Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
7 сынып емтихан тапсырмалары қазақ тілінен 4 нұсқа
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҚОСТАНАЙ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ «ҚАРАБАЛЫҚ АУДАНЫ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ МҰХАМЕДЖАН СЕРАЛИН АТЫНДАҒЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ» КММ
АРАЛЫҚ АТТЕСТАТТАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ
Пән _________________________________________________________________
Сынып _________________ литер _________________
Білім алушының Т.А.Ж. _____________________________________________________________________
Нұсқа______________
2023-2024 оқу жыл
Қазақ тілі пәнінен 7–сынып оқушыларына арналған аралық аттестаттау тапсырмалары
1 нұсқа
Оқу мақсаты:
7.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу
7.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе)
7.4.4.3 шылау түрлерін ажырата білу, орынды қолдану
Бағалау критерийі:
-
Оқылым стратегияларын қолдану:коментарий жасау,іріктеп оқу,зерттеп
-
Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасыңызды дәлелдеп, орфографиялық, пунктуациялық нормаға сай жазыңыз (дискуссивті эссе).
-
Шылау түрлерін ажырата білу,орынды қолдану
-
Оқылым. (1б) Оқылым стратегияларын қолдану:коментарий жасау,іріктеп,зерттеп оқу
1-тапсырма. Мәтінен нақты ақпаратты іріктеп алыңыз (0,5 б)
2-тапсырма.Оқылым стратегияларын қолданып,нақты ақпаратқа коментарий жасаңыз.(0,5 б)
Әкесі баласына достарының шынайы дос емес екенін қанша айтып жүрсе де, баласы онымен келіспей «сіз оларды білмейсіз – олар менің шын достарым» деп үнемі қарсылық көрсетеді. Бір күні әкесі: «олай болса достарыңды сынап көрелік. бір қойды сойып, оны бөлшекте дағы, қан-қан күйінше етті бір қапқа салып кел» – дейді. Бозбала айтқанды жасайды. «енді», – дейді әкесі – «осы қапты алып достарыңа бар да «біреуді өлтірдім, сүйегі мына қапта… маған көмектес», – деп сұра. Достарыңның саған адал болғанын, болмағанын сонда көресің», – дейді. Бозбала бір досының үйіне барады да, біреуді өлтіріп қойдым деп, одан өлікті тығуға көмектесуін сұрайды. бірақ досы келіспейді. «менен алыс жүр!» бәледен аулақ деп есігінің алдынан қуып жібереді. Тағы бір досына барса, ол да көмектеспей қайтарып жібереді. Басқалары да солай. Көңілі түсіп әкесінің алдына келеді. «Айтқаныңыз рас екен. шын дос емес екен олар маған. ешбірі көмектескісі келмеді», – дейді ол мұңая. Әкесі «айттым ғой, саған», – деп, енді пәлен жерде тұратын, пәленше деген кісіге сәлемімді айтып бар да, достарыңнан сұрағанды одан да сұра дейді. бозбала айтылған жерге барып, әкесінің досына жолығады. Әкесінің сәлемін айтып, «біреуді өлтіріп қойдым, әкем сізді маған көмектеседі деп айтқан», – дейді. Әкесінің досы дереу оны үйге кіргізіп, өзі үйдің артқы бақшасынан бір ор қазады. Қапты сол орға көміп, үстінен қызғалдақтарды егіп тастайды. Бозбала үйге қайтып келіп әкесіне досының көмектескенін, қапты бақшасына көміп, үстінен қызғалдақ еккенін айтып береді. Бұл жолы әкесі: «енді сол досыма қайтып бар да, ел-жұрттың алдында бүлік шығарып, оны мазала», – дейді. Баласы таң қалады, бірақ әкесінің айтқанын орындайды. Қайтып барып әкенің досына түрлі жаман сөз айтып, ел-жұрттың алдында бүлік шығарады. Сонда да ол кісі балаға: «әкеңе сәлем айт. мен бір боғауыз сөз үшін қызғалдақтары бар бақшамды қопаратын адам емеспін», – дейді.
Нақты ақпарат |
Коментарий |
|
|
|
|
|
|
2) Жазылым. (3б)
Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасыңызды жазыңыз (дискуссивті эссе).
«Таңда адал дос өз теніңнің ішіңнен» Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыптан ауытқымай,берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары мен себептеріне өз көзқарасыңызды білдіріп дискуссивті эссе жазыңыз 120-130сөз
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3)Әдеби тіл нормалары.(1б) Шылау түрлерін ажырата білу,орынды қолдану
Эссе мәтінінде шылау түрлерін орынды қолданып, шылауларды ажыратып,кестені толтырыңыз
-
Cептеулік шылау
Жалғаулық шылау
Демеулік шылау
Бағалау критерийлері:
Оқу дағдысы |
Бағалау критерийлері |
Тапсыр ма реті |
Дескриптор |
Балл |
Оқылым |
Оқылым стратегияларын қолдану:коментарий жасау,іріктеп оқу,зерттеп |
1 |
-Мәтінен нақты ақпаратты іріктеп алыңыз (0,5) -Оқылым стратегияларын қолданып,нақты ақпаратқа коментарий жасаңыз.(0,5 б)
|
1 |
Жазылым
|
Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасыңызды дәлелдеп, орфографиялық, пунктуациялық нормаға сай жазыңыз (дискуссивті эссе).
|
2 |
-эссенің құрылымын (кіріспе, негізгі, қорытынды) сақтап жазады (1 балл); - даму желісін сақтайды (0,5 балл); -берілген мәселенің шешу жолдары мен себептеріне өз көзқарасын дәлелдеп жазады (0,5 балл); -орфографиялық, пунктуациялық нормаға сай жазады (1 балл). |
3
|
Әдеби тілдің нормалары |
Шылау түрлерін ажырата білу,орынды қолдану |
3 |
-мәтіннен септеулік шылауды табады (0,25 балл); - жалғаулық шылауды табады (0,25 балл); - демеулік шылауды табады (0,25 балл); -сауатты жазады (0,25 балл). |
7-сынып
|
Төмен көрсеткіш 1-2 балл |
Орташа көрсеткіш 3-4 балл |
Жоғары көрсеткіш 5 балл |
Оқылым |
Оқылым мәтінінен нақты ақпаратты іріктеп ала алмайды,нақты ақпаратқа коментарий жасай алмайды 3-4 қате жібереді |
Оқылым мәтінінен нақты ақпаратты іріктеп ала алады,нақты ақпаратқа коментарий жасай алмайды 1-2 қате жібереді. |
Оқылым мәтінінен нақты ақпаратты іріктеп ала алады,нақты ақпаратқа коментарий жасайды,шығармашылықпен жұмысты орындай біледі. |
Жазылым |
Эссе құрылымы мен даму желісін сақтамайды, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің жолдарын оңтайлы шешуде өзіндік көзқарасы айқын емес. (дискуссивті эссе) 5-6 грамматикалық қате жібереді.
|
Эссе құрылымы мен даму желісін толық сақтамайды, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын білдіруде 1-2 қате жібереді. |
Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдарына өз көзқарасын жазады. |
Әдеби тіл нормалары |
Эссе мәтінінде шылау түрлерін орынды қолдана алмайды, шылау түрлерін ажырата білмейді, орфографиялық, пунктуациялық, стильдік, грамматикалық сауаттылығы өте төмен. |
Эссе мәтінінде шылау түрлерін орынды қолданады, шылау түрлерін ажырата білмейді, орфографиялық, пунктуациялық, стильдік қателер (5-7) жібереді |
Эссе мәтінінде шылау түрлерін орынды қолданады, шылаудың мағыналық түрлерін ажырата алады, сауатты жазады. |
7-сынып
2 нұсқа
Оқу мақсаты:
7.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу
7.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе)
7.4.4.1 етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану;
Бағалау критерийі:
-
Оқылым стратегияларын қолдану:коментарий жасау,іріктеп оқу,зерттеп
-
Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасыңызды дәлелдеп, орфографиялық, пунктуациялық нормаға сай жазыңыз (дискуссивті эссе).
-
Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану.
-
Оқылым. (1б) Оқылым стратегияларын қолдану:коментарий жасау,іріктеп оқу,зерттеп оқу
1-тапсырма. Мәтінен нақты ақпаратты іріктеп алыңыз (0,5 б)
2-тапсырма.Оқылым стратегияларын қолданып,нақты ақпаратқа коментарий жасаңыз.(0,5 б)
Көп адамдар, әсіресе интернет қолданушылары оның адамзаттың ең үлкен жетістігі екендігімен келісері анық. Ол қалтқысыз ақпарат көзі болуымен қатар, адамдарға қажет біліммен сусындауға, қиюы келмес мәселелердің шешімін табуға көмектеседі. Әлемдік тордың жан-жақты, білімді, көзқарасымыз кең болып, көптеген қызықты дүниелерді үйренуімізге әсері мол. Оған қоса, интернеттің тағы бір артықшылығы – мемлекеттер мен құрлықтар арасындағы шекараны жойып, адамдарға араларындағы қашықтыққа қарамастан бір-бірімен араласуға, сөйлесуге мүмкіндік беруінде. Тіпті, әлемдік тор арқылы әлемнің екі бұрышындағы адамдар достасып, махаббаттарын да тауып жатады. Интернеттің пайдасы мол екендігі даусыз. Алайда, оның зияны да аз емес. Оның ең бірінші зияны – тәуелділік. Бұл аңыздан алынған термин емес. Интернет қолданушыларының 10%-ы оған тәуелді екендігі ғылыммен дәлелденген. Тіпті, бірқатары үй, тағам, су іспетті өмірлік маңызды дүние деп есептейді. Оңтүстік Корея, Қытай және Тайваньда интернетке тәуелділікті ұлттық деңгейдегі мәселе ретінде қарастырады. Десе де, оның зияны тек мұнымен шектелмейді. Компьютер мониторының алдында ұзақ уақыт отырудың өзі көзіміздің көруіне теріс әсер етсе, дұрыс қалыпта отырмағанның салдарынан қимыл-тірек аппаратымызға зиян келеді. Адам психикасына кері әсер ететін ақпараттарды да интернеттің зиянды жағына қоса аламыз. Интернет арқылы алаяқтар жеке тұлға жайлы мәлімет алып, оны өз мақсатына қолдануы мүмкін. Сонымен қатар, әлемдік тор арқылы компьютер жүйесіне зақым келтіріп, зиянын тигізетін вирустар тарайды.
1.Мәтіннен 3 нақты ақпаратты іріктеп алып жазыңыз.
1._____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2._____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3._____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.Оқылым стратегияларын қолданып,нақты ақпаратқа коментарий жасаңыз.
1._____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3.___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2)Жазылым (3б)
Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасыңызды жазыңыз (дискуссивті эссе).
«Ғаламтордың пайдасы мен зияны туралы пікірің қандай?» Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыптан ауытқымай,берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары мен себептеріне өз көзқарасыңызды білдіріп дискуссивті эссе жазыңыз 120-130сөз
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3)Әдеби тіл нормалары (1б) Етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында қолдану.
Эссе мәтінінен етістіктің есімше, көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тауып кестені толтырыңыз.
-
Есімше
Көсемше
Тұйық етістік
Шақ
Рай
Бағалау критерийлері:
Оқу дағдысы |
Бағалау критерийлері |
Тапсыр ма реті |
1300 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |