Бөлім:
|
11. Жастықтың оты
қайдасың?
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
|
Күні:
|
|
Сыныбы:
7
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Мен Қазақстанның
болашағымын
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
7.1.1.1 - мәтін
үзінділері арқылы оқиғаның дамуын
болжау.
7.3.5.1 қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді
кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде
ұсыну
|
Сабақтың
мақсаты:
|
мәтін үзінділері
арқылы оқиғаның дамуын болжай
алады;
қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте,
диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде ұсына
алады.
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел»
жалпыұлттық идеясы бойынша
«Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы
оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық
сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі
артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық
патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы
қалыптасады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Өзін- өзі тексеру
7 мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. сәлемдесу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
|
І.Ұйымдастыру кезеңі:
1.Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу 2.Зейіндерін сабаққа шоғырландыру
«Көңіл-күй білдіру» Парақшаларға смайлик салып, өз көңіл-күйлерін
білдіреді ІІ.Үй тапсырмасын сұрау Өткен тоқсан бойынша тақырыптарды
пысықтау
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
|
Өткен білімді
еске түсіру
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
Мұғалім оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Бір-біріне сұрақтар
қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Осы тапсырманы
орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады.
Үй тапсырмасын
«Интервью» тәсілі арқылы айтып
шығады.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Мағынаны
ашу.
26
мин.
Жаңа
білім
|
Сөздік
жұмысы
№1-тапсырма:
Жеке
жұмыс
|
Жаңа сөздермен жұмыс: Оларға
мысал келтіру
Жазылым
Айтылым
Білектің
күші-сила
Найзаның
ұшы-наконечник копье
Жанын салу-вложить
душу
Паш
ету-возвещать
Нарық-
рынок
Айтылым Жазылым
Суреттер бойынша әңгімелейді.
Тәуелсіз Қазақстанды паш ететін қасиеттерін
топтастырады.
|
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл.
-Сұхбаттасады
«Тазалық» тәсілі
|
5-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
Аударма
сөздік
|
|
4-тапсырма:
Жұптық
жұмыс
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
3-
тапсырма
Топтық
жұмыс
Мұғалім оқушыларды топтық
ережемен таныстырып, ұйымшылдыққа, ынтымақтастыққа, бірлесіп
тапсырманы орындауға, өз пікірін дәлелді түрде, нақты айтуға
баулиды.
|
Айтылым
Сұрақтарға жұбымен
толық әрі қысқа жауап
береді.
Жауаптарында қазақ
тіліндегі төл дыбыстардың дұрыс дыбысталуын, үндестік заңын
сақтайды.
Тыңдалым
Оқылым
Топқа бөлініп,
мұғалім ұсынған тапсырманы
орындайды.
1-топ: «Қазақстанның болашағы-
бүгінгі жас ұрпақ» тақырыбында постер қорғайды, ойларын айтып,
пікірлерін білдіреді.
2-топ: Мәтін мазмұны
бойынша, түсінгені бойынша «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы тапсырма
орындайды.
3-топ: «5 Қандай?»
тәсілі.
|
Дескриптор:
Жалпы – 4 балл.
-Түсіндіреді
-Мағынасын
ашады
Смайликтер
тәсілі
Дескриптор
5
балл
-топпен жұмыс
жасайды
-мәтінді
оқиды
«Екі жұлдыз, бір тілек» тәсілі арқылы кері байланыс
орнатады.
|
5-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
Суреттер
топтамасы
Слайдтар
Кесте
Сызбалар
|
|
№2-тапсырма:
Тапсырма
Жеке
жұмыс
Оқушыларға
бағыт-бағдар беерді.
Ойтаразы
|
Жазылым.
Сын есімдерді
қолданып, өзіне ұнаған сурет бойынша шағын мәтін
құрайды.
«Суреттер сөйлейді»
тәсілі.
Жазылым
«Кім жылдам» тәсілі
арқылы тапсырманы орындайды. Отан, туған жер туралы мақал-
мәтелдердің жалғасын тауып
айтады.
Айтылым
«Раунд- Робинд» тәсілі арқылы
бүгінгі сабақ бойынша қорытынды
жасайды.
|
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл.
-Тапсырманы
орындайды
«Түрлі- түсті кеме»
тәсілі
Дескриптор
3
балл
-Поштасын
жазады
-Керекті сөздерді
жазады.
«Бас бармақ»
тәсілі
|
5-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
«Жұмбақтар»
жинағы
|
Кері
байланыс
7
мин.
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Үйге
тапсырма
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
Рефлексия:
5-тапсырма
|
«Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым
бар».
|
|
Бөлім:
|
11. Жастықтың оты
қайдасың?
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
|
Күні:
|
|
Сыныбы:7
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Мен Қазақстанның
болашағымын
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
7.1.5.1 тірек сөздер, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу
мәнері арқылы негізгі ойды
анықтау
7.2.2.1 кеңес беру, ұсыныс
жасау, өтініш, талап, ету, бұйрық берудің түрлі формалары мен
жағдаяттарына сай ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын
қолдана білу
|
Сабақтың
мақсаты:
|
тірек сөздер, сөйлеушінің
дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтай
алады;
кеңес беру, ұсыныс жасау,
өтініш, талап, ету, бұйрық берудің түрлі формалары мен
жағдаяттарына сай ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын
қолдана біледі.
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел»
жалпыұлттық идеясы бойынша
«Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы
оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық
сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі
артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық
патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы
қалыптасады.
|