Материалдар / 7-сынып "Ер ел үшін туады " тақырыбы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

7-сынып "Ер ел үшін туады " тақырыбы

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сынып "Ер ел үшін туады" тақырыбы "Жеңіс күні. Ұлы жеңіске тағзым" бөлімі бойынша ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Сәуір 2024
57
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: 11-сабақ

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Пәні: қазақ тілі

Сыныбы: 7

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы:

Ер ел үшін туады

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.3.2.1 Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын әңгіме құрастырып жазу

7.4.4.5 оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу.

Сабақ мақсаттары:

Оқушылардың барлығы: мәтіндегі мәліметтерді түсіну, оқшау сөздердің қызметін түсіну;

Оқушылардың көбісі: мәтіндегі тірек сөздерді табу және синонимдерімен ауыстырып жазу, оқшау сөздердің қызметін түсіну.

Оқушылардың кейбірі: жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, шағын әңгіме құрастырып жазу, оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Жинақтау, бағалау.

Бағалау критерийлері:

  • жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолданады;

  • шағын әңгіме құрастырып жазады;

  • оқшау сөздердің қызметін түсініп, ажырата біледі.

Құндылықтарға баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

Пәнаралық байланыстар:

Тарих, әдебиет

Алдыңғы білім

Ерлік ешқашан ұмытылмайды

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы





















Сабақтың ортасы:




















Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесіп, назарын сабаққа аудару.

Психологиялық ахуал. «Жүректен жүрекке»

ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты ояту.

Ой шақыру.

  1. Қазақстандықтар соғыста қандай қасиеттерімен көзге түсті?

  2. Батырларымыз ерен ерліктері үшін қандай марапатқа ие болды?

  3. Елді жаудан қорғау үшін жан аямай соғысқан ерлердің есімін ел есінде мәңгілік қалдыру үшін қандай жұмыстар жасалуда?

Дескриптор:

  • Тақырыпқа байланысты сұраққа жауап береді;

  • Сұраққа жауап бере отырып, сабақ тақырыбын анықтайды.

ІІ. ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі

Тапсырма. Мәтіндегі негізгі ақпараттарды іріктеп,синонимдік қатарларды өзгертіп, мәтінді ықшамдаңыз.

Оқулықтағы 3-тапсырма.

2-тапсырма. Оқшау сөздерді қатыстырып, оқылым мәтінінен 5–6 сөйлем құрастырыңдар.

Дескриптор:

  • мәтіндегі негізгі ақпараттарды табады;

  • синонимдік қатарларды анықтайды;

  • мәтінді ықшамдап қайта жазады.

  • оқшау сөздерді қатыстырып, оқылым мәтінінен 5–6 сөйлем құрастырады.

ҚБ

ІІІ. ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН. 4-тапсырма

Мақал-мәтелдерді жалғастырыңдар. Бүгінгі тақырыппен байланыстырып талдаңдар.

  1. Ер қаруы - ...

  2. Ер шекіспей бекіспейді, ...

  3. Ер сүрінбей, ел танымас, ...

Дескриптор:

  • Мақалдардың жалғасын табады.

  • Мақалдардың мағынасын ашады.

ҚБ

Оқушылармен сәлемдесіп, назарын сабаққа аудару.


Оқушылар тақырыпқа байланысты сұраққа жауап береді;

Сұраққа жауап бере отырып, сабақ тақырыбын анықтайды.





Мәтіндегі негізгі ақпараттарды іріктеп,синонимдік қатарларды өзгертіп, мәтінді ықшамдаңыз.


Оқушылар мәтіндегі негізгі ақпараттарды табады;

синонимдік қатарларды анықтайды;

мәтінді ықшамдап қайта жазады.

оқшау сөздерді қатыстырып, оқылым мәтінінен 5–6 сөйлем құрастырады.





Мақалдардың жалғасын табады.

Мақалдардың мағынасын ашады.





ҚБ




























ҚБ





ҚБ



7-сынып қазақ тілі

























Alashainasy.kz/…kazaktyin-kaysar-ulyi-kasym-batur




















Сабақтың соңы:









Үй тапсырмасы:


5-тапсырма


Саралау

Бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік;

Рефлексия


Өзін-өзі бағалау

Кері байланыс парағы

Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлекция жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ мақсаттары

Оқыту мақсаттары шынайы болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды?

Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Егер осы сабақты қайталап өткізсем нені өзгертер едім?

Тақырыптың өмірмен байланысы болды ма?























Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!