Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
7 сынып Биология Ашық сбақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім |
Тыныс алу |
||||||||||||||||||||||||
Педагогтың аты-жөні |
Күшенбаеав Г.Т |
||||||||||||||||||||||||
Күні |
21.12.2023 |
||||||||||||||||||||||||
Сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Тынысалу мүшелері. Адамның тынысалу жолдарының құрылысы мен газалмасу мүшелері. |
||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаттары |
7.1.4.5 - адамның тыныс алу мүшелерінің құрылыс ерекшеліктерін танып білу |
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Тыныс алудың маңызын біледі. Тыныс алу мүшелерінің құрылысын түсіндіре алады Газ алмасу мүшелерін түсіндіреді және сипаттайды |
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 0-10мин |
Егер сіздің досыңыз болса-көршіңнің басын сипа Егер сіз өз мектебіңізді жақсы көрсеңіз- Аяқтарыңды топырлатыңдар Егер сіз өз еліңді жақсы көрем десеңіздер- қол соғыңыздар Көңіл күйлері көтеріледі Мектеп құндылығы: ынтымақтастық, еңбек және шығармашылық
«Сиқырлы барабанр» әдісімен платформамен жасақталынған сұрақтар беріледі 1.Ағза үшін оттегінің қажеттілігі неде? 2.Тыныс алу дегеніміз не? 3.Жасушадағы энергия қайда пайда болады және жинақталады? 4. Зат алмасу мен тыныс алу қалай байланысты? 5.Тыныс алу мүшелерінің қызметтері қандай? 6. Жануарлардың тыныс алу мүшелері? 7.Жануарлардың тыныс алу мүшелері қоршаған ортаға байланысты бола ма? 8.Сүтқоректілер мен адамның тыныс алу мүшелері ұқсас па? 9.Тыныс алу кезінде қанайналым жүйесі қандай қызмет атқарады? |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Барбанды айналдыра отырып сәйкес келген сұраққа жауп береді |
Мұғалімнің қошеметі Жарайсыздар! Керемет! Бағалау критерийі: Тыныс алудың маңызын айтады. Жануралардың тыныс алу мүшелерін атап, ұқсастықтары мен айырмагшлықтарын ажыратады Әрбір жауап -1балл Бағалау парағы |
дидактикалық материалдар. Интерактивті тақ |
|||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 10-17мин Сабақтың ортасы 17-30мин |
Жаңа тақырыпты ашу үшін оқушыларға суреттер мен сұрақтар тізбегін ұсынады Тыныс алу жүйесі дегеніміз не? Т ыныс алу мүшелеріне қандай мүшелер жатады? Тыныс алу мүшелерінің реттілігімен орналасуын атай аласыңба? Өкпе қайда орналасқан? Өкпе саны нешеу? Өкпені қаптаған жұқа қабықша қалай аталады? Өкпенің ішінде не орналасқан? Неліктен тыныс алуды тіршіліктің негізі дейді? Оқушылардың толық толық түсіну мақсатында бейнекөрстеілімі ұсынады Мұғалім түсіндірме жүргізеді Теорияны бекіту тапсырмасын платформада ұсыну Топтық жұмыс «Ойлан, топтас, талқыла» әдісі 1-топ Тапсырма: Тыныс алу мүшелері мен олардың атқаратын қызметтері арасындағы сәйкестікті анықтаңыздар.
Жауабын төмендегі кестеге толтырыңыз.
2-топ тапсырмалары Тыныс алу және тыныс шығару кезінде не болады тапсырмасын платформадан ажыратып орындайды. Өз ойларын ауызша айтады 3-топ тапсырмалары . Тапсырма: «Сәйкестендір» Оң жақ өкпе:_______________________ Сол жақ өкпе:______________________ А)негізгі бронхылар мен өкпе артерия тамыры енеді; өкпе көктамырлары енеді; Ә)сыртқы өкпеқаптың жапырақшасымен жабылған; Б)екі бөліктен тұрады; В)үш бөліктен тұрады;
|
Оқушылар берліген суреттерді сипаттап береді, сұрақтарға болжамды жауаптарын айтады Бейнедегі қажетті сызбаларды стоп-кадр деп айту арқылы тоқтатып жазып алады. Тапсырманы орындайды Топта берілген тапсырманы орындайды Адамның тыныс алу мүшесінің құрылысын анықтайды; жауабын кестеге орналастырады Оқушылар берілген тапсырманы наутбукте орындайды Оқушылар берілген тапсырмадан оң жақ және сол жақ өкпенің анықтамасын анықтайды; |
Бағалай критерийі: Тыныс алу мүшелерінің құрылысын біледі · Жарайсыздар! Өте жаксы жауап! Ұтымды жауап! Мұғалім қошеметі Дескриптор: -тыныс алу бөлімдерін атайды-1балл Өзін өзі бағалау Смарт сағат Бағалау парағы Бағалау критерийі: Құрылысы мен қызметін байланыстыра алады · Дескриптор: - Мұрын қуысының қызметін сәкестендіреді-1балл -Көмейді ажыратады-1балл -Кеңірдекке қатысты жауапты белгілейді-1балл -Бронхының қызметін анықтайды-1балл
Дескриптор: Тыныс алу және шығару кезіндегі құбылыстарды атайды-4балл Бағалау парағы Дескриптор: -оң және сол өкпеге қатысты жауаптарын сәйкестендіреді -суретін салып түсіндіреді-4балл Бағалау парағы |
Суреттер Сызба плакаттар маркер https://youtu.be/62cE3jlVJyQ?si=-N26sR2hDnZiRim7 https://learningapps.org/view24424848 https://learningapps.org/view28170528
|
|||||||||||||||||||||
Сергіту сәті 30-32мин |
Тәуелсіздік ел ұраны әніне жаттығу түрлерін ұйымдастыру |
Оқушылар мұғалімнің нұсқауы бойынша жаттығу түрлерін жасайды |
Ұлттыққұндылыққа баулу |
||||||||||||||||||||||
Функционалдық сауаттылығын арттыратын тапсырмалар 32-40мин |
«Кел жұптасайық» әдісі Тыныс алу Тыныс алу деп ағза мен қоршаған орта арасындағы газ алмасу үдерісін атайды.Барлық тіршілік иесі оттекті сіңіріп, көмірқышқыл газын бөліп шығарады.Өкпедегі газ алмасу ауа өкпеге бронхылар бойынша енеді. Бронхиолалар өкпе көпіршіктері –альвеолалар арқылы аяқталады.Әрбір альвеола қан капиллярлары торымен шырмалған.Оларда вена қаны көмірқышықыл газынан арылады. Ол оттекпен қанығып,артерия қанына айналады. 1.Суретте №8 санымен көрсетілген бөлік A) қан тамырлар B ) жарып көрсетілген альвеола C) альвеола D) альвеола сыртындағы капиллярлар торы E) бронхиола
2. Суретте №9 Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |