Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ: № 9 |
Мектеп: |
|||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||
Сынып: 7 |
Катысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||
Сабақ тақырыбы: |
Ерлік ешқашан ұмытылмайды |
|||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазу. |
|||||||||
Сабақ мақсаттары: |
Оқушылардың барлығы: оқылым материалындағы мәліметтерді түсінеді Оқушылардың көбісі: тірек сөздерді таба алады және синонимдерін айта алады. Оқушылардың кейбірі: оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін синонимдік қатармен ауыстыра отырып, жинақы мәтін жазады. |
|||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Жинақтау, бағалау |
|||||||||
Бағалау критерийлері: |
|
|||||||||
Құндылықтарға баулу |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық) |
|||||||||
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет, тарих |
|||||||||
АКТ-ны қолдану дағдылары: |
Бейнежазба |
|||||||||
Осыған дейін меңгерілген білім: |
Ұшқыш қыз- Хиуаз Доспанова |
|||||||||
Сабақтың барысы: |
||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесіп, назарын сабаққа аудару. Психологиялық ахуал. «Жүректен жүрекке» ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ. Қызығушылықты ояту. Бейнежазба көрсету. «Ер есімі – ел есінде» https://www.youtube.com/watch?v=Kp0nqrD_3NY
«Бес жолды өлең» тәсілімен «Ерлік» сөзіне өлең құрастырыңдар. 1. зат есім (1 сөз). 2. зат есімді анықтайтын сын есім (2 сөз). 3. негізгі сөзді әрекет пен қимыл тұрғысынан сипаттайтын етістіктер (3 сөз). 4. негізгі сөзді бағалайтын кез келген сөз табындағы сөздер (4 сөз). 5. негізгі атаудың баламасы болатын синоним сөз (1 сөз). Сабақ мақсатымен, бағалау критерийлерімен анықтату. |
Оқушылармен сәлемдесіп, назарын сабаққа аудару. Сұрақтарға жауап беру арқылы бүгінгі сабақ тақырыбын анықтайды. «Бес жолды өлең» тәсілімен «Ерлік» сөзіне өлең құрастырады. |
ҚБ
|
https://www.youtube.com/watch?v=Kp0nqrD_3NY |
||||||
Сабақтың ортасы |
ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Мағынаны тану. «Ерлік ешқашан ұмытылмайды» тақырыбында оқылым мәтіні ұсынылады. Мәтіндегі негізгі ақпараттарды іріктеп, синонимдік қатарларды өзгертіп, мәтінді ықшамдаңыз. Тапсырма: 1. Мәтінді оқушылар жеке оқып шығады. 2. Оқыған мәтіннің тірек сөздерін анықтайды. Оны алдымен жеке жазады, сосын жұпта, кейін топта салыстырады. Соңғы нәтижесін сынып алдына алып шығады. Осылай негізгі тірек сөздерді анықтап алады. 3. Іріктелген тірек сөздерді екінші бір баламаларымен (синонимдерімен) жазып шығады. (мәтінді өзгертуге болады) Ерлік ешқашан ұмытылмайды Айбынды білек, жеңістеріне сенімді ыстық жүректері мен қайрат күштерімен кешегі жігіттер бүгінгі, өнегелі аталарымыздың арқасында 1945 жылдың 9 мамыр күні Ұлы мейрам – жаудың жеңіліп, соғысты жеңіспен аяқтаған мереке! Бүгінде Жеңіс күні мерекесі адамдардың ұлтына, дініне, тілі мен мәдениетіне қарамастан ортақ қуаныш күні. Бұл қастерлі мейрамның мән мағынасы уақыт өткен сайын еш өшпек емес, себебі оның құндылығы ғасырлар бойы жаңа жас буын ұрпаққа өсиет боларлық жақсылық жеңген Ұлы күн! Ендеше, бейбіт көк аспанды кейінгі ұрпақ үшін киелі болсын деп қан-майданға аттанған жауынгер аталарымызға кезек берсек... Қазақ топырағынан Ұлы Отан соғысына бір миллионнан астам ержүрек жауынгерлер қан майданға аттанған. Олардың көпшілігіне Вермахттың сақадай сай әскери күштеріне қарсы тұруға тура келді. Ауылдан келген жас жігіттер кешегі қырмандағы жұмыстан бірден майданның алдыңғы шебіне түссе де, қазақ баласына сай ерліктерімен көзге түсті. Сондай батырдың бірі - Давлетов Асылбек Жазизұлы. Асылбек Жазизұлы 1925 жылы 10 қарашада бұрынғы Көкшетау облысы Көкшетау ауданы Сталин атындағы колхозда шаруалар отбасында дүниеге келген. Сол ауылдың 8 сыныптық мектебін бітіріп, 18 жасында 1943 жылдың 10 қаңтарында соғысқа аттанады. Жасына қарамастан Асылбек ата Карелия, III Украина майдандары құрамында жауға қарсы тұрды. Қалың орман арасында бекінген герман және фин қарулы күштерінен Карелияны босатуға Асылбек Жазизұлы Карелия майданының 13-ші Әуе Десанттық Бригадасының 99-шы Әуе Десанттық дивизия құрамында қатысты. Ал 1945 жылдың қаңтарынан бастап Асылбек ата ІІІ Украина майданындағы 300-гвардиялық атқыштар полк құрамында Венгрия мен Австрия мемлекеттерін азат етті. Соғыстың бел ортасында жүрген бүгінгі ақсақал Асылбек Жазизұлы, 1945 жылдың көктемінде жарақаттанып, бір жарым ай Будафок госпиталінде емделуіне тура келеді. Госпитальдан шыға салысымен Асылбек Давлетов әскер құрамына қайта барар жолда Австрия мен Венгрия мемлекеттері арасындағы Шапрон станциясында Ұлы Жеңіс күнін қарсы алды. Асылбек ата Еуропада1950 жылдың мамырына әскери борышын өтеп, елге оралды. Асылбек ата бүгінде екі мәрте «Ерлігі үшін» медалімен, І дәрежелі «Отан соғысы» орденімен, «Будапештті алғаны үшін», «Венаны алғаны үшін», «Германияны жеңгені үшін» медальдарымен марапатталған. Еңбек жолында екі мәрте «Қызыл Ту Еңбек» орденімен, төрт мәрте «Құрмет белгісі» орденімен, «Ерен еңбегі үшін» медалімен марапатталды. Барлығы Асылбек атамызда жиырмадан астам медальдар мен ордендер бар. Қария бүгінде әскери жолдастарымен қазіргі таңдада араласып тұрады. Асылбек Жазизұлының жұбайы Орынбасар Шайкенқызымен 1958 жылы 30 маусым күні шаңырақ құрған. Қазіргі таңда, Асылбек ата мен Орынбасар апаның жұптасқандарына 54 жыл толып отыр. Бақытты шаңырақ 3 бала мен 3 немере тәрбиелеуде. Асылбек ата жастарға Хәкім Абайдың «Бес нәрседен қашық болуға шақырған - өсек, өтірік, мақтаншақ, еріншек, бекер мал шашпақтықтан» алыс жүруді өсиет етіп, талапты бар жасқа ақ батасын берді. Дескриптор:
ҚБ ЖАЗЫЛЫМ КЕЙІН Б.Момышұлы: «Ерлік – ердің қасиеті, жүректілік - жігіттің қасиеті», -деген. Сіз осы төмендегі ұғымдарға қандай анықтама бересіз?
Дескриптор:
ҚБ |
«Ерлік ешқашан ұмытылмайды» тақырыбында оқылым мәтіні ұсынылады. Мәтіндегі негізгі ақпараттарды іріктеп, синонимдік қатарларды өзгертіп, мәтінді ықшамдаңыз. Оқушылар мәтіндегі негізгі ақпараттарды табады; Синонимдік қатарларды анықтайды; Мәтінді ықшамдап қайта жазады. Даналық сөздің мағынасын ашады; Тірек сөздерге анықтама береді; Ой қорытындылайды |
ҚБ
ҚБ ҚБ |
Оқылым мәтіні: http://surak.szh.kz/489569/%D0%B4%D0 |
||||||
Ойтолғаныс |
||||||||||
5 минут |
Рефлексия. |
|
||||||||
Қосымша мәліметтер |
||||||||||
Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
|
|
||||||||
Пәнаралық байланыс. АКТ-мен байланыс . Құндылықтардағы байланыс |
Өзін-өзі тану |
|
||||||||
Рефлексия |
Кері байланыс |
|
||||||||
Сабақ /оқу мақсаттар шынайы ма ? Бүгінгі оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды ? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарларыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен ? |
|
|
||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да , оқуды да ескеріңіз )? |
||||||||||
1: |
||||||||||
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |