«Мұнайшы ауылы № 5 жалпы
білім беретін мектеп» КММ
Жиынтық бағалау жүргізу
қорытындылары бойынша талдау
туралы
мәліметтер
ІI тоқсан aғылшын тілі пәні
бойынша
Сынып:
7 А
Оқушылар саны:
18
Мұғалім:
Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін
талдау
Пән
|
Орындаған
|
Макс балл
|
БЖБ
балдарының пайыздық мазмұны
|
Сапа %
|
Үлгерім
%
|
0-39%
|
40-84%
|
85-100%
|
БЖБ 1
|
18
|
12
|
|
13
|
5
|
61,1%
|
100
|
БЖБ
2
|
18
|
14
|
-
|
18
|
|
55,5%
|
100
|
ТЖБ
|
18
|
24
|
-
|
13
|
5
|
72,2%
|
100
|
|
Мақсатты меңгергендер
|
Қиындық тудырған
мақсаттар
|
БЖБ 1
|
7.L5 Recognise the
opinion of the speaker(s) in supported extended talk on a range of
general and curricular
topics
|
7.W7 Use with minimal support
appropriate layout at text level for a growing range of written
genres on familiar general and curricular
topics
|
БЖБ
2
|
7.R5 Deduce meaning from
context in short texts on a growing range of familiar general and
curricular topics
7.R7 Recognise typical
features at word, sentence and text level in a range of written
genres
|
7.S3 Give an opinion at
discourse level on a growing range of general and curricular
topics
7.S6 Begin to link comments
with some flexibility to what others say at sentence and discourse
level in pair, group and whole class
exchanges
|
ТЖБ
|
7.2.3.1 Understand with some support most of the detail of
an argument in extended talk on a limited range of general and
curricular topics.
7.4.3.1 Understand the
detail of an argument on a growing range of familiar general and
curricular topics, including some extended
texts
|
7.3.7.1 Use appropriate subject - specific vocabulary and
syntax to talk about a growing range of general topics, and some
curricular topics 7.3.6.1 Begin to link comments with some
flexibility to what others say at sentence and discourse level in
pair, group and whole class
exchanges
|
1.БЖБ мен ТЖБ талдаулары
оқушылар арасында білімнің келесі деңгейін
көрсетті:
жоғары
(85-100%; Көбегенова Аяжан, Құралбай Меруерт,
Нұрлыбекқызы Айғаным, Омарова Жаңылсын, Төлеп
Айнұр
орта (С):
40-84%; Абыл
Арсен, Алдабай Әсет, Асылбек Ернар, Атағазы
Іңкәр, Имангазиев Әділет, Кушикбай Алишер, Қуаныш
Нұрбол, Майлыбай Мейрамбек, Нұрланқызы Аяжан, Оспан Рамазан,
Сарсенбай Асем, Тұрдыбайұлы Айтбай, Тіркеш
Ханшайым.
төмен (Н):
0-39%.
2.Тапсырмаларды орындау
кезінде оқушылардың кездесетін қиындықтардың
тізімі:
Оқушылардың жұмысына
байланысты қиындықтар анықталады
3.Оқушылардың тапсырмаларды
орындау кезіндегі жоғарыда аталған қиындықтардың
себептері:
4.Жоспарланған түзету
жұмыстары: тақырыптық сөздіктермен қайталау бағытында
жұмыс жасау, грамматикалық шақтар ережесінің кестелері арқылы
қосымша жаттығу жұмыстарын
орындату
Күні
30.12.2023