Материалдар / 7 сынып География 3 тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары ТЖБ

7 сынып География 3 тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары ТЖБ

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып География 3 тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары ТЖБ Жауаптары бар, Жалпы 25 балл
Авторы:
19 Қаңтар 2024
4305
78 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

«География» пәнінен 7-сынып 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары

  1. Биосфераның құрамын, құрылымын, шегаралары мен қасиеттерін анықта


.Shape1

Биосфера

Shape5 Shape3 Shape4 Shape2

Shape9 Shape6 Shape8 Shape7

Биосфераның құрылымы

Биосфераның шегарасы

Биосфераның қасиеті

Биосфераның құрамы


Shape11 Shape17 Shape13 Shape16 Shape10 Shape15 Shape12 Shape14


Shape21 Shape20 Shape18 Shape19

...................................................................................................................................................................................................

............................................................................................................................................................................................................

......................................................................................................................................................................................................................

..................................................................................................................................................................................................................


Shape25 Shape24 Shape23 Shape22





[4]

  1. а) Табиғи кешеннің қалыптасу жолын түсіндір .................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. [1]


в) Табиғи кешендерді (географиялық қабық, ландшафт, тайга мұхит, материк,) қалыптасуына қарай реттілікпен орналастыр.

1. .......................... 2. ........................... 3. .........................

4. ............................ 5. .......................

[1]

  1. а) Картадан қазақтардың қай тілдік семьяға кіретіндігін анықта.










в) Анықталған тілдік семья қандай топтарға бөлінеді. Топтарға бөліну себептерін түсіндір ……………………………………………………….. ................................................................................................................. [1]


  1. а) Қазақстанның орманды дала зонасының топырағын анықта

а) қызғылт топырақ

в) қара топырақ

с) сұрғылт топырақ

д) қоңыр және сұрғылт топырақ

е) күрең қызғылт топырақ [1]

в) Кестені толтыр.

Топырақ түрі Топырақ құрамы Топырақ құрылымы

Shape27 Shape26

....................................

....................................

Қоңыр және сұрғылт қоңыр топырақ


Shape28

....................................

....................................




Shape30 Shape29


[2]

  1. Қазақстанда таралған топырақ түрлерін жаз, таралу аймағын анықта


Shape31 Shape32 Shape33 Shape34 [4]


  1. Картаны пайдаланып жоспар бойынша Мойынқұм шөліне сипаттама бер

а) географиялық орны ...............................................................................

в) ішкі сулары .............................................................................................

с) өсімдігі ...................................................................................................

д) жануары ..................................................................................................

[4]

  1. а)Топырақ ластануының жолдарын жікте, ластану себептерін анықта

Shape35 Shape36

1.

Shape38 Shape37

Shape39

Топырақтың ластану жолдары


Shape40 Shape41

2.


Shape44 Shape42 Shape43


Shape47 Shape45 Shape46

3.

[4]

в) Топырақ ластануын болдырмау үшін қолданылатын шараларды анықта .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... [1]


  1. а) Төмендегі мәтін бойынша қақтығыстың себебін анықта.


Аракан трагедиясы

Оңтүстік Шығыс Азия аумағында Үндіқытай түбегінде орналасқан Мьянма Одағында жантүршігерлік сұмдық оқиға болды. Ракхайндағы (бұрынғы атауы – Аракан) ұлтаралық қақтығыстар ұзақ жылдардан бері жалғасып келеді. Рохинджа мұсылмандарының қуғын мен зорлық-зомбылық көріп келе жатқаны туралы бұрын-соңды талай мәрте айтылып та жүрген болатын. Жарияланған деректерге қарағанда, өткен 25-тамыз күні «Аракандық рохинджаларды құтқару армиясы» деген ұйымның қарулы сарбаздары бірнеше полиция бекеттері мен казармаларға ша­буыл жасапты. Осыған байланысты билік олар­ға қарсы әскери операциялар жүр­гізген. Ресми жарияланған деректерде «шамамен 400-дей содырдың көзі жойылғаны» туралы айтылады, бейбіт тұрғындар мен әскер қатарынан да шығын бар.

Ал осы аласапыран кезінде көрші ел­дерге босып кеткен бейбіт тұрғындардың айтуынша, әскер мен полиция күш­тері ешкімді де аямаған көрінеді. Олар күш құрылымдарының жазықты-жазық­сыз­ға қарамай жаппай қырып-жоюға көш­кенін, мыңдаған адамдардың қырылып, үйлердің өртелгенін, зорлық-зомбылық көрсетілгенін айтуда. Интернетте бұған қатысты төбе шашыңды тік тұрғызатын сұмдық бейнежазбалар таралуда. Онда қинап өлтірілген адамдар, өртелген мәйіттер көрсетіледі. Дегенмен мұны жалған ақпарат деп жоққа шығарып жатқандар да жоқ емес. http://www.zamana.kz/za-ajna/1852-myanmada-ne-bolyp-zhatyr

[1]

в) Қазақстан халқы құрамының ерекшеліктеріне сәйкес қандай да бір қақтығыстарды болдырмаудың жолдарын көрсет ................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ [1]












Балл қою кестесі

Жауаптары

Балл

Қосымша ақпарат

1

1. Жанды зат, сірескен зат, биогенді, биосіреспе

2.Тұтастық, орталықтандырылу, ашықтық, өзін-өзі реттеу, алуантүрлілік

3. Биосфераның жоғарғы шекарасы атмосферада 20 км биіктікке дейін, төменгі шекарасы құрлықта жер бетінен 3-7 км терендікте, Дүниежүзілік мұхитта ең терең ойыстың түбімен өтеді.

4.Тірі азғалар мен олардың тіршілік ортасы

1

1


1



1




1. Атмосфера - 20км, Литосфера – 3-7 км

2

1.Жергілікті факторға байланысты, тектоникалық қозғалыстардың, күн радиациясының есебінен,

бір-бірімен ұдайы тұрақты әрекеттесетін тропосфера, гидросфера, литосфераның жоғары қабатын құрайтын географиялық қабық.

2. Географиялық қабық, мұхит, материк, ландшафт, тайга

1




1


3

а)Алтай тілдік семьясы, түрік, монғол, тұңғыс-маньчжур

в) Тілдерінің ұқсастығына байланысты бөлінеді.

1

1


4

а) қара топырақ

в) қарашірік мөлшері аз 1-2%,

с) сазды және құмды, борпылдақ

1

1

1


5

Сілтісізденген қара топырақ – орманды дала зонасы

Кәдімгі қара топырақ дала зонасы – дала зонасы

Ашық қара-қоңыр топырақ – шөлейт зонасы

Қоңыр және сұр қоңыр топырақ – шөл зонасы

1

1

1

1


6

а)Солтүстігі мен шығысында Шу өзені аңғарымен, оңтүстігінде Қаратау, Қырғыз Алатауы жоталарының бөктерімен шектеледі. 

в): Шу өзені, Балқаш көлі

с) жусан, еркекшөп, сексеуіл

д) ақбөкен, қарақұйрық, қоян, кірпі, қосаяқ, саршұнақ

1


1

1

1


7

а.Техногенез өнімдері арқылы, өндіріс қалдықтары арқылы, радиактивті заттар арқылы

-Техногенез өнімдері – химиялық тыңайтқыштарды және улы химикаттарды дұрыс қолданбағаннан;

- Өндіріс қалдықтары – пайдалы қазбаларды табу мен өңдеу кезінде;

- Радиактивті заттар – ядролық қару-жарақтарды сынау, уран өндірілгенде.

в)Ағаш жолақтарын құру, жыра беткейлерін бекіту жұмыстарын жүргізу, ауыспалы егіс жүргізу, жайылымдарға демалыс беру.

1


1


1


1


1



Алқаптағы қалдықтар мен зиянды заттар, мұнай және мұнай өнімдері, адамның әрекеті


8

1.а) этникалық, діни қақтығыс және әлеуметтік-экономикалық себептер.

2.в) Толеранттылық - Қазақстан азаматтарының ұлтқа бөлінбей, бір қауымға, тұтас халық дəрежесіне біріктіру мəселесі, этносаралық қарым-қатынасты үйлестіру мақсатында Қазақстан Ассамблеясының құрылуы


1


1


Қақтығысқа түрткі болған себепті тауып, түзету, оның салдарын жою, мемлекеттің негізгі функцияларын нығайту.

Жалпы балл

25




Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі