Материалдар / 7-сынып Геометрия БЖБ (екі нұсқамен) / 4 тоқсан
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

7-сынып Геометрия БЖБ (екі нұсқамен) / 4 тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сынып Геометрия БЖБ / 4 тоқсан
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Мамыр 2024
172
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


«Шеңбер. Геометриялық салулар» бөлім бойынша

жиынтық бағалау


Тақырып Шеңбер, дөңгелек, олардың элементтері мен бөліктері

Центрлік бұрыш

Түзу мен шеңбердің өзара орналасуы. Екі шеңбердің өзара

орналасуы

Шеңберге жүргізілген жанама. Шеңберге жүргізілген

жанамалардың қасиеттері

Үшбұрышқа іштей және сырттай сызылған шеңберлер

Салу есептері

Оқу мақсаты 7.1.2.11 шеңберге жүргізілген жанама мен қиюшының

анықтамаларын білу

7.1.2.12 түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасу

жағдайларын талдау

7.1.2.18 берілген элементтері бойынша үшбұрыш салу

Бағалау критерийі Білім алушы

Сызба бойынша шеңберге жүргізілген жанама мен

қиюшыны анықтайды

Түзу мен шеңбердің ортақ нүктелерінің санын

табады

Есеп шығаруда шеңбер диаметрі мен хордасының

перпендикулярлығы туралы теореманы қолданады

Берілген элементтері бойынша үшбұрыш салады

Ойлау дағдыларының

деңгейлері

Қолдану

Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты 2 0 минут
















Оқушының аты-жөні : ____________________________________ Қорытынды балл ______________






1 нұсқа

  1. Қай суретте шеңберге жүргізілген қиюшы мен хорда бейнеленген?

1) А, В; 2) В, D; 3) А, С; 4) А, D.


  1. Бірінші шеңбердің диаметрі 6 см, ал екінші шеңбердің диаметрі 8 см. Егер екі шеңбердің центрлерінің арақашықтығы 5 см болса, олардың неше ортақ нүктесі бар?


  1. Берілген екі қабырғасы және олардың арасындағы бұрышы бойынша үшбұрыш салыңдар: АВ=3 см, АС=5 см, .


Бағалау критерийлері

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Сызба бойынша қиюшы мен хорданы анықтайды

1

Шеңберге жүргізілген қиюшының суретін анықтайды

1

Шеңберге жүргізілген хорданын суретін анықтайды

1

Екі шеңбердің ортақ нүктелер санын табады

2

Бірінші шеңбердің радиусын табады

1

Екінші шеңбердің радиусын табады

1

Шеңберлердің радиустарының қосындысы мен центрлерінің арақашықтығын салыстыру арқылы ортақ нұктелер санын анықтайды

1

Берілген элементтері бойынша үшбұрыш салады

3

Берілген кесінділерге тең кесінділер салады

1

Берілген бұрышқа тең бұрыш салады

1

Есеп шартына сәйкес үшбұрыш салады

1

Есеп шешімін сауатты түсіндіреді

1

Жалпы балл 9














4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


«Шеңбер. Геометриялық салулар» бөлім бойынша

жиынтық бағалау


Тақырып Шеңбер, дөңгелек, олардың элементтері мен бөліктері

Центрлік бұрыш

Түзу мен шеңбердің өзара орналасуы. Екі шеңбердің өзара

орналасуы

Шеңберге жүргізілген жанама. Шеңберге жүргізілген

жанамалардың қасиеттері

Үшбұрышқа іштей және сырттай сызылған шеңберлер

Салу есептері

Оқу мақсаты 7.1.2.11 шеңберге жүргізілген жанама мен қиюшының

анықтамаларын білу

7.1.2.12 түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасу

жағдайларын талдау

7.1.2.18 берілген элементтері бойынша үшбұрыш салу

Бағалау критерийі Білім алушы

Сызба бойынша шеңберге жүргізілген жанама мен

қиюшыны анықтайды

Түзу мен шеңбердің ортақ нүктелерінің санын

табады

Есеп шығаруда шеңбер диаметрі мен хордасының

перпендикулярлығы туралы теореманы қолданады

Берілген элементтері бойынша үшбұрыш салады

Ойлау дағдыларының

деңгейлері

Қолдану

Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты 2 0 минут





















Оқушының аты-жөні : ____________________________________ Қорытынды балл ______________


2 нұсқа

  1. Қай суретте шеңберге жүргізілген жанама мен хорда бейнеленген?

1) А, В; 2) В, D; 3) В, С; 4) А, D.


  1. Бірінші шеңбердің диаметрі 10 см, ал екінші шеңбердің диаметрі 12 см. Егер екі шеңбердің центрлерінің арақашықтығы 11 см болса, олардың неше ортақ нүктесі бар?


  1. Берілген қабырғасы және оған іргелес жатқан бұрыштары бойынша үшбұрыш салыңдар.

АВ=5 см, . .


Бағалау критерийлері

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Сызба бойынша қиюшы мен хорданы анықтайды

1

Шеңберге жүргізілген жанаманың суретін анықтайды

1

Шеңберге жүргізілген хорданын суретін анықтайды

1

Екі шеңбердің ортақ нүктелер санын табады

2

Бірінші шеңбердің радиусын табады

1

Екінші шеңбердің радиусын табады

1

Шеңберлердің радиустарының қосындысы мен центрлерінің арақашықтығын салыстыру арқылы ортақ нұктелер санын анықтайды

1

Берілген элементтері бойынша үшбұрыш салады

3

Берілген кесіндіге тең кесінді салады

1

Берілген бұрышқа тең бұрыш салады

1

Есеп шартына сәйкес үшбұрыш салады

1

Есеп шешімін сауатты түсіндіреді

1

Жалпы балл 9



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!