2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / 7 сынып бжб талдау

7 сынып бжб талдау

Материал туралы қысқаша түсінік
ақсүйек, сұлтан, қожа, би, бай, батыр, ақсақал
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

«Қазақстан жалпы ОМ» КММ

Информатика пәнінен 2 тоқсандағы БЖБ және ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау

Сынып: 7 А ҚАЗ

Оқушылар саны: 24

Мұғалім: Таскараева Молдир Сапарбековна, Абуов Самат Аралбай

Мақсаты: БЖБ нәтижелерән талдау



БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы

Жиынтық бағалау түрі

Оқушы

Максималды ұпай

Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орташа

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%




Оқушылар саны



БЖБ 1 (Инф-1)

10

10

0

6

4

50%

100%

БЖБ 1 (Инф-2)

12

10

0

12

0

33%

100%

БЖБ 2 (Инф-1)

12

12

0

9

3

58%

100%

БЖБ 2 (Инф-2)

12

12

0

12

0

25%

100%

БЖБ 3 (Инф-1)

12

13

0

9

3

58%

100%

БЖБ 3 (Инф-2)

12

13

0

12

0

0%

100%



Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1 (Инф-1)

 7.2.1.1 ақпаратты өлшеу бірліктері, ақпаратты бір өлшем бірлігінен

басқаға аударуды жүзеге асыру;

7.1.1.1 компьютердің жад түрлерінің мақсаттарын сипаттау (жедел есте

сақтау құрылғысы, тұрақты есте сақтау құрылғысы, сыртқы жады, кеш-

жады)

7.1.2.1 бірдей ақпаратты сақтайтын түрлі форматтағы файлдардың

өлшемдерін салыстыру;

7.1.2.2 түрлі форматтағы мұрағаттарды жасау және ашу






7.1.2.1 бірдей ақпаратты сақтайтын түрлі форматтағы файлдардың

өлшемдерін салыстыру;


7.1.2.2 түрлі форматтағы мұрағаттарды жасау және ашу

БЖБ 1 (Инф-2)



БЖБ 2 (Инф-1)

 7.1.3.1 компьютерлік желілерді жіктеу

7.4.2.1 компьютерді зиянды бағдарламалардан қорғау

7.4.1.1 пайдаланушы интерфейстердің эргономикалылығын бағалау

 7.4.1.1 пайдаланушы интерфейстердің эргономикалылығын бағалау

БЖБ 2 (Инф-2)



БЖБ 3 (Инф-1)

 7.2.2.1 электрондық кестенің элементтерін пішімдеу;

7.2.2.4 электрондық кестеде шартты пішімдеуді қолдану;

7.2.2.3 электрондық кестеде диаграммаларды жасау;

 7.2.2.3 электрондық кестеде диаграммаларды жасау;

БЖБ 3 (Инф-2)




1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:


Төмен (Т): 0-39%

Орташа (О): 40-84%

Жоғары (Ж): 85-100%

БЖБ 1 (Инф-1)


Ізбасар Айзере, Рейимбай Ізбасар, Саят Заңғар, Жұмаділләқызы Ұлданай, Ержан Нұрсұлтан, Оразгелді Рамазан

Ирзабек Меруерт, Умар Жансезім, Нұрым Перизат, Орынбасар Кәусар

БЖБ 1 (Инф-2)


Манатбек Аружан, Ерескен Айару, Тәжібай Нұрболат, Сулеймен Нұрислам, Мақсатұлы Темірлан, Марат Айдос, Журсинбек Сандуғаш, Кескенбай Абзал, Бахиева Назым, Қалдыбай Альбина, Прудникова Лора, Кескенбай Азамат


БЖБ 2 (Инф-1)


Ізбасар Айзере, Рейимбай Ізбасар, Саят Заңғар, Жұмаділләқызы Ұлданай, Ержан Нұрсұлтан, Оразгелді Рамазан, Орынбасар Кәусар, Сарсен Диана, Оскенбай Сая

Ирзабек Меруерт, Умар Жансезім, Нұрым Перизат

БЖБ 2 (Инф-2)


Манатбек Аружан, Ерескен Айару, Тәжібай Нұрболат, Сулеймен Нұрислам, Мақсатұлы Темірлан, Марат Айдос, Журсинбек Сандуғаш, Кескенбай Абзал, Бахиева Назым, Қалдыбай Альбина, Прудникова Лора, Кескенбай Азамат


БЖБ 3 (Инф-1)


Ізбасар Айзере, Рейимбай Ізбасар, Саят Заңғар, Жұмаділләқызы Ұлданай, Ержан Нұрсұлтан, Оразгелді Рамазан, Орынбасар Кәусар, Сарсен Диана, Оскенбай Сая

Ирзабек Меруерт, Умар Жансезім, Нұрым Перизат

БЖБ 3 (Инф-2)


Манатбек Аружан, Ерескен Айару, Тәжібай Нұрболат, Сулеймен Нұрислам, Мақсатұлы Темірлан, Марат Айдос, Журсинбек Сандуғаш, Кескенбай Абзал, Бахиева Назым, Қалдыбай Альбина, Прудникова Лора, Кескенбай Азамат



2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушыларда туындаған қиындықтардың тізімі:


3. Тапсырмаларды орындау кезінде туындаған жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері:


4. ТЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындылары бойынша жоспарланған жұмыс


Күні: 31.12.2024


Мұғалім: Таскараева Молдир Сапарбековна, Абуов Самат Аралбай



















«Қазақстан жалпы ОМ» КММ


Информатика пәнінен 2 тоқсандағы БЖБ және ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау


Сынып: 7 Ә ҚАЗ


Оқушылар саны: 17


Мұғалім: Таскараева Молдир Сапарбековна, Абуов Самат Аралбай


Мақсаты: БЖБ нәтижелерән талдау




БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы


Жиынтық бағалау түрі

Оқушы

Максималды ұпай

Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні

Сапа %

Үлгерім %


төмен

орташа

жоғары




0-39%

40-84%

85-100%





Оқушылар саны




БЖБ 1 (2 топ)

9

10

0

6

3

56%

100%


БЖБ 1 (1 топ)

8

10

0

7

1

25%

100%


БЖБ 2 (2 топ)

9

12

0

8

1

44%

100%


БЖБ 2 (1 топ)

8

12

0

7

1

25%

100%


БЖБ 3 (2 топ)

9

13

0

7

2

44%

100%


БЖБ 3 (1 топ)

8

13

0

8

0

63%

100%






Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар



БЖБ 1 (2 топ)

 7.2.1.1 ақпаратты өлшеу бірліктері, ақпаратты бір өлшем бірлігінен

басқаға аударуды жүзеге асыру;

7.1.1.1 компьютердің жад түрлерінің мақсаттарын сипаттау (жедел есте

сақтау құрылғысы, тұрақты есте сақтау құрылғысы, сыртқы жады, кеш-

жады)

7.1.2.1 бірдей ақпаратты сақтайтын түрлі форматтағы файлдардың

өлшемдерін салыстыру;

7.1.2.2 түрлі форматтағы мұрағаттарды жасау және ашу






7.1.2.1 бірдей ақпаратты сақтайтын түрлі форматтағы файлдардың

өлшемдерін салыстыру;


7.1.2.2 түрлі форматтағы мұрағаттарды жасау және ашу



БЖБ 1 (1 топ)





БЖБ 2 (2 топ)

 7.1.3.1 компьютерлік желілерді жіктеу

7.4.2.1 компьютерді зиянды бағдарламалардан қорғау

7.4.1.1 пайдаланушы интерфейстердің эргономикалылығын бағалау

 7.4.1.1 пайдаланушы интерфейстердің эргономикалылығын бағалау



БЖБ 2 (1 топ)





БЖБ 3 (2 топ)

 7.2.2.1 электрондық кестенің элементтерін пішімдеу;

7.2.2.4 электрондық кестеде шартты пішімдеуді қолдану;

7.2.2.3 электрондық кестеде диаграммаларды жасау;

 7.2.2.3 электрондық кестеде диаграммаларды жасау;



БЖБ 3 (1 топ)








1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:




Төмен (Т): 0-39%

Орташа (О): 40-84%

Жоғары (Ж): 85-100%



БЖБ 1 (2 топ)


Ахметджан Данияр, Данатар Аида, ДУСЕНБАЙ НАРИМАН, Иманбай Әбубәкір, Серікбай Аяулым, Калдыбай Гаухар

Рысбай Гүлзира, Шынғыс Динара, Берекет Ұлмекен



БЖБ 1 (1 топ)


Байбул Жанболат, Базарбай Жанат, Шурин Айтұмар, Аристан Іңкәр, Базарбай Канат, Бакажан Сүйін, Бектемір Индира

Досан Әсел



БЖБ 2 (2 топ)


Ахметджан Данияр, Данатар Аида, ДУСЕНБАЙ НАРИМАН, Иманбай Әбубәкір, Рысбай Гүлзира, Шынғыс Динара, Серікбай Аяулым, Калдыбай Гаухар

Берекет Ұлмекен



БЖБ 2 (1 топ)


Досан Әсел, Байбул Жанболат, Базарбай Жанат, Шурин Айтұмар, Аристан Іңкәр, Базарбай Канат, Бакажан Сүйін

Бектемір Индира



БЖБ 3 (2 топ)


Ахметджан Данияр, Данатар Аида, ДУСЕНБАЙ НАРИМАН, Иманбай Әбубәкір, Серікбай Аяулым, Калдыбай Гаухар, Берекет Ұлмекен

Рысбай Гүлзира, Шынғыс Динара



БЖБ 3 (1 топ)


Досан Әсел, Байбул Жанболат, Базарбай Жанат, Шурин Айтұмар, Аристан Іңкәр, Базарбай Канат, Бакажан Сүйін, Бектемір Индира





2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушыларда туындаған қиындықтардың тізімі:


3. Тапсырмаларды орындау кезінде туындаған жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері:


4. ТЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындылары бойынша жоспарланған жұмыс


Күні: 31.12.2024


Мұғалім: Таскараева Молдир Сапарбековна, Абуов Самат Аралбай












































«Қазақстан жалпы ОМ» КММ

Информатика пәнінен 2 тоқсандағы БЖБ және ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау

Сынып: 7 б ҚАЗ

Оқушылар саны: 15

Мұғалім: Абуов Самат Аралбай, Таскараева Молдир Сапарбековна

Мақсаты: БЖБ нәтижелерән талдау


















БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы









Жиынтық бағалау түрі

Оқушы

Максималды ұпай

Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні

Сапа %

Үлгерім %









төмен

орташа

жоғары









0-39%

40-84%

85-100%












Оқушылар саны











БЖБ 1 (Информатика 1)

7

10

0

3

4

57%

100%









БЖБ 1 (Информатика 2)

8

10

0

8

0

50%

100%









БЖБ 2 (Информатика 1)

7

12

0

3

4

57%

100%









БЖБ 2 (Информатика 2)

8

12

0

7

1

50%

100%









БЖБ 3 (Информатика 1)

7

13

0

3

4

57%

100%









БЖБ 3 (Информатика 2)

8

13

0

8

0

38%

100%







































Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар









БЖБ 1 (Информатика 1)

 7.2.1.1 ақпаратты өлшеу бірліктері, ақпаратты бір өлшем бірлігінен

басқаға аударуды жүзеге асыру;

7.1.1.1 компьютердің жад түрлерінің мақсаттарын сипаттау (жедел есте

сақтау құрылғысы, тұрақты есте сақтау құрылғысы, сыртқы жады, кеш-

жады)

7.1.2.1 бірдей ақпаратты сақтайтын түрлі форматтағы файлдардың

өлшемдерін салыстыру;

7.1.2.2 түрлі форматтағы мұрағаттарды жасау және ашу






7.1.2.1 бірдей ақпаратты сақтайтын түрлі форматтағы файлдардың

өлшемдерін салыстыру;


7.1.2.2 түрлі форматтағы мұрағаттарды жасау және ашу









БЖБ 1 (Информатика 2)











БЖБ 2 (Информатика 1)

 7.1.3.1 компьютерлік желілерді жіктеу

7.4.2.1 компьютерді зиянды бағдарламалардан қорғау

7.4.1.1 пайдаланушы интерфейстердің эргономикалылығын бағалау

 7.4.1.1 пайдаланушы интерфейстердің эргономикалылығын бағалау









БЖБ 2 (Информатика 2)











БЖБ 3 (Информатика 1)

 7.2.2.1 электрондық кестенің элементтерін пішімдеу;

7.2.2.4 электрондық кестеде шартты пішімдеуді қолдану;

7.2.2.3 электрондық кестеде диаграммаларды жасау;

 7.2.2.3 электрондық кестеде диаграммаларды жасау;









БЖБ 3 (Информатика 2)




















1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:










Төмен (Т): 0-39%

Орташа (О): 40-84%

Жоғары (Ж): 85-100%









БЖБ 1 (Информатика 1)


Сапарбек Ерсұлтан, Мизенбай Бекболат, Панжибай Ұлмекен

Зейлбек Нұрасыл, Шерназар Жалғасбек, Тоғай Зере, КАРСАКБАЕВ ШЫНҒЫС









БЖБ 1 (Информатика 2)


Сапарбек Бағжан, Урозбай Нұрасыл, Калбай Зере, Рап Ерасыл, Сакенұлы Бекжан, Жанбирбай Мейрамбек, Атабай Аякөз, Турлыбай Сұлтанәли










БЖБ 2 (Информатика 1)


Сапарбек Ерсұлтан, Мизенбай Бекболат, Панжибай Ұлмекен

Зейлбек Нұрасыл, Шерназар Жалғасбек, Тоғай Зере, КАРСАКБАЕВ ШЫНҒЫС









БЖБ 2 (Информатика 2)


Сапарбек Бағжан, Урозбай Нұрасыл, Калбай Зере, Рап Ерасыл, Сакенұлы Бекжан, Жанбирбай Мейрамбек, Турлыбай Сұлтанәли

Атабай Аякөз









БЖБ 3 (Информатика 1)


Сапарбек Ерсұлтан, Мизенбай Бекболат, Панжибай Ұлмекен

Зейлбек Нұрасыл, Шерназар Жалғасбек, Тоғай Зере, КАРСАКБАЕВ ШЫНҒЫС









БЖБ 3 (Информатика 2)


Сапарбек Бағжан, Урозбай Нұрасыл, Калбай Зере, Рап Ерасыл, Сакенұлы Бекжан, Жанбирбай Мейрамбек, Атабай Аякөз, Турлыбай Сұлтанәли







































2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушыларда туындаған қиындықтардың тізімі:


























































3. Тапсырмаларды орындау кезінде туындаған жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері:


























































4. ТЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындылары бойынша жоспарланған жұмыс


























































Күні: 31.12.2024


























































Мұғалім: Таскараева Молдир Сапарбековна, Абуов Самат Аралбай



































































Қазақстан жалпы ОМ» КММ

Информатика пәнінен 2 тоқсандағы БЖБ және ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау

Сынып: 7 Д ҚАЗ

Оқушылар саны: 25

Мұғалім: Таскараева Молдир Сапарбековна, Өмірзақов Құралбай Тұрлыбекұлы

Мақсаты: БЖБ нәтижелерән талдау


БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы

Жиынтық бағалау түрі

Оқушы

Максималды ұпай

Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орташа

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%




Оқушылар саны



БЖБ 1 (Информатика 1)

13

10

0

9

4

62%

100%

БЖБ 1 (Информатика 2)

12

10

0

7

5

58%

100%

БЖБ 2 (Информатика 1)

13

13

4

8

1

62%

69%

БЖБ 2 (Информатика 2)

12

12

0

8

4

58%

100%

БЖБ 3 (Информатика 1)

13

13

0

11

2

62%

100%

БЖБ 3 (Информатика 2)

12

13

0

7

5

67%

100%



Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1 (Информатика 1)

 7.2.1.1 ақпаратты өлшеу бірліктері, ақпаратты бір өлшем бірлігінен

басқаға аударуды жүзеге асыру;

7.1.1.1 компьютердің жад түрлерінің мақсаттарын сипаттау (жедел есте

сақтау құрылғысы, тұрақты есте сақтау құрылғысы, сыртқы жады, кеш-

жады)

7.1.2.1 бірдей ақпаратты сақтайтын түрлі форматтағы файлдардың

өлшемдерін салыстыру;

7.1.2.2 түрлі форматтағы мұрағаттарды жасау және ашу






7.1.2.1 бірдей ақпаратты сақтайтын түрлі форматтағы файлдардың

өлшемдерін салыстыру;


7.1.2.2 түрлі форматтағы мұрағаттарды жасау және ашу

БЖБ 1 (Информатика 2)



БЖБ 2 (Информатика 1)



БЖБ 2 (Информатика 2)

 7.1.3.1 компьютерлік желілерді жіктеу

7.4.2.1 компьютерді зиянды бағдарламалардан қорғау

7.4.1.1 пайдаланушы интерфейстердің эргономикалылығын бағалау

 7.4.1.1 пайдаланушы интерфейстердің эргономикалылығын бағалау

БЖБ 3 (Информатика 1)



БЖБ 3 (Информатика 2)

 7.2.2.1 электрондық кестенің элементтерін пішімдеу;

7.2.2.4 электрондық кестеде шартты пішімдеуді қолдану;

7.2.2.3 электрондық кестеде диаграммаларды жасау;

 7.2.2.3 электрондық кестеде диаграммаларды жасау;


1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:


Төмен (Т): 0-39%

Орташа (О): 40-84%

Жоғары (Ж): 85-100%

БЖБ 1 (Информатика 1)


Текемурад Мөлдір, Маман Аянат, Игилик Серғазы, Аманжол Жайнагүл, Кулбатшаев Мұхаммед, Умирзак Ұлбала, Тажимурат Назым, Асан Саулет, Жанбырбай Қасымхан

Мамыр Нұрай, Мұханбетжан Дидар, Макен Ләззат, Орынбасар Аяжан

БЖБ 1 (Информатика 2)


Абызбай Аяжан, Умирзак Нұрбала, Турдибай Фариза, Караев Жандос, Асан Қайсар, Нурдаулет Ақжүніс, Эгаш Бақдәулет

Муханбетжан Теңіз, Рисмурат Балауса, Курбан Назерке, Жаңбырбек Әбдіжәлел, Жақан Жанерке

БЖБ 2 (Информатика 1)

Маман Аянат, Игилик Серғазы, Кулбатшаев Мұхаммед, Асан Саулет

Текемурад Мөлдір, Мамыр Нұрай, Аманжол Жайнагүл, Макен Ләззат, Умирзак Ұлбала, Орынбасар Аяжан, Тажимурат Назым, Жанбырбай Қасымхан

Мұханбетжан Дидар

БЖБ 2 (Информатика 2)


Абызбай Аяжан, Умирзак Нұрбала, Турдибай Фариза, Курбан Назерке, Караев Жандос, Асан Қайсар, Нурдаулет Ақжүніс, Эгаш Бақдәулет

Муханбетжан Теңіз, Рисмурат Балауса, Жаңбырбек Әбдіжәлел, Жақан Жанерке

БЖБ 3 (Информатика 1)


Текемурад Мөлдір, Маман Аянат, Игилик Серғазы, Аманжол Жайнагүл, Кулбатшаев Мұхаммед, Макен Ләззат, Умирзак Ұлбала, Орынбасар Аяжан, Тажимурат Назым, Асан Саулет, Жанбырбай Қасымхан

Мамыр Нұрай, Мұханбетжан Дидар

БЖБ 3 (Информатика 2)


Абызбай Аяжан, Умирзак Нұрбала, Курбан Назерке, Караев Жандос, Асан Қайсар, Нурдаулет Ақжүніс, Эгаш Бақдәулет

Муханбетжан Теңіз, Рисмурат Балауса, Турдибай Фариза, Жаңбырбек Әбдіжәлел, Жақан Жанерке


2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушыларда туындаған қиындықтардың тізімі:


3. Тапсырмаларды орындау кезінде туындаған жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері:


4. ТЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындылары бойынша жоспарланған жұмыс


Күні: 31.12.2024


Мұғалім: Таскараева Молдир Сапарбековна, Өмірзақов Құралбай Тұрлыбекұлы













«Қазақстан жалпы ОМ» КММ

Информатика пәнінен 2 тоқсандағы БЖБ және ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау

Сынып: 7 Г ҚАЗ

Оқушылар саны: 19

Мұғалім: Абуов Самат Аралбай, Өмірзақов Құралбай Тұрлыбекұлы

Мақсаты: БЖБ нәтижелерән талдау


БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы

Жиынтық бағалау түрі

Оқушы

Максималды ұпай

Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орташа

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%




Оқушылар саны



БЖБ 1 (1-топ)

10

10

0

8

2

40%

100%

БЖБ 1 (2-топ)

9

10

0

6

3

56%

100%

БЖБ 2 (1-топ)

10

12

0

9

1

40%

100%

БЖБ 2 (2-топ)

9

12

0

7

2

56%

100%

БЖБ 3 (1-топ)

10

13

1

9

0

30%

100%

БЖБ 3 (2-топ)

9

13

0

6

3

44%

100%



Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1 (1-топ)

 7.2.1.1 ақпаратты өлшеу бірліктері, ақпаратты бір өлшем бірлігінен

басқаға аударуды жүзеге асыру;

7.1.1.1 компьютердің жад түрлерінің мақсаттарын сипаттау (жедел есте

сақтау құрылғысы, тұрақты есте сақтау құрылғысы, сыртқы жады, кеш-

жады)

7.1.2.1 бірдей ақпаратты сақтайтын түрлі форматтағы файлдардың

өлшемдерін салыстыру;

7.1.2.2 түрлі форматтағы мұрағаттарды жасау және ашу






7.1.2.1 бірдей ақпаратты сақтайтын түрлі форматтағы файлдардың

өлшемдерін салыстыру;


7.1.2.2 түрлі форматтағы мұрағаттарды жасау және ашу

БЖБ 1 (2-топ)



БЖБ 2 (1-топ)

 7.1.3.1 компьютерлік желілерді жіктеу

7.4.2.1 компьютерді зиянды бағдарламалардан қорғау

7.4.1.1 пайдаланушы интерфейстердің эргономикалылығын бағалау

 7.4.1.1 пайдаланушы интерфейстердің эргономикалылығын бағалау

БЖБ 2 (2-топ)



БЖБ 3 (1-топ)

 7.2.2.1 электрондық кестенің элементтерін пішімдеу;

7.2.2.4 электрондық кестеде шартты пішімдеуді қолдану;

7.2.2.3 электрондық кестеде диаграммаларды жасау;

 7.2.2.3 электрондық кестеде диаграммаларды жасау;

БЖБ 3 (2-топ)




1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:


Төмен (Т): 0-39%

Орташа (О): 40-84%

Жоғары (Ж): 85-100%

БЖБ 1 (1-топ)


Кулжемал Саят, Айджан Бақдаулет, Құрманбек Жомарт, Ағабек Мағжан, Бекмаханбет Мұхан, Абдуразак Асанәлі, Жақип Әсел, Умбет Мерей

Төлеген Ернияз, Жасұзақ Інжу

БЖБ 1 (2-топ)


Дәрменұлы Мейрамбек, Ағабек Ділдә, Маканов Аңсабай, Төлеген Нұрасыл, Садуахас Бақдаулет, САРСЕН МЕЙІРЖАН

Болатбай Амина, Жарқынбай Әсел, Юсупбай Нұрсая

БЖБ 2 (1-топ)


Кулжемал Саят, Айджан Бақдаулет, Құрманбек Жомарт, Ағабек Мағжан, Бекмаханбет Мұхан, Төлеген Ернияз, Жақип Әсел, Умбет Мерей, Жасұзақ Інжу

Абдуразак Асанәлі

БЖБ 2 (2-топ)


Дәрменұлы Мейрамбек, Ағабек Ділдә, Маканов Аңсабай, Болатбай Амина, Төлеген Нұрасыл, Садуахас Бақдаулет, САРСЕН МЕЙІРЖАН

Жарқынбай Әсел, Юсупбай Нұрсая

БЖБ 3 (1-топ)

Бекмаханбет Мұхан

Кулжемал Саят, Айджан Бақдаулет, Құрманбек Жомарт, Ағабек Мағжан, Абдуразак Асанәлі, Төлеген Ернияз, Жақип Әсел, Умбет Мерей, Жасұзақ Інжу


БЖБ 3 (2-топ)


Дәрменұлы Мейрамбек, Ағабек Ділдә, Маканов Аңсабай, Төлеген Нұрасыл, Садуахас Бақдаулет, САРСЕН МЕЙІРЖАН

Болатбай Амина, Жарқынбай Әсел, Юсупбай Нұрсая


2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушыларда туындаған қиындықтардың тізімі:


3. Тапсырмаларды орындау кезінде туындаған жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері:


4. ТЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындылары бойынша жоспарланған жұмыс


Күні: 31.12.2024


Мұғалім: Абуов Самат Аралбай, Өмірзақов Құралбай Тұрлыбекұлы





















«Қазақстан жалпы ОМ» КММ

Информатика пәнінен 2 тоқсандағы БЖБ және ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау

Сынып: 7 В ҚАЗ

Оқушылар саны: 21

Мұғалім: Абуов Самат Аралбай, Таскараева Молдир Сапарбековна

Мақсаты: БЖБ нәтижелерән талдау


БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы

Жиынтық бағалау түрі

Оқушы

Максималды ұпай

Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орташа

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%




Оқушылар саны



БЖБ 1 (1 топ)

11

10

0

8

3

36%

100%

БЖБ 1 (2 топ)

10

10

0

8

2

70%

100%

БЖБ 2 (1 топ)

11

12

0

11

0

27%

100%

БЖБ 2 (2 топ)

10

12

0

10

0

60%

100%

БЖБ 3 (1 топ)

11

13

0

11

0

18%

100%

БЖБ 3 (2 топ)

10

13

0

10

0

70%

100%



Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1 (1 топ)

 7.2.1.1 ақпаратты өлшеу бірліктері, ақпаратты бір өлшем бірлігінен

басқаға аударуды жүзеге асыру;

7.1.1.1 компьютердің жад түрлерінің мақсаттарын сипаттау (жедел есте

сақтау құрылғысы, тұрақты есте сақтау құрылғысы, сыртқы жады, кеш-

жады)

7.1.2.1 бірдей ақпаратты сақтайтын түрлі форматтағы файлдардың

өлшемдерін салыстыру;

7.1.2.2 түрлі форматтағы мұрағаттарды жасау және ашу






7.1.2.1 бірдей ақпаратты сақтайтын түрлі форматтағы файлдардың

өлшемдерін салыстыру;


7.1.2.2 түрлі форматтағы мұрағаттарды жасау және ашу

БЖБ 1 (2 топ)



БЖБ 2 (1 топ)

 7.1.3.1 компьютерлік желілерді жіктеу

7.4.2.1 компьютерді зиянды бағдарламалардан қорғау

7.4.1.1 пайдаланушы интерфейстердің эргономикалылығын бағалау

 7.4.1.1 пайдаланушы интерфейстердің эргономикалылығын бағалау

БЖБ 2 (2 топ)



БЖБ 3 (1 топ)

 7.2.2.1 электрондық кестенің элементтерін пішімдеу;

7.2.2.4 электрондық кестеде шартты пішімдеуді қолдану;

7.2.2.3 электрондық кестеде диаграммаларды жасау;

 7.2.2.3 электрондық кестеде диаграммаларды жасау;

БЖБ 3 (2 топ)




1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:


Төмен (Т): 0-39%

Орташа (О): 40-84%

Жоғары (Ж): 85-100%

БЖБ 1 (1 топ)


Сарқытбай Кәусар, Сембай Мерей, Әшірбек Ильяс, Жүсіп Асылжан, Таджиев Жігер, Ислам Ерасыл, Джалгас Ұлжан, Жолдас Назерке

Серік Жанерке, Ходжабай Жасұлан, Көптілеу Жансезім

БЖБ 1 (2 топ)


Сагин Сандуғаш, Камаш Ерсұлтан, Орынбасар Нұрасыл, Узакбай Аружан, Курбаналы Гүлсезім, Арипбек Еркеназ, Жиенбай Диас, Махмудов Данияр

Тлек Нұрасыл, Жумахан Айнамкөз

БЖБ 2 (1 топ)


Сарқытбай Кәусар, Сембай Мерей, Әшірбек Ильяс, Жүсіп Асылжан, Серік Жанерке, Таджиев Жігер, Ходжабай Жасұлан, Ислам Ерасыл, Көптілеу Жансезім, Джалгас Ұлжан, Жолдас Назерке


БЖБ 2 (2 топ)


Сагин Сандуғаш, Камаш Ерсұлтан, Тлек Нұрасыл, Орынбасар Нұрасыл, Узакбай Аружан, Жумахан Айнамкөз, Курбаналы Гүлсезім, Арипбек Еркеназ, Жиенбай Диас, Махмудов Данияр


БЖБ 3 (1 топ)


Сарқытбай Кәусар, Сембай Мерей, Әшірбек Ильяс, Жүсіп Асылжан, Серік Жанерке, Таджиев Жігер, Ходжабай Жасұлан, Ислам Ерасыл, Көптілеу Жансезім, Джалгас Ұлжан, Жолдас Назерке


БЖБ 3 (2 топ)


Сагин Сандуғаш, Камаш Ерсұлтан, Тлек Нұрасыл, Орынбасар Нұрасыл, Узакбай Аружан, Жумахан Айнамкөз, Курбаналы Гүлсезім, Арипбек Еркеназ, Жиенбай Диас, Махмудов Данияр



2.Тапсырмаларды орындау кезінде оқушыларда туындаған қиындықтардың тізімі:


3. Тапсырмаларды орындау кезінде туындаған жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері:


4. ТЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындылары бойынша жоспарланған жұмыс


Күні: 31.12.2024


Мұғалім: Абуов Самат Аралбай, Таскараева Молдир Сапарбековна















29 Наурыз 2025
80
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі