7 сынып география Топырақ құрамы мен құрылымы қмж

Тақырып бойынша 11 материал табылды

7 сынып география Топырақ құрамы мен құрылымы қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып география Топырақ құрамы мен құрылымы тақырыбында қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім


Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Топырақ және оның құрамы мен құрылымы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.3.4.2-топырақ құрамын, түрлерін анықтап, құрылымын графикалық түрде көрсетеді

Сабақтың мақсаты


Барлық оқушылар :

-топырақ құрамын ,құрылымын неден тұратынын біледі.


Оқушылардың басым бөлігі:

-топырақтың түзілу факторларын атап өз түсініктерімен көрсете алады


Кейбір оқушылар:

- топырақ туралы жалпы мағұлмат қалыптастырады.

Бағалау критерииі

Топырақтың құрамын түрлерін , оның маңыздылығы туралы біледі.

Топырақтың құрылымын графикалық түрде көрсете алады.



Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Оқушылармен сәлемдесу,түгендеу.Оқу құралдарын алдырып ,назарларын сабаққа аудару.

Шаттық шеңберін құрып бір-біріне сәттілік тілейді.

Топқа бөлінеді.

Үй тапсырмасы «Автор орындығы әдісі» арқылы сұралады.

1.Биосфера дегеніміз не,грекше қандай ұғым береді?

2.Биосфера қабығының қалыңдығы қанша километр?

3.Биосфераның басқа қабықтарға қарағанда ерекшелігі неде?


Оқушы өз жұбын табады

Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайды

Қол шапалақ













дидактикалық материалдар.




Интерактивті тақ

Ортасы

; Тақырыпқа байланысты бейне материал көрсету.



Мәтінмен жұмыс.Тақырыпқа байланысты постер қорғайды .

3 топ топырақ құрамын түрлерін анықтайды.4-ші топ сарапшы болады.

3 топ топырақ құрамын түрлерін анықтайды.4-ші топ сарапшы болады.


Галерея әдісі бойынша топтар арасында

байланыс орнайды.


Кестемен жұмыс.Топырақтың құрамы



«Миға шабуыл»әдісі
1. Топырақ дегеніміз не?
2. Топырақтың  бойында қарашірік қалай пайда болады?
3. Топырақтың беткі қабатының  түсі неге  қоңыр болады?
4. Топырақ

қандай  құрамдас  бөліктерден  тұрады?
5. Топырақтың  қандай  түрлері  бар?
6. Топырақтың тау жыныстарынан басты  айырмашылығы неде?

    1. Мәтінмен жұмыс. Топтық жұмыс

Оқушылар өзара әрекеттесу арқылы жаңа білімді талдайды:

Топырақтың құрамын анықтайды

1-топ Қатты бөлігі

2-топ Газтәрізді бөлігі

3-топ Сулы бөлігі


Сергіту сәті. "Картоп егу"


Тірек-сызбамен жұмыс. Топырақтың құрылымы. Құрылымды, құрылымсыз Топырақтың құрылымы

Құрылымды Құрылымсыз

Тығыздығына қарай онша құнарлы болмайды

Өте тығыз, тығыз, борпылдақ, үгілгіш қар суы сіңбей, сай-салаға ағады


  1. «Кестемен жұмыс». Адамның рухани- адамгершілік қасиетінен топырақтың тіршілікке берер пайдасын анықтау

Адамның

рухани- адамгершілік қасиеті

Топырақтың тіршілікке берер пайдасы

1


2


3


4



Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды

Жұп бойынша

Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы білдіреді





Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды



Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі













Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды

Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады

Смаликтер арқылы

ҚБ өзін өзі бағалау


















ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»




Бағалау парақшасын толтырады.



ҚБ Бағдаршам


http://ikitap.kz/audiobook/5189-kerqula_atty_kendebaj/5189-kerqula_atty_kendebaj

аудиокітап

Алты томдық «









Сабақтыңсоңы


Білімді бекіту:

«Серпілген сауал» әдісі бойынша оқушылар бір-біріне доп лақтыра отырып сұрақтар қояды.


Кері байланыс:

Оқушыларға рефлексия парағын ұсынамын.Сабақ барысында алған білімдері туралы кері байланыс жазады.

Shape1 «3.2.1.»

3 факт

2 көзқарас

1 тұжырым

.

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы

Қосымша ақпарат

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндетқоюдыжоспарлапотырсыз?

Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының сақталуы



  1. .

Мұғалімнің ауызша кері байланысы

Ақпарат іздестіру кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.02.2024
359
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі