7-сынып Геометрия БЖБ (екі нұсқамен) / 4 тоқсан

Тақырып бойынша 11 материал табылды

7-сынып Геометрия БЖБ (екі нұсқамен) / 4 тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сынып Геометрия БЖБ / 4 тоқсан
Материалдың қысқаша нұсқасы





4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


«Шеңбер. Геометриялық салулар» бөлім бойынша

жиынтық бағалау


Тақырып Шеңбер, дөңгелек, олардың элементтері мен бөліктері

Центрлік бұрыш

Түзу мен шеңбердің өзара орналасуы. Екі шеңбердің өзара

орналасуы

Шеңберге жүргізілген жанама. Шеңберге жүргізілген

жанамалардың қасиеттері

Үшбұрышқа іштей және сырттай сызылған шеңберлер

Салу есептері

Оқу мақсаты 7.1.2.11 шеңберге жүргізілген жанама мен қиюшының

анықтамаларын білу

7.1.2.12 түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасу

жағдайларын талдау

7.1.2.18 берілген элементтері бойынша үшбұрыш салу

Бағалау критерийі Білім алушы

Сызба бойынша шеңберге жүргізілген жанама мен

қиюшыны анықтайды

Түзу мен шеңбердің ортақ нүктелерінің санын

табады

Есеп шығаруда шеңбер диаметрі мен хордасының

перпендикулярлығы туралы теореманы қолданады

Берілген элементтері бойынша үшбұрыш салады

Ойлау дағдыларының

деңгейлері

Қолдану

Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты 2 0 минут
















Оқушының аты-жөні : ____________________________________ Қорытынды балл ______________






1 нұсқа

  1. Қай суретте шеңберге жүргізілген қиюшы мен хорда бейнеленген?

1) А, В; 2) В, D; 3) А, С; 4) А, D.


  1. Бірінші шеңбердің диаметрі 6 см, ал екінші шеңбердің диаметрі 8 см. Егер екі шеңбердің центрлерінің арақашықтығы 5 см болса, олардың неше ортақ нүктесі бар?


  1. Берілген екі қабырғасы және олардың арасындағы бұрышы бойынша үшбұрыш салыңдар: АВ=3 см, АС=5 см, .


Бағалау критерийлері

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Сызба бойынша қиюшы мен хорданы анықтайды

1

Шеңберге жүргізілген қиюшының суретін анықтайды

1

Шеңберге жүргізілген хорданын суретін анықтайды

1

Екі шеңбердің ортақ нүктелер санын табады

2

Бірінші шеңбердің радиусын табады

1

Екінші шеңбердің радиусын табады

1

Шеңберлердің радиустарының қосындысы мен центрлерінің арақашықтығын салыстыру арқылы ортақ нұктелер санын анықтайды

1

Берілген элементтері бойынша үшбұрыш салады

3

Берілген кесінділерге тең кесінділер салады

1

Берілген бұрышқа тең бұрыш салады

1

Есеп шартына сәйкес үшбұрыш салады

1

Есеп шешімін сауатты түсіндіреді

1

Жалпы балл 9














4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


«Шеңбер. Геометриялық салулар» бөлім бойынша

жиынтық бағалау


Тақырып Шеңбер, дөңгелек, олардың элементтері мен бөліктері

Центрлік бұрыш

Түзу мен шеңбердің өзара орналасуы. Екі шеңбердің өзара

орналасуы

Шеңберге жүргізілген жанама. Шеңберге жүргізілген

жанамалардың қасиеттері

Үшбұрышқа іштей және сырттай сызылған шеңберлер

Салу есептері

Оқу мақсаты 7.1.2.11 шеңберге жүргізілген жанама мен қиюшының

анықтамаларын білу

7.1.2.12 түзу мен шеңбердің, екі шеңбердің өзара орналасу

жағдайларын талдау

7.1.2.18 берілген элементтері бойынша үшбұрыш салу

Бағалау критерийі Білім алушы

Сызба бойынша шеңберге жүргізілген жанама мен

қиюшыны анықтайды

Түзу мен шеңбердің ортақ нүктелерінің санын

табады

Есеп шығаруда шеңбер диаметрі мен хордасының

перпендикулярлығы туралы теореманы қолданады

Берілген элементтері бойынша үшбұрыш салады

Ойлау дағдыларының

деңгейлері

Қолдану

Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты 2 0 минут





















Оқушының аты-жөні : ____________________________________ Қорытынды балл ______________


2 нұсқа

  1. Қай суретте шеңберге жүргізілген жанама мен хорда бейнеленген?

1) А, В; 2) В, D; 3) В, С; 4) А, D.


  1. Бірінші шеңбердің диаметрі 10 см, ал екінші шеңбердің диаметрі 12 см. Егер екі шеңбердің центрлерінің арақашықтығы 11 см болса, олардың неше ортақ нүктесі бар?


  1. Берілген қабырғасы және оған іргелес жатқан бұрыштары бойынша үшбұрыш салыңдар.

АВ=5 см, . .


Бағалау критерийлері

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Сызба бойынша қиюшы мен хорданы анықтайды

1

Шеңберге жүргізілген жанаманың суретін анықтайды

1

Шеңберге жүргізілген хорданын суретін анықтайды

1

Екі шеңбердің ортақ нүктелер санын табады

2

Бірінші шеңбердің радиусын табады

1

Екінші шеңбердің радиусын табады

1

Шеңберлердің радиустарының қосындысы мен центрлерінің арақашықтығын салыстыру арқылы ортақ нұктелер санын анықтайды

1

Берілген элементтері бойынша үшбұрыш салады

3

Берілген кесіндіге тең кесінді салады

1

Берілген бұрышқа тең бұрыш салады

1

Есеп шартына сәйкес үшбұрыш салады

1

Есеп шешімін сауатты түсіндіреді

1

Жалпы балл 9



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.05.2024
367
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі