Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Білім беру ұйымының атауы


    Бөлім:



    Педагогтің Т.А. Ә


    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қоректік тізбектер және қоректік торлар.

    Модельдеу №1 «Қоректік тізбек пен торды құру».

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.3.1.3 - қоректік тізбектер және қоректік торларды құрастыру

    Сабақтың мақсаты

    Қоректік торлады құрастыру

    Қоректік тізбектер мен қоректік торларды ажырату

    Бағалау критерийлері

    Қоректік торлады құрастырады

    Қоректік тізбектер мен қоректік торларды ажыратады

    ЕБҚЕ оқушысы (диагнозы) қоректік тордың сызбасын құрастырады

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, түсіну, қолдану


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің іс - әрекеті

    Оқушының іс - әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0-3 мин








    3-5 мин








    5-12 мин

    1. Ұйымдастыру кезеңі:

    Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру.


    1. Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «Жылы лебіз» әдісі арқылы.

    Оқушылар бір – біріне жақсы сөздер арқылы бүгінгі күнге сәттілік тілейді.




    1. Топқа бөлу: қағаз қиындылары арқылы жасалынған гүл күлтелері арқылы 3 топқа бөлінеді.

    1 топ: Сары күлте

    2 топ: Қызыл күлте

    3 топ: Ақ күлте


    Алдыңғы білімді пысықтау: «Суреттер сөйлейді» әдісі

    Төмендегі суреттерді қолдана отырып жалпы қоректік тізбек құрастыру және детриттік тізбекті бөліп көрсету керек



    Оқушылар сабаққа дайындалады.


    Оқушылар дөңгелек шеңбер болып, «Сен білімдісің!» , «Сен көшбасшысың!» секілді жақсы сөздермен бір – бірінің көңілдерін көтереді, сабаққа деген қызығушылықтары артады.

    Оқушылар 3 топқа бөлінеді.






    оқушылар берілген материалдар арқылы қоректік тізбекті анықтайды;.





    Жақсы!












    ҚБ. «Жақсы»,

    «Талпын» мұғалім тарапынан бағалау



    Биология оқулығы, кестелер, сызба қағаздар










    Сұрақтар жазылған стикерлер






    С абақтың ортасы

    12-15 мин
























    15-22 мин























    22-27 мин






































    Функ-қ сауаттылық тапсырмалары


























    27-35 мин
























    • Жаңа сабаққа кіріспе «Ойлан, бөліс» әдісі арқылы сынып оқушыларына төмендегі суреттерді көрсетемін.


    Суретке мұқият қараңыз.

      1. суретті сипаттап беріңіз не бейнеленге?

      2. Сурет неліктен төменнен жоғары қарай кеміген?


    Сурет 1.1 Сурет 1.2


    Оқушыларға бүгінгі тақырыпты дәптерлеріне жаздырып, негізгі терминдермен, мәліметтер туралы ақпараттар беремін.

    Бүгінгі сабақтың мақсаты мен бағалау парағымен таныстырамын.






    Мәтіндік тапсырмалар Топтық жұмыс


    Қоректік тізбектер бір бірінен оқшауланбай, қайта керісінше, айқасып жатады. Олар қоректік торлар деп аталатын құрылымдар түзеді. Қоректік торлардың құрылу принципі мынадай: әрбір продуценттің бір емес, бірнеше консументтері болады. Өз кезегінде олардың арасындағы полифагтар, яғни консументтердің қоректің бір емес, бірнеше көзін пайдаланады

    1-топ Суретке қарап отырып, жайылымдық қоректік тордың 3 мысалын келтіріңіздер

    2-топ Суреттен судағы қоректік тордың 3 мысалын анықтаңыз


    3-топ Экологиялық пирамида ережесін түсіндіріп суретті сипаттаңыздар



    «Кел жұптасайық» әдісімен тапсырмалар орындату

    Қоректік деңгейлерді анықтаңыз. Берліген тарсырманы сәйкестендіріңіз.


    1-ші трофикалық деңгейге жататын ағзаны атаңыздар

    1-ші трофикалық деңгейді сәйкестендір

    Дәл осы түрде 2,3,4 трофикалық деңгейлерін көрсет




    Экожүйенің қоректік құрылымы

    Қоректік тізбектегі қарым-қатынастың нәтижесінде энергияның тасымалдануы арқылы әрбір бірлестіктің белгілі қоректік құрылымы болады. Қоректік құрылымды аудан бірлестігінде жиналған энергия мөлшерін анықтап, экологиялық пирамида түрінде көрсетуге болады.

    Пирамида негізін 1-ші деңгей (продуценттер деңгейі) құрайды, ал келесі деңгейлері пирамиданың қатар және төбесін түзеді. Бұл құбылысты 1927 жылы Ч.Элтон зерттеді. Экологиялық пирамиданың негізгі үш түрі болады.

    1-тапсырма

    Т өменде қоректік тізбегі арқылы энергия ағынын көрсету үшін жеңілдетілген диаграмма берілген.Әр ағзаның астындағы сандар тізбектегі келесі ағзаға келетін энергия мөлшерін көрсетеді.

    Шөпқоректі ағзалардың қалдық өнімдерінде қанша энергия жоғалады?

    Өз жұмысыңызды көрсетіңіз.

    ............................................................................................................

    ..........................................................................................................





    Оқушылар өз ойларымен бөліседі. Табиғатта барлық тірі ағзалар бір –бірімен қоректеніп, күрделі қоректік байланыстар құрады деген болжамды сөз айтуы мүмкін.




    Оқушылар бүгінгі тақырыптағы ерекшеліктерді анықтап, қажетті мәліметтерді, терминдерді дәптерге түсіреді. Алған білімдерін келесі тапсырмаларды орындауға қолданады.










    Оқушылар топта берілген мәтінмен жұмыс жасап суреттегі қоректік тордың моделін құрастырады.


    Продуценттер, Консументтер1,2

    Редуценттерді анықтап сызба құрады







































    Оқушылар топта жұптасады, мұғалімнің ұсынған тапсырмасын бірлесіп орындайды. Әр деңгейді анықтап сәйкестендіреді

    Өз ойларынан 1 мысал келтіреді







    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Күшенбаева Гульмира Талғатбекқызы
    11 Тамыз 2023
    531
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    7 сынып Биология

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    7 сынып Биология

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Табиғи қоректік тор моделдеу
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Білім беру ұйымының атауы


    Бөлім:



    Педагогтің Т.А. Ә


    Күні:


    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қоректік тізбектер және қоректік торлар.

    Модельдеу №1 «Қоректік тізбек пен торды құру».

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.3.1.3 - қоректік тізбектер және қоректік торларды құрастыру

    Сабақтың мақсаты

    Қоректік торлады құрастыру

    Қоректік тізбектер мен қоректік торларды ажырату

    Бағалау критерийлері

    Қоректік торлады құрастырады

    Қоректік тізбектер мен қоректік торларды ажыратады

    ЕБҚЕ оқушысы (диагнозы) қоректік тордың сызбасын құрастырады

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, түсіну, қолдану


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің іс - әрекеті

    Оқушының іс - әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0-3 мин








    3-5 мин








    5-12 мин

    1. Ұйымдастыру кезеңі:

    Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру.


    1. Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «Жылы лебіз» әдісі арқылы.

    Оқушылар бір – біріне жақсы сөздер арқылы бүгінгі күнге сәттілік тілейді.




    1. Топқа бөлу: қағаз қиындылары арқылы жасалынған гүл күлтелері арқылы 3 топқа бөлінеді.

    1 топ: Сары күлте

    2 топ: Қызыл күлте

    3 топ: Ақ күлте


    Алдыңғы білімді пысықтау: «Суреттер сөйлейді» әдісі

    Төмендегі суреттерді қолдана отырып жалпы қоректік тізбек құрастыру және детриттік тізбекті бөліп көрсету керек



    Оқушылар сабаққа дайындалады.


    Оқушылар дөңгелек шеңбер болып, «Сен білімдісің!» , «Сен көшбасшысың!» секілді жақсы сөздермен бір – бірінің көңілдерін көтереді, сабаққа деген қызығушылықтары артады.

    Оқушылар 3 топқа бөлінеді.






    оқушылар берілген материалдар арқылы қоректік тізбекті анықтайды;.





    Жақсы!












    ҚБ. «Жақсы»,

    «Талпын» мұғалім тарапынан бағалау



    Биология оқулығы, кестелер, сызба қағаздар










    Сұрақтар жазылған стикерлер






    С абақтың ортасы

    12-15 мин
























    15-22 мин























    22-27 мин






































    Функ-қ сауаттылық тапсырмалары


























    27-35 мин
























    • Жаңа сабаққа кіріспе «Ойлан, бөліс» әдісі арқылы сынып оқушыларына төмендегі суреттерді көрсетемін.


    Суретке мұқият қараңыз.

      1. суретті сипаттап беріңіз не бейнеленге?

      2. Сурет неліктен төменнен жоғары қарай кеміген?


    Сурет 1.1 Сурет 1.2


    Оқушыларға бүгінгі тақырыпты дәптерлеріне жаздырып, негізгі терминдермен, мәліметтер туралы ақпараттар беремін.

    Бүгінгі сабақтың мақсаты мен бағалау парағымен таныстырамын.






    Мәтіндік тапсырмалар Топтық жұмыс


    Қоректік тізбектер бір бірінен оқшауланбай, қайта керісінше, айқасып жатады. Олар қоректік торлар деп аталатын құрылымдар түзеді. Қоректік торлардың құрылу принципі мынадай: әрбір продуценттің бір емес, бірнеше консументтері болады. Өз кезегінде олардың арасындағы полифагтар, яғни консументтердің қоректің бір емес, бірнеше көзін пайдаланады

    1-топ Суретке қарап отырып, жайылымдық қоректік тордың 3 мысалын келтіріңіздер

    2-топ Суреттен судағы қоректік тордың 3 мысалын анықтаңыз


    3-топ Экологиялық пирамида ережесін түсіндіріп суретті сипаттаңыздар



    «Кел жұптасайық» әдісімен тапсырмалар орындату

    Қоректік деңгейлерді анықтаңыз. Берліген тарсырманы сәйкестендіріңіз.


    1-ші трофикалық деңгейге жататын ағзаны атаңыздар

    1-ші трофикалық деңгейді сәйкестендір

    Дәл осы түрде 2,3,4 трофикалық деңгейлерін көрсет




    Экожүйенің қоректік құрылымы

    Қоректік тізбектегі қарым-қатынастың нәтижесінде энергияның тасымалдануы арқылы әрбір бірлестіктің белгілі қоректік құрылымы болады. Қоректік құрылымды аудан бірлестігінде жиналған энергия мөлшерін анықтап, экологиялық пирамида түрінде көрсетуге болады.

    Пирамида негізін 1-ші деңгей (продуценттер деңгейі) құрайды, ал келесі деңгейлері пирамиданың қатар және төбесін түзеді. Бұл құбылысты 1927 жылы Ч.Элтон зерттеді. Экологиялық пирамиданың негізгі үш түрі болады.

    1-тапсырма

    Т өменде қоректік тізбегі арқылы энергия ағынын көрсету үшін жеңілдетілген диаграмма берілген.Әр ағзаның астындағы сандар тізбектегі келесі ағзаға келетін энергия мөлшерін көрсетеді.

    Шөпқоректі ағзалардың қалдық өнімдерінде қанша энергия жоғалады?

    Өз жұмысыңызды көрсетіңіз.

    ............................................................................................................

    ..........................................................................................................





    Оқушылар өз ойларымен бөліседі. Табиғатта барлық тірі ағзалар бір –бірімен қоректеніп, күрделі қоректік байланыстар құрады деген болжамды сөз айтуы мүмкін.




    Оқушылар бүгінгі тақырыптағы ерекшеліктерді анықтап, қажетті мәліметтерді, терминдерді дәптерге түсіреді. Алған білімдерін келесі тапсырмаларды орындауға қолданады.










    Оқушылар топта берілген мәтінмен жұмыс жасап суреттегі қоректік тордың моделін құрастырады.


    Продуценттер, Консументтер1,2

    Редуценттерді анықтап сызба құрады







































    Оқушылар топта жұптасады, мұғалімнің ұсынған тапсырмасын бірлесіп орындайды. Әр деңгейді анықтап сәйкестендіреді

    Өз ойларынан 1 мысал келтіреді







    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Ашық сабақ 7 сынып
    11.08.2023
    531
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Күшенбаева Гульмира Талғатбекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации