Материалдар / 7 сынып Биология Ашық сбақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

7 сынып Биология Ашық сбақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Гүлдің құрылысы. Тозаңдану түрлері.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Сәуір 2024
99
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Көбею. Өсу және даму

Педагогтің аты-жөні:

Күшенбаева Г.Т

Күні:

22.04.2024

Сыныбы: 7

Қатысқан оқушы саны: Қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы:

Гүлдің құрылысы. Тозаңдану түрлері.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.2.1.3 - өздігінен және айқас тозаңданудың салыстырмалы артықшылықтарын сипаттау;

Сабақтың мақсаты:

Гүлдің құрылысы, тозаңдану, өздігінен тозаңдану, айқас тозаңдануды сипаттау.

Өздігінен тозаңдану мен айқас тозаңданудың кемінде үш артықшылығын талдау

Құндылыққа баулу

-Жалпыға бірдей еңбек қоғамы және өзгені тыңдау мен пікірін сыйлау құндылығы,еңбек сүйгіштік, саналы түрде түсіну мен қорытынды жасау құндылығының қалыптасуына ықпал жасалады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

«Гүлмен тілек» әдісін ұсынады

Мұғалім де шеңберде орын алып оқушыларға сәттілік тілейді.

Топқа бөлу: «Гүл күлтелері» арқылы жүзеге асады күлтелер алып, түске сәйкес топқа отырады

Оқушылар ұстазымен амандасады. Сынып тәртібін сақтайды, Оқушылар шеңбергетұрып гүл ұсына отырып тілектерін білдіреді.

Оқушылар жасырын конверттен гүл күлтелерінң түсіне сәйкест топтасады

1-топ Қызыл күлте

2-топ Ақ күлте

3-топ Сары күлте




Қошемет сөздермен ынталандыру.

Жарайсыңдар!

Сәттілік!


Бүгінгі сабақта тек 10 балл

Өзін өзі бағалау «гүлдер» әдісі қолданады

Сабақ арнай тилда сайтында жасақталған

http://gulmira-ustaz.tilda.ws/page47663829.html

Сабақтың ортасы


Алдыңғы білім. «Тәтті жемістер» әдісі Өсімдіктердің вегетативті көбею тәсілдері тақырыбына тапсырма түрлерін ұсыну

Оқушылар берілген тапсырманы смарт тақтада

Орындайды. Сәйкестігін табады














Дескриптор:

-Өсімдіктердің вегетативті көбею мүшелерін атайды

-көбейту тәсілдеірн көрсетеді.

Барлығы -2балл

Өзін өзі бағалау гүл күлтесі арқылы жүзеге асады


платформада ұсыну

вордвол платформасынд

https://wordwall.net/ru/resource/54297342


Сабақтың ортасы

«Айырмашылығы неде?» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу арқылы ұжымдық талқылауды суретпен жұмыс жүргізуді ұсынады.

Қалай ойлайсыздар гүлдер өздігінен және айқас тозаңдана алады ма? Салыстырмалы түрде олардың артықшылығы неде?


"Кинометафора" әдісі

Оқушыларға бейнекөрсетілім көрсетіледі
Мұғалім қосымша түсіндірме жүргізеді
Оқушылармен талқылайды. Тақырыпқа қатысты термин сөздерді анқытап дәптерге жазып алады.

Теорияны бекіту тапсырмасын ұсынады


Оқушылар берілген суретке қарап өз ойларын айтады. Сұрақтарға болжамды жауаптарын ұсынады.









Бейнекөрсетілімді мұқият көреді. Мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды. Қажетті термин сөздердің анықтамасын даптерге жазып алады.





Тапсырманы тақтада орындайды

Мадақтау сөздер арқылы бағалау:

  • Жарайсың!

  • Өте жақсы!

  • Жақсы!

  • Жауапты нақтыла!

  • Жауапты толықтыр!

  • Керемет!

  • Талпын!

  • Ізден!







Дескриптер:

Гүлдің құрылысын дұрыс атайды-2балл








https://youtu.be/IylOvoPlDJ0?si=WhDm1bXGvC21nRvm







https://wordwall.net/ru/resource/54298402 анаграмма





Гүлдің құрылысы (learningapps.org)

«Ойлан, топтас, талқыла» әдісі

Оқулықпен жұмыс істей отырып, мазмұнды тапсырмамен жұмыс істейді.

Әдіс: «Жаңа білім бастамасы»

Мақсаты: Оқушылар айқас және өздігінен тозаңдану түрлерін білу

1. Топ- «Өздігінен тозаңдану

2. Топ-«Айқас тозаңдану»

3. Топ- «Жасанды тозаңдану»




Оқушылар топта берілген тапсырманы орындайды

Бәрі

Өкіл

Таңдау

бойынша қорғайды


  • Тозаңдану түрлерін сипаттайды.

  • Тозаңдану не екендігін және тозаңданудың әртүрлі тәсілдерін біледі.

Бағалау түрі:

«+ , - , ! » әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалау.




Ағаштың гүлдеген сабағы

Гүл макеттері

Сабақтың ортасы








«Көршіңмен ойлас» тәсілі

1-жұп тапсырмалары Өсімдіктерді тозаңдану жолдарына байланысты өсімдіктерді топтастырып, кесте толтыру.

Суретте берілген кестені сәйкестендіріп толтыру керек. 1. Жер жаңғағы 2. Қарабидай 3. Жүгері 4. Шие 5. Саумалдық 6. Қызғалдақ 7. Бетеге 8. Тары 9. лимон 10. қант қызылшасы 11.құлмақ 12.асқабақ 13.қайың

Өздігіне тозаңданатын өсімдіктер

Айқас тозаңданатын өсімдіктер

1,5,7,8

2,3,4,6,9,10,11,12,13

2,3 жұп тапсырмалары гугл дисктен ұсыну

Оқушылар:

Гүлдің құрылысы, тозаңдану, өздігінен тозаңдану, айқас тозаңдану туралы алған білімдерін қолданады.

-Берілген тапсырманы жұптасып орындайды

-Кестені толтырады



Дескриптор: Жалпы -4 бал

- Тозаңданудың әртүрлі тәсілдердеріне өсімдіктердің мысалдарын келтіреді







Кесте, суреттер

Презентация, түрлі суреттер, плакаттар, маркер

2,3жұп тапсырмалары

https://docs.google.com/document/d/1zZBL_XtYotPmJ5I4t5s9SF0cJYewM0S5/edit?usp=sharing&ouid=102013859009619924959&rtpof=true&sd=true

Сабақтың ортасы мағынаны бағалау

Бекіту тапсырмалары

Тест тапсырмаларын платформада ұсыну арқылы жүзеге асады.



Оқушылар берілген тапсырмадан дұрыс жауаптарын белгілейді

Дескриптор:

-дұрыс жауаптарын белгілейді-2балл

ҚБ тапсырмасы

https://wordwall.net/ru/resource/54369789



Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Кері байланыс

43-45 мин

Кері байланыс «Білім гүлі» әдісі

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын қоржынға салынған асыққа жазу арқылы қабылдайды.





Үй тапсырмасы




Оқушылар берілген асықтарға

Сабаққа түсінуін

Қызықты өткендігін жазады

гұлдерге өз ойларын жазып құмыраға салады

Мұғалім оқушыларды домбыра әдісі арқылы жинаған балдарын есептеп бағалайды

1-5балл-3

5-7балл-4

8-10балл-5




Picture 5





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!