Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
7.3.2.1 Жанрлық және стильдік
ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып,
шағын әңгіме құрастырып жазу
7.4.4.5 оқшау
сөздердің қызметін түсіну, ажырата
білу.
|
Сабақ
мақсаттары:
|
Оқушылардың
барлығы: мәтіндегі мәліметтерді
түсіну, оқшау сөздердің қызметін
түсіну;
Оқушылардың
көбісі: мәтіндегі тірек сөздерді табу
және синонимдерімен ауыстырып жазу,
оқшау сөздердің қызметін
түсіну.
Оқушылардың
кейбірі: жанрлық және стильдік
ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып,
шағын әңгіме құрастырып жазу, оқшау сөздердің қызметін
түсіну, ажырата білу.
|
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы:
|
Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушылармен сәлемдесіп,
назарын сабаққа аудару.
Психологиялық
ахуал. «Жүректен
жүрекке»
ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты
ояту.
Ой шақыру.
-
Қазақстандықтар соғыста қандай қасиеттерімен
көзге түсті?
-
Батырларымыз ерен ерліктері үшін қандай
марапатқа ие болды?
-
Елді жаудан қорғау үшін жан аямай соғысқан
ерлердің есімін ел есінде мәңгілік қалдыру үшін қандай жұмыстар
жасалуда?
Дескриптор:
ІІ. ЖАЗЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ. «Ойлан, жұптас, талқыла»
әдісі
Тапсырма. Мәтіндегі негізгі
ақпараттарды іріктеп,синонимдік қатарларды өзгертіп, мәтінді
ықшамдаңыз.
Оқулықтағы
3-тапсырма.
2-тапсырма. Оқшау
сөздерді қатыстырып, оқылым мәтінінен 5–6 сөйлем
құрастырыңдар.
Дескриптор:
-
мәтіндегі негізгі
ақпараттарды табады;
-
синонимдік қатарларды
анықтайды;
-
мәтінді ықшамдап қайта жазады.
-
оқшау сөздерді қатыстырып, оқылым мәтінінен 5–6 сөйлем
құрастырады.
ҚБ
ІІІ. ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН.
4-тапсырма
Мақал-мәтелдерді
жалғастырыңдар. Бүгінгі тақырыппен байланыстырып
талдаңдар.
-
Ер қаруы -
...
-
Ер шекіспей бекіспейді,
...
-
Ер сүрінбей, ел
танымас, ...
Дескриптор:
ҚБ
|
Оқушылармен
сәлемдесіп, назарын сабаққа аудару.
Оқушылар тақырыпқа байланысты сұраққа
жауап береді;
Сұраққа жауап бере
отырып, сабақ тақырыбын анықтайды.
Мәтіндегі негізгі
ақпараттарды іріктеп,синонимдік қатарларды өзгертіп, мәтінді
ықшамдаңыз.
Оқушылар мәтіндегі
негізгі ақпараттарды табады;
синонимдік
қатарларды анықтайды;
мәтінді ықшамдап
қайта жазады.
оқшау сөздерді
қатыстырып, оқылым мәтінінен 5–6 сөйлем
құрастырады.
Мақалдардың жалғасын
табады.
Мақалдардың
мағынасын ашады.
|
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
7-сынып қазақ
тілі
Alashainasy.kz/…kazaktyin-kaysar-ulyi-kasym-batur
|
Сабақ
мақсаттары
Оқыту мақсаттары
шынайы болды ма?
Бүгін оқушылар нені
үйренді?
Оқыту ортасы қандай
болды?
Менің бөліп
оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты
ма?
Мен өз уақытымды
ұтымды пайдалана алдым ба?
Мен жоспарыма қандай
өзгерістер енгіздім және неліктен?
Егер осы сабақты
қайталап өткізсем нені өзгертер
едім?
Тақырыптың өмірмен байланысы
болды ма?
|
|
|