүргізу


    3-топ Продуценттер, Консументтер, Редуценттерді ажырату









    5Лама жануары көңтабандылар отрядына жатады.Олар Оңтүстік Америкада және Африкада тіршілік етеді. Екеуі бір отрядқа жатсада Африкадағы ламалардың жүні тықыр болады,ал Оңтүстік Американың тауларындағы ламалардың жүні өте қалың болады ,олардың жүнінен әдемі пальтолар тігеді.

    1-тапсырма Қалай ойлайсыңдар неліктен олардың жүні әртүрлі? Берілген кестеге экологиялық факторларын анықтап түсіріңіздер



    Экожүйе түрі

    Оңтүстік Америка Ламасы

    Африкалық лама

    1

    Шөл дала



    2

    Шалғын дала



    3

    Сулы батпақ



    4

    Таулы аймақ




    1. Жұптық жұмыс. «Кел жұптасайық» әдісі Оқушыларды арнайы стикерлер арқылы жұптастырады. Тұжырымдамалық карта құрады



    Мағынаны білу үшін оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді

    Кубиктің 1 бетінде не бейнеленген?- биогенді заттар

    2бетінде Продуценттер

    3бетінде Консументтер

    4 бетінде Редуценттер


    Бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтайды


    Бейнероликті көріп отырып, тақырыпқа қатысты кілт сөздерді дәптерлеріне жазады





    Сәйкестендіру тапсырмасын орындайды

    Мұғалімнің көмегіне жүгінеді










    Оқушылар топтасып бейнекөрсетілімнен алған мәліметтерін ұсынылған суреттерді қолданады

    Өз тапсырмаларын QR-кодтан сканерлеп орындайды.


    Оқушылар сабақтың мақсатын анықтау үшін берілген тапсырманы топта талқылайды өз тұжырмдарымен басқа топпен бөліседі, кітаппен жұмыс жасап, мұғалімнің ұсынған тапсырмаларын ұтымды қолданады





    Оқушылар өз білімдерін функционалдық сауаттылық тапсырмаларын орындау кезінде суретпен жұмыс жасайды

    -Берілген мәтінді оқып фактілерін жазады


    • Кестені толтырады















    Оқушылар топта

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Күшенбаева Гульмира Талғатбекқызы
    07 Тамыз 2023
    465
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    7 сынып Биология

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    7 сынып Биология

    Материал туралы қысқаша түсінік
    7 сынып Биология Экожүйе бөлімі Қоршаған ортаға әсер тетеін факторлар
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    Экожүйелер

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы: 7 сынып


    Сабақтың тақырыбы:

    Ортаның экологиялық факторлары: абиотикалық(температура, жарық, рН, ылғалдылық) биотикалық

    (микроағзалар, жануарлар, өсімдіктер).

    Зертханалық жұмыс №1 «Жергілікті жердің экожүйелерін зерттеу (мектеп ауласы мысалында)».

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.3.1.1 - жергілікті жер экожүйесі қоршаған орта факторларының тірі ағзалардың тіршілік әрекеті мен таралуына әсерін зерттеу

    Сабақтың мақсаты:

    Жергілікті жер экожүйесіндегі тірі ағзаларды, қоршаған орта факторларын анықтау

    Тірі ағзалардың тіршілік әрекеті мен таралуын зерттеу

    Бағалау кретерии

    Жергілікті жер экожүйесі қоршаған орта факторларына тигізетін әсерін түсіндіреді

    Тірір ағзалардың тіршілік әрекеті мен таралуын зерттейді

    ЕБҚ оқушысы (диагноз жазу) Абиотикалық, Биотикалық факторларды ажыратады

    Ойлау дағдысының деңгейі

    Білу және түсіну Жоғарғы дағды



    Сабақ барысы:

    Сабақтың кезеңі/уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы:

    0-2 мин


    2-5 мин






    5-7 мин



    7-12 мин

    1. Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру



    1. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Жүректен жүрекке » әдісін пайдаланып, оқушылар бір – біріне жақсы тілектер айту арқылы бір –біріне жүрек береді;




    1. «Сурет қиындылары » әдісі арқылы топқа бірігеді.






    1. Алдыңғы білімді пысықтау:

    «Миға шабуыл» әдісі арқылы 6 сынып Жаратылыстану пәнінде өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында Крассвордты шеш тапсырмасын ұсынады. Қай оқушының жауап беретінін генератор арқылы жүзеге асырады.


    Оқуға қызығушылықтары оянады


    Оқушылар ұстазымен амандасады,жүректен жүрекке әдісі арқылы бір біріне жақсы тілектер айтады;


    Оқушылар түрлі түсті ми бөлімдері суреттері (продуценттер, консументтер, редуценттер) арқылы топқа бөлінеді




    Оқушылар алдыңғы білімді еске түсіру үшін берілген тапсырмадағы крассворд шеше отырып жауап береді. Сыныптастарынынң пікірін толықтырады. Ұжымдық талқыға салады. Өз ойын толықтырады






    ҚБ «Мадақтау» әдісі арқылы мұғалімнің бағалауы



    1-топ Продуценттер

    2-топ Редуценттер

    3-топ Консументтер








    Дескриптор:

    -экожүйе факторларын анықтайы

    -өндіруші, тұтынушы, ыдыратушыларды жазады-1балл

    Әрбір жауап -1балл

    Бағалау: мұғалімнің бонустары






    Түрлі түсті ми бөлімдері суреті бар қағаздар


    Презентация



    https://qazmath.net/nis-catalog/okushyny_tandau/#







    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу

    12-37 мин
















    ЕБҚБ арналған тапсырмалар (диагноз жазу)
































    Функционалдық сауаттылығын арттыратын тапсырмалар





    1. 1. «Кубик-рубик» әдісі арқылы жаңа сабақты тақырыбын ашу мақсатында оқушыларға кубиктер ұсынады. Айналып түскен бетіндегі суреттерді жаңа сабақпен байланысынтыруды ұсынады







    1. Бейнекөрсетілім ұсынады

    • «Түрту» әдісін қолдану

    • Бейнероликті көріп отырып тақырыпқа қатысты кілт сөздерді дәптерлеріне жаздыртады





    3. Сәйкестігін тап тапсырмасы

    1. Продуценттер

    А. Тірі ағзалар

    2.Консументтер

    Б. Климат, температура, жарық

    1. Косумент -1

    В. Ыдыратушылар

    1. Консумент-2

    Г. Етпен қоректенентін жанаурлар

    5. Редуценттер

    Д. Өсімдіктер

    6. Абиотикалық фактор

    Е. Жануарлар

    7. Биотикалық фактор

    Ж Шөппен қоректенетін жатуарлар

    Жауаптары: 1. Д, 2. Е, 3. Ж, 4. Г, 5. В, 6. Б, 7. А





    4.ТЖ ) Тапсырма-1.Топтық жұмыс «QR-код» әдісін қолданып тапсырмалары жасырын түрде ұсынады. Оқулықтағы мәтінді топта бөліп оқып, талқылауды ұсынады. Бейнекөрсетілімде көрген ақпараттарын қолдануды ұсынады. Қосымша топтарға суреттер ұсынады.

    1-топ Жергілікті жер экожүйесіндегі тірі ағзаларды, қоршаған орта факторларын сызба түсрінде түсіндіру



    2-топ Тірі ағзалардың тіршілік әрекеті мен таралуын зерттеу жұмысын жүргізу


    3-топ Продуценттер, Консументтер, Редуценттерді ажырату









    5Лама жануары көңтабандылар отрядына жатады.Олар Оңтүстік Америкада және Африкада тіршілік етеді. Екеуі бір отрядқа жатсада Африкадағы ламалардың жүні тықыр болады,ал Оңтүстік Американың тауларындағы ламалардың жүні өте қалың болады ,олардың жүнінен әдемі пальтолар тігеді.

    1-тапсырма Қалай ойлайсыңдар неліктен олардың жүні әртүрлі? Берілген кестеге экологиялық факторларын анықтап түсіріңіздер



    Экожүйе түрі

    Оңтүстік Америка Ламасы

    Африкалық лама

    1

    Шөл дала



    2

    Шалғын дала



    3

    Сулы батпақ



    4

    Таулы аймақ




    1. Жұптық жұмыс. «Кел жұптасайық» әдісі Оқушыларды арнайы стикерлер арқылы жұптастырады. Тұжырымдамалық карта құрады



    Мағынаны білу үшін оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді

    Кубиктің 1 бетінде не бейнеленген?- биогенді заттар

    2бетінде Продуценттер

    3бетінде Консументтер

    4 бетінде Редуценттер


    Бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтайды


    Бейнероликті көріп отырып, тақырыпқа қатысты кілт сөздерді дәптерлеріне жазады





    Сәйкестендіру тапсырмасын орындайды

    Мұғалімнің көмегіне жүгінеді










    Оқушылар топтасып бейнекөрсетілімнен алған мәліметтерін ұсынылған суреттерді қолданады

    Өз тапсырмаларын QR-кодтан сканерлеп орындайды.


    Оқушылар сабақтың мақсатын анықтау үшін берілген тапсырманы топта талқылайды өз тұжырмдарымен басқа топпен бөліседі, кітаппен жұмыс жасап, мұғалімнің ұсынған тапсырмаларын ұтымды қолданады





    Оқушылар өз білімдерін функционалдық сауаттылық тапсырмаларын орындау кезінде суретпен жұмыс жасайды

    -Берілген мәтінді оқып фактілерін жазады


    • Кестені толтырады















    Оқушылар топта

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Ашық сабақ 7 сынып
    07.08.2023
    465
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Күшенбаева Гульмира Талғатбекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации